Onko kenelläkään kokemuksia Vieska-taloista? Eipä ainakaan tällä palstalla ole näkynyt kommentteja ko. firman tuotteista.
Itse pyysimme tarjouksen seitsemältä toimittajalta(Sami, Jukka, Omatalo, Jetta, Lappli, Herrala, Kastelli) ja nyt loppusuoralla enää mukana Jukka ja Omatalo. Tänään hoksattiin vielä tuo Vieska ja sinnekin läksi tarjousyyntö.
Oltiin jo päädytty Jettaan kunnes yhtiön epävarma taloudellinen tilanne sai perääntymään. Herrala taas oli selvästi muita kalliimpi. Jukka ja omatalo tuntuvat varmoilta vaihtoehdoilta. Vanhoja ja suuria toimittajia molemmat. Kummastakaan ei täällä juuri näy kommentteja. Hyvää ei haukuta? Liekö sama Vieska-talojen kanssa? Suurelementti kyllä kiinnostaa.
Vieska-talot???
12
4451
Vastaukset
- Asioista tietävä
Jetta-Talo Oy:llä ei ole mitään
taloudellisia ongelmia! Päin vastoin!
Yritys tuottaa voittoa, on virkeä,
toimii ja voi erittäin hyvin ja
kasvaa koko ajan! Tilaukset ovat esim.
kaksinkertaistuneet muutamassa vuodessa
ja yritys laajentaa toimintaansa.
kiitos erittäin pätevän johdon ja
ammattitaitoisen ja motivoituneen
sekä kouliintuneen henkilökunnan.
Kyseessä on jo vuosikymmeniä
toiminut yritys joka panostaa
asiakkaitten tyytyväisyyteen, eikä
jätä asiakasta heitteille.
Talot tehdään ulkoseiniltään valmiiksi
aina upeita ikkunan vuorilautojen
asennusta myöten. Toisin kuin jotkut
muut firmat, jotka jättävät nekin
asiakkaiden harmiksi.
Suosittelen ehdottamasti Jetta-Taloa,
et tule pettymään. Voit tutustua
asiakastyytyväisyystutkimukseen
esim. Jetta-Talon internetsivuilla.- Jetta-Taloon
http://www.jetta-talo.fi/ajankohtaista.htm
Suosittelen muillekkin!
Olen erittäin tyytyväinen!
Tosi hyvä palvelu ja toimitus tulee
sovitusti ja kaikki mitä pitikin valmiina! - hoh hoh
taitaa myyjällä olla oma lehmä ojassa. Paikallisen lehtitietojen mukaan velkataakka ei ole suuri....
vaan todella suuri (kun ajattelee mikä ala on kysymyksessä).
- Tarjoukset
Me ollaan saatu tarjoukset suurelementeistä (saman piirroksen mukaan, suurin piirtein samoilla toimitussisällöillä) mm. Vaajalta, Lapplilta, Vieskalta, Jukalta, Teri-Taloilta, Puumentiltä ja kysyttiinpä myös pre-cut toimittaja Kastelliltakin tarjous ja tässä meillä kisan kolmen kärki siinä järjestyksessä jossa ne tällä hetkellä potentiaalisinta kauppaa ajatellen ovat: Puumentti, Kastelli, Teri-Talot. Ollaan kyselty parilta tutulta rakennusmestarilta ja eräiltä muilta jotka ovat useamman talon rakentaneet ja heidän mielestään myös selvä kolmen kärki on tuossa. Puumentin tarjous on esimerkiksi halvempi kuin Teri-Talojen ja kuitenkin Puumentin toimittamana talo on ulkoa valmis kun Teri-Taloilla on kalliimpaan hintaan vasta aluskate päällä (muutoin ulkoa valmis myös). Teri-Talot ovat hieman koristeellisempia mutta hintaero on silti liian valtava. Vieska jäi kisasta pois heti alkumetreillä, eivät ainakaan siinä tapauksessa pystyneet kilpailuun kun tekivät tarjouksen muusta kuin omasta vakiomallistaan.
- hyvä
Tutkia kannattaa ja tarkkaan
ettei sahata silmään.
- Jussi
Jos vertailukohteena on pienelementit Omatalolta ja Jukalta, niin Vieska painii omassa sarjassaan pykälää ylempänä.
