Avasin roiskeläpän, jonka takana kaksi ohutta letkua. Pitäiskö niille tehdä jotain, vai ajelenko ilman korkkia katkeraan loppuun?
Korvausilman tulo tankkiin tyssäsi
4
468
Vastaukset
- ???
Suhisevasta imuäänestäkö, kun korkin avaa ajon jälkeen?
Kohta parikymmentä vuotta kiesin kuin kiesin tankissa on alipaine, ja siitä suhinasta sitten kuskit tekevät johtopäätöksiään korvausilman puutteesta.
Jos korvausilmaa ei tulisi ollenkaan, auto hyytyy tielle, kun bensa tulo loppuu.- b-malli
sitten kun sammutti, niin kuului lorinaa. Kun korkin oli aukaissut, niin kuului pellin kolahdus.
- juhero
b-malli kirjoitti:
sitten kun sammutti, niin kuului lorinaa. Kun korkin oli aukaissut, niin kuului pellin kolahdus.
saada ne korvausilma letku tai letkut auki. Joissakin autoissa on mennyt säiliö rusinaksi ja tilavuus puolittuu.
- ompas...
juhero kirjoitti:
saada ne korvausilma letku tai letkut auki. Joissakin autoissa on mennyt säiliö rusinaksi ja tilavuus puolittuu.
...jollakin ollut tehokas bensapumppu ku jaksaa tankin rusinaks imasta...se korvausilma letku taitaa olla siinä tankinpuoleisen takalokarin sisäpuolella ja täyttyy joskus mudasta yms...sen ku puhdistat ni taas imee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087