Apua FSX:ään

Softari

moip oon pelannut tätä jonkin verran ja olen oppinut perus asiat ja olen ihan ok lentämään ainoa ongelma on että minua painaa kovasti se että en osaa pakitta kertoisiko joku ystävällisesti että kuinka se on mahdollista kiitos etu jo käteen

11

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sasass

      Jos tarkoitat että kuinka koneen voi työntää portilta taakse, paina shift p , jolloin auto (ei näy aina) työntää koneen taaksepäin, ja paina uudestaan kun haluat pysähtyä.

      Mutta muutenhan koneet eivät voi pakittaa, ei siis ole omaa pakkia vaan pitää olla auto joka työntää portilta.

      • Softari

        tuo toimii pelastit päiväni!!!


    • on..

      joissain suihkareissa kuten 747 saa oman pakin päälle, käyt controlsettingeissä ja säädät haluamasi pätikän kohtaan throttle(decrease).

      • fsx player656

        saaks speedbrakee siis nopeusjarruu mitenkään näppäimillä ku mun pitää aina kattoo se sielt ohjaamosta manuaaliisesti.
        2miten saa rahtiluukt auki ku oon yrittäny sitä et kakskertaa nopeesti ovet auki mut ei onnistu:(


    • 325321lke

      Kun pitää F2 painiketta pohjassa, jeteissä ja joissain potkurikoneissa menee moottoritehot pakille. Silloin saa koneen liikkumaan jonkinmoista vauhtia taakse päin. Sekin toimii.

      • ssdsdds

        Totta, mutta ei noita yleensä käytetä oikeassa elämässä kuin jarrutukseen, tai siis pakkina niitä ei yleensä käytetä, rasittaa moottoria turhaan.


      • Softari
        ssdsdds kirjoitti:

        Totta, mutta ei noita yleensä käytetä oikeassa elämässä kuin jarrutukseen, tai siis pakkina niitä ei yleensä käytetä, rasittaa moottoria turhaan.

        vain harvoilla lentokoneilla on oma pakki...
        kentillä niit rullataan kaiken laisilla siirtojutuil...


      • dsdsdsds
        Softari kirjoitti:

        vain harvoilla lentokoneilla on oma pakki...
        kentillä niit rullataan kaiken laisilla siirtojutuil...

        Juu, joissain tilanteissa saatetaan harvoin reversseillä työntää konetta portilta, mutta aika harvoin.


      • kimi94
        dsdsdsds kirjoitti:

        Juu, joissain tilanteissa saatetaan harvoin reversseillä työntää konetta portilta, mutta aika harvoin.

        Reverssiä käytetään maakuntakentillä, jossa ei ole pushback apua. Suomessakin on kenttiä jonne matkustajakoneet lentävät, esim. tampere. Tampereellahan tuota työntöapua ei ole.


      • ???
        kimi94 kirjoitti:

        Reverssiä käytetään maakuntakentillä, jossa ei ole pushback apua. Suomessakin on kenttiä jonne matkustajakoneet lentävät, esim. tampere. Tampereellahan tuota työntöapua ei ole.

        isommat matkustajakoneet, ainakaan simuissa ei pakita? Voipi tosin olla, ettei oikeastikkaan, koska koneet on raskaita.


      • ???
        ??? kirjoitti:

        isommat matkustajakoneet, ainakaan simuissa ei pakita? Voipi tosin olla, ettei oikeastikkaan, koska koneet on raskaita.

        puhuinpas puutaheinää, sehän (mm.747-400 / fs9), menee sittenkin reversseillä takaperin, kun nyt oikein sitä kokeilin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe