Elikkäs mielipiteitä nimistä Klara ja Klaara?
Klara
9
1630
Vastaukset
- 4rrqewqr
Upeat nimet, varsinkin Klaara! Klaraa en ihan heti laittaisi, jos ei halua lauaua sitä yhdellä a:lla.
- mielipide..
Henk.koht. en pidä. Klarakin sanotaan Klaara. Laura on paljon parempi.
- Osta vokaali
Klaara on klaari.
- niina-liina
nimi, tulee mieleen joku pirttihirmu vanhoista suomi-filmeistä.
- hgyxtxi
Jos pidät nimestä Kla(a)ra antaa mennä vaan. Nätti, kaunis ja ihana nimi pienelle suloiselle tytölle. Sopii myös aikuiselle naiselle.
Klara Adalmina
Klara Sofia
Klara Amanda
Klara Evita
Onnea!
- yksi mielipide
Klara-nimestä tulee minulle mieleen ruotsin kielen klara-verbi (selviytyä?) ja Klaara Kotko jostain sarjakuvasta. Nämäkin kyllä ovat vähän kaukaa haettuja, joten mitään negatiivisia mielleyhtymiä nimi tuskin aiheuttanee :) Kaunis nimi lapselle, tosin jos K-alkuisista satutte pitämään, niin Kielo, Kaisa, Kalla ja Kreeta ovat myös mielestäni ihania.
- Anonyymi
Ihan kiva Eedla nimi on kyllä mieleeni enemmän!
- Anonyymi
Ihana nimi olen itsekkin Klaara se on harvinaisen ruma nimi
- Anonyymi
Vitsi vitsi aivan ihana tykkään kovasti kaunis ja villi nimi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2844482Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1262487Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3182478Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1572364Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no1942224Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a4831223Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii3861142Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki121081Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v38943- 92908