Mistä löytäisi käyttöoppaan 2001 Gixxeriin?
Huolto-opas löytyi jo täältä: http://www.gofastvideo.com/video/389/Suzuki-2001-GSXR-1000-Service-Manual
Mistä käyttöopas?
4
509
Vastaukset
- kysyä,että
mihin tarttet,jos sulla on jo huolto-opas.
Mulla ainakin korjaamokäsikirja riittää
kaikkeen tarvittavaan.- GSXR 1000 2001
Esim. mitä saa näkyviin mittaristoa näpyttelemällä? Ja miten pitäis tehdä kylmäkäynnistys... onko se vasemmassa kahvassa oleva vipu joku rikastin yms. edellinen pyörä oli kaasutinvehje joten ei kokemusta näistä vehkeistä. Voihan olla että ohjeet löytyy korjausoppaastakin mutta tuossa pdf:ssä ei toimi sanahaku.
- TT.
Suzuki motor gmbh Deutschland
Ahventie 4 A, PL 4 - 02171 ESPOO
Puh. 09-4393730, Fax. 09-43937330
http://www.suzukifinland.com/- sutsuki
tuolta suzuki finlandiltahan niitä voi tilata. Omaan suzukiini maksoi 30 euroa postikuluineen, mutta täytyy sanoa että kannatti kyllä hommata. Kulkee hyin mukana kokonsa takia.
Ajattelin itsekin ensin pärjätä tuollaisella netistä ladatulla lontooksi kirjoitetulla korjausoppaalla, mutta kyllä suomenkielinen käyttöopas on paljon kätevämpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779