Rakentelupeli/simulaattori

Kyselijä124356

Olen jonkun aikaa etsiskellyt vapaata rakentelupeliä. Eli peliä jossa voisi rakentaa realistisista materiaaleista _jotakin_ :D eli ei pelkästään jotakin rajattua, kuten Street legal racing redline, bridge builder jne. jotka on nähty ja iski, vaan jotakin peliä/simulaattoria(ei kuitenkaan mitään suunnittelu softaa), jossa voisi editori tyyliin rakentaa vaikka talon, tai auton, tai mitä tahansa, alkutekijöistä asti. Valita materiaaleja ja liitostekniikoita ja mahdollisesti valmiita komponentteja(moottoreita tms.) ja sitten kokeilla rakennelmien toimivuutta ja kestävyyttä jonkinlaisessa simuloinnissa. Epäilen ettei tällaista ole, mutta kysynpähän kuitenkin. Eli eräänlaista sandbox-peliä haen.

8

3211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapaakoodari

      Ihan noin laajaa simulaattoria ei taida peli nimikkeen alta löytyä. Jotkin kaupalliset insinöörisuunnittelu lujuuslaskenta-mallinnussoftat voivat päästä lähelle, niillä vain tahtoo olla tuhansien eurojen hintalappu..

      Pontifix ja brigde it on sillanrakennus simulaattoreita jossa pitää rakentaa silta joen yli ja sitten testata kestääkö rakennelma käytössä.

      http://www.chroniclogic.com/

    • sadsad

      Elikkä phun, todellla monipuolinen ja hauska. Siinä saa valita materiaalin ominaisuudet ja liitosten kestävyyden ja kaikkea muutakin. Suosittelen

    • Legomiäs

      Roblox on eräänlainen rakentelupeli. Ainoa "huono" juttu on että kaikki ovat legoja. Mutta sehän on hyvä?

      • spheal.

        .


      • mega auttaa

        roblox on tooosi hyvä se on myös 3d ja powder gamessa voi yhistellä toosipaljon aineita se on 2d


    • simulatorman1

      Jep jep, tiiän mä ainakin robloxin, (ei vain rakentelupeli) sillä siinä saa olla toisten kentissä (toisten rakennetuissa) ja rakentaminen vaatii builders clubin. Siinä saa tehä haluamansa tyypin, joka maksaa tixejä tai robuxeja. voi sotia, chattailla, rakentaa, seikkailla, selviytyä, yms. Myös bowder gamen tiiän, hyvä peli, jossa voit muun muassa laittaa c4:sta, nitroa, öljyä, ja magmaa tai tulta. kiva posaus. powder gamessa voi myös tallentaa oman kentän, pelata toisten kenttiä, ja tehdä jotain seoksia. sanon nyt (ei testaus pelejä) eli flight simulator X, ship simulator extremes ja myös train simulator 2010. voit rakentaa oman kentän, luoda (junan,lentokoneen,klaivan tai veneen yms. ) siinä paljon tietoa, toivottavasti jaksatte lukea =) hyvää kesälomaa, ja kokeilkaa oheisia pelejä. tässä linkit.

      http://www.roblox.com/Default.aspx?logout=14998670

      http://dan-ball.jp/en/javagame/dust/

      http://www.shipsim.com/downloads/demos

      http://www.microsoft.com/games/flightsimulatorx/

      http://en.softonic.com/s/rail-simulator-2010-demo

    • Suklaakinuski

      no mun mielestä simssit on ihan hyviä rakennus pelejä:)

    • Anonyymi

      Sims 4 on hyvä siihen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe