yhtenä päivänä minun sini-kelta arani pedro lensi saunaan kun ala kerran ovi oli jäänyt auki :o se on ihan käsi kesy ja tulee olkapäälleni AINA kun kutsun sitä...mutta nyt ei tule! olen yrittänyt tarjota sille pelletteja, hirssiä, salaattia,kurkkua, mansikoita,päärynää, omenaa, banaania ja kaikkea mistä se oitää mutyta se ei vain tule!!!!!! ja kaikkein lisäksi se lentelee saunassa ja pesutiloissa muttei suostu lentämääm sieltä pois!!!!? on se ennenkin sinne lentänyt mutta on aina tullut minun kutsustani pois..olisiko sillä jotain traumoja mutta en tiedä mistä se olisi nekin saanut. huolettaa kun se ei suostu syömään ja olen menettänyt sen luottamuksen !!!!!!!!!!! miten saisin sen takaisin ja pois sieltä saunasta!!!!!!!??????????
sini-kelta ara
3
989
Vastaukset
- häkki
sinne? Jos veisit sen, niin voisi ehkä mennä omaan kotiinsa. Tai tarjoa suihkua.
- arakaija-
hmm..onko saunassa heijastavat lasiseinä,esim. lasinen ovi, josta se voi peilailla itseään..se voi olla yksi syy miksi viihtyy saunassa,pesutiloissa kun näkee "puolisoehdokkaan" jostain..Tosin jos sieltä ei löydy mitään mistä voisi peilata itseään, voisiko syynä olla kevät?ja saunasta löytyy joku kolon tapainen,onko se tyttö vai poika?
joo ja keväthuumassa voi lintu lakata syömästä ja keskittyä siihen pesäkolon etsintään..
niin tai näin kannattaa pitää se ovi kiinni ja olla päästämättä sitä saunaan,sillä voi lisätä pesintä innostusta.. - tämähän oli sitten..
Että tällaisen provon osasit väkertää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605707- 1034849
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3912876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s931368Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401119- 65951
- 29938
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46876Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839