Elikkäs mielipiteitä nimistä Klara ja Klaara?
Klara
9
1752
Vastaukset
- 4rrqewqr
Upeat nimet, varsinkin Klaara! Klaraa en ihan heti laittaisi, jos ei halua lauaua sitä yhdellä a:lla.
- mielipide..
Henk.koht. en pidä. Klarakin sanotaan Klaara. Laura on paljon parempi.
- Osta vokaali
Klaara on klaari.
- niina-liina
nimi, tulee mieleen joku pirttihirmu vanhoista suomi-filmeistä.
- hgyxtxi
Jos pidät nimestä Kla(a)ra antaa mennä vaan. Nätti, kaunis ja ihana nimi pienelle suloiselle tytölle. Sopii myös aikuiselle naiselle.
Klara Adalmina
Klara Sofia
Klara Amanda
Klara Evita
Onnea!
- yksi mielipide
Klara-nimestä tulee minulle mieleen ruotsin kielen klara-verbi (selviytyä?) ja Klaara Kotko jostain sarjakuvasta. Nämäkin kyllä ovat vähän kaukaa haettuja, joten mitään negatiivisia mielleyhtymiä nimi tuskin aiheuttanee :) Kaunis nimi lapselle, tosin jos K-alkuisista satutte pitämään, niin Kielo, Kaisa, Kalla ja Kreeta ovat myös mielestäni ihania.
- Anonyymi
Ihan kiva Eedla nimi on kyllä mieleeni enemmän!
- Anonyymi
Ihana nimi olen itsekkin Klaara se on harvinaisen ruma nimi
- Anonyymi
Vitsi vitsi aivan ihana tykkään kovasti kaunis ja villi nimi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460