Spyro Dawn of the dragon

Tarvitsen Apua!

Olen jumissa viidennessä kentässä, siinä traakkikaupungin jälkeisessä. Siinä pitäisi etsiä niitä punaisia kide juttuja, ja olen löytänyt 3/4.
Kun toin kolmannen siihen lohikäärmepatsaan eteen, ilmestyi eteeni ilmavirta, joka vei sinne ylös vesiputouksen päälle. Mitä siellä pitäisi tehdä? Näen kiteen, mutta se seinän takana, enkä pääse enään pois sieltä ylhäältä! Auttakaa, pliis

3

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spyro the Dragon

      Minulla on vähän sama ongelma. Yritän kaikin keinoin koko ajan päästä lentämään sinne vesiputoukseen mutta mikään ei tunnu onnistuvan. Ja jos et pääse sieltä enää takaisin, niin teeppä näin... : Siellä on sellainen violetti "portti" ja sen takana on vipu, siinä kohdassa missä ne luurangot hyökkää siihen ja sun pitää tappaa ne. Pääset sinne toiselle puolelle Cynderin varjo-iskulla. Sen ali voi mennä. Käännä se vipu alas. Sen jälkeen tee Spyrolla sähköhyökkäys siinä sen "portin" melko vieressä olevaan seinään, siinä on semmonen jännä juttu. Ole nopea, loikkaa sen korokkeen päälle jonka yläpuolelle on laskeutunut se "lohikäärmeenpuolikas" ja hyppää siihen kiinni kun siinä hohtaa sellainen violetti juttu. Sitten nopeasti vedät sen sinne vasemmalle toiseen osaan kiinni. Toivottavasti nyt ymmärsit edes jotain :D ja toivottavasti neuvoin oikeaa ongelmaa ;)

      • Täytyy testata

        Kiitti paljon, juuri oikeaa kohtaa neuvoit :D Testaanpa heti :)


    • spyro hullu

      katos kun siel paikas on semmonen portti (liila) meet sinne cynderin varjol alle ja avaat sen siit vivusta ja sit siel on sähkönjohdin johot pistät spyron salamaa ja sit cynder hyppää semmosee patsaasee kiinni ja spyro vetää (siis se sähkö saa siin olevat hommelit vetäytynää seinää) toivottavasti autto

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe