Miten kerron?

Onneton petturi

Mä olen mokannu. mä olen 16 ja mulla on ihana jätkä! Mut meillä ei oikeen suju toi sexi elämä.. No mä olin niin tyhmä et menin toisen miehen luo ja panin sitä! Miten mä selitän sen sillai ettei se jätä mua? Mä rakastan sitä ja se mua! (Tai niin se ainakin sanoo) Me ei käytetty korsuu ja en syö e-pillereitä... Mitä jos mä olen raskaana?
Ps. Olkaa niin kultaisia ja kertokaa mitä mä voin tehä?

9

674

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaarrgg

onko tuo sun juttus ees totta?meinaan et moni joka puhuu tollasta myöntää vähän ajan päästä et "juksasin teitä!" ! haluatko varmasti kertoa?mitäs menit pettämään??!!!jos tuo EDES on totta,niin mikset mee lääkäriin ja ota selvää ootko raskaana! ja miten niin sun ja sun poikaystäväs seksielämä ei suju?kannattaako sellasen juntin kans maata joka ei yritä rakastella vaan odottaa että sinä teet kaiken.miksä ees oot poiakystäcäs kans jos et viihdy sen luona? vinkki:älä kerro pettämisestä.toisaalta-..miltä itsestäsi tuntuisi jos sinua petettäisiin sen takia ETTET MIELLYTTÄNYT SÄNGYSSÄ?ei varmaan hvyältä...voittehan te jatkaa suhdetat ja jättää seksin pois..älä suostu seksiin!mahtaa olla "jännittävä" suhde kun ukko ei tee mitään.....

• Heidi

Toi on todellakin totta.. Mä en ole sellanen ihminen ketä valehtelee muille ja kirjottaa tänne jotain paskan!!!! Mä en uskalla mennä lääkäriin jos ne keroo mun vanhemmille ja sit mä olen kusessa! Ne ei hyväxi sexiä Ennekun on täys ikänen.. Miten mä sanon sen sille etten mä haluu naida sun kanssa? Kyll se no muuten mulle kunnollinen mies mut se on vaan niin saatanan laiska! Ja ku me naidaan niin mä joudun riisuu sen ja itteni ja sit korstu päälle ja panemaan niin sit ku se on saanu niin laittaa vaatteet päälle ja mennee ottammaaan sen pois..

Miten saan eloo meijän sexielämään??

• Säde

... ja ostat raskaustestin. Jos te kaikesta huolimatta pysytte yhdessä, niin kerro ihanalle rakkaalle jätkällesi mitä ja miten se vois tehdä parantaakseen teidän seksielämää... Kyllä se nopeaa oppii =)...
      Et sä pysty mitenkään selittään sitä niin että se loukkais vähemmän. Jos se tosiaan rakastaa sua, niin ehkä se antaa anteeksi... Tai jätä kertomatta, jos pystyt.

• heidi

kertoa sille et miten asiat on... Ja mulla ei oo pokkaa mennä ostamaan raskaustestii kaupasta.. =(SAD Mut toivotaan et se ymmrtää

• nine
        heidi kirjoitti:

kertoa sille et miten asiat on... Ja mulla ei oo pokkaa mennä ostamaan raskaustestii kaupasta.. =(SAD Mut toivotaan et se ymmrtää

minen jaksais kommentoida tätä mutta jos muut ei tätä sano niin nine sitten sanoo. jos sä et kykene ottaan vastuuta omista virheistäs, älä men tieten tahtoen tilanteisiin joissa niitä syntyy. sä mokasit, petit jätkääs ja jumalauta, petit sitä ilman ehkäsyä. nyt sitten ruikutat että miten kerrot.. ja että oletko vielä raskaana.. ja sanot ettet kehtaa ostaa sitä hiton raskaustestiä! miksi sä yleensäkään olet alottanu nätisti sanottuna rakastelun, jos sä olet niin kypsymätön ettet kykene ottamaan vastuuta ite? ei ehkäsyä, ei katumuspillereitä eikä edes sitä raskaustestiä.. huh huh. marssi nyt lapsi-kulta joko suoraan gynekologille taikka sitten hakemaan se testi. jompi kumpi. ei tuossa tilanteessa kannata jäädä jahkailemaan sitä, miten jätkäkamu suhtautuu tilanteeseen.. ei nimittäin ole vauva ainoa asia mikä tuommosesta voi seurata. kasva aikuseksi. alota se ottamalla tapahtuneesta vastuu.

täti on puhunut, täti saa mennä..
        *puhinaa*

• heidi
        nine kirjoitti:

minen jaksais kommentoida tätä mutta jos muut ei tätä sano niin nine sitten sanoo. jos sä et kykene ottaan vastuuta omista virheistäs, älä men tieten tahtoen tilanteisiin joissa niitä syntyy. sä mokasit, petit jätkääs ja jumalauta, petit sitä ilman ehkäsyä. nyt sitten ruikutat että miten kerrot.. ja että oletko vielä raskaana.. ja sanot ettet kehtaa ostaa sitä hiton raskaustestiä! miksi sä yleensäkään olet alottanu nätisti sanottuna rakastelun, jos sä olet niin kypsymätön ettet kykene ottamaan vastuuta ite? ei ehkäsyä, ei katumuspillereitä eikä edes sitä raskaustestiä.. huh huh. marssi nyt lapsi-kulta joko suoraan gynekologille taikka sitten hakemaan se testi. jompi kumpi. ei tuossa tilanteessa kannata jäädä jahkailemaan sitä, miten jätkäkamu suhtautuu tilanteeseen.. ei nimittäin ole vauva ainoa asia mikä tuommosesta voi seurata. kasva aikuseksi. alota se ottamalla tapahtuneesta vastuu.

täti on puhunut, täti saa mennä..
        *puhinaa*

Mä sanoim silllee ja se jätti mut.. MÄolen tännäään vaaan itkeny ja Miettiny niitä hyviä hetkiä... Mä olen aivan sekasin en tiiä mitä tekisin??

TOINEN PULMA:
        Miten mä saan sen tajuumaan et mä halun sen takas??

• nine
        heidi kirjoitti:

Mä sanoim silllee ja se jätti mut.. MÄolen tännäään vaaan itkeny ja Miettiny niitä hyviä hetkiä... Mä olen aivan sekasin en tiiä mitä tekisin??

TOINEN PULMA:
        Miten mä saan sen tajuumaan et mä halun sen takas??

pitääkö sulle tuo mun edellinen viesti tavuttaa? etkö sä todellakaan ymmärrä??? voiko olla vielä 16-vuotiaana niin kypsymätön ettei ymmärrä? sun isoin ongelma tällä hetkellä ei ole se, että sun oman mokas takia jätkä jätti. yritä nyt tajuta se.

• heidi
        nine kirjoitti:

pitääkö sulle tuo mun edellinen viesti tavuttaa? etkö sä todellakaan ymmärrä??? voiko olla vielä 16-vuotiaana niin kypsymätön ettei ymmärrä? sun isoin ongelma tällä hetkellä ei ole se, että sun oman mokas takia jätkä jätti. yritä nyt tajuta se.

et on mulla sen verran ihanat kamut et ne voi ymmärtää et voi olla raskaana.... Mä meen huomenenna ostaa testin. Mä haluun todellakin tietää et miten asiat on mun sisällä..

• =oD

mies tietää miten toimitaan, kun ei ole ehkäisyä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe