lämpöpumpusta viel,kun pitäs saara iso ja varma lämmittämään tätä mahotonta tilusta.
Meitil nyt 220m2 navetta 400m2.
Voiko yhistää,pajonko naksimi putkimatka?ja paljonko kustannus? Olisko tuo itä-uudenmaan huoltopalvelu lähin arvijoija,tai olisko ehdotuksia muita nyt?Ihan vain sillä jos omassa kunnassa olisi?
pumppu?
7
1129
Vastaukset
- vhghvdfh
peppi longströmmille ni se tavaa sulle ohteet po svenska.
- Itä-Uudenmaan Huoltopalvelu
Käyhän katsomassa tuolta:http://www.daikin.fi/products/for_your_home/default.jsp
- vilinius
No nyt olisi mieleinen paketti kahottuna,pitäs vaan ammattilainen saara asentamaan kojeet paikalleen.
Onkos tämä huoltopalvelu toiminnassa,kun tuolta verotiedoista näyttää olevan 31.5.09 loppunut alv-velvollisuus?Meinaan vaan että kotitalousvähennystähän saataisiin vaimon kanssa tähän reilusti?
Jos vastausta kuuluu tänne,soittelen,niin sovitaan jatkosta. - huoltopalvelu
vilinius kirjoitti:
No nyt olisi mieleinen paketti kahottuna,pitäs vaan ammattilainen saara asentamaan kojeet paikalleen.
Onkos tämä huoltopalvelu toiminnassa,kun tuolta verotiedoista näyttää olevan 31.5.09 loppunut alv-velvollisuus?Meinaan vaan että kotitalousvähennystähän saataisiin vaimon kanssa tähän reilusti?
Jos vastausta kuuluu tänne,soittelen,niin sovitaan jatkosta.soitahan numeroon niin saat vastauksen.kotitalousvähennys koskee työn osuutta.
- vilinius
huoltopalvelu kirjoitti:
soitahan numeroon niin saat vastauksen.kotitalousvähennys koskee työn osuutta.
eipä tuohon yhteyttä saa millään,liekkö maisemissa edes?
- huoltopalvelu
vilinius kirjoitti:
eipä tuohon yhteyttä saa millään,liekkö maisemissa edes?
0417787229...lyötyy kyl netistäkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762