Taskuvarkaita Pariisissa?

abcdö

Onko Pariisissa paljon taskuvarkaita? Ja miten varkauksilta voi välttyä?

4

998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • proseduurit

Joka paikassa missä useampi ihminen kohtaa, on taskuvarkaita. Tämä pätee niin Helsinkiin kuin Pariisiin. Järki käteen lompakon kanssa...

• Pariisin matkaaja

Kyllä taskuvarkaita on Pariisissakin. Pari perus juutua auttaa:
      - lompakko ei saa olla takataskussa,
      - käsilaukuissa vast. on vetoketju ja
      - kassia pidetään tungoksessa sylissä.

Isällä oli aina lompakko atakataskussa tyhjänä ja rahat rintataskussa. Antaa lompakon mennä periaate. Joskus joillakin on vielä tyhjässä lompakossa pikku lappu paikallisella kielellä, jossa lapussa lukee muutamia valittuja sanoja ;)

• 1313

Jätä aina suurin osa rahoista hotelliin, eipä mene koko matkakassa, jos huonosti käy. Itse laitan esim. 20 euroa taskuun, ettei tartte kaupassa tai ravintolassa syvemmältä kaivella, lisäksi on passipussissa vähän lisää, jos löytyy jotakin kivaa ostettavaa, tosin jos on avonainen paita, niin kyllähän sen kaulapussiversion nappaa, jos haluaa olla oikein varma niin vyöversio, mutta sitä on todella ikävä kaivella kassalla paidan alta. Olimme kuuden porukalla kaikenikäistä ja kaikenlaista versiota, osalla olkalaukku, osalla reppu, osalla taskussa, ei käännetty ketään, mutta ei tietenkään takaa, etteikö sinun kohdallasi voisi käydä niin : ) Jossakin esitteessä näin laukun, joka on reppumaisesti automaattisesti tuossa mahapuolella, mutta reppuaan puristava, kyllä mielestäni antaa signaalin, että täällä on jotakin varastettavaa. Samaten kalliin kamerani olen naamioinut niin, etten kuljeta sitä merkkilaukussaan, vaan vanhassa kassissa, samaten sen nauhan pidän nurinpäin, ettei suurin kirjaimin huuda, että tämä kamera kannattaa pölliä. Maalaisjärjellä pärjää ja joskus sekään ei riitä, mutta se on osa matkustamisen riskiä. Itse olen matkustanut paljon ilman ryöstöä, koputan puuta ja kaikista eniten olen pelännyt Helsingissä!

• rahasta oikein takaisin

Taskuvarkaisiin en ole törmännyt, mutta katso kaupoissa että saat rahasta oikein takaisin ja että varmasti maksat alennuksesta olevasta tuotteesta alennetun hinnan etkä alkuperäistä kalliimpaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe