Noh... aattelin nyt kirjottaa tänne, kun on asiat taas vähän sekasin. Tai no, sekasin ja sekasin. Luulis mun olevan onnellinen; seurustelen 19wee jätkän kanssa, ja me ollaan (kai) onnellisia. Oon ite 14. Se onki ainut ongelma. En voi kertoa "isukille" jätkästäni - se tappais mut.
Ja toine ongelma. Mulla on vauvakuume. Ei auta.
*huokaus*
7
465
Vastaukset
- true love...
ööh. mä tiedän yhen samantapasen tapauksen kun te, liettekö kenties vielä sama pari??? mua VÄHÄN naurattaa tommoset touhut!!!!
- Xandra
jaah... riippuen ihan siitä että kuka sinä olet?
- Järjellä(kö?)
Vai että vauvalla on vauvakuume??meneppäs kuule nyt kauppaan ja osta sieltä sellanen kiva pieni nukke ja hoivaile sitä!NELJÄTOISTA vuotiaalla lapsosella EI OLE minkäänlaisia realistisia mahdollisuuksia hoitaa vauvaa!!Sitäpaitsi YHDEKSÄNTOISTA vuotias aikuinen mies joka seurusrelee NELJÄTOISTA vuotiaan LAPSEN kanssa EI ole Ihan täysillä mukana jutussa!!Jos te harrastatte seksiä niin tajuatkos lapsikulta ollenkaan että "poikaystäväsi" tekee VAKAVAN RIKOKSEN!!Tuollasta sanosin jo HYVÄKSKÄYTÖSKI!!Sinuna palaisin takaisin oman ikäisteni pariin ja sairastaisin vauvakuumetta sitten reilun kymmenen vuoden kuluttua!!
- Xandra
Mutta eikös jokaisella ole omat unelmansa? En ole hankkimassa vauvaa, vaikka kuume onkin kova! Ja mulla ja jätkäkamulla meni poikki viime keskiviikkona, että då!
- lassi
mutta 19 W jätkä on ihan o.k.
jos se ei ala kinuta ( ymmärrät mitä)
sano sille, että sinä tarvitset
aikaa, jos ei ymmärrä, se on
pedo- GirLie
sitä nyt seksiä saa harrastaa jos on halukas! Jos molemmat osapuolet ovat halukkaita (korjaan), muistakaa ehkäisy blaa blaa... Antakaa toisten olla onnellisia helvetti soikoon!
:) Xandra! - Xandra
Joo, vinkki tuli vähän myöhässä.. Ei, emme ole harrastaneet sexiä, mutta meillä meni poikki viime keskiviikkona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243