Oon taas täällä!Siitä onkin aikaa kun olen viimeksi käynyt oliskos 3 vuotta? Jamin10 on näköjään vielä kuvioissa! :) Multa voi kysyä jos tarvitsee apua!
P.s: Kiva kun täällä on näköjään uusiakin tyyppejä!
Terve kaverit!!
12
363
Vastaukset
- jamin10
Muistat mut? Mikäs sun nimimerkki oli sillon muistatko? Ei tule Pullapojasta mieleen mitään tuttua, ainakaan vielä. xD
Selvennäppäs muistiani ;)- pullapoika!
No en kyllä muista XD Joku poke fani/Pokemon fani se taisi olla :D
- jamin10
pullapoika! kirjoitti:
No en kyllä muista XD Joku poke fani/Pokemon fani se taisi olla :D
Jonkun "Pokémon Fani" hepun mä muistan kyllä! :D Täällä on kyllä vieläkin kai yks sellanen, mutta vuosien takaa se saatoit olla sinä, luulisin.
- Fyro
jamin10 kirjoitti:
Jonkun "Pokémon Fani" hepun mä muistan kyllä! :D Täällä on kyllä vieläkin kai yks sellanen, mutta vuosien takaa se saatoit olla sinä, luulisin.
Taidan mäkin sut muistaa, vaikka tolla nimellä varmaan parikin heppua olla.
- berrynekoh
Repesin pullapojalle XD
- rndm.
T. uus tyyppi. :D
mä en oo uus tyyppi tällä paalstalla. Nimittäin mulla tuli jo tänä vuona kolme vuotta täyteen. :)
- Fyro
flareon85 kirjoitti:
mä en oo uus tyyppi tällä paalstalla. Nimittäin mulla tuli jo tänä vuona kolme vuotta täyteen. :)
Nuori olet. (7 vuotta mä täällä >_>)
- Fyro
Fyro kirjoitti:
Nuori olet. (7 vuotta mä täällä >_>)
...7 vuotta... 5-6 >_>
- weirdguy
Oon mäki aika uus. No mää kävin täällä joskus vuosia sitten vähän aikaa, mutta en mää kyllä teistä mitään muista...
- p3k str kid
hello! mä oon uus tulin joulun aikaan tänne...
tarvitsin sillon apua ja kyselin niitä ja näitä mut nykyään mä vaan autan muita en kovin paljoa enää ees kysele :DDDDD- Pullapoika! (Pokemon-fani)
:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa732727- 552667
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172133- 412022
- 501980
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2761952Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211271- 371086
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01030Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.95966