Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ruumiin kulttuurissa

kkv

3

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuon Ugin haastattelun olinkin jo ajatellut katsoa, nyt sekin sit löytyi.

    • booky

      Tänne perukoille tuo "alan" aikakauslehti ehtii vasta nyt myöhemmin...

      Aina monenlaista uutta mielenkiintoista tutkailtavaa pidemmäksi aikaa. www....

      Surullinen uutinen oli lukea Muder One kirjakaupan lopettamisesta. Itselle se oli pyhiinvaelluskohteen kaltainen, kun sinne joskus hyvin harvoin pääsi. Pari umpivanhentunutta valokuvaa jäi itse kaupasta muistoksi, mutta hyvä että ne. Nettikauppa syönyt asiakkaat...www... (vaikka netistä on kaiketi tilattu perinteisiä kirjoja). Irlannissa tiedän yhden murder-kirjakaupan, onkohan niitä pohjoismaissa? Lähellä tätä auvoista kotimaata?

      Sanomalehdethän ne aina ovat lujia uskossaan, että netti ei heitä uhkaa. Eikä ole kai pahemmin uhannutkaan. Dekkareilleko on käymässä toisin? Onpa surullista, jos tulevaisuudessa dekkareita luetaan ruudulta tai kämmenlukukoneelta. Eihän sen viihtyisämpää olekaan, kuin aitoja dekkareita ja muita kirjoja pursuava huusholli.www...

      ***

      Marklundin ja Pattersonin yhteisprojekti mietityttää. Mistähän kummasta tuommoinenkin saa alkunsa? Ei rahan tai maineen puute tuntuisi ainakaan takana olevan? Kaksi niin hirveän epätasaista. Mikähän lopputulos tuosta tulee...? Toinen jämy ja hyvä ja toinen on aina kuin Tenoxin per sivu siemaisisi. Vai kirjoittajaduoko on uusin megatrendi? Itse en muista lukeneeni kuin kolmelta tekijäparilta duo-kirjoja aiemmin. Mitenkähän paljon niin oikein on olemassa?

      ****

      Ja lopuksi pieni kommentti Jouko Raivion Oplev ohjauksen arviosta. Nauroin makeasti ja hyväntahoisesti ääneen niitä rikoksen sukupuolivalistuneita artefaktaviittauksia. Arvostelun huumori kyllä puree :)! Raivio kehui elokuvan esillepanoa ja minä juuri, että kuva tunki muutaman kymmenen senttiä liian lähelle. Niin se näyttää olevan, että harjoitella tätä dekkarigenreä edelleen saa ja ahkerasti...

      Mukavia pyhiä!

    • kkv

      Tuossa samassa RK:ssa esitellään myös Veikko Ennalan kootut teokset: Elämään tuomittu.
      Minua tämä nyt kiinnosti sikäli, että asuin joskus samassa kaupunginosassa Tampereella, kuin hänkin. Hän oli aikalailla erakoitunut, eikä häntä siellä muuten näkynyt, mutta aamulla kuljimme samalla bussilla, minä kouluun,hän Lehtimiehiin, ja hän oli melkoinen näky valkoisessa ulsterissaan ja saapikkaissaan.
      Häntä pidettiin aika erikoisena tyyppinä siellä aikanaan, ja siitä syystä tietenkin hänen Veikko-sedän piinapenkkejään luettiin suurella nautinnolla ja mielenkiinnolla.

      Näitä hänen jännitysnovellejaan ja pienoisromaanejaan, sekä muitakin novellejaan en kuitenkaan ole aikaisemmin lukenut.Niinpä sitten hommasin nämä kootut jännitysnovellit ja muut kertomukset kirjastosta käsiini. Ja yllätys oli melkoinen.
      Ennala oli nimittäin novellikirjoittajana loistava.
      Näihin kannattaa kyllä tutustua. Yhdessäkin yksityisetsivä kuvauksessa olisi kyllä R. Mäelle esimerkkiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe