lämpöpumpusta viel,kun pitäs saara iso ja varma lämmittämään tätä mahotonta tilusta.
Meitil nyt 220m2 navetta 400m2.
Voiko yhistää,pajonko naksimi putkimatka?ja paljonko kustannus? Olisko tuo itä-uudenmaan huoltopalvelu lähin arvijoija,tai olisko ehdotuksia muita nyt?Ihan vain sillä jos omassa kunnassa olisi?
pumppu?
7
1116
Vastaukset
- vhghvdfh
peppi longströmmille ni se tavaa sulle ohteet po svenska.
- Itä-Uudenmaan Huoltopalvelu
Käyhän katsomassa tuolta:http://www.daikin.fi/products/for_your_home/default.jsp
- vilinius
No nyt olisi mieleinen paketti kahottuna,pitäs vaan ammattilainen saara asentamaan kojeet paikalleen.
Onkos tämä huoltopalvelu toiminnassa,kun tuolta verotiedoista näyttää olevan 31.5.09 loppunut alv-velvollisuus?Meinaan vaan että kotitalousvähennystähän saataisiin vaimon kanssa tähän reilusti?
Jos vastausta kuuluu tänne,soittelen,niin sovitaan jatkosta. - huoltopalvelu
vilinius kirjoitti:
No nyt olisi mieleinen paketti kahottuna,pitäs vaan ammattilainen saara asentamaan kojeet paikalleen.
Onkos tämä huoltopalvelu toiminnassa,kun tuolta verotiedoista näyttää olevan 31.5.09 loppunut alv-velvollisuus?Meinaan vaan että kotitalousvähennystähän saataisiin vaimon kanssa tähän reilusti?
Jos vastausta kuuluu tänne,soittelen,niin sovitaan jatkosta.soitahan numeroon niin saat vastauksen.kotitalousvähennys koskee työn osuutta.
- vilinius
huoltopalvelu kirjoitti:
soitahan numeroon niin saat vastauksen.kotitalousvähennys koskee työn osuutta.
eipä tuohon yhteyttä saa millään,liekkö maisemissa edes?
- huoltopalvelu
vilinius kirjoitti:
eipä tuohon yhteyttä saa millään,liekkö maisemissa edes?
0417787229...lyötyy kyl netistäkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848