Heippa vain!
Ajattelin kysellä, omistaako monikin jo Pokemon Platinumin? Suomesta tätä peliä ei tosin vielä saa, mutta itse tilasin omani (englanninkielisenä) netin kautta ulkomailta. Loistava on, enkä siis ennen Platinumia ole pelannut koskaan Diamondia tai Pearlia, Nintendo DS -konsoliakaan en omistanut ennen vuotta 2009.
Monellako Pokemon Platinum jo?
25
1140
Vastaukset
- rndm.
Mutta Jamin10:llä on.
Tietenkin se on englanninkielinen. Ajattelitko että Suomesta ostettu olisi suomenkielinen?En sentään ajatellut, että olisi suomenkielinen, olenhan kaikki aikaisemmat "ei DS" -versiot pelannut läpi. Selkeytin lähinnä sen vuoksi, että ulkomailta saa myös japaninkielisen version tilattua ja olen havainnut foorumeilla, että aika moni tätäkin pelaa, vaikkei ymmärtäisi sanaakaan.
- rndm.
merkityksetön kirjoitti:
En sentään ajatellut, että olisi suomenkielinen, olenhan kaikki aikaisemmat "ei DS" -versiot pelannut läpi. Selkeytin lähinnä sen vuoksi, että ulkomailta saa myös japaninkielisen version tilattua ja olen havainnut foorumeilla, että aika moni tätäkin pelaa, vaikkei ymmärtäisi sanaakaan.
: )
- jamin10
Juu minulla tosiaan on (thx rndm).
Ei liity aiheeseen, mutta olen tällähetkellä kohdassa, missä pitää mennä Spear Pillarille :) jamin10 kirjoitti:
Ei liity aiheeseen, mutta olen tällähetkellä kohdassa, missä pitää mennä Spear Pillarille :)Minä en vielä ole päässyt niin pitkälle, en edes tiedä, mistä paikasta puhut. :----D
Ei hirveän paljon kerkiä pelailemaan töiden ja muun tilpehöörin vuoksi. Tuon lisäksi oon vielä semmoinen kunnon tonkija pelatessani, käyn kaikki kolkat läpi ja etsin kaiken mahdollisen. Yritän sitten vissiinkin saada mahdollisimman paljon pelistä irti. Omistan vasta kolmen salin merkit.- --...--
jamin10 kirjoitti:
Ei liity aiheeseen, mutta olen tällähetkellä kohdassa, missä pitää mennä Spear Pillarille :)ON topic : kyllä omistan pokemon platiumin jonka sain jo japanin versiossa... ja sitten sain eilen englannin kielen joka on 8 salissa =P lol.. jos kýsytte miksi niin pelasin 21h yhteen menoon kyllä ainakin 40% ajasta käytin elite fourin trainaamiseen
OFFtopic: japanin version tehnyt läpi jo 1kk sitten että joo nappasin kaikki legu linnut ja regit ja 1 level regigas (LOL)... - jamin10
--...-- kirjoitti:
ON topic : kyllä omistan pokemon platiumin jonka sain jo japanin versiossa... ja sitten sain eilen englannin kielen joka on 8 salissa =P lol.. jos kýsytte miksi niin pelasin 21h yhteen menoon kyllä ainakin 40% ajasta käytin elite fourin trainaamiseen
OFFtopic: japanin version tehnyt läpi jo 1kk sitten että joo nappasin kaikki legu linnut ja regit ja 1 level regigas (LOL)...Miten ne Regit saa napattua kun siihenhän tarvii sen Event Regigigasin? Vai tarviiko?
- rndm.
jamin10 kirjoitti:
Miten ne Regit saa napattua kun siihenhän tarvii sen Event Regigigasin? Vai tarviiko?
Itselläni on Japanilainen Movie 08 Regigigas :) (GTS FTW) Regeihin tarvitsee tuon tai TRU Regigigasin, joka jaetaan varmaankin tänä kesänä Euroopassa.
- jamin10
rndm. kirjoitti:
Itselläni on Japanilainen Movie 08 Regigigas :) (GTS FTW) Regeihin tarvitsee tuon tai TRU Regigigasin, joka jaetaan varmaankin tänä kesänä Euroopassa.
Nyt pimenee :D. Pienehkö munkki tuo movie-gigasin saanti GTS:ästä. Voisin kokeilla :D
- rndm.
jamin10 kirjoitti:
Nyt pimenee :D. Pienehkö munkki tuo movie-gigasin saanti GTS:ästä. Voisin kokeilla :D
Muualla kuin Japanissa ei ole elokuvia, joten juuri tällaiset poket pitää antaa pelaajille toisin keinoin. Toys 'Я' Us on yleisin jakaja, kuten jotkut pelikaupat.
Todella iso munkki :) Laitoin sinne jonkun random-Regigigasin kun koetin etsiä Adamant/Jolly Regigigasia Battle Towerin Double Battle-tiimiäni varten. (ottaisin Regigigasin huonon Abilityn, Slow Startin, pois Breloomin Worry Seedillä ja ownaisin :D ) Vähänkö ihmettelin, kun sieltä tuli tuo Regigigas. - rndm.
rndm. kirjoitti:
Muualla kuin Japanissa ei ole elokuvia, joten juuri tällaiset poket pitää antaa pelaajille toisin keinoin. Toys 'Я' Us on yleisin jakaja, kuten jotkut pelikaupat.
Todella iso munkki :) Laitoin sinne jonkun random-Regigigasin kun koetin etsiä Adamant/Jolly Regigigasia Battle Towerin Double Battle-tiimiäni varten. (ottaisin Regigigasin huonon Abilityn, Slow Startin, pois Breloomin Worry Seedillä ja ownaisin :D ) Vähänkö ihmettelin, kun sieltä tuli tuo Regigigas.otsikoissa ei näköjään voi käyttää Я-merkkiä...
- --...--
rndm. kirjoitti:
otsikoissa ei näköjään voi käyttää Я-merkkiä...
minä sain kaveriltani joka kävi hakemassa lomalla TRU regigasin XD ja anto mulle shiny groundonista...
- Bryan Fury
--...-- kirjoitti:
minä sain kaveriltani joka kävi hakemassa lomalla TRU regigasin XD ja anto mulle shiny groundonista...
Löytyy US versio.
- jo sain
tilasin vapaakauppa.net -kaupasta englanninkielisen
- tutorial
Pokemon Platinum asennusohjeet finnish: http://www.youtube.com/watch?v=E658CDNcdfc
- Rauquaza
Sain sen heti ekana päivänä ku Suomeen tuli ja oon pelannu sen jo 3 kertaa läpi. (Ihan helppo)
- Muskox
Rauquaza kirjoitti:
Sain sen heti ekana päivänä ku Suomeen tuli ja oon pelannu sen jo 3 kertaa läpi. (Ihan helppo)
Eli olen pelaillut Platinumia jo muutaman kuukauden.
- roope nsjfhskjhfjksf
Rauquaza kirjoitti:
OK mut voitko kertoo mistsaa hm03 surffin
- silver-riolu
Mulla on ..................... aika alussa
- diivu_87
Omistan sen tyli tänään Kiinasta asti mutta enkku kieline silti :)
- Chu pika
Sain vähä aikaa sit iha hyvä peli mut vois olla vähä vaikeempi...
- roope nsjfhskjhfjksf
mulla on mut haluaisin ksyy kaikilta kenellä se on että mistä saa hm03 eli hiden move surffin
- jotttain
sain sinä päivänä kun tuli suomeen
- rndm.
Niin.
Saat Surfin Celestic Townista. Kun olet puhunut Cynthian isoäidille luolan sisällä, Team Galacticin jäsen tappelee kanssasi. Voita hänet, niin isoäiti antaa sinulle Surfin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694620Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1014075- 573643
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382891Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282643Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612582- 522526
- 391957
- 471928
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2521786