Elikkäs mielipiteitä nimistä Klara ja Klaara?
Klara
9
1707
Vastaukset
- 4rrqewqr
Upeat nimet, varsinkin Klaara! Klaraa en ihan heti laittaisi, jos ei halua lauaua sitä yhdellä a:lla.
- mielipide..
Henk.koht. en pidä. Klarakin sanotaan Klaara. Laura on paljon parempi.
- Osta vokaali
Klaara on klaari.
- niina-liina
nimi, tulee mieleen joku pirttihirmu vanhoista suomi-filmeistä.
- hgyxtxi
Jos pidät nimestä Kla(a)ra antaa mennä vaan. Nätti, kaunis ja ihana nimi pienelle suloiselle tytölle. Sopii myös aikuiselle naiselle.
Klara Adalmina
Klara Sofia
Klara Amanda
Klara Evita
Onnea!
- yksi mielipide
Klara-nimestä tulee minulle mieleen ruotsin kielen klara-verbi (selviytyä?) ja Klaara Kotko jostain sarjakuvasta. Nämäkin kyllä ovat vähän kaukaa haettuja, joten mitään negatiivisia mielleyhtymiä nimi tuskin aiheuttanee :) Kaunis nimi lapselle, tosin jos K-alkuisista satutte pitämään, niin Kielo, Kaisa, Kalla ja Kreeta ovat myös mielestäni ihania.
- Anonyymi
Ihan kiva Eedla nimi on kyllä mieleeni enemmän!
- Anonyymi
Ihana nimi olen itsekkin Klaara se on harvinaisen ruma nimi
- Anonyymi
Vitsi vitsi aivan ihana tykkään kovasti kaunis ja villi nimi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911209Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18915
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112788Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613