onko kellään tälläisestä kokemuksia??
olen kaunis, persoonallinen ihmisten kanssa hyvin toimeen tuleva neito, mutta olen aina vapaa..sen harvan kerran kun joku uskaltautuu juttelee niin ne vaan katoaa siitä äkkiä..vaikka en puhu mistää meikeistä ja uusista trendeistä.. ja jos jonkun kanssa päätyisikin treffeille niin multa aina odotetaan vain seksiä?? onko se niin, että kauneus on kirous?? sillä vähemmän hyvännäköiset naiset/miehet kulkee tuolla aina onnellisen näköisinä käsikädessä..välillä on olo, että rumempana saisi miehiä helpommin..ja mulle se ulkonäkökään ei ole mikään pääasdia vaan luonne..tietnkin katson ulkonäköä, mut..huoh..
EI voi olla ToTTa!!
15
1149
Vastaukset
- Don Huono
..Olla totta, että noin turhamaisia itseään täynnä olevia emäntiä löytyy täältä(kin) purnaamasta aivan päivänselvästä asiasta...
Ei se ole mikään ihme, että juttukumppani häipyy hetken päästä, kun huomaa että pään läpi käy pohjoistuuli...
Mistä sä oot saanut päähäsi olevasi jotenkin kauniimpi, kuin muut?- vanhapiika
no niin ne miehet jatkuvasti hokee ja mitä siitä jatkuvasta tuijottamisesta ja kuolaamisesta voi päätellä niin kyllä mä kaunis oon..ja en todellakaan ole mikään tyhmä ja turhamainen..haluan vaan tietää mikä siihen on syynä ettei uskalleta tulla jutteleen ja jos tullaan nii miks siinä ei pysytä, johtuu ko se mun avoimuudesta ja erilaisuudesta vai mistä..ehkä sen takia ne häipyy kun melkeen heti käy ilmi etten mä anna niille seksiä..mut saiskohan joltain vähän rakentavampaa kommenttia..=)
- Don Huono
vanhapiika kirjoitti:
no niin ne miehet jatkuvasti hokee ja mitä siitä jatkuvasta tuijottamisesta ja kuolaamisesta voi päätellä niin kyllä mä kaunis oon..ja en todellakaan ole mikään tyhmä ja turhamainen..haluan vaan tietää mikä siihen on syynä ettei uskalleta tulla jutteleen ja jos tullaan nii miks siinä ei pysytä, johtuu ko se mun avoimuudesta ja erilaisuudesta vai mistä..ehkä sen takia ne häipyy kun melkeen heti käy ilmi etten mä anna niille seksiä..mut saiskohan joltain vähän rakentavampaa kommenttia..=)
Jos teoreettisesti siis olet niin älykäs, tunteva ja kaunis kuten sanoit,niin sitten vika on siinä, että sä pyörit aivan väärissä porukoissa ja väärissä paikoissa ja vika tosiaan on niissä kundeissa. Jostain disco-osastolta tuskin kannattaa kuvitella sen unelmien prinssin löytyvän...Ne paikat on kyllä ihan sitä itseään varten!
Muuten se mitä sä sanoit siitä, että jätkät häipyy jos ei saa seksiä - sen on ihan hullu väite tai sitten todellakin oot treffannut ainoastaan idiootteja!
Oliko yhtään rakentavampaa. Jos ei niin kysy ja mä vastaan. - vanhapiika
Don Huono kirjoitti:
Jos teoreettisesti siis olet niin älykäs, tunteva ja kaunis kuten sanoit,niin sitten vika on siinä, että sä pyörit aivan väärissä porukoissa ja väärissä paikoissa ja vika tosiaan on niissä kundeissa. Jostain disco-osastolta tuskin kannattaa kuvitella sen unelmien prinssin löytyvän...Ne paikat on kyllä ihan sitä itseään varten!
Muuten se mitä sä sanoit siitä, että jätkät häipyy jos ei saa seksiä - sen on ihan hullu väite tai sitten todellakin oot treffannut ainoastaan idiootteja!
Oliko yhtään rakentavampaa. Jos ei niin kysy ja mä vastaan.mieltä siinä et oon treffannut vain idiootteja no onneks sinne väliin mahtuu ihan pari mukavaakin sälliä..=) oli erittäin rakentavaa..ehkä mun pitää vaan ruveta samalaiseks muijaks kun kaikki muut niin varmaan pysyy siinä sit juttelemassa..=) ainoat miehet joihin tutustun ja jotka eivät ainakaan ilmaise haluavansa vain seksiä ja silti juttelee on meidän linjan bussikuskit..=) heh..okei..kai mä sit oon niin tyhmä etten kelleen kelpaa..nyt musta sit tulee vanhapiika..meetkö sä mun kaa naimisiin?? =) hih.. kiitos..
