eka raju kerta.

Halukas

Tää on mun eka joten ei kamalaa kritiikkiä..


Olin seurustellut nykyisen poikaystäväni kanssa puoli vuotta, ja pari viikkoa sitten olimme aloittaneet toistemme hyväilemisen vaatteiden alta. Olin taitava käteen vetäjä ja useasti olin saanut kuulla hänen haluavan minua nyt ja heti. Päätin kuitenkin suostua vasta puolivuotis-merkkipäivänämme.

Kutsuin poikaystäväni, Nikon, kotiini, sillä vanhempani olivat lähteneet viikonloppuristeilylle ja jättäneet minut yksin. Kaivoin äidin kaappeja ja löysin sieltä paksun vibraattorin jota ajattelin käyttää. Jotta kaikki olisi sujunut täydellisesti, aioin noin puolta tuntia ennen Nikon tuloa hankkia itselleni hyvän alkuhalun ja päätin käyttää vibraa. Kello näytti puoli kahdeksaa. Riisuin pikkuhousuni ja tungin vaaleanpunaisen tekokalun neitseelliseen pimppaani. Se tärisi ja oloni tuntui jumalaiselta. Mietin Nikon olven paikalla ja harjoittelin ottamaan tältä suihin. Tungin kaksi sormea syvälle suuhuni ja imin. Jo muutaman minuutin jälkeen lävitseni kulki henkeäsalpaava tunne joka sai minut kierimään kiihkosta. Se oli paras itsetyydytyksessä hommattu orgasmini. Onneksi kello tulisi pian kahdeksan.

Vaimea koputus kuului ovelta ja hipsin alusvaatteet päälläni avaamaan. Verkkokangasta olevat stringini näyttivät juhlallisesti juurisheivatun posliinini ja mustat pitsirintsikat kohottivat B85 -rintojani sievästi. Olin vasta kuudentoista, Niko 17, mutta molemmat tiesivät mitä halusivat. Elämänsä ensimmäisen ja ikimuistoisimman rakastelukokemuksen. Suutelin Nikoa kaulaan ja vedin hänet perässäni huoneeseeni. Tutkailin hetken pientä kerrossänkyä ja tulin siihen lopputulokseen, että siirtyisimme vanhempien vesisänkyyn.
Nikon housuissa pullotti, sen huomasi, joten en jäänyt jahkailemaan. Kieli keskellä suuta aloin repimään hänen housujaan pois kun Niko taas avasi rintaliivieni pidikkeet.
- Mä tahdon että sä otat multa suihin, Niko sanoi.
En vastannut vaan lysähdin maahan ja nappasin Nikon kovettuneen peniksen käsiini. Näin sen olevan täydessä mitassaan ~15 cm, eli ei kovin pitkä, mutta se oli kiihottavaa katseltavaa turvonneena ja niin, niin kovana. Lipaisin sitä epäröiden, mutta pian tulin siihen tulokseen että rajua sen olla pitää. Nappasin peniksen suuhuni ja imin. Liikutin huuliani taitavasti ja suuni liikkui edestakaisin. Niko alkoi itsekin liikuttaa lantiotaan ja lopulta hän pani minua laukeamiseensa asti suuhun. Sylkäisin spermat salaa käteeni ja pyyhin sen lakanaan.

Asetuin sängylle makaamaan ja Niko oli tulossa minua kohti. Hän repi stringini rikki, mutta minä vähät välitin. Niko yritti päästä nuolemaan, mutta keskeytin.
- Mä haluan sut mun sisääni, nyt. Nussi mua!
Ja Niko tuli. Kiedoin jalkani hänen ympärilleen ja vauhti kiihtyi. Kuului voimakkaita ähkäisyjä, voihkintaa.. ah.. ah.. älä lopeta.. aaahh!!..
Me molemmat laukesimme ja makasimme väsyneinä sängyllä. Niko laski kätensä pimpsani päälle ja alkoi hieroa sitä. Tein saman hänelle. Teimme niin melkein vartin, kunnes olimme taas valmiina toimiin. Nyt Niko sai olla alla. Asetuin hänen päälleen ja kokeneena napatanssijana liikutin lantiotani raivokkaasti ja huusin. Tunsin Nikon elimen tykyttävän sisälläni ja hän sanoi että nyt tulee.
- Ei väliä, mäkin tuun... ähkäisin ja jatkoin. Niko puristeli rintojani ja kaikki tuntui niin helvetin hyvältä. Sain orgasmin ja pian sen jälkeen Nikokin laukesi päälleni.

kymmenen aikaan:
- Nähdään huomenna, sanoin ja suutelin Nikoa.
- Samoissa merkeissä, hän vastasi.
- Totta kai.

12

12809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokainen päivä.......

      voi vittu mikä tarina eipä voi sanoo ku erittäin huono

      • Pelästynyt Hirvi.

        Öööö.... No mitä tost nyt sanois...Mitä ne vannenhemmat sit sano kune näki siin spermaa, siin lakanassa, vai laittoko se tyttö ne pesuun tai jotai? Tos txt:ssä ei ollu kovinkaan paljon ihania yksityiskohtia ja txt:n pituus ei ollut kiitettävä... Se olisi voinut olla pitempi, mutta kyllä ton lukemisesta sai jo orkun...


      • Pelästyneen Hirven kaksoiso...
        Pelästynyt Hirvi. kirjoitti:

        Öööö.... No mitä tost nyt sanois...Mitä ne vannenhemmat sit sano kune näki siin spermaa, siin lakanassa, vai laittoko se tyttö ne pesuun tai jotai? Tos txt:ssä ei ollu kovinkaan paljon ihania yksityiskohtia ja txt:n pituus ei ollut kiitettävä... Se olisi voinut olla pitempi, mutta kyllä ton lukemisesta sai jo orkun...

        Ja arvosanani on tuolle txt:lle 8...


      • shakira
        Pelästyneen Hirven kaksoiso... kirjoitti:

        Ja arvosanani on tuolle txt:lle 8...

        kirjoitappa itse parempi.


    • Jack

      Arvosana tarinalle 9½.

    • Antero Lati-Kassinen

      "Niko laski kätensä pimpsani päälle ja alkoi hieroa sitä. Tein saman hänelle..." Tarkoittaako tämä nyt sitä, että myös Nikolla oli pimpsa? Eli hänellä oli siis sekä miehen että naisen sukuelimet? Tämä puoli tarinastasi jäi vähän turhan pienelle huomiolle, aivan kuin et haluaisi korostaa Nikon monipuolisuutta. Miksi?

      • ihminen

        käytä nyt hyvä mies aivojasi pliiiz


    • ???

      ...puolen vuoden seurustelun jälkeen ja kun vielä vanhemmat ovat risteilyllä ja kun kundikaveris tulee klo 8 teille niin se sit lähteee klo 10 pois? eli käy panolla ja sit vekem, eikä muka jää yöks?? =) erikoista!

      • AupO

        ...olittekohan te ihan valmiita tuohon?
        oliko se unelmiesi "eka kerta"?
        Nikollakin on pimpsa :D hehehe.


    • napalmi

      "Niko laski kätensä pimpsani päälle ja alkoi hieroa sitä. Tein saman hänelle." ->Vai että tämmönen Niko

    • hyvä

      mutta selvästi keksitty.Kaikesta näkee,että kirjoittaja on vanhempi kuin 16:ta.

      • Halukas

        aika epähuomiossa kirjotettu, mutta oli niin kiimassa ettei kattonu yksityiskohtii!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe