viiltely....

just someone...

alotitn viiltelyn noin puoli vuotta sitten... en pääse siitä enää eroon...! en edes pysty... aina kun joku satuttaa teen uuden viillon joka on niin helvetin kipeä... pidän itseäni heikkona ja olen pettynyt itseeni... itken, kuuntlen musiikkia, otan veitsen ja... tuntuu hyvältä, hetken. sitten tajuan miten taas petin ihmiset kenelle lupasin että lopetan. en pysty...

35

1228

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppinut

Mä olen kanssa viillellyt itteeni... Jouduin terkkarille kun joku mun kamuista kelle olin luvannu et lopetan niin oli sanonu ku se oli nähny ku mulla oli taas uus viilto... niin terkkarilta suoraan tikattavax! Sen jälkeen en ole enään viillelly itteeni... Olen kerrankin tajunnut jotain missä olen ollut tyhmä... Mutta on mulla ikuiset arvet mutta se on nyt loppu ja siitä pidän huolen ite.. =0)

• kokenut kaikki tietää

Rakkaat lapset.Teidän sydämissänne on suuri rakkauden kaipuu.Elämä on tyhjää.Etsikää apua Jumalalta.Se on ainoa joka voi antaa avun,niin että se on pysyvää.Kun Jeesus saa tulla sydämeen asumaan,niin ei tarvitse viiltelemällä etsiä mielihyvää.Jeesuksen rakkaus on sellainen turvamuuri. Uskovaisen nuoren ei tarvitse viillellä. Tunnen sellaisia,jotka ennen viiltelivät.Mutta nyt elävät ihan onnellista elämää Jeesuksen rakkauden syleilyssä.Huutakaa Herraa avuksenne.

• MetSäN MeNnInKäINeN
        kokenut kaikki tietää kirjoitti:

Rakkaat lapset.Teidän sydämissänne on suuri rakkauden kaipuu.Elämä on tyhjää.Etsikää apua Jumalalta.Se on ainoa joka voi antaa avun,niin että se on pysyvää.Kun Jeesus saa tulla sydämeen asumaan,niin ei tarvitse viiltelemällä etsiä mielihyvää.Jeesuksen rakkaus on sellainen turvamuuri. Uskovaisen nuoren ei tarvitse viillellä. Tunnen sellaisia,jotka ennen viiltelivät.Mutta nyt elävät ihan onnellista elämää Jeesuksen rakkauden syleilyssä.Huutakaa Herraa avuksenne.

kysyisin vaan että miten ihmeessä jaksatte tyrkyttää tuota uskontoanne NOIN ahkerasti?

*pudistelee päätään*

• Enkeli-tyttönen
        kokenut kaikki tietää kirjoitti:

Mä viiltelin itteäni kasilla mut sitten kun jouduin silloin siihen kirottuun rippikouluun ni se muutti kaiken... Jeesus pelasti minut ja asuu ikuisesti sydämessäni.

• tytteli...
        MetSäN MeNnInKäINeN kirjoitti:

kysyisin vaan että miten ihmeessä jaksatte tyrkyttää tuota uskontoanne NOIN ahkerasti?

*pudistelee päätään*

Eiköhän se tosiaan oo jokaisen oma asia päätää mihin uskoo... en millään pahalla tätä nyt sano, mut tollanen on rasittavaa... anteeks jos loukkasin jotain...

• metsän menninkäinen
        tytteli... kirjoitti:

Eiköhän se tosiaan oo jokaisen oma asia päätää mihin uskoo... en millään pahalla tätä nyt sano, mut tollanen on rasittavaa... anteeks jos loukkasin jotain...

tuollainen tyrkyttäminen käy hermoille! pitäköön jokainen uskontonsa omana asiana, ellei se se sitten jotenkin liity originaaliseeen viestiin

• *naurava enkeli*

Toi sun viestis kuulosti niin kamalan tutulta mutta samalla kun ajattelin omia villejä teinivuosiani SE TUNTUU NIIN NAURETTAVALTA!!!Muisteleppa noita n.3 vuoden päästä nii huomaat miten hassu oot!!Eihän se itsensä silpominen rakkaat lapset ole mitään muuta kuin :"TAHDON.ETTÄ KAIKKI HUOMAA MUT JA ET KAIKKI HUOMAA MITEN KAUHEEN VAARALLINEN MÄ OON!!HUOMATKAA NYT KAIKKI JA PELÄTKÄÄ MUA!!!Katsoppas nyt kun varmasti siellä sinunki yläasteellasi(olettaisin sinun olevan tyypillisessä teini-iässä eli yläasteella)on sellainen psykologi täti/setä joka voi auttaa pieniä ihmispoloja!!!Sä oot nyt vaan kovin hukuksissa ittes kanssa etkä keksi mitään parempaa keinoa ilmaista itteäsi!!!Joten heitäppä nyt se isin partakoneen terä nurkkaan ja kirjoita vaikka runoja!!!

