Vetovarjo

Minä vaan

Siis miks en mistään löydä mitään infoo vetovarjo hommista.. Järjestääkö sellasia enään kukaan..?! Tampereen alueella pitäis polttarit olla..

Osaako joku sanoo kuka järjestää särkänniemen veto touhuja..?!

12

3095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olis

Siis 'vetovarjohan' on kansankielellä kortsu. Eli jos vetäistään, niin suojaudutaan. Kuka niitä Särkänniemessä järkkä on mullekkin mysteerio.

• Varjodude

Eipä enää treellä järjestetä, vetäjät ilmeisesti kyllästyi kännisiin polttariporukoihin. :)

• Minä vaan

Ite en käytä alkoholia, joten en ihmettele yhtään.. ;D On tässä nyt vielä muutama viikko aikaa kehitellä jotakin repäsevää.. Tuntuu vaan, että aikaa köyhää on tarjonta.. :( Onko tietoo, onko Teiskon Trexperience vielä hengissä, kun ei sinnekään tunnu yhteyttä saavan..?!

• mutta Hyvinkäällä on varjol...

www.vauhtifarmi.fi , joka järjestää varjoliitoa. Yksissä polttareissä käytiin kaveria lennättämässä ja oli hieno kokemus.

• Vetovarjo

www.vetovarjo.com www.nousuvarjo.net

• Nousuvarjo

Cottonring järjestää Porissa nousuvarjolennätyksiä.

• Ex asiakas

Joo järjestää jos järjestää. Mainostaa nytkin maaliskuun lennättävänsä, mutta ei kuitenkaan ole paikalla.
        Perui lennon muka kovan tuulen takia ja ilma oli melkein tyyni ainakin tänään . Ei näkynyt ketään lennättämässä ja tuuli ei ollut todellakaan kova.Ei sinne montaa kertaa viitsi turhaan mennä paikalle

• Cottonring
        Ex asiakas kirjoitti:

Joo järjestää jos järjestää. Mainostaa nytkin maaliskuun lennättävänsä, mutta ei kuitenkaan ole paikalla.
        Perui lennon muka kovan tuulen takia ja ilma oli melkein tyyni ainakin tänään . Ei näkynyt ketään lennättämässä ja tuuli ei ollut todellakaan kova.Ei sinne montaa kertaa viitsi turhaan mennä paikalle

Hei!

21.3 olimme Yyterissä, mutta kovan tuulen vuoksi emme voineet lennättää.
        Mittaamme tuulen tuulimittarilla ja kyseisenä päivänä puuskissa tuulennopeus oli jopa 7,4 m/s.
        Jokaisessa ilmoituksessamme oli maininta säävarauksesta.
        Ilmoituksessa oli myös puhelinnumero, johon olisi voinut soittaa. Kyseisenä päivänä tiedusteluja lennätyksestä tuli useita, joihin kyllä kerroimme säätilanteesta.
        Olemme pahoillamme aiheuttamastamme pettymyksestä, mutta sääolosuhteille emme voi mitään.
        Ota yhteyttä Cottonringille, niin katsotaan, miten voimme hyvittää sinulle peruuntuneen lennätyksen.
        Terv: Cottonring Oy
        02-632 7755

• ex
        Cottonring kirjoitti:

Hei!

Mittaamme tuulen tuulimittarilla ja kyseisenä päivänä puuskissa tuulennopeus oli jopa 7,4 m/s.
        Ilmoituksessa oli myös puhelinnumero, johon olisi voinut soittaa. Kyseisenä päivänä tiedusteluja lennätyksestä tuli useita, joihin kyllä kerroimme säätilanteesta.
        Olemme pahoillamme aiheuttamastamme pettymyksestä, mutta sääolosuhteille emme voi mitään.
        Ota yhteyttä Cottonringille, niin katsotaan, miten voimme hyvittää sinulle peruuntuneen lennätyksen.
        02-632 7755

hyvä vitsi ette varnmasti ollut .
        se kova tuuliko oli piilottanut kalustonkin jolla yleensä kuljette?

• hyvillään
        Cottonring kirjoitti:

Hei!

02-632 7755

minäkin hyvityksen olin siellä missä te muutkin ja koska kukaan ei ollut siellä haluaisin hyvityksen.ottakaas yhteyttä

• hehhehheh
        hyvillään kirjoitti:

minäkin hyvityksen olin siellä missä te muutkin ja koska kukaan ei ollut siellä haluaisin hyvityksen.ottakaas yhteyttä

kirjoittaa tänne saadakseen mainosta aika köyhää , taitaa olla konkurssi liki?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      77
      5914
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      277
      4806
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2598
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2513
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      96
      1579
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      15
      1439
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1377
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1316
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      108
      1274
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1231
    Aihe