Keitä te ootte?

--+--

Kertokaa jotain itsestänne. Keitä te ootte, missä asutte, ikä, musiikkimaku, what ever...

12

1002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nine

*ilmottautuu*
      nine. etelä-suomi. ikä määrittelemätön (ikiteini vaikka ilmeisesti monen täällä liikkuvan mielestä kalkkis *virn* ) musamaku Kaikenkestävä. luonne yleensä flegmaattinen mutta välillä turhankin pistävä.

päätelkää tuosta sitten.. :P toki saattaahan kysellessä selvitä enemmänkin. *virn*

• PieniPiste

Kiinostaako toisten elämänkoukerot, vai miksi sä tietoja kyselet? Eikö ole parempaa tekemistä. Turvaudu Salkkareihin, jos ihmiskohtaloita kaipaat...No, vitsit vitsinä, mutta omista asioistani en kerro...:)

• nine
        PieniPiste kirjoitti:

Kiinostaako toisten elämänkoukerot, vai miksi sä tietoja kyselet? Eikö ole parempaa tekemistä. Turvaudu Salkkareihin, jos ihmiskohtaloita kaipaat...No, vitsit vitsinä, mutta omista asioistani en kerro...:)

älä nyt ko joku kerranki haluaa tietää meistäki jotain... *hyssyttelee* eikai tähän pakko ole totta puhua? eihän?

• blih

..hullu sekopää..=) jolla ei ole parempaa tekemistä kun kommentoida täällä ihmisten juttuja..=)
      riittääkö?

• Buffy

No niin eiköhän se siinä ollutkin.
      >:)=

• Säde

Mä olen ihana pieni tipunen pohjoisesta =)... Ja mun paheita on TVTV:n chat ja kokiksen tauoton lipittäminen.

• Säde

Sanoinko mä äsken todella olevani pieni tipunen? *laittaa kaiken liian kokiksen piikkiin*

• YksinäinenSusi

...Joka kuitenkin yleensä nauttii elämästä täysin siemauksin! Kirjottelee runoja ja tykkää, kun voi laukoo omia ajatuksiaan tällä palstalla nimimerkin taakse kätkeytyneenä eikä kukaan voi tunnistaa vaikka asuis naapurissa... Kun ei mua kukaan NIIN hyvin tunne!

• George W.

George W. Bush. Asun Ameriikan Yhdysvalloissa. Harrastuksiani ovat mm. Yhdysvaltojen johtaminen ja aborttien vastustaminen

• Barack Hussein Obama

Barack Obama, asun myös Amerikan Yhdyvalloissa, ja olen eka musta pressa. Tulin Bushin tilalle 2009.

• Henkilö X. Oon täällä vakinaisella nimimerkillä, eikä mua kukaan tunnista, ja se on tarkotuski.

• moimoivaanvssrfc

ja asun jormankylällä, minulla on kanootti jossa on inkkarin hirtettynä kiinni ja sen nimi on päällään istuva kaselli jolla ei ole päätä vaan munat.. minun lempiharrastus on kusiojassa uiminen talvella, kesällä syön grillattuja hirvenperseitä kera koskenkorvaa. musiikkia kuutelen sillointällöin toisinaan joskus harvoin .täh? lempi pändi on. ¨¨oon neli vuotias nussimaan innokas kaapo¨, lemmikeitä mulla on kassitonkotka ja kiljufasaani joka juo lennosta itsekeitettyä sepon pontikkaa jota ei saa alkosta, niin ja on mulla myös sekarotuinen kahen kilon siika joka painaa 1kg.. . . . saattaaa tää unta olla saaattaaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41