MSI huolto ei toimi ollenkaan

vexil45

msi kannettavasta irtosi näytön sarana kehyksestä - myyjäliike yritti tilata osat - osia ei myydä kenellekkään vaan kone piti laittaa ruotsiin huoltoon. 30.1.2009 n. viikon päästä tuli kustannusarvio 350€ maksettava ennenkuin korjaavat koneen - maksettu. 9.4.2009 kone on vieläkin ruotsissa eivätkä lähetä sitä takaisin!
250€ jos lähettävät takaisin ilman korjausta ja 150€ jos kone romutetaan! kone ostettu joulukuussa 2007.
asia etenee muita teitä mutta neuvoksi kaikille pysykää erossa MSI-tuotteista Microstar International Taiwan ja huolto ruotsissa osia ei ole ilmeisesti missään?

7

2151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuluttajansuojalain mukaan myyjä vastaa ihan sujuvasti näin nuoren koneen valmistusvioista — siis jos et ole itse sitä saranaa rikkonut. Sun ei tarvitse maksaa mitään, kun vetoat MYYJÄN virhevastuuseen, eli saat maksamasi korjausrahat takaisin. Jos myyjä ei suostu tuohon ja ottamaan kontolleen tappelua MSI:n "huollon" kanssa, sitten kuluttajaneuvojalle soittelemaan niin johan alkaa sävelet löytyä.

Olit kyllä erittäin tyhmä kun suostuit maksamaan noin helvetisti rahaa ottamatta asioista selvää! Täälläkin on monet kymmenet kerrat puhuttu virhevastuusta ja sen merkityksestä, tosin suomi24-tapaan usein typerysten sotkemissa keskusteluissa mutta kuitenkin.

• ....

Ei esim Nokian kommunikaattoriakaan korjata, jos sen sarana hajoaa takuuajan jälkeen. Kaverille kävi noin, ehkä alle kk takuun päättymisestä. Vei sen ostoliikkeeseen, mutta sieltä sanottiin ettei käy. En muista mitä kuluttaja-akka totesi, mutta sanoma oli että itse maksat jos haluat korjatuksi. Samaan aikaan tietysti yritysasiakkaiden kommunikaattorit korjattiin ilman mitään ongelmia.

• .... kirjoitti:

Ei esim Nokian kommunikaattoriakaan korjata, jos sen sarana hajoaa takuuajan jälkeen. Kaverille kävi noin, ehkä alle kk takuun päättymisestä. Vei sen ostoliikkeeseen, mutta sieltä sanottiin ettei käy. En muista mitä kuluttaja-akka totesi, mutta sanoma oli että itse maksat jos haluat korjatuksi. Samaan aikaan tietysti yritysasiakkaiden kommunikaattorit korjattiin ilman mitään ongelmia.

läppäri, joka ei ollut edes halpis, on vähän eri asia kuin vuotta vanhempi kommunikaattori. Kännyköiden odotettavaa käyttöikää tuskin oletetaankaan kovin pitkäksi.

Tietokoneissa virhevastuun aika on ainakin pari vuotta, ja siihen tässä keississä on rutosti matkaa.

• vexil45

olisin tyytyväinen jos saisin koneen takaisin - kaksi kuukautta alkaa jo olemaan vähän liikaa.

• vexil45
        RepeRuutikallo kirjoitti:

läppäri, joka ei ollut edes halpis, on vähän eri asia kuin vuotta vanhempi kommunikaattori. Kännyköiden odotettavaa käyttöikää tuskin oletetaankaan kovin pitkäksi.

Tietokoneissa virhevastuun aika on ainakin pari vuotta, ja siihen tässä keississä on rutosti matkaa.

Repe- jos itse aiheutan saranan rikkoutumisen, minulla on itsetuntoa myöntää se! En ollut viemässä konetta takuu huoltoon vaan halusin korjauttaa koneen.
        Mutta huolto aika tulee olla kohtuullinen - myyjäliike toimi niinkuin maahantuoja Dacco neuvoi.

• vexil45 kirjoitti:

Repe- jos itse aiheutan saranan rikkoutumisen, minulla on itsetuntoa myöntää se! En ollut viemässä konetta takuu huoltoon vaan halusin korjauttaa koneen.
        Mutta huolto aika tulee olla kohtuullinen - myyjäliike toimi niinkuin maahantuoja Dacco neuvoi.

Ei virhevastuukorjaus olisikaan takuukorjaus, vaikka molemmat ovat maksuttomia.

• täälläkin

lähetä msi:lle email-noottia vaikkapa näin:

""Subject: Is this policy of MSI notebook repair? Hope this end's to CEO's desk!

HELLO MSI!!!!!

WHAT IS YOUR PROBLEM - YOU DON'T SELL SPARE PARTS FOR LAPTOPS - NOW I KNOW YOU DON'T HAVE!!!!!!

I'M YELLING CAUSE I MUST SEND MY CUSTOMERS LAPTOP TO YOUR SERVICE PARTNER OVER 2 MONTHTS AGO AND IT'S STILL THERE!!!!!

I DO ALL THAT YOUR PRODUCTS DISSAPER TO SCANDINAVIAN MARKETS CAUSE YOU DO NOT HAVE SUPPORT TO YOUR PRODUCTS.

I MUST PAY REPAIR IN ADVANCE - I DO THAT - NOW THE COMPUTER IS IN SWEDEN AND THEY DO NOT SEND IT BACK AND MY MONEY BACK - 2 MONTHS MUST BE ENOUGH TO REPAIR ONE NOTEBOOK?????

NOW YOU MSI SEND A NOTE TO SWEDEN THAT NOTEBOOK AND MONEY MUST SEND BACK CAUSE YOU CANNOT REPAIR IT.

I USE TO SELL MSI PRODUCTS BUT NOT ANYMORE - MSI IS FUCKING SHIT"

vastaavat sulle varmaan nopeasti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2288
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1883
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      24
      1578
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1550
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1318
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1214
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      111
      1135
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1130
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      952
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      949
    Aihe