pumppu?

pitäs saara

lämpöpumpusta viel,kun pitäs saara iso ja varma lämmittämään tätä mahotonta tilusta.
Meitil nyt 220m2 navetta 400m2.
Voiko yhistää,pajonko naksimi putkimatka?ja paljonko kustannus? Olisko tuo itä-uudenmaan huoltopalvelu lähin arvijoija,tai olisko ehdotuksia muita nyt?Ihan vain sillä jos omassa kunnassa olisi?

7

1220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vhghvdfh

      peppi longströmmille ni se tavaa sulle ohteet po svenska.

    • Itä-Uudenmaan Huoltopalvelu
      • vilinius

        No nyt olisi mieleinen paketti kahottuna,pitäs vaan ammattilainen saara asentamaan kojeet paikalleen.
        Onkos tämä huoltopalvelu toiminnassa,kun tuolta verotiedoista näyttää olevan 31.5.09 loppunut alv-velvollisuus?Meinaan vaan että kotitalousvähennystähän saataisiin vaimon kanssa tähän reilusti?
        Jos vastausta kuuluu tänne,soittelen,niin sovitaan jatkosta.


      • huoltopalvelu
        vilinius kirjoitti:

        No nyt olisi mieleinen paketti kahottuna,pitäs vaan ammattilainen saara asentamaan kojeet paikalleen.
        Onkos tämä huoltopalvelu toiminnassa,kun tuolta verotiedoista näyttää olevan 31.5.09 loppunut alv-velvollisuus?Meinaan vaan että kotitalousvähennystähän saataisiin vaimon kanssa tähän reilusti?
        Jos vastausta kuuluu tänne,soittelen,niin sovitaan jatkosta.

        soitahan numeroon niin saat vastauksen.kotitalousvähennys koskee työn osuutta.


      • vilinius
        huoltopalvelu kirjoitti:

        soitahan numeroon niin saat vastauksen.kotitalousvähennys koskee työn osuutta.

        eipä tuohon yhteyttä saa millään,liekkö maisemissa edes?


      • huoltopalvelu
        vilinius kirjoitti:

        eipä tuohon yhteyttä saa millään,liekkö maisemissa edes?

        0417787229...lyötyy kyl netistäkin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe