♥ ### ♥ ### ♥ ### ♥ ### ♥
... SHAKAALIEN TANSSIA ...
Puistossa illan hämärässä
Hiljainen
Viinituvasta kuuluu sävel
Vieläkö huomennakin
Kasteinen ruoho
Tuoksuu
Elämän tanssia
Eteenpäin
Nainen lenkkeilee
Selässä lukee
Ei suurempaa kuin
- Uusi ihminen -
Vaisto alkuperäinen
Käsitys keskeneräinen
Salassa naurava suu
Ihaileva katse
Ajatus avoin
Lainsuojaton
Rakkauden laki
Ei ole
Rakkauden lakia
Rakkaus on laki
- Itse -
♥ ### ♥ ### ♥ ### ♥ ### ♥
http://www.youtube.com/watch?v=8MDK_k3q-L8
# Shakaalien tanssia #
3
183
Vastaukset
- padme_amidala
..sinun ehtineen käymään galleriassani ja läpäisseen "ystävälliset" tervehdykseni. Mutta ei, täällä olikin oikein hyvä runo : )
Ajattelua herättelevä on runosi. Omien silmieni läpi näin joitakin yhtäläisyyksiä omiin ajatuksiini runopalstan nykytilasta : )
Kiitokset lukuhetkoestä : )- Kopittelija
No minä ihmettelin mitä meinasit Galleriallasi mutta oletkin vaihtanut kuvan... :D
Mulla on ollut tuollaisia kaksikin...
Isoa urosta ! Nyt koirien taivaassa !
Mutta Runosta sen verran, että en nyt tehnytkään kovin yksiselitteistä runoa, vaan siihen liittyy inhimillisiä sekä hengellisiä ajatuksia...
Ja ehkä lievää "sarkasmiakin" ;)...
Ja pitemmittä puheitta kiitos palautteestasi ! :)
Kivaa päivää T: (*J*) - padme_amidala
Kopittelija kirjoitti:
No minä ihmettelin mitä meinasit Galleriallasi mutta oletkin vaihtanut kuvan... :D
Mulla on ollut tuollaisia kaksikin...
Isoa urosta ! Nyt koirien taivaassa !
Mutta Runosta sen verran, että en nyt tehnytkään kovin yksiselitteistä runoa, vaan siihen liittyy inhimillisiä sekä hengellisiä ajatuksia...
Ja ehkä lievää "sarkasmiakin" ;)...
Ja pitemmittä puheitta kiitos palautteestasi ! :)
Kivaa päivää T: (*J*)..kunnolla ajatella, kun on hirmu kiire. Tuo shakaali vaan johdatti mielen galleriakuvaani.
Lukaisen illemmalla paremmin : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372425Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell982156Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321915
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761341