Suomi24 posti ei toimi

???

Onko muilla tällä hetkellä ongelmia Suomi24 postin kanssa. Eilen 7.4 ja tänään 8.4 ei pääse koko postilaatikkoon. Herjaa ongelmista ja pyytää kokeilemaan hetken päästä uudelleen.

19

2528

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vain..

      Eipä toimi minullakaan posti, ei ole toiminut 2 viikkoon....ei edes välitäotsikon kautta....eipä ole mitään uutta!!Onneksi on toinen posti jossa ei ole ollut ongelmia, toimii edes se!!

      • Zeppe II

        Oikein ! onneks on toinen osoite joka toimii.Mutta kun pitäs saada 24:lta ulos määrättyjä posteja,vaan ei onnistu,grrrrr.


      • pettynyt100

        just niin ei toimi


    • Zeppe II

      24:n Sp on jo pari viikkoa herjannu kaikkea mahdollista.Voiskohan ylläpitäjät alkaa tekee jotain,vai pitäskö vaihtaa Sp:ia ??????????? Loppuu kohta usko ja motivaatio.

      • Millaisia herjoja olet saanut? Missä toiminnoissa? Näkyykö kansiot ja niissä olevat viestit? Kokeilin juuri ja ainakin minulla toimii normaalisti, sekä lähetys että vastaanotto, viestien katselu jne. Tosin minulla on asetuksissa asetettu, että suomi24.fi edelleenlähettää viestit toiseen osoitteeseen eli en säilytä viestejä palvelussa. Kun palvelu ei tue pop-protokollaa, niin ei tarvitse päivittäin käydä katsomassa onko tullut uutta postia. Käytän suomi24:n postia lähinnä erilaisten nettipalvelujen rekisteröintiin ja aina on toiminut niin kuin pitääkin. Noin kerran kuussa käyn katsomassa postin selaimella, jotta osoitteet pysyvät voimassa. Käytän Firefox-selainta. Ainoa huono pirre on ylläpidon lähettämät tiedotteet. Ne kyllä ilmestyvät Saapuneet-kansioon, mutta niitä ei jostain syystä lähetetä edelleen.


    • tuskastunut532

      Ei taaskaan toimi. Aiemminkin ollut ongelmia Suomi24 postin kanssa. Kirjautuu kyllä sisään mutta saapuneet-kansio ei lataudu.

    • tuskastunut532

      Tarkennetaan siis että uudella Firefox 4 -selaimella ei toimi. IE8:lla toimi kun kokeilin.

      • kuusinen m.

        myöskään g-meil ei toimi, ja päivän hesarissa olikin pikku uutinen, että g-meil tilejä on kaapattu, onkohan samoin käynyt suomi24-postille??


    • Huoh:-(

      No mulla ei ole tänään toiminu suomi24:n posti ollenkaan kännykällä. Kirjautuminen sujuu hyvin mutta ku mä yritän avata postia, känny sanoo että väärä osote tai yritä myöhemmin uudestaan. Oon yrittäny kokopäivän saada postia auki, mutta ei vaan toimi. Kaikki muut selaimet ja kaikki toimii kännyllä.

      Tietokoneella kun koitin mennä postiin, aluks tuli virhe, mutta sen jälkeen toimi hyvin. En vain tajua miks ei pääse kännyllä.
      Taitaa olla ruhkaa postissa tai sit ylläpitäjät on estäny puhelimella käytön jotenki... huoh. Kyllä tää suomi24:n posti on todella huono.

      Nii pystyttekö auttamaan, että mikä vika täs s.postis on vikana.?

    • kukkanen

      Joo, alkaa pinna palaa koko postin kanssa, ongelmia on ollut jo vuoden ajan.

      • aloituksen päivämäärästä JO KOLME VUOTTA... Kannattaisi katsella aloituksen päivämääriä hieman tarkemmin ennen kuin vastailee...


      • Kaikkititävälle
        linuxrules kirjoitti:

        aloituksen päivämäärästä JO KOLME VUOTTA... Kannattaisi katsella aloituksen päivämääriä hieman tarkemmin ennen kuin vastailee...

        Mutta, jos ongelma on sama? Miksi uusia aloituksia samasta asiasta?


    • Minulla ei sähköposti ota liitetiedostoja vastaan? Onko rakaisua?

      • Siis tarkoitin, että en pysty lähettämään liitteitä. Vastaanotto onnistuu normaalisti.


    • Minulla ei vastaanotto taas toimi. Liitetiedostoja avatessa ei avaudu itse liitetiedosto vaan downloader-snipetti. No, ei näitä suomi24:n s-postipalveluita taida enää muut kuin vesipäät käyttää, joten parasta siirtyä muille palveluntarjoajille.

      • Kokemuksesta...

        Liitteiden avaaminen ei toimi kunnolla Chrome-selaimella, mutta IE- ja Firefox-selaimella toimii.


    • hohhoijjjaa

      Suomi24-posti ei ole toiminut viimeiseen 10 vuoteen.

      Minkä takia te vieläkin yritätte sitä käyttää, vaikka toimiviakin vaihtoehtoja on?

    • gmaili toimii kuin junan vessa ,suomi24 menee vaihtoon tänään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      57
      4270
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2911
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      132
      2185
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1896
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      68
      1410
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1177
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1066
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      188
      1062
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1048
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1022
    Aihe