• Just me...

helppohan sun on nyt sanoa miten naurettavaa se on, mutta mietippä kun olit ite samassa tilanteessa. Mä en tee tätä siks et haluisin huomiota, mä en edes kerro kiellekkään siitä, eikä kukaan tiedä! iedän tasantarkkaan itekkin miten tyhmää tää on ja tiedän olevani heikko. Mutta toi mitä kirjotat sattu aika pahasti. Jos miettisit ens kerralla!

• Kiva juttu!

Olin itse jossain vaiheessa (n.1v takaperin) todella masentunut ja itsemurha ajatykset pyöri päässä ym. ja "helpotusta" hain viiltelemällä käsiäni. En tehnyt sitä saadakseni huomiota, vaan koska mikään muu ei tuntunut auttavan. Selvisin masennuksestani, eikä kukaan muu nähnyt haavojani, paitsi jätkäkaverini. Elikä enpä menisi sanomaan, että viiltely on vain tapa hakea huomiota, vaikka varmaan joillakin se todellakin saattaa olle huomiohakuisuutta.

• apua

miksi jatkat itsesi pahoinpitelemistä???selvähän se,että voimakkaiden tunteiden vallassa pystyy älyttömiin suorituksiin,mutta kannataako viiltely?onko sinulla ketään kenen kanssa jutella asiasta? sinulla on mahdollisuudet päästä eroon tästä ikävästä tavasta!yritä ajatella,että mitä hyötyä sinulle siitä on?ei se poista ongelmiasi..yritä ajatella niin.ole edes päivä viiltelemättä.vaikka kuinka tekisi mieli,älä viiltele.pian huomaat,että olet päässyt irti siitä. voit käydä myös osoitteessa www.helppimesta.fi hae sieltä apua itsellesi!!!!kirjoita sitten,miten jaksat!jo se,että hait apua on ensimmäinen askel pois päin. hyvää kevättä ja lopputalvea.sä olet arvokas ihminen,etkä sä todellakaan ansaitse niitä rumia jälkiä käsiisi!

• PeikkoTyttö

Mulla meni ysillä kaikki päin persettä. Mua kiusattiin, mä en tullu toimeen mun luokkakavereiden kaa. Mun kotona oli ongelmia, koska vanhemmat olivat alkoholisteja, jotka onneksi ovat nykyään täysin raittiita.
      Mä purin tuskaani viiltelemällä itteeni. Mä pidin pitkähihasta paitaa jopa liikunnantunneilla, ettei kukaan ois huomannu. Jotku kuitenkin huomas, ja ne vaan aatteli, et mä olin tosi rohkee yms. ku uskalsin viillellä itteeni. Mulla oli parhaimmillaan päälle sata viiltoo vasemmassa käsivarressa.
      Nyt mä oon lopettanu viiltelyn ja oon onnellinen, et onnistuin siinä. Koska mä tiiän, et jos mä edelleen viiltelisin itteeni ni mä oisin varmaan nyt kuollu, ku oisin viiltäny iteltäni ranteet auki.
      Itsemurhan mä oon aikonu tehä kaks kertaa, mut aina mun todelliset frendit on pelastanu mut.
      Sosiaalityöntekijä yritti saaha mut menemään psykologille puhumaan mun perheongelmista, mut mä en menny. En mä ois osannu vieraalle ihmiselle puhuu asioistani. Paras psykologi mulle on mun bestis.
      Nyt elämä on alkanu hymyilemään mullekin. Tosin mua edelleen haukutaan, mutta ihmekös se on... Mun itsetunto ei vieläkään oo kovin hyvä, mut se paranee joka päivä enemmän ja enemmän.
      Kaikki te, jotka viiltelette itteenne, se on vaan teidän tapa yrittää näyttää, et te ootte rohkeita. Mä sanon tän ihan kokemuksella. Yrittäkää päästä irti viiltelystä!!

• aaaadssddsaa saatana lusifer -

mä vihaan teidänlaisianne "heikkoja ihmisiä". luulitko saavas voimaa kun sait tuntea kuinka veitsi uppoaa ranteeseen kuin kuuma voi veitsi voihin?

PS. hae internetistä tietoa sen nimisestä henkilöstä kuin Riku Rinne ja ota siihen yhteyttä se vois ehkä auttaa...

toivon sullekkin todella hyvää loppu elämää

• Kiva juttu!