- Don Huono
vanhapiika kirjoitti:
mieltä siinä et oon treffannut vain idiootteja no onneks sinne väliin mahtuu ihan pari mukavaakin sälliä..=) oli erittäin rakentavaa..ehkä mun pitää vaan ruveta samalaiseks muijaks kun kaikki muut niin varmaan pysyy siinä sit juttelemassa..=) ainoat miehet joihin tutustun ja jotka eivät ainakaan ilmaise haluavansa vain seksiä ja silti juttelee on meidän linjan bussikuskit..=) heh..okei..kai mä sit oon niin tyhmä etten kelleen kelpaa..nyt musta sit tulee vanhapiika..meetkö sä mun kaa naimisiin?? =) hih.. kiitos..
Ai että meenkö kanssas naimisiin...No, jos olet kuvailusi kaltainen viehättävä ja omin aivoin ajatteleva neitonen, niin kuka tietää vaikka me oltaisiinkin parina täys kymppi...
Tuli kyllä mieleeni, kun mainitsit että jätkät kuolaa perään...Mun mieleeni olevat tytöt ei herätä mussa yleensä kuin uteliaisuuden& suojelunhalun... ;) - vanhapiika
Don Huono kirjoitti:
Ai että meenkö kanssas naimisiin...No, jos olet kuvailusi kaltainen viehättävä ja omin aivoin ajatteleva neitonen, niin kuka tietää vaikka me oltaisiinkin parina täys kymppi...
Tuli kyllä mieleeni, kun mainitsit että jätkät kuolaa perään...Mun mieleeni olevat tytöt ei herätä mussa yleensä kuin uteliaisuuden& suojelunhalun... ;)minkäs mä sille voin jos ne kuolaa..yleensä näytän niille kieltä..ehkä se herättää vielä jatkokiinnostuksen..??hmm..juu mennään naimisiin kun muuten musta tulee vanhapiika..kyllä muakin suojella saan vaikka se on pakko itsensäkin jo osata..
- Don Huono
vanhapiika kirjoitti:
minkäs mä sille voin jos ne kuolaa..yleensä näytän niille kieltä..ehkä se herättää vielä jatkokiinnostuksen..??hmm..juu mennään naimisiin kun muuten musta tulee vanhapiika..kyllä muakin suojella saan vaikka se on pakko itsensäkin jo osata..
Ehkä...
- vanhapiika
Don Huono kirjoitti:
Ehkä...
ehkä mitä?? meet mun kaa naimisiin? vai et mäjään vanhakspiiaks?? vai mitä??
- Don Huono
vanhapiika kirjoitti:
ehkä mitä?? meet mun kaa naimisiin? vai et mäjään vanhakspiiaks?? vai mitä??
Ehkä [email protected]
- vanhapiika
Don Huono kirjoitti:
Ehkä [email protected]
voi kun kiva..taidanpa sit mailailla sulle jotain..=)
- Don Huono
vanhapiika kirjoitti:
voi kun kiva..taidanpa sit mailailla sulle jotain..=)
Odotan jo...
- vanhapiika
Don Huono kirjoitti:
Odotan jo...
mailisinko jo?? et ole vastannut, mutta mun mielestä mailasin..=)
- Don Huono
vanhapiika kirjoitti:
mailisinko jo?? et ole vastannut, mutta mun mielestä mailasin..=)
Eipä näkynyt... kokeiles uudestaan
- aapeli
kuulehan aapeli....ota rauhallisesti.,kyllä sinä vielä vällyjjen väliin kerkeet,malta odottaa...aapeli!olet hieman turhan kiireinen tämän jutun suhteen...kyllä sä ukkesliinin ittelles saat! eli odota hetki.joku se vielä sulle(KIN) vannoo rakkauttaan polvillaan.
- unski
sinulla vain näyttää olevan huonohko itsetunto
toiset vaistoaa sen
jos pystyy olemaan yksin eikä kinua toisten seuraa,
niin sitten kaverit huomaa, että tuo ei ole meistä riippuvainen
harrasta esim. kuntosalia tai jotain, josta saa kavereita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933554Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562526Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla152438Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi682302Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162181Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1021242Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671107Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611016Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001015Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142979