mistä akita inun koiranpentuja???

daisuke

mistä akita inun koiranpentuja???
olisin kiinnostunut.

11

1174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Murre

      Hei. Käypä katsomassa akita- yhdistyksen sivut: www.akita-shiba.net
      Siellä tietoa mm. akitoista sekä pentuvälityksestä.

      • shhahhah

        tuotaa meillä on 10v labrador, Niin tulisiko akita pennusta lähtien toimeen?


      • 90
        shhahhah kirjoitti:

        tuotaa meillä on 10v labrador, Niin tulisiko akita pennusta lähtien toimeen?

        Tulis. Ota eri sukupuolta kuin nykyinen koirasi.


    • golda

      ei millään pahalla, mutta mielestäni et kuulosta okein valmiilta koiranomistajalta. toivottavasti harkitset vakavasti ennen koiran hankintaa, ja jos saat koiran, niin toivotan kovasti onnea sinulle, itselläni ei ole vielä koiraa veljeni allergian vuoksi. :(

      • daisuke

        itselläni on sekarotuinen koira ja kaksi ollut aiemmin,minulla taisi olla lyhyt ja ytimekäs viesti kun noin NEGATIIVISESTI sanoit,no ei ihme kaikkihan mulle sanovat negatiivisesti ja ovat negatiivisia.


    • Minna

      Koirat.comin kennelrekisteristä löytyy moniakin akita-kasvattajia.. Kannattaa ottaa heihin yhteyttä.

      Kannattaa myöskin tarkkaan harkita että onko tämä se sinun rotusi..

      Minulla on 9kk akita narttu..

    • eepo

      Hienoa, että olet tuosta rodusta kiinnostunut. Todella mahtava se onkin. Itselläni on 10 vuotias urosakita. :) Pentuja kannattaa tosiaan kysellä esim akita ja shiba ry: sivuilta.

      Nimimerkistäsi päätellen olet ehkä kiinostunut rodusta hopeanuoli-sarjan innoittamana. :) Akita on hieno rotu mutta vaatii omistajaltaan kokemusta koirista ja tiukkaa otetta, fyysistä voimaakin välillä, sillä koirastahan tulee suuri ja lihaksikas aikuisena.

      Onnea koiran hankintaan. Rotuvalinta on ainakin loistava.

      • Hopeanuoli

        Yhdyn edelliseen kirjoitukseen eli monet ostaa akitan vain koska Hopeanuolikin oli akita inu. Itse olen ollut pienestä pitäen Hopeanuoli fani ja ihastunut akita koiriin koko sydämestäni. Olen harkinnut jo jonkin aikaa ja nyt olen itse päättänyt hankkia akita inun. Toivoisin että te joilla on jo Akita mailaisitte kokemuksia minulle osoitteeseen: [email protected]


      • Tsi
        Hopeanuoli kirjoitti:

        Yhdyn edelliseen kirjoitukseen eli monet ostaa akitan vain koska Hopeanuolikin oli akita inu. Itse olen ollut pienestä pitäen Hopeanuoli fani ja ihastunut akita koiriin koko sydämestäni. Olen harkinnut jo jonkin aikaa ja nyt olen itse päättänyt hankkia akita inun. Toivoisin että te joilla on jo Akita mailaisitte kokemuksia minulle osoitteeseen: [email protected]

        Itselläni ei ole vielä akitaa (huokaus), mutta toivoisin joskus jonakin päivänä, että saisin sellaisen.
        Tällä hetkellä voin vain unelmoida, opiskelijana kun ei ole pahemmin aikaa eikä rahaa.
        Omaa koiraa olen toivonut aina. Tosin sain kissan :) yhtä hyvä vaihtoehto sekin, nyt se tosin on vanhempieni luona, koska itse opiskelen toisella paikkakunnalla. Ja vanhemmilleni se jääkin, koska sen on hyvä olla maaseudulla ennemmin kuin täällä pääkaupungin humussa.
        Ehkä joskus kun minulla on rahaa tarpeeksi ja olen valmis, niin sitten hankin oman akitani. Elämäni valoksi :).
        Onnea kaikille tuleville koiran omistajille!


    • hachi1

      tiedättekö mistä voi ostaa akitan pennun?:O

    • 24sfsfsfsf

      nimimerkkis kertoo että haluut sen vaan hopeanuolen takia... Älä ota jos se on syynä, koska se on TODELLA vaativa ja vaikea rotu.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9766
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2857
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2647
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1468
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe