Kimi vs. Schumi

tarkkailija radan varrelta

Kimi on ylimielinen ja käyttäytyy huonosti. Ei tervehdi tiimiään. Elvistelee. On todella juntti käytökseltään. Schumi otti tiimissään jokaisen huomioon. Jos joku tiimistä sairastui, Schumi kyseli tämän vointia henkilökohtaisesti. Schumi kiitti tiimiään joka ajon jälkeen henkilökohtaisesti. Kimi ei edes käynyt tervehtimässä loukkaantunuttta mekaanikkoaan. Kimi ei ole ajajana eikä ihmisenä suuruus. Michael Schumacher oli ja on sitä. Ihmisenä fiksu ja äärettömän älykäs ja erittäin sydämellinen, ajajana kova, äärettömän kova. Niistä aineksisista syntyi menestystarina. Kimin tarina on tarina putoamisesta, tarina keskinkertaisuudesta.

5

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Don Rosis

      Kaiken lisäksi tuntuu siltä että Kimin voitot ansaitsisi se tiimi joka jaksaa tehdä jääkalikan kanssa duunia. Vaan eipä taida ketään enää huvittaa...

    • asdflkkk

      on pakko olla osittain samaa mieltä. Kimi ei osaa olla tarpeeksi kohtelias ja muut aina huomioon ottava.
      Parannusta mielestäni on alkuajoista tällä saralla nähty mutta ei kimistä yhtä lipevää käytöksen mestaria tule koskaan kun schumi oli, tuskin sellaista enää ferrarille tuleekaan. Massa kovasti yrittää..
      Kimi ei kylläkään mitään elvistele vaan on oma vähäeleinen persoonansa.
      Keskinkertaisuudet ei aja ferrarilla. Munasit itsesi tuossa lopussa.

    • Fiattimiäs

      Kimin suuruus korostuu hienossa 4 numeroa ylisuuressa lippalakissa, joka oli tungettu senpäähän jäätelön syönnin lomassa Malesian GP:n ollessa käynnissä.

      Hupaisa näky....

    • Formulaveteraani

      Mitä vittua tää tampio täällä kaakattaa kun akat? Ei kai perkele Räikkönen ole mikään pelle joka matkii jotain Shumia tai jotain muuta ulkomaalaista. Räikkönen eniten oma ittensä koko laumasta, miksi sen pitäisi esittää jotain muuta kun itseään?

      Mitä se Shumi kuuluu Räikkösen ajaja uraan. Olkaa tyytyväisiä että Keke raivasi tietä suomalaisille F1 talleihin, nyt suomikuskit on jo käsite. Aina ei voi voittaa, se on monesta tekijästä kiinni ei yksin taidoista. Eniten on sellaisia F1 kuskeja joilla ei ole ainuttakaan MM mestaruutta, mutta he ovat silti loistavia ratinkääntäjiä. On siteerattava yhtä Keken lausumaa - perustotuutta F1 mestaruuksista. "Sinun pitää olla oikeassa tallissa oikeaan aikaan" - kyse on yhtä paljon tuurista kun taidoista.

      • muahahha

        Sinähän se akka oot ku alko hirvee kitinä itku muahahaa taitaa pikku neidillä tehä mustaa miestä mieli hahahha


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe