Onko joukossa pääsykokeisiin kutsuttuja?
Minkälaiset pääsykokeet mahtavat olla,
mitäs luulette?
Aika vähän otetaan opiskelijoita sisälle,
harmi sinäänsä.. :/
CBM Pori!
10
1169
Vastaukset
- Hakija2010
Oletteko saaneet jo valintakoekutsun?
- Minä vain
Niin onko kukaan muu hakenut tänä vuonna 2010?
Oletteko kuulleet jotain?? - 1
Minä vain kirjoitti:
Niin onko kukaan muu hakenut tänä vuonna 2010?
Oletteko kuulleet jotain??ei ole vielä tullut minulle ainakaan.
- 2
1 kirjoitti:
ei ole vielä tullut minulle ainakaan.
Hei jos joku kuulee jotain niin ilmottakaa!
- 3
2 kirjoitti:
Hei jos joku kuulee jotain niin ilmottakaa!
"CBM-maisteriohjelman valintakoe ja haastattelut Porissa 21.–22.4.
Aalto-yliopiston Porin taiteen ja median osaston Creative Business Management (CBM) -maisteriohjelman valintakoe ja haastattelut Porissa 21.–22.4."
Eli eipä tullut päästyä edes valintakokeeseen. Onko joku ollut kokeessa? Miten meni? - 4
3 kirjoitti:
"CBM-maisteriohjelman valintakoe ja haastattelut Porissa 21.–22.4.
Aalto-yliopiston Porin taiteen ja median osaston Creative Business Management (CBM) -maisteriohjelman valintakoe ja haastattelut Porissa 21.–22.4."
Eli eipä tullut päästyä edes valintakokeeseen. Onko joku ollut kokeessa? Miten meni?eikö vieläkään mitään kenellekkään kuulunut? Joka aamu pettymys, kun posti tulee. :(
- Heini999
4 kirjoitti:
eikö vieläkään mitään kenellekkään kuulunut? Joka aamu pettymys, kun posti tulee. :(
Hei sinä ketä turhauttaa, olitko valintakokeessa? Minä odotan myös postia kuin kuuta nousevaa.......
- 1
Heini999 kirjoitti:
Hei sinä ketä turhauttaa, olitko valintakokeessa? Minä odotan myös postia kuin kuuta nousevaa.......
Ilmoitetaanko siis niillekin ketkä ei oo ollu valintakokeessa ni kirjeellä?
Koska kirjeet tulevat? Onko jollekin hyväksytylle tullut jo kirje? - -
1 kirjoitti:
Ilmoitetaanko siis niillekin ketkä ei oo ollu valintakokeessa ni kirjeellä?
Koska kirjeet tulevat? Onko jollekin hyväksytylle tullut jo kirje?Itse ainakin odottelen kutsua valintakokeeseen.
- soossi12345
Onko ketään vielä saanut kutsuja poriin? itselleni ei ainakaan mitään, jännittävän turhauttaa, kun ei edes kirjettä ettei pääse minnekään xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky705231Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2684337Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1013960Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1822332Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.331643Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar681469- 171169
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk61029Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii38973- 94899