kun ostan veljeni osuuden (50%) yhdessä omistamastamme asunnosta? Siis noin pääpiirteisesti. Onko varsinainen myyntihinta 100 % hinta vai 50 %? Tyhmä kysymys, mutta tulipahan tehtyä...
Miten tehdään
4
289
Vastaukset
Mutta kyllä kauppahinta on se rahamäärä joka siirtyy, ei asunnon markkina-arvo kokonaisuudessaan.
Mikäli tarvitset enemmän apua voit laittaa meiliä: [email protected]- Avustettu
Kauppakirjaa kyllä siihen löytyy ammattihenkilö
pankki yleensä. - apupoju2
Tossa alla linkki, mutta pankaa siihen kaupan kohde 50% eli veljen omistus osuus.
Samoin siitä mallista voi poistaa ylimääräisiä kohtia.
http://www.lakiopas.com/asiakirjamallit/asunto-osakkeen_kauppakirja/
(Koska on kyse irtaimen kaupasta, niin kauppakirja on paljon vapaampi kuin kiinteistökaupoissa)Kyllähän sisarukset voivat tehdä kauppaa tuollaisella pohjalla..
Tämän päivän vaatimuksia se ei kylläkään vastaa, ja olisikin toivottavaa että kaksi ennestään toislleen vierasta osapuolta eivät tekisi kauppa tuollaisilla pohjilla.
Tosin kauppakirjahan on vapaaehtoinen osakekaupassa, kädenpuristus ja siirtomerkintä osakekirjaan riittää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925258
- 554109
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282018Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991