Kotileena / Espoo

Siivoton71

ONko kokemuksia? Suositteltteko ko. firmaa?

22

9654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normi viikkosiivous

      He käyttävät alihankkijaa nimeltä Munkalle, ja siivousjälki ei koskaan ole 2,5 h arvoista. Jättävät tosi tyhmiä asioita putsaamatta kuten keittiöhana, vessan lattiat...ym, siis juuri nuo mitkä ensimmäiseksi huomaa. Myöskin ekstrasiivoukset eivät onnistu, esim kun siivouspväksi osuu pyhäpvä. Aina annettu näistä palautetta, parannusta ei ole tapahtunut. Mulle riitti, tietääkö kukaan mitään hyvää luotettavaa Espoossa?

      • puhdas koti

        Hei!Tiedän ainakin yhden pienen yrityksen!!Tulevat varmasti oikeaan aikaan ja tekevät työtä niin kauan kuin on sopimuksessa sovittu.Työn jälki on loistavaa.Ei ole valittamista ollut koskaan ja on vuoden päivät meillä käyneet.Yrityksen nimi on EKAP.Netissä löytyy kun googleen kirjoitat......


      • Mimmi^^

        Hyvä ja luotettava kotisiivooja Espoosta: Piccolo Ramo. Vasta aloittanut, mut erityislupauksena oli ettei vaihdu kodinhoitajat. Saat ainakin palautteesi helposti perille itse kotisiivoojalle.


      • Hikihattu

        Joo, tossa sen just huomaa et halvin ei välttämättä ole paras. Ja ainakaan köyhän ei kandee ostaa halvinta...


      • 100% Kotimainen
        Hikihattu kirjoitti:

        Joo, tossa sen just huomaa et halvin ei välttämättä ole paras. Ja ainakaan köyhän ei kandee ostaa halvinta...

        www.Siivous-Sebastian.fi


      • ihmettelijääää
        Mimmi^^ kirjoitti:

        Hyvä ja luotettava kotisiivooja Espoosta: Piccolo Ramo. Vasta aloittanut, mut erityislupauksena oli ettei vaihdu kodinhoitajat. Saat ainakin palautteesi helposti perille itse kotisiivoojalle.

        ei ytj:n mukaan tee "vanhuksille tai vammasille" Siinä se..


      • purunen
        100% Kotimainen kirjoitti:

        www.Siivous-Sebastian.fi

        100% kotimainen.mitä tässä tarkoitat?suomessa yli 90% siivooja on ulkomalainen


      • keeperrr
        purunen kirjoitti:

        100% kotimainen.mitä tässä tarkoitat?suomessa yli 90% siivooja on ulkomalainen

        käy siellä sivuilla, kaikki siivoojat on heillä suomalaisia.


      • JormaPontus
        purunen kirjoitti:

        100% kotimainen.mitä tässä tarkoitat?suomessa yli 90% siivooja on ulkomalainen

        Ja mitä väliä on jos osaaja on uusisuomalainen. Sitä seikkaa on edes turha mainita. Suomi on kaikkien täällä asuvien kotimaa ja jotka tekevät työtä hyvin ovat paikkansa ja palkkansa ansainneet. Ja suomalaisia on duunareina eripuolella maailmaa, ei Suomi ole aina ollut varakas vaan joskus jopa köyhä ja junttimaa.

        Työtä ja sen tekijää pitää aina arvostaa!


      • exxsebb
        100% Kotimainen kirjoitti:

        www.Siivous-Sebastian.fi

        Tämä mainostaa itseään kyllä jokaisessa keskustelussa, taitaa asiakkaat olla vähissä.
        Syystä että siivousjälki ei mielytä asiakkaita, ainakaan minua ja olen vaihtanut parempaan.


      • SS

        www.systemsiivous.com


      • jynssätä

        Itsekin olen ollut tuosta Kotileenan siivouspalvelusta kiinnostunut. Onko niitä siivoojia yksi vain kaksi henkilöä, jotka siivoavat? Ajattelin vain, että jos on yksi siivooja ja paljon siivottavaa ja siivousaika on vain 2,5 tuntia niin ei ole yhtään ihme, jos kaikkia ei kerkiä kunnolla siivoamaan. Mitäpä, jos antaisit heille aikaa, vaikkapa 4-5 tuntia. Vessan lattiakin on sellainen siivottava, että sen täytyy melkein rätillä vanhan kansan menetelmällä siivota, jos haluaa hyvää jälkeä. Itse siivoan ainakin oman vessan näin. Ihmettelen vain itsekin vain, että pyhänäkin täytyy siivota. Sehän on lepopäivä. Täytyykö minun ennen siivousta kerätä kaikki tavarat sängyn alta ja turhat tavarat pois pöydiltä ja lattioilta?


