Tarttis saada n. 210x180 parvisänky, joka mieluusti olisi tarpeeksi tukeva runkopatjoille. Pitääkö tämmöiset teettää / tehdä itse vai onko hyvälaatuisia myynnissä jossain pääkaupunkiseudun liepeillä?
Kiitos vastauksistanne!
PARVISÄNKY
8
1648
Vastaukset
- Sängyllinen
Mulla olis tommonen joutavana... laita meilis niin kerron lisää.
- Miu
Miksi ihmeessä haluat PARVISÄNGYN? Ne on niin rumia hökötyksiä ja vie älyttömästi tilaa! Mitä oot ajatellut parvisangyn alapuolelle laittaa, sohvan vai? Noh, mun yksiöstä purettiin just puunvärinen parvisänky pois, huoneesta tuli heti upean avara ja valoisa, jos haluat saat tulla hakemaan sen ilmaiseksi, asun Helsingissä ;)
- Nukkuja
Rumia tietty, mutta kun neliöitä tarvitsee lisää, niin minkäs voi... Minkä kokoinen sänkysi on ja onko se seinään kiinnitettävää mallia vai seisooko neljällä jalalla?
Kiitos vastausksesta - Miu
Nukkuja kirjoitti:
Rumia tietty, mutta kun neliöitä tarvitsee lisää, niin minkäs voi... Minkä kokoinen sänkysi on ja onko se seinään kiinnitettävää mallia vai seisooko neljällä jalalla?
Kiitos vastausksestaSe on 180*200, tavallisen parisängyn kokoinen, kaksi jalkaa ja toinen sivu seinään kiinni, samanväriset tikkaat. Tai odotas, jalkoja taisi olla neljä, nyt en mene vannomaan. Voin käydä tarkistamassa, vein sen kellarikomeroon odottamaan poisvientiä.. ;)
- Nukkuja
Miu kirjoitti:
Se on 180*200, tavallisen parisängyn kokoinen, kaksi jalkaa ja toinen sivu seinään kiinni, samanväriset tikkaat. Tai odotas, jalkoja taisi olla neljä, nyt en mene vannomaan. Voin käydä tarkistamassa, vein sen kellarikomeroon odottamaan poisvientiä.. ;)
Voitko tarkastaa monella jalalla se seisoo (seinään kiinnittäminen kun ei ole meillä mahdollista). Kuinka korkea tila sängyn alle muuten jää?
Voitko kirjoittaa [email protected]
Kiitos - Miinu
Miu kirjoitti:
Se on 180*200, tavallisen parisängyn kokoinen, kaksi jalkaa ja toinen sivu seinään kiinni, samanväriset tikkaat. Tai odotas, jalkoja taisi olla neljä, nyt en mene vannomaan. Voin käydä tarkistamassa, vein sen kellarikomeroon odottamaan poisvientiä.. ;)
Hei! Jos parvi on vielä lahjoitettavana niin olisin kiitollinen yhteydenotosta [email protected]
- Sisustaja69
Parvisängythän on just hienoja :P, sitä paitsi eihän ne vie tilaa vaan just lisää tilaa koska tilaa on kahdessa tasossa, ja se on just hieno kun parvi sängyn alle laittaa vaikka sohvan tai työpöydän....
Nim. Sisustaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265