Sehän saattoi olla sinun tapasi. Halusit näyttää, että olet rohkea ym, mutta kuten jo aikaisemmin sanoin asia ei aina (läheskään aina) ole niin.

• kokemusta..

miltä susta tuntuu..siis toi et.. "itken, kuuntelen musiikkia, otan veitsen ja... tuntuu hyvältä" omassa yksinäidyydessä kun sen tekee..se jotenkin tekee paremman olon..se helpottaa..eikä niitä näytänyt kenellekään..nyt 4 vuotta sen jälkeen harmittaa niin perkeleesti ne jäljet käsissä joita ei onneks ole montaa eikä ne oo kauheen isoja..mut tarpeeks näkyviä..löysin toisen tavan ilmaista itseäni..piirtämällä..en välttämättä osaa mut piirtelen kaikkeakurjaa ja kuolemaa ja pimetä kun on paha olla..se helpottaa samalla tavalla koska sen pahan olon on saanut purkaa siihen..suosittelen et kokeilet tota piirtämistä.. pärjäile..

• MetSän MenNiNKäiNeN

Mun yks parhaita kavereita on helvetin pahoissa ongelmissa ton kanssa.
      Sillä ei oo koskaan ollu mitään "isoja" ongelmia, korkeintaan liikaa liian upeita miehiä ympärillä ja se ahdistaa.Mutta kenelle ks. ongelma on iso ja kenelle ei.
      Sillä se lähti siitä että se viilteli vähän ensin, sitten muutaman kerran lisää...
      Tätä jatkui muutaman vuoden, yläasteen päättäri bileissa sillä oli niin armottomat haavat kädessä että ne ei varmasti parane koskaan.
      Nyt lukiossa se on vaan jatkanu kun muutama meitin ystävä on pahassa pulassa pimeiden voimien kanssa (kyseistä ongelmaa voisi saatanan palvonnaksikin sanoa mutta koska en usko ks. paskaan niin täten pimeiden voimien ) niin se on pahentanut. Se kävi tässä vähän aikaa sitten verikokeissa ja nyt se lähtee muutaman viikon päästä vähäks aikaa ton ongelmansa takia hoitoon. Koko ajan se on yrittäny lopettaa, mutta ei oo onnistunut. Toivottavasti toi hoitoon meno nyt sitten auttaa jotain..Psykiatrit tähän asti on vaan pahentanu asiaa :(
      Eli tän tarkotuksena oli kertoo että mene ajoissa psykiatrille tai jonnekkin keskustelemaan asiasta ettei se mene tuolle asteelle kuin kaverillani.
      Kesken bilettämisen se saattaa kadota ja viillellä vähän aikaa, sitten se tulee taas takasin niinkuin ei mitään.

TÄmä ei todellakaan ole huomion keräämistä (vaikka se joillakin saattaa sitäkin olla) , vaan tämä on ehdottomasti jo vakavaa pakkomielle ja tapa purkaa tuskaan patoutumia.

• jussi

kouluterveydenhoitaja vois auttaa alkuun etsimään asiantuntijaa, joka voisi auttaa, ongelma on semmoinen, että sinä et pääse siitä yksin

• just me...

ai että tosta noin vaan mennä terveydenhoitajalle että "hei mä tarviin apuu, mä viiltelen itteeni?!" ei, ei kiitos...

• =oD
        just me... kirjoitti:

ai että tosta noin vaan mennä terveydenhoitajalle että "hei mä tarviin apuu, mä viiltelen itteeni?!" ei, ei kiitos...

=oD

• Just me...
        =oD kirjoitti:

=oD

JA SÄHÄN SEN TIEDÄT!!! SAATANA.. MÄ EN HALUU OLLA ILKEE.. MUT AINUT JOKA MUA VOI AUTTAA...

• tytteli
        Just me... kirjoitti:

JA SÄHÄN SEN TIEDÄT!!! SAATANA.. MÄ EN HALUU OLLA ILKEE.. MUT AINUT JOKA MUA VOI AUTTAA...

Et voi oilla tollanen ihmisille jotka yrittää auttaa sua... Noin sun olo vaan pahenee, kokemuksella...

• ?

nakkaa kaikki veitset roskiin. niin kyllä sinä lopetat kun ei ole millä viilellä

• just me...

Luuletko sä että mä en sais jostain jotain millä viillellä itteeni?! toi nyt on huono ratkasu... jokapuolella on jotain millä voi tehdä uuden viillon.

• wonder
        just me... kirjoitti:

Luuletko sä että mä en sais jostain jotain millä viillellä itteeni?! toi nyt on huono ratkasu... jokapuolella on jotain millä voi tehdä uuden viillon.

Mee ihmeessä jollekin psykiatrille. Sellaselle, jota et tunne, etkä tuu sen jälkeen näkemäänkään. Siinä ei o mitään hävettävää ja vaikka häpeisitkin, kenenkään ei tarvitsis tietää sun käynneistäs. Psykiatrillahan on kuiteski vaitiolovelvollisuus. On se hyvä kavereittenkin kanssa puhua, mutta luulen, että ammattiauttajasta ois enemmän hyötyä.

VÄLITÄ ITSESTÄS EDES SEN VERRAN, ETTÄ TEET ASIALLE JOTAIN! OOT PALJON PAREMMAN ELÄMÄN ARVOINEN, ME OLLAAN KAIKKI.

• Isosisko

Sain viikonloppuna tietää, että pikkusiskoni on viillellyt itseään. Se oli tehnyt kaikkea muutakin typerää, mutta kaikkein tärkeintä oli, että se tuli puhumaan mulle, omalle siskolleen, asiasta. Mä en tiedä mitä mä voin tehdä, muuta kuin lohduttaa, kuunnella ja yrittää ymmärtää. Mä ymmärrän nimittäin, ettei se halua, että mä kerron äidille, tai jollekin terveydenhoitajalle. Yritä sinäkin löytää joku, jolle puhua. Soita vaikka johonkin auttavaan puhelimeen. Musta on edistystä jo se, että kirjoitit tänne. Koeta jaksaa, niin mekin.

• aaaaahhhyhh saatanaaaaa - joo

No voi vit... mikä dorka...ei helvetti!!!

oletko ikinä koittanut seuraavaa: kiipeät jonkun 10 kerroksisen kerrostalon katolle ja hyppäät sieltä alas... tekee kuule hyväääää siis joo joo oikeesti koitappa joskus. siis mä koitin kerran ja sain 20 orgasmia ilmalennon aikana ja 40 sitten kun pääsin maahan.

Uskotko sä saatanaan? pelastaako saatana sut?

pistätkö aina iltasin seremonioissas kynttilän hiuksiis ja odotat että se palaa loppuun ja huudat saataannaaaa saataanaaa saatana pelastaa haleluja. aaaahhddrrk hiukset palaaaa saatana "pliis" pelasta kun kerta voit lusifer ruhtinas..

onko kiva viilellä itseensä? mä voisin viilellä sua jos sä vaan haluut...oisko mitään että teipataan sut kauttaaltaan ilmastointiteipillä, sit mä painelen nastoi siit teipinläpi sun ihoos ja sit mä hakkaan alasimen päällä sun sormes ja varpaas muuskaks sillee että sä tunnet kuinka luut rasahtaa murskaks...sit viimoseks mä alan hiljaa pisteleen leipäveitsellä läpi sun kehos ensin jaloista ja sit siirryn ylöspäin ja lupulta sä kuolet...oisko mitään? tekee kans kuule tosi hyvääää, mä kokeilin tota kans viime kesänä rantarokissa mun kavereitten kans. siellä oli saatananpalvojen kesä seminaari.

PS. lopeta tommoset sairaat hommat ja palaa maanpinnalle

• just me...

Mä elän helvetissä ja yritän kaikin voimin päästä sieltä pois, älkää jaksako ruikuttaa jos ette tiedä miten pahalta tää tuntuu..!!

• metsän menninkäinen

osta uus elämä!

ja by the way:
        *saatanan palvonta ja viiltely ei liity toisiinsa, ellei niitä liitä toisiinsa (ja tämä originaalinen viestin laittaja ei kyllä muistaakseni maininnut mitään saatanan palvonnasta)

* lucifer ei lusifer

• -Joku, joka välittää-
        metsän menninkäinen kirjoitti:

osta uus elämä!

ja by the way:
        *saatanan palvonta ja viiltely ei liity toisiinsa, ellei niitä liitä toisiinsa (ja tämä originaalinen viestin laittaja ei kyllä muistaakseni maininnut mitään saatanan palvonnasta)

* lucifer ei lusifer

Siis mun mielest toi on todella säälittävää. Oot vaipunu nyt itsesääliin ja todella pahasti! Tää koko homma lähtee sun omasta asenteesta!!! Sillon ku sä itet päätät jotain ni se myöskin pitää. Oon itekki joskus kokeillu jotai viiltelyhommii ja totesin todella et ei kannata. Nyt keksit muuta tekemistä ja todella päätät et lopetat. Kai sul on joku hyvä kaveri, jolle puhua? Oon samaa mieltä, itekkää en menis terveydenhoitajalle.. Ei siit viiltelyst tuu eikä voi tulla mitään mielihyvää joten lopeta hyvä ihminen hyvän sään aikana ennenku tapat ihtes!!!! Sul varmaa on paljon ihmisii, jotka välittää susta, aattele niitä! Mä pidän sulle peukkuja

• Kivi juttu!

Anteeks vaan meni multa toi sun juttus totaalisesti ohi. Mutta ootkohan täysin ja totaalisesti IDIOOTTI!!!

• aslak

mene psykiatrille ja näytä sille persettä!

• Just me...

Joo voi kun oli hauskaa, meinasin revetä naurusta! Ja tietsä mitä, just niin mä aijon tehdäkkin!!! Tulee varmaan vitun hauskaa! Mitä jos kokeilisit samaa?

• flaah....

Viiltely typerien teini tyttöjen syy hakea huomiota... Kyllä ne sen sitte huomaa vähän vanhempana, että se on täysin ääliömäistä... Siis kunnon idiootteja ovat... Perkeleen huomion kipeet mukulat!

• just me...

niin mäki luulin ennen.. mut.. en oo enää sitä mieltä...
        se on pakko mielle.. haluun vetää ranteet auki ja nähä miten veri suutelee valkosta rannetta..haluun tehä tän omalla tavallani... mua pelottaa.

• tyttelli
        just me... kirjoitti:

niin mäki luulin ennen.. mut.. en oo enää sitä mieltä...
        se on pakko mielle.. haluun vetää ranteet auki ja nähä miten veri suutelee valkosta rannetta..haluun tehä tän omalla tavallani... mua pelottaa.

... mä tiedän miltä tuntuu rypeä itsesäälissä... oikeesti, voi kuulostaa, nimenomaan paskanjauhamiselta, mut mua autto ainakin tää... Aattele miten paljon sulla on syitä jatkaa... kamut: sul on varmasti ystävä, minkä puolesta tekisit mitä vaan... tai perhe.. ei välttämät tunnu kovin tärkeeltä, mut siellä on se porukka kuka susta oikeasti välittää... ÄLÄKÄ VÄITÄ VASTAAN!! ja listaahan vois jatkaa vaik kuinka pitkään... Koeta pikkunen jaksella... :o)

• viiltelijä itsekin
        tyttelli kirjoitti:

... mä tiedän miltä tuntuu rypeä itsesäälissä... oikeesti, voi kuulostaa, nimenomaan paskanjauhamiselta, mut mua autto ainakin tää... Aattele miten paljon sulla on syitä jatkaa... kamut: sul on varmasti ystävä, minkä puolesta tekisit mitä vaan... tai perhe.. ei välttämät tunnu kovin tärkeeltä, mut siellä on se porukka kuka susta oikeasti välittää... ÄLÄKÄ VÄITÄ VASTAAN!! ja listaahan vois jatkaa vaik kuinka pitkään... Koeta pikkunen jaksella... :o)

mä tiedän miltä susta tuntuu,kun olen itse sellainen samanmoinen tapaus. käsivarret täynnä pikkuisia viiltoja, pitkähihainen aina päällä ettei muut huomaa. elämä masentaa, tuntuu ettei kukaan välitä,kukaan ei ymmärrä. mä en tiedä onko sulla jokin erityinen syy sun pahan oloon,mulla on ja kun en pysty menee psykologille,puran sitä veitsen kanssa. yks mun parhaista ystävistäni on kanssa harrastanut tätä, ja muistan kuinka pahalta musta tuntui nähdä sen verta vuotavat ranteet kun tiesi etten voi tehdä mitään,halu parantua tulee itsestään,sisältä. mutta nyt oon ite samassa jamassa. se on helvetin rankkaa,ja väärin itseä ja muita kohtaan, ja se on helvetin typerää,sehän e tiedetään kaikki. mutta silti sitä vaan tekee. en mä tiedä,itselläni on ehkä nimen omaan sitä huomion keräämistä,mutta kuinka se voi olla,kun en kuitenkaan näytä haavojani kellekään. ehkä vain toivon että joku ne huomais ja välittäis.
        mutta halaus sulle, koita jaksaa,koita sysätä se veitsi pois, ja kuten joku jo ehdotti,yritä keksiä jotain oheistoimintaa,vaik piirtäminen. mut älä ystävä hyvä viiltele,se ON TYHMÄÄ. sano toinen viiltelijä. mutta eiköhän me aikanaan visastuta,oteta elämää niskasta kiinni ja parannuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe