Taideteoksia katsellessani usein tulee esiin "matrikkelitaiteilija" sana. Mitä kyseinen sana tarkoittaa ja onko sillä suurta merkitystä taideteoksen hintaan?
Matrikkelitaiteilija ?
4
4898
Vastaukset
- Jos viet jonkin....
taulun myyntiin taideliikkeeseen tai muuten vaan taidepainotteiselle myyjälle niin hänellä on aina tuo matrikkeli käytössään kuten myös Kuvaston listat. Eli Kuvaston listoilla olevat taiteilijat on "arvotettu" myös samalla tavalla.
Kyseisillä listoilla esiintyvät taiteilijat ovat hinnoiltaan "kilpailukelpoiset" kun katsotaan taiteilijan näkökulmasta. Niitä ei valitettavasti saa kovinkaan halvalla. - provo tällä kertaa
Nyt joku voisi lausua tähän ääneen, miten tuohon matrikkeliin saa nimensä mukaan, ja sota voi alkaa.
Johan tuo edellinen taisto alkoi jo hiipua...- tässäpä vinkki
No ainakin silleen, että MAALAA HYVIÄ TAULUJA.
Jos tarkoitit sitä, että et ole päässyt taiteilijaksi ilman monivuotista koulutusta, niin kerron että itse pääsin ilman suhteita, ilman koulutusta jne..
En silti tarkoita että systeemi olisi OK, mutta kyllä sinne sentään pääsee jäseneksi. Siellä korostetaan liikaa modollista koulutusta, mikä Suomessa on surkealla tolalla. Senhän näki kaapelilla, missä hävetti olla mukana..
En taidda laittaa nimeäni viestiin.. - tosissaan..
tässäpä vinkki kirjoitti:
No ainakin silleen, että MAALAA HYVIÄ TAULUJA.
Jos tarkoitit sitä, että et ole päässyt taiteilijaksi ilman monivuotista koulutusta, niin kerron että itse pääsin ilman suhteita, ilman koulutusta jne..
En silti tarkoita että systeemi olisi OK, mutta kyllä sinne sentään pääsee jäseneksi. Siellä korostetaan liikaa modollista koulutusta, mikä Suomessa on surkealla tolalla. Senhän näki kaapelilla, missä hävetti olla mukana..
En taidda laittaa nimeäni viestiin..kannata laittaa nimeä näkyviin, nehän jahtaa sua loppuikäsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569