*huokaus*

Xandra

Noh... aattelin nyt kirjottaa tänne, kun on asiat taas vähän sekasin. Tai no, sekasin ja sekasin. Luulis mun olevan onnellinen; seurustelen 19wee jätkän kanssa, ja me ollaan (kai) onnellisia. Oon ite 14. Se onki ainut ongelma. En voi kertoa "isukille" jätkästäni - se tappais mut.

Ja toine ongelma. Mulla on vauvakuume. Ei auta.

7

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • true love...

ööh. mä tiedän yhen samantapasen tapauksen kun te, liettekö kenties vielä sama pari??? mua VÄHÄN naurattaa tommoset touhut!!!!

• Xandra

jaah... riippuen ihan siitä että kuka sinä olet?

• Järjellä(kö?)

Vai että vauvalla on vauvakuume??meneppäs kuule nyt kauppaan ja osta sieltä sellanen kiva pieni nukke ja hoivaile sitä!NELJÄTOISTA vuotiaalla lapsosella EI OLE minkäänlaisia realistisia mahdollisuuksia hoitaa vauvaa!!Sitäpaitsi YHDEKSÄNTOISTA vuotias aikuinen mies joka seurusrelee NELJÄTOISTA vuotiaan LAPSEN kanssa EI ole Ihan täysillä mukana jutussa!!Jos te harrastatte seksiä niin tajuatkos lapsikulta ollenkaan että "poikaystäväsi" tekee VAKAVAN RIKOKSEN!!Tuollasta sanosin jo HYVÄKSKÄYTÖSKI!!Sinuna palaisin takaisin oman ikäisteni pariin ja sairastaisin vauvakuumetta sitten reilun kymmenen vuoden kuluttua!!

• Xandra

Mutta eikös jokaisella ole omat unelmansa? En ole hankkimassa vauvaa, vaikka kuume onkin kova! Ja mulla ja jätkäkamulla meni poikki viime keskiviikkona, että då!

• lassi

mutta 19 W jätkä on ihan o.k.
      jos se ei ala kinuta ( ymmärrät mitä)
      sano sille, että sinä tarvitset
      aikaa, jos ei ymmärrä, se on
      pedo

• GirLie

sitä nyt seksiä saa harrastaa jos on halukas! Jos molemmat osapuolet ovat halukkaita (korjaan), muistakaa ehkäisy blaa blaa... Antakaa toisten olla onnellisia helvetti soikoon!
        :) Xandra!

• Xandra

Joo, vinkki tuli vähän myöhässä.. Ei, emme ole harrastaneet sexiä, mutta meillä meni poikki viime keskiviikkona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8647
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2479
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2243
    Aihe