Taloyhtiössä pinnoitetaan viemäreitä, ja tähän liittyen kahtena päivänä on 12 tuntia kestävä ehdoton vesi- ja viemäriverkoston käyttökielto.
Mietin, pitääkö lähteä kaupungilta etsiskelemään yleistä vessaa, vai voiko pöntöllä asioida, jollei sitä huuhtele ennen kuin käyttökielto on loppunut. Miten mahtaa olla?
Viemäriverkoston käyttökielto
6
2630
Vastaukset
- lainkaan
Kun lirutat X litraa kusta pönttöön, niin vastaava määrä nestellä lirahtaa vesilukosta eteenpäin.
Ns. tuuban kanssa voit puolestaan soveltaa Arkhimeden lakia.- pottako hankitaan?
No niin vähän ajattelinkin, vaikka parilta ihmiseltä toisenlaista mielipidettä kuulinkin.
- asuntovaunun
pottako hankitaan? kirjoitti:
No niin vähän ajattelinkin, vaikka parilta ihmiseltä toisenlaista mielipidettä kuulinkin.
pytty parvekkeelle, ne ei haise ja sopii ainakin parin viikon tarpeet talteen.
- remppafirma hoitaa
asuntovaunun kirjoitti:
pytty parvekkeelle, ne ei haise ja sopii ainakin parin viikon tarpeet talteen.
Jos työ etenee tavanomaiseen tapaan, niin urakoitsija järjestää a) bajamajan tms. pihalle tai b) asukkaiden käytössä on jokin taloyhtiön saunatilojen tms. WC c) taloon rakennetaan tilapäinen WC kellariin
- pottako hankittava
remppafirma hoitaa kirjoitti:
Jos työ etenee tavanomaiseen tapaan, niin urakoitsija järjestää a) bajamajan tms. pihalle tai b) asukkaiden käytössä on jokin taloyhtiön saunatilojen tms. WC c) taloon rakennetaan tilapäinen WC kellariin
Tämä eka remonttivaihe ei vie kuin kaksi päivää, ja kyse on kahdentoista tunnin jaksoista kerrallaan, joista itse olen 8 tuntia töissä - eli kyllä tuon lopun pystyy terve ihminen selviämään. Toisessa vaiheessa käyttökielto kestää viikon, mutta osuu onneksi ajankohtaan, jolloin allekirjoittanut on muissa maisemissa...
- varmasti osoitettu
pottako hankittava kirjoitti:
Tämä eka remonttivaihe ei vie kuin kaksi päivää, ja kyse on kahdentoista tunnin jaksoista kerrallaan, joista itse olen 8 tuntia töissä - eli kyllä tuon lopun pystyy terve ihminen selviämään. Toisessa vaiheessa käyttökielto kestää viikon, mutta osuu onneksi ajankohtaan, jolloin allekirjoittanut on muissa maisemissa...
vessankäyttömahdollisuus jossakin paikassa. Hätä ei lue lakia, eikä katso kelloa.
Jos ei ole, onpa huonosti hoidettu remontti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283376- 973176
- 763014
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702938"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532881Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862648- 352470
- 572331
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432185- 321953