yhtenä päivänä minun sini-kelta arani pedro lensi saunaan kun ala kerran ovi oli jäänyt auki :o se on ihan käsi kesy ja tulee olkapäälleni AINA kun kutsun sitä...mutta nyt ei tule! olen yrittänyt tarjota sille pelletteja, hirssiä, salaattia,kurkkua, mansikoita,päärynää, omenaa, banaania ja kaikkea mistä se oitää mutyta se ei vain tule!!!!!! ja kaikkein lisäksi se lentelee saunassa ja pesutiloissa muttei suostu lentämääm sieltä pois!!!!? on se ennenkin sinne lentänyt mutta on aina tullut minun kutsustani pois..olisiko sillä jotain traumoja mutta en tiedä mistä se olisi nekin saanut. huolettaa kun se ei suostu syömään ja olen menettänyt sen luottamuksen !!!!!!!!!!! miten saisin sen takaisin ja pois sieltä saunasta!!!!!!!??????????
sini-kelta ara
3
1052
Vastaukset
- häkki
sinne? Jos veisit sen, niin voisi ehkä mennä omaan kotiinsa. Tai tarjoa suihkua.
- arakaija-
hmm..onko saunassa heijastavat lasiseinä,esim. lasinen ovi, josta se voi peilailla itseään..se voi olla yksi syy miksi viihtyy saunassa,pesutiloissa kun näkee "puolisoehdokkaan" jostain..Tosin jos sieltä ei löydy mitään mistä voisi peilata itseään, voisiko syynä olla kevät?ja saunasta löytyy joku kolon tapainen,onko se tyttö vai poika?
joo ja keväthuumassa voi lintu lakata syömästä ja keskittyä siihen pesäkolon etsintään..
niin tai näin kannattaa pitää se ovi kiinni ja olla päästämättä sitä saunaan,sillä voi lisätä pesintä innostusta.. - tämähän oli sitten..
Että tällaisen provon osasit väkertää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2122852Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672521Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831025Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1271020- 671010
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait273965Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka322929Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20909Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768