Taideteoksia katsellessani usein tulee esiin "matrikkelitaiteilija" sana. Mitä kyseinen sana tarkoittaa ja onko sillä suurta merkitystä taideteoksen hintaan?
Matrikkelitaiteilija ?
4
5300
Vastaukset
- Jos viet jonkin....
taulun myyntiin taideliikkeeseen tai muuten vaan taidepainotteiselle myyjälle niin hänellä on aina tuo matrikkeli käytössään kuten myös Kuvaston listat. Eli Kuvaston listoilla olevat taiteilijat on "arvotettu" myös samalla tavalla.
Kyseisillä listoilla esiintyvät taiteilijat ovat hinnoiltaan "kilpailukelpoiset" kun katsotaan taiteilijan näkökulmasta. Niitä ei valitettavasti saa kovinkaan halvalla. - provo tällä kertaa
Nyt joku voisi lausua tähän ääneen, miten tuohon matrikkeliin saa nimensä mukaan, ja sota voi alkaa.
Johan tuo edellinen taisto alkoi jo hiipua...- tässäpä vinkki
No ainakin silleen, että MAALAA HYVIÄ TAULUJA.
Jos tarkoitit sitä, että et ole päässyt taiteilijaksi ilman monivuotista koulutusta, niin kerron että itse pääsin ilman suhteita, ilman koulutusta jne..
En silti tarkoita että systeemi olisi OK, mutta kyllä sinne sentään pääsee jäseneksi. Siellä korostetaan liikaa modollista koulutusta, mikä Suomessa on surkealla tolalla. Senhän näki kaapelilla, missä hävetti olla mukana..
En taidda laittaa nimeäni viestiin.. - tosissaan..
tässäpä vinkki kirjoitti:
No ainakin silleen, että MAALAA HYVIÄ TAULUJA.
Jos tarkoitit sitä, että et ole päässyt taiteilijaksi ilman monivuotista koulutusta, niin kerron että itse pääsin ilman suhteita, ilman koulutusta jne..
En silti tarkoita että systeemi olisi OK, mutta kyllä sinne sentään pääsee jäseneksi. Siellä korostetaan liikaa modollista koulutusta, mikä Suomessa on surkealla tolalla. Senhän näki kaapelilla, missä hävetti olla mukana..
En taidda laittaa nimeäni viestiin..kannata laittaa nimeä näkyviin, nehän jahtaa sua loppuikäsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661