Elikkäs mielipiteitä nimistä Klara ja Klaara?
Klara
9
1752
Vastaukset
- 4rrqewqr
Upeat nimet, varsinkin Klaara! Klaraa en ihan heti laittaisi, jos ei halua lauaua sitä yhdellä a:lla.
- mielipide..
Henk.koht. en pidä. Klarakin sanotaan Klaara. Laura on paljon parempi.
- Osta vokaali
Klaara on klaari.
- niina-liina
nimi, tulee mieleen joku pirttihirmu vanhoista suomi-filmeistä.
- hgyxtxi
Jos pidät nimestä Kla(a)ra antaa mennä vaan. Nätti, kaunis ja ihana nimi pienelle suloiselle tytölle. Sopii myös aikuiselle naiselle.
Klara Adalmina
Klara Sofia
Klara Amanda
Klara Evita
Onnea!
- yksi mielipide
Klara-nimestä tulee minulle mieleen ruotsin kielen klara-verbi (selviytyä?) ja Klaara Kotko jostain sarjakuvasta. Nämäkin kyllä ovat vähän kaukaa haettuja, joten mitään negatiivisia mielleyhtymiä nimi tuskin aiheuttanee :) Kaunis nimi lapselle, tosin jos K-alkuisista satutte pitämään, niin Kielo, Kaisa, Kalla ja Kreeta ovat myös mielestäni ihania.
- Anonyymi
Ihan kiva Eedla nimi on kyllä mieleeni enemmän!
- Anonyymi
Ihana nimi olen itsekkin Klaara se on harvinaisen ruma nimi
- Anonyymi
Vitsi vitsi aivan ihana tykkään kovasti kaunis ja villi nimi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583086
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151083- 891028
- 98917
- 50903
- 96784
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86645- 48595