Kaveri rakentaa Vieskan Kiurunkannusta, ja onhan komia mökki ! Nettikuvat Vieskan sivuilla eivät kerro totuutta ulkonäöstä. Talo näyttää luonnossa paremmalta kuin piirretyssä kuvassa.
Tuntuipa olevan vielä tyytyväinen koko toimitusketjuun, ei murissut.- parempi
Pienelementeistä en tiedä, mutta kun otetaan vertailukohdaksi Jukan suurelementti, jää Vieska toiseksi.
- höpö
parempi kirjoitti:
Pienelementeistä en tiedä, mutta kun otetaan vertailukohdaksi Jukan suurelementti, jää Vieska toiseksi.
näkee sen laadussakin että Vieska on paljon viimeistellympi talomerkki. Tutustu materiaalien laatuun paremmin ennen kuin moista väität.
- itelles
höpö kirjoitti:
näkee sen laadussakin että Vieska on paljon viimeistellympi talomerkki. Tutustu materiaalien laatuun paremmin ennen kuin moista väität.
Vieskan lisäarvona moniin kilpailijoihin nähden on suurelementti, joka on rakenteeltaan aivan tavanomainen. En keksi niissä mitään ominaisuutta, miksi ne olisivat erityisen hyviä. Olen nähnyt useita suurelementtejä rakennusvaiheessa ja itse valitsisin Jukan, kannoilla kolkuttelisivat Jetta ja ehkä Vieskakin.
Elementtien laatua on helppo verrata: puutavara, tekninen rakenne, laadunvalvonta valmistuksessa, ikkunat, energiatalous, valmiusaste, työn jälki, asennusjälki, erikoisratkaisut.
Ostajaehdokas voi helpottaa ratkaisuaan vierailemalla tehtaalla. Laadustakin voi jo syntyä mielikuva. - laatua
itelles kirjoitti:
Vieskan lisäarvona moniin kilpailijoihin nähden on suurelementti, joka on rakenteeltaan aivan tavanomainen. En keksi niissä mitään ominaisuutta, miksi ne olisivat erityisen hyviä. Olen nähnyt useita suurelementtejä rakennusvaiheessa ja itse valitsisin Jukan, kannoilla kolkuttelisivat Jetta ja ehkä Vieskakin.
Elementtien laatua on helppo verrata: puutavara, tekninen rakenne, laadunvalvonta valmistuksessa, ikkunat, energiatalous, valmiusaste, työn jälki, asennusjälki, erikoisratkaisut.
Ostajaehdokas voi helpottaa ratkaisuaan vierailemalla tehtaalla. Laadustakin voi jo syntyä mielikuva.Vieskan runkorkenteet tehty ykkösluokan tarvikkeista eli täysisärmäisestä. Ns. "metsää" ei ole (vajaa kanttia), panelilaatu huomattavasti parempaa kuin muilla toimittajilla. Eli, kaikki puutavara ykköstä ruoteet mukaan lukien! Ottakaa myyjää vain rohkeasti hihasta kiinni ja toivokaa tutustumismatkaa tehtaalle. Niin minäkin tein eikä näkemäänsä voinut moittia. Itse et ilmeisemmin käynyt ;-) ?
- näin
laatua kirjoitti:
Vieskan runkorkenteet tehty ykkösluokan tarvikkeista eli täysisärmäisestä. Ns. "metsää" ei ole (vajaa kanttia), panelilaatu huomattavasti parempaa kuin muilla toimittajilla. Eli, kaikki puutavara ykköstä ruoteet mukaan lukien! Ottakaa myyjää vain rohkeasti hihasta kiinni ja toivokaa tutustumismatkaa tehtaalle. Niin minäkin tein eikä näkemäänsä voinut moittia. Itse et ilmeisemmin käynyt ;-) ?
Ajattelinkin jo että et sitten ole nähnyt muita tehtaita/elementtejä kuin Vieskan...
- kävin
näin kirjoitti:
Ajattelinkin jo että et sitten ole nähnyt muita tehtaita/elementtejä kuin Vieskan...
eli vierailin muillakin tehtailla jopa Pyhännälläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553763- 322179
- 402074
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171721Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401542Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251482- 791443
- 1381172
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221133Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115