paras kurssi mihin tormäsin oli yhdessä vaihtopaikassa Oktagonin metroaseman lähellä.
Jos käy katsomassa house of terrorin niin se on lähellä.Huonoin mitä näin taisi olla linnavuoren kalastajalinnakkeen tienoilla.
Rahanvaihdosta
5
913
Vastaukset
- Merja
pääsääntöisesti älkää vaihtako rahaa tavarataloissa eikä turistipaikoissa. Itse olen jo 10 vuoden ajan vaihtanut Nyugatin rautatieaseman pääovesta mentäessä oikealla olevassa vaihtopisteessä(vasemmalla aina huono kurssi), kun olen seuraillut muiden kursseja huomaan että koskaan en muualla ainakaan olisi enempää saanut.
- suuriakin eroja?
Muutama sentti tai kymmenen senttiä sinne tai tänne ei useimpien matkakassassa merkitse yhtään mitään. Ihan sama onko kurssi 290 vai 300...
- käytännön esimerkki
suuriakin eroja? kirjoitti:
Muutama sentti tai kymmenen senttiä sinne tai tänne ei useimpien matkakassassa merkitse yhtään mitään. Ihan sama onko kurssi 290 vai 300...
Kurssi vaihtelee n. 270-300 välillä. Käytännön esimerkki kurssin merkityksestä: Jos kurssi on 280, saat 100 eurolla 28000 forintia. Jos kurssi on 300, saat 100 eurolla 30000 forintia. Eli ero on 2000 forintia. Sillä saa esim. jalkahoidon Budapestin keskustassa.
Siinä olet oikeassa, ettei pienistä eroista kuitenkaan kannata ottaa stressiä lomalla. Yksi turvallinen tapa on nostaa forintit automaatista luottokortilla, jolloin saa rahat varmasti oikeaan kurssiin. - vaivattomasti
käytännön esimerkki kirjoitti:
Kurssi vaihtelee n. 270-300 välillä. Käytännön esimerkki kurssin merkityksestä: Jos kurssi on 280, saat 100 eurolla 28000 forintia. Jos kurssi on 300, saat 100 eurolla 30000 forintia. Eli ero on 2000 forintia. Sillä saa esim. jalkahoidon Budapestin keskustassa.
Siinä olet oikeassa, ettei pienistä eroista kuitenkaan kannata ottaa stressiä lomalla. Yksi turvallinen tapa on nostaa forintit automaatista luottokortilla, jolloin saa rahat varmasti oikeaan kurssiin.Tai kuluta-juokse yksi päivä Budapestissa "tarjousten" perässä.
- Merja
vaivattomasti kirjoitti:
Tai kuluta-juokse yksi päivä Budapestissa "tarjousten" perässä.
Vaihda vain vähän Suomessa valuuttaa, Budapestissa kiertelet kuitenkin kaupungilla mennen tullen ja törmäät tämän tästä vaihtopisteisiin. Periaatteessakin jo potuttaa jos olet vaihtanut huomattavasti huonompaan kurssiin. Esim. ero: Suomessa kurssi oli 262 ja Budapestissa 305, minusta ero on huomattavan suuri. Tuolla välirahalla käyt jo illallisella Budapestissa. Kysymys ei ole nuukuudesta vaan periaatteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443022Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362641Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532594Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1042277Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482104Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501556
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231228Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185