      • Anonyymi
        ihmettelijääää kirjoitti:

        ei ytj:n mukaan tee "vanhuksille tai vammasille" Siinä se..

        No jo on. Siis suskinkotisiivous ota yhteyttä www.cleankara.fi/suskinkotisiivous kiva perhe yritys


    • klemela

      paras siivous firmaa (marjabali siivouspalvelut) www.marjabali.fi .voisitte kokeilla

    • askasik

      D Clean on ainakin suht halpa 30e/h ja sama siivooja käy aina.

    • siivoton965

      Meillä on nyt kuukauden ajan käynyt d clean, ei ainkaan toistaiseksi ole ollut moitittavaa

    • Ei Kotileenaa

      Kotileena lähettää mainoksia jatkuvasti,Kuopiosta tänne Vantaan lähiöön.Sovimme siivouksesta ja huonoa suomea puhuva mies tuli arvioimaan siivoustarpeemme Espoosta.Jätti meille kaavakkeen täytettäväksi ja sanoi seuraavana päivänä siivojien ottavan yhteyttä.Kohta aikaa kulunut 3kk.Hitaat on Kotileenan kiireet.

    • Merjahannele
    • Huonojälkikauaskantaa

      Ikinä enää en tähän firmaan yhteyttä ota. Yrittivät saada antamaansa tarjoukseen verrattuna lähes kolminkertaisen summan. Kaksi siivottavaa asuntoa ja molemmat täysin ala-arvoisesti "siivottu". Henkilön, jonka oli määrä tulla siivoomaan molemmat asunnot lähetti paikalle kaksi untuvikkoa, jotka vain pyörittelivät silmiän. Olisi pitänyt jäädä molempiin kohteisiin valvomaan siivousta, mutta sehän on jälkiviisaasti helppo sanoa. Varokaa Kotileenaa missä tahansa päin Suomea. Minua yritti huijata Helsingissä toimiva "haaratoimisto"!

    • Petokseenpettynyt

      Täysin samaa mieltä kyseisestä puljusta. Siivosivat Kuopiossa 45 neliöisen vuokra asuntoni, kaksi (sätkänvetäjää) siivoojaa. Kyseessä oli muuttosiivous, ei kalusteita, tyhjä huoneisto. Alussa sovittiin 2x1h, ilmoittivat myöhemmin, ei riitä, sovittiin 2x1,5h. Vuokranantaja, kaupungin tarkastaja ei kuitenkaan hyväksynyt siivousta, lattia listojen yläpuolella keittiössä likaa, jääkaapin alta ei siivottu ollenkaan, pesuhuoneen lattia myös likainen. Valitin Kotileenaan, tulisivat siivoamaan, jos maksaisin, nyt kaupungilta siivous, jonka joudun maksamaan. Tunnit tärkeitä, tälle huijarifirmalle täällä Kuopiossa, ei niinkään työn jälki. Ei ikinä enää Kotileenaa ja tulen viemään tätä "ilosanomaa" etiäpäin, aina kun mahdollista.

    • Anonyymi

      Hei.suskin kotisiivous ehdottomasti www.cleankara.fi/suskinkotisiivous

    • Anonyymi

      Muutin pois vanhasta asunnostani ja jätin huomaamatta pari hyllyä siivoamatta. Vuokranantajani tilasi kotileenan siivoamaan ne, siivousarvio oli silloin 150-300e. Sain lopulta 500e laskun 11H työstä. Mitäköhän helvettiä voi siivota 11H 45m2 kokoisessa TYHJÄSSÄ JA VALMIKSI SIIVOTUSSA kaksiossa? Selkeästi rahastusta, kummatkin sekä vuokrantaja että kotileena eivät osa kommentoida eikä avata oma laskunsa mutta silti vähensivät vakuudesta, eli VARASTIVAT RAHAT. En todellakaan suosittelee kyseistä lafkaa kenellekään, kuvitelkaa itse tyhjää vuokra kämppä jossa on pari pölyistä hyllyä. Niitäkö on hinkattava 11h ja veloitettava 500e?

      Olin yhteydessä kotileenan ja en saanut mitään vastausta laskusta. Kysyin ennen sitä arvioin saman kämppän kokonaissiivouksesta (ei tyhjää kämppä) ja arvio oli 150e. Olkaa varovaisia ja kiertäkää kaukaan, RAHASTUSTA ja rahojen varastamista, muuksi tätä ei voi kutsua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe