Monellako Pokemon Platinum jo?

Heippa vain!

Ajattelin kysellä, omistaako monikin jo Pokemon Platinumin? Suomesta tätä peliä ei tosin vielä saa, mutta itse tilasin omani (englanninkielisenä) netin kautta ulkomailta. Loistava on, enkä siis ennen Platinumia ole pelannut koskaan Diamondia tai Pearlia, Nintendo DS -konsoliakaan en omistanut ennen vuotta 2009.

25

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rndm.

      Mutta Jamin10:llä on.

      Tietenkin se on englanninkielinen. Ajattelitko että Suomesta ostettu olisi suomenkielinen?

      • hommaan oman sitten, kun se on julkastu


      • En sentään ajatellut, että olisi suomenkielinen, olenhan kaikki aikaisemmat "ei DS" -versiot pelannut läpi. Selkeytin lähinnä sen vuoksi, että ulkomailta saa myös japaninkielisen version tilattua ja olen havainnut foorumeilla, että aika moni tätäkin pelaa, vaikkei ymmärtäisi sanaakaan.


      • rndm.
        merkityksetön kirjoitti:

        En sentään ajatellut, että olisi suomenkielinen, olenhan kaikki aikaisemmat "ei DS" -versiot pelannut läpi. Selkeytin lähinnä sen vuoksi, että ulkomailta saa myös japaninkielisen version tilattua ja olen havainnut foorumeilla, että aika moni tätäkin pelaa, vaikkei ymmärtäisi sanaakaan.

        : )


      • jamin10

        Juu minulla tosiaan on (thx rndm).

        Ei liity aiheeseen, mutta olen tällähetkellä kohdassa, missä pitää mennä Spear Pillarille :)


      • jamin10 kirjoitti:

        Juu minulla tosiaan on (thx rndm).

        Ei liity aiheeseen, mutta olen tällähetkellä kohdassa, missä pitää mennä Spear Pillarille :)

        Minä en vielä ole päässyt niin pitkälle, en edes tiedä, mistä paikasta puhut. :----D

        Ei hirveän paljon kerkiä pelailemaan töiden ja muun tilpehöörin vuoksi. Tuon lisäksi oon vielä semmoinen kunnon tonkija pelatessani, käyn kaikki kolkat läpi ja etsin kaiken mahdollisen. Yritän sitten vissiinkin saada mahdollisimman paljon pelistä irti. Omistan vasta kolmen salin merkit.


      • --...--
        jamin10 kirjoitti:

        Juu minulla tosiaan on (thx rndm).

        Ei liity aiheeseen, mutta olen tällähetkellä kohdassa, missä pitää mennä Spear Pillarille :)

        ON topic : kyllä omistan pokemon platiumin jonka sain jo japanin versiossa... ja sitten sain eilen englannin kielen joka on 8 salissa =P lol.. jos kýsytte miksi niin pelasin 21h yhteen menoon kyllä ainakin 40% ajasta käytin elite fourin trainaamiseen

        OFFtopic: japanin version tehnyt läpi jo 1kk sitten että joo nappasin kaikki legu linnut ja regit ja 1 level regigas (LOL)...


      • jamin10
        --...-- kirjoitti:

        ON topic : kyllä omistan pokemon platiumin jonka sain jo japanin versiossa... ja sitten sain eilen englannin kielen joka on 8 salissa =P lol.. jos kýsytte miksi niin pelasin 21h yhteen menoon kyllä ainakin 40% ajasta käytin elite fourin trainaamiseen

        OFFtopic: japanin version tehnyt läpi jo 1kk sitten että joo nappasin kaikki legu linnut ja regit ja 1 level regigas (LOL)...

        Miten ne Regit saa napattua kun siihenhän tarvii sen Event Regigigasin? Vai tarviiko?


      • rndm.
        jamin10 kirjoitti:

        Miten ne Regit saa napattua kun siihenhän tarvii sen Event Regigigasin? Vai tarviiko?

        Itselläni on Japanilainen Movie 08 Regigigas :) (GTS FTW) Regeihin tarvitsee tuon tai TRU Regigigasin, joka jaetaan varmaankin tänä kesänä Euroopassa.


      • jamin10
        rndm. kirjoitti:

        Itselläni on Japanilainen Movie 08 Regigigas :) (GTS FTW) Regeihin tarvitsee tuon tai TRU Regigigasin, joka jaetaan varmaankin tänä kesänä Euroopassa.

        Nyt pimenee :D. Pienehkö munkki tuo movie-gigasin saanti GTS:ästä. Voisin kokeilla :D


      • rndm.
        jamin10 kirjoitti:

        Nyt pimenee :D. Pienehkö munkki tuo movie-gigasin saanti GTS:ästä. Voisin kokeilla :D

        Muualla kuin Japanissa ei ole elokuvia, joten juuri tällaiset poket pitää antaa pelaajille toisin keinoin. Toys 'Я' Us on yleisin jakaja, kuten jotkut pelikaupat.

        Todella iso munkki :) Laitoin sinne jonkun random-Regigigasin kun koetin etsiä Adamant/Jolly Regigigasia Battle Towerin Double Battle-tiimiäni varten. (ottaisin Regigigasin huonon Abilityn, Slow Startin, pois Breloomin Worry Seedillä ja ownaisin :D ) Vähänkö ihmettelin, kun sieltä tuli tuo Regigigas.


      • rndm.
        rndm. kirjoitti:

        Muualla kuin Japanissa ei ole elokuvia, joten juuri tällaiset poket pitää antaa pelaajille toisin keinoin. Toys 'Я' Us on yleisin jakaja, kuten jotkut pelikaupat.

        Todella iso munkki :) Laitoin sinne jonkun random-Regigigasin kun koetin etsiä Adamant/Jolly Regigigasia Battle Towerin Double Battle-tiimiäni varten. (ottaisin Regigigasin huonon Abilityn, Slow Startin, pois Breloomin Worry Seedillä ja ownaisin :D ) Vähänkö ihmettelin, kun sieltä tuli tuo Regigigas.

        otsikoissa ei näköjään voi käyttää Я-merkkiä...


      • --...--
        rndm. kirjoitti:

        otsikoissa ei näköjään voi käyttää Я-merkkiä...

        minä sain kaveriltani joka kävi hakemassa lomalla TRU regigasin XD ja anto mulle shiny groundonista...


      • Bryan Fury
        --...-- kirjoitti:

        minä sain kaveriltani joka kävi hakemassa lomalla TRU regigasin XD ja anto mulle shiny groundonista...

        Löytyy US versio.


      • jo sain

        tilasin vapaakauppa.net -kaupasta englanninkielisen


    • tutorial
      • Rauquaza

        Sain sen heti ekana päivänä ku Suomeen tuli ja oon pelannu sen jo 3 kertaa läpi. (Ihan helppo)


      • Muskox
        Rauquaza kirjoitti:

        Sain sen heti ekana päivänä ku Suomeen tuli ja oon pelannu sen jo 3 kertaa läpi. (Ihan helppo)

        Eli olen pelaillut Platinumia jo muutaman kuukauden.


      • roope nsjfhskjhfjksf
        Rauquaza kirjoitti:

        Sain sen heti ekana päivänä ku Suomeen tuli ja oon pelannu sen jo 3 kertaa läpi. (Ihan helppo)

        OK mut voitko kertoo mistsaa hm03 surffin


    • silver-riolu

      Mulla on ..................... aika alussa

    • diivu_87

      Omistan sen tyli tänään Kiinasta asti mutta enkku kieline silti :)

      • Chu pika

        Sain vähä aikaa sit iha hyvä peli mut vois olla vähä vaikeempi...


    • roope nsjfhskjhfjksf

      mulla on mut haluaisin ksyy kaikilta kenellä se on että mistä saa hm03 eli hiden move surffin

      • jotttain

        sain sinä päivänä kun tuli suomeen


      • rndm.

        Niin.

        Saat Surfin Celestic Townista. Kun olet puhunut Cynthian isoäidille luolan sisällä, Team Galacticin jäsen tappelee kanssasi. Voita hänet, niin isoäiti antaa sinulle Surfin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe