Rellu on paras

hinta

Onko Rellu hyvä auto, aikeissa hankkia Laguna farmari vm:04-05. Hinnat ainakin kohdallaan.

10

1433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpp3
      • 3.0

        Puhut kokemuksen syvällä rintaäänellä vai?? Mulla on käynyt todella munkki oman Lagunan kanssa joka on jo 2v pysynyt ehjänä, ainoa mikä on tähän asti menny on bensaa


      • jpp3
        3.0 kirjoitti:

        Puhut kokemuksen syvällä rintaäänellä vai?? Mulla on käynyt todella munkki oman Lagunan kanssa joka on jo 2v pysynyt ehjänä, ainoa mikä on tähän asti menny on bensaa

        ...ovat yleisesti tiedossa. Katselepa noita edellisessä linkeissä olevia tilastoja. Aika
        murheellista luettavaa. Hinnat ovat siksi
        "kohdallaan." Mikäs siinä, hyvät ajoominaisuudetahan
        lagunassa esim. on. Mutta jälleenmyyntiarvo on mitä
        on...Sekin kertoo jotain.
        Muuten, kannattaa sille Lagunallesi tehdä muutakin
        kuin tankata :)


      • mites.....?
        3.0 kirjoitti:

        Puhut kokemuksen syvällä rintaäänellä vai?? Mulla on käynyt todella munkki oman Lagunan kanssa joka on jo 2v pysynyt ehjänä, ainoa mikä on tähän asti menny on bensaa

        Mites tuo on mahollista ?

        Puhkesko takuuaikana kummi, eikä takuu kattanut sitä ?

        ( Autosi pysyy edelleen ehjänä jos maltat kiertää ruohonleikkurilla atosi turvallisen välimatkan päästä tänäkin kesänä.)

        Bensa kuluissakin säästää näin kesäaikaan hieman kun toi akku latautuu paremmin ja nopeemmin.

        Mutta oletko huomannut että huoltoväli ei ole pelkästään kilometri perusteinen ??


      • Exlagunisti
        3.0 kirjoitti:

        Puhut kokemuksen syvällä rintaäänellä vai?? Mulla on käynyt todella munkki oman Lagunan kanssa joka on jo 2v pysynyt ehjänä, ainoa mikä on tähän asti menny on bensaa

        Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että Lagunaan ja koko Renault-merkkiin en koskisi edes metrin tikulla, niin kauan kuin laatu ja varsinkin huolto-organisaatio(Bilia) on nykyistä tasoa. Renault on merkkinä yleensäkin kallis ylläpidettävä, mm. huolto, varaosat, vakuutukset...


      • jaaaaaaaaa
        Exlagunisti kirjoitti:

        Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että Lagunaan ja koko Renault-merkkiin en koskisi edes metrin tikulla, niin kauan kuin laatu ja varsinkin huolto-organisaatio(Bilia) on nykyistä tasoa. Renault on merkkinä yleensäkin kallis ylläpidettävä, mm. huolto, varaosat, vakuutukset...

        kuka uuno vie rellun biiliaan huoltoon...saa sitä tyhmyydestä maksaa...


      • ihmeessä`.

        Mulla on vm01 "uudempi koppaanen" Laguna (183tkm) ja sen luotettavuus on tehnyt vaikutuksen. Se on minulla reilun vuoden ollut ja olen sillä jtn 20 000km ajanut. No joo, onhan se kerran hinattu pajalle sillon ku se oli ollu minulla vasta kuukauden. Mutta en sen takia missään vaiheessa harkinnut auton vaihtoa. Tämän jälkeen ei mitään isompaa ole ollut ja erittäin vähän mitään pienempääkään. Ja joku vielä väitti, että näissä palaa usein polttimot; paskapuhetta. Kyllä se on polttimokohtaista nimittän omaani on vain (minun aikana) toinen ajovalon ja lisäjarruvalon polttimo vaihdettu.

        Köyhiä ja "kädettömiä" ovat ne, jotka autonsa valitsee jonkun typerän vikatilaston perusteella. Itse arvostan erinomaista ajettavuutta ja mukavuutta ja miellyttävää ulkonäköä sekä hyvää varustelua.


    • auto?

      Mikä on hyvä auto? Yhdelle se on vikoja 0. Toiselle ovat ajo-ominaisuudet tärkeimpiä. Kolmannelle mukavuus...

      • BMW Superman

        Hyvä auto? Bemari tietenkin.BMW on paras! Vikoja ei ollenkaan,hyvä ajaa,todella mukava ja hyvännäköinen auto.


    • raguna

      On tuo Lagu ihan kelpo käyttöauto.
      Kokemukseni 1.8 farksuta reilun vuoden ajalta kilsoista 110tkm ->138000tkm.
      Normaalin huolto-ohjelman ulkopuolelta remppaa on tullut vasen alapallo ja ikävänä yllärinä viallinen lambda-anturi.
      Käyttökuluiltaan kokoisekseen edullinen. Osat ja vakuutukset samanverran kuin muihinkin, mutta merkkiorganisaation käsiin älä autoa päästä. 2 veen(vedätys ja vittuilu) taktiikka tuntuu olevan liikkeestä riippumatta.
      Yllättäen tavaratilan pohjan pituus perusasennossa ihan piirun pienempi kuin 1-meganessa ja samoin tuo nykyfarkkujen vitsaus, eli tollon viisto takalasi miinusta.

      plussat
      -kulkee kuin sukkasillaan
      -hyvät penkit
      -hyvät valot
      -liikahtaa silloin kun käskee
      -halpa hankkia

      miinuksia
      -taustapeili häiritsee jonkin verran näkyvyyttä etuviistoon.
      -outo jarrutuntuma
      -tavaratilan verho pomppaa pois kunnon nimismiehen kiharoissa
      -ulkokahvan alla olevat muovilätkät sirisevät rasittavasti -> tippa jotain massaa väliin.
      -alkuperäinen radio onneton käytettävä
      -eihän sitä vaihdokkina arvosteta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe