Monellako Pokemon Platinum jo?

Heippa vain!

Ajattelin kysellä, omistaako monikin jo Pokemon Platinumin? Suomesta tätä peliä ei tosin vielä saa, mutta itse tilasin omani (englanninkielisenä) netin kautta ulkomailta. Loistava on, enkä siis ennen Platinumia ole pelannut koskaan Diamondia tai Pearlia, Nintendo DS -konsoliakaan en omistanut ennen vuotta 2009.

25

1140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rndm.

Mutta Jamin10:llä on.

Tietenkin se on englanninkielinen. Ajattelitko että Suomesta ostettu olisi suomenkielinen?

• hommaan oman sitten, kun se on julkastu

• En sentään ajatellut, että olisi suomenkielinen, olenhan kaikki aikaisemmat "ei DS" -versiot pelannut läpi. Selkeytin lähinnä sen vuoksi, että ulkomailta saa myös japaninkielisen version tilattua ja olen havainnut foorumeilla, että aika moni tätäkin pelaa, vaikkei ymmärtäisi sanaakaan.

• rndm.
        merkityksetön kirjoitti:

En sentään ajatellut, että olisi suomenkielinen, olenhan kaikki aikaisemmat "ei DS" -versiot pelannut läpi. Selkeytin lähinnä sen vuoksi, että ulkomailta saa myös japaninkielisen version tilattua ja olen havainnut foorumeilla, että aika moni tätäkin pelaa, vaikkei ymmärtäisi sanaakaan.

: )

• jamin10

Juu minulla tosiaan on (thx rndm).

Ei liity aiheeseen, mutta olen tällähetkellä kohdassa, missä pitää mennä Spear Pillarille :)

• jamin10 kirjoitti:

Ei liity aiheeseen, mutta olen tällähetkellä kohdassa, missä pitää mennä Spear Pillarille :)

Minä en vielä ole päässyt niin pitkälle, en edes tiedä, mistä paikasta puhut. :----D

Ei hirveän paljon kerkiä pelailemaan töiden ja muun tilpehöörin vuoksi. Tuon lisäksi oon vielä semmoinen kunnon tonkija pelatessani, käyn kaikki kolkat läpi ja etsin kaiken mahdollisen. Yritän sitten vissiinkin saada mahdollisimman paljon pelistä irti. Omistan vasta kolmen salin merkit.

• --...--
        jamin10 kirjoitti:

ON topic : kyllä omistan pokemon platiumin jonka sain jo japanin versiossa... ja sitten sain eilen englannin kielen joka on 8 salissa =P lol.. jos kýsytte miksi niin pelasin 21h yhteen menoon kyllä ainakin 40% ajasta käytin elite fourin trainaamiseen

OFFtopic: japanin version tehnyt läpi jo 1kk sitten että joo nappasin kaikki legu linnut ja regit ja 1 level regigas (LOL)...

• jamin10
        --...-- kirjoitti:

ON topic : kyllä omistan pokemon platiumin jonka sain jo japanin versiossa... ja sitten sain eilen englannin kielen joka on 8 salissa =P lol.. jos kýsytte miksi niin pelasin 21h yhteen menoon kyllä ainakin 40% ajasta käytin elite fourin trainaamiseen

OFFtopic: japanin version tehnyt läpi jo 1kk sitten että joo nappasin kaikki legu linnut ja regit ja 1 level regigas (LOL)...

Miten ne Regit saa napattua kun siihenhän tarvii sen Event Regigigasin? Vai tarviiko?

• rndm.
        jamin10 kirjoitti:

Miten ne Regit saa napattua kun siihenhän tarvii sen Event Regigigasin? Vai tarviiko?

Itselläni on Japanilainen Movie 08 Regigigas :) (GTS FTW) Regeihin tarvitsee tuon tai TRU Regigigasin, joka jaetaan varmaankin tänä kesänä Euroopassa.

• jamin10
        rndm. kirjoitti:

Itselläni on Japanilainen Movie 08 Regigigas :) (GTS FTW) Regeihin tarvitsee tuon tai TRU Regigigasin, joka jaetaan varmaankin tänä kesänä Euroopassa.

Nyt pimenee :D. Pienehkö munkki tuo movie-gigasin saanti GTS:ästä. Voisin kokeilla :D

• rndm.
        jamin10 kirjoitti:

Nyt pimenee :D. Pienehkö munkki tuo movie-gigasin saanti GTS:ästä. Voisin kokeilla :D

Muualla kuin Japanissa ei ole elokuvia, joten juuri tällaiset poket pitää antaa pelaajille toisin keinoin. Toys 'Я' Us on yleisin jakaja, kuten jotkut pelikaupat.

Todella iso munkki :) Laitoin sinne jonkun random-Regigigasin kun koetin etsiä Adamant/Jolly Regigigasia Battle Towerin Double Battle-tiimiäni varten. (ottaisin Regigigasin huonon Abilityn, Slow Startin, pois Breloomin Worry Seedillä ja ownaisin :D ) Vähänkö ihmettelin, kun sieltä tuli tuo Regigigas.

• rndm.
        rndm. kirjoitti:

Muualla kuin Japanissa ei ole elokuvia, joten juuri tällaiset poket pitää antaa pelaajille toisin keinoin. Toys 'Я' Us on yleisin jakaja, kuten jotkut pelikaupat.

Todella iso munkki :) Laitoin sinne jonkun random-Regigigasin kun koetin etsiä Adamant/Jolly Regigigasia Battle Towerin Double Battle-tiimiäni varten. (ottaisin Regigigasin huonon Abilityn, Slow Startin, pois Breloomin Worry Seedillä ja ownaisin :D ) Vähänkö ihmettelin, kun sieltä tuli tuo Regigigas.

otsikoissa ei näköjään voi käyttää Я-merkkiä...

• --...--
        rndm. kirjoitti:

otsikoissa ei näköjään voi käyttää Я-merkkiä...

minä sain kaveriltani joka kävi hakemassa lomalla TRU regigasin XD ja anto mulle shiny groundonista...

• Bryan Fury
        --...-- kirjoitti:

minä sain kaveriltani joka kävi hakemassa lomalla TRU regigasin XD ja anto mulle shiny groundonista...

Löytyy US versio.

• jo sain

tilasin vapaakauppa.net -kaupasta englanninkielisen

• tutorial
      • Rauquaza

Sain sen heti ekana päivänä ku Suomeen tuli ja oon pelannu sen jo 3 kertaa läpi. (Ihan helppo)

• Muskox
        Rauquaza kirjoitti:

Sain sen heti ekana päivänä ku Suomeen tuli ja oon pelannu sen jo 3 kertaa läpi. (Ihan helppo)

Eli olen pelaillut Platinumia jo muutaman kuukauden.

• roope nsjfhskjhfjksf
        Rauquaza kirjoitti:

OK mut voitko kertoo mistsaa hm03 surffin

• silver-riolu

Mulla on ..................... aika alussa

• diivu_87

Omistan sen tyli tänään Kiinasta asti mutta enkku kieline silti :)

• Chu pika

Sain vähä aikaa sit iha hyvä peli mut vois olla vähä vaikeempi...

• roope nsjfhskjhfjksf

mulla on mut haluaisin ksyy kaikilta kenellä se on että mistä saa hm03 eli hiden move surffin

• jotttain

sain sinä päivänä kun tuli suomeen

• rndm.

Niin.

Saat Surfin Celestic Townista. Kun olet puhunut Cynthian isoäidille luolan sisällä, Team Galacticin jäsen tappelee kanssasi. Voita hänet, niin isoäiti antaa sinulle Surfin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      71
      2705
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      55
      2657
    3. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      16
      2066
    4. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      40
      1999
    5. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      49
      1974
    6. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      275
      1944
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1261
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      37
      1076
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      0
      1010
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      95
      966
    Aihe