onko (tai varmasti onkin)joku käyttänyt Virtuan kauppatieteiden valmennuskurssia? Hinta ymmärtääkseni noin 300 €, onko hintansa väärti? Onhan tuo ehkä kaikista mitä olen katsellut edullsin, mutta mitä ootte ollut mieltä kurssista?
Virtua valmennuskurssit
5
1022
Vastaukset
- Ekonominplanttu
No onpas vaikeaa hakea sitä tietoa ihan itse:
http://www.valmennuskurssille.fi/site/index.php/category/kurssijarjestaja/virtua/- muuvi
en tajua minkä takia yleensä kaikilla keskustelupalsoilla, mitä sitten ikinä kysytkin, siihen on vastattava vittuillen, mutta kiitos tästä.
- "toisella puolella"
eli lääkiksen valm.kurssilla Virtualla ja voin kyl suositella.
- lääkikseen
En ole ollut kyseisellä valmennuskurssilla, mutta olen netissä kurssista tsekannut. Hinta kun alhainen verrattuna muihin, hällärit kilkuttaa. Tosin asiathan opiskellaan vain virtuaalisesti. Virtuaalisia kokeita kyllä mietin, koska olisi hyvä jos voisi tehdä niitä monia kertoja uudelleen ja uudelleen.
- AbiNAksi 2010
lääkikseen kirjoitti:
En ole ollut kyseisellä valmennuskurssilla, mutta olen netissä kurssista tsekannut. Hinta kun alhainen verrattuna muihin, hällärit kilkuttaa. Tosin asiathan opiskellaan vain virtuaalisesti. Virtuaalisia kokeita kyllä mietin, koska olisi hyvä jos voisi tehdä niitä monia kertoja uudelleen ja uudelleen.
Moitsu, Kannattaa katsoa epione.fi. Niillä on eLääketiede-kurssi, jolla on paljon tenttejä, peruslaskuja ja simuloituja kokeita. Oon ens vuonna ottamassa sen, kaverini kokeili tänä vuonna ja oli ihan tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423