Moikka!
Sellaista kyselen että voisiko joku suositella tanssiryhmää johon liittyä? Itse olen 18-vuotias ja omaan tanssijan sekä voimistelijan taustaa.
Olen vasta muuttanut kaupunkiin enkä haluaisi jättä rakasta harrastustani,
mutta en haluaisi käydä missään High Heelsissä, jossa ei ole omaa ryhmää eikä esiintymisiä eikä mitään.
Kiitos vastauksista mikäli niitä tulee :)!!
Helsingin tanssiryhmät
18
1784
Vastaukset
- Bouncin
Mikä on enemmän niinku sun alaa? esim joku Hip Hop vai joku muu?
- liisa :)
Aa, se unohtuiki mainita,
tosiaan,
siis enemmänkin tuota jazzia sekä modernia puolta. - asiiliehieh
liisa :) kirjoitti:
Aa, se unohtuiki mainita,
tosiaan,
siis enemmänkin tuota jazzia sekä modernia puolta.Siis tota, oot muuttanu pääkaupunkiin ja haluut heti mukaan esiintyvään tanssiryhmään????pieni reality check, hiukan nöyryyttä peliin. Mene sinne high heelsiin treenaan ja ylläpitämään tanssitaitoas ja etsi ryhmääs pikkuhiljaa, highheelssissäKIN on ainakin sata 10vee mimmiä keillä on ihan sama toive kun sulla.
Jos haluut hesassa esiintyvään tanssiryhmään ni saat tehdä töitä sen eteen.... - GerberosJ
muuten varmasti löytyy paljon hyviä ryhmiä mutta Footlight kannattaa kiertää kaukaa.
- nuppujanetta
Olen miettinyt aivan samaa..jos löytyisi tanssiryhmä, jossa voisi kehittää taitojaan omalla tasollaan..olen 19-vuotias helsinkiläinen opiskelija ja olen kokeillut mm. Helsingin tanssiopistoa ja Footlightia. Olen aiemmin harrastanut balettia, showtanssia ja hiphop-street dancea. Muiden kiireiden takia tanssiharrastus on jäänyt vähemmälle(mitä nyt satunnaisesti klubeilla..) Nyt pitäisi TAAS mennä alkeisryhmään ja aloittaa alusta..melkein tekisi mieli koota joku oma ryhmä, jos vain löytyisi tarpeeksi kiinnostuneita..
Onko sopivaa ryhmää vielä löytynyt?- liisa :)
Moikka!
Ei ole valitettavasti vielä löytynyt, ajattelin noudattaa neuvoa ja mennä kokeilemaan sitten johonkin tanssikouluun. Ajatushan tässä lähinnä oli että olisi se oma tanssiryhmä, tanssikoulussa naamat varmasti vaihtuvat jne. mutta itse tekis mieli saada se oma ryhmä, missä on ne omat tutut naamat jne ymmärrät varmasti mitä tarkoitan. Saa nähdä kuinka tulee käymään.. nuo tanssiryhmät kun ovat niin piilossa ja vaikeasti löydettävissä =// ..
^^. - :-)
Moikka!
Ei ole valitettavasti vielä löytynyt, ajattelin noudattaa neuvoa ja mennä kokeilemaan sitten johonkin tanssikouluun. Ajatushan tässä lähinnä oli että olisi se oma tanssiryhmä, tanssikoulussa naamat varmasti vaihtuvat jne. mutta itse tekis mieli saada se oma ryhmä, missä on ne omat tutut naamat jne ymmärrät varmasti mitä tarkoitan. Saa nähdä kuinka tulee käymään.. nuo tanssiryhmät kun ovat niin piilossa ja vaikeasti löydettävissä =// ..
^^.Täältä löytyy mukaan ainakin yksi innokas tanssija Helsingistä, mikäli olisitte perustamassa omaa tanssiryhmää tässä lähitulevaisuudessa :) !!
- nuppujanetta
Moikka!
^^.Harmi, kun uudet tanssiryhmät kootaan vasta lukukausien alussa..jos nyt ei muuta ilmaannu, on varmaan liityttävä johonkin seuraan ensi syksynä. Tanssiharrastuksesta en suostu luopumaan!
- nuppujanetta
:-) kirjoitti:
Täältä löytyy mukaan ainakin yksi innokas tanssija Helsingistä, mikäli olisitte perustamassa omaa tanssiryhmää tässä lähitulevaisuudessa :) !!
Oman tanssiryhmän perustaminen vasta olisikin siisti juttu: oma tuttu ryhmä ja käytännössä vapaat kädet siihen, mitä harjoiteltaisiin..kuitenkin on paljon asioita, joita pitäisi ottaa huomioon: miten saada tarpeeksi kiinnostuneita mukaan, minkä ikäisiä, mistä tilat, mikä tanssityyli/tyylejä, treenaamista vain huvin vuoksi/kilpailut, esiintymiset..kaikkien täytyisi olla mukana ja sitoutuneita 100%:sti, ettei ryhmän perustaminen jäisi vain puhetasolle..
Tiedätkö muita, jotka voisivat olla kiinnostuneita? Olisi hyvä, jos olisi jo tanssijataustaa tai ainakin kyky liikkua ja eläytyä musiikkiin ja rytmitajua..toisaalta, jos ihan huvikseen treenaisi, niin periaatteessa kaikki kiinnostuneet mukaan;)
Minulla on joitakin kavereita, jotka ehkä saattaisivat innostua ajatuksesta.. - :-)
nuppujanetta kirjoitti:
Oman tanssiryhmän perustaminen vasta olisikin siisti juttu: oma tuttu ryhmä ja käytännössä vapaat kädet siihen, mitä harjoiteltaisiin..kuitenkin on paljon asioita, joita pitäisi ottaa huomioon: miten saada tarpeeksi kiinnostuneita mukaan, minkä ikäisiä, mistä tilat, mikä tanssityyli/tyylejä, treenaamista vain huvin vuoksi/kilpailut, esiintymiset..kaikkien täytyisi olla mukana ja sitoutuneita 100%:sti, ettei ryhmän perustaminen jäisi vain puhetasolle..
Tiedätkö muita, jotka voisivat olla kiinnostuneita? Olisi hyvä, jos olisi jo tanssijataustaa tai ainakin kyky liikkua ja eläytyä musiikkiin ja rytmitajua..toisaalta, jos ihan huvikseen treenaisi, niin periaatteessa kaikki kiinnostuneet mukaan;)
Minulla on joitakin kavereita, jotka ehkä saattaisivat innostua ajatuksesta.....aloitella ensin hieman pienemmälläkin porukalla ja katsoa ryhmän "kehitystä" siitä eteenpäin..? Isomman ryhmän kasaamiseen kun saattaa mennä aikaa ja alussa voi olla jopa helpompaa mikäli ihmisiä on vähän vähemmän ;) Ite lähtisin touhuun mukaan kohtuu tosissani - tavoitteita olisi kiva olla (ja sitoutuneisuus itsestäänselvyys) ja tietty toivois että muillakin olisi suht samanlaiset motiivit ;) Mullakin saattaa olla pari kaveria, jotka lähtisi ryhmään mukaan!
- nenna------------
...aloitella ensin hieman pienemmälläkin porukalla ja katsoa ryhmän "kehitystä" siitä eteenpäin..? Isomman ryhmän kasaamiseen kun saattaa mennä aikaa ja alussa voi olla jopa helpompaa mikäli ihmisiä on vähän vähemmän ;) Ite lähtisin touhuun mukaan kohtuu tosissani - tavoitteita olisi kiva olla (ja sitoutuneisuus itsestäänselvyys) ja tietty toivois että muillakin olisi suht samanlaiset motiivit ;) Mullakin saattaa olla pari kaveria, jotka lähtisi ryhmään mukaan!
onko siis joku perustamassa nyt omaa tanssiryhmää pk seudulla tai jo perustanut? mahtuisiko mukaan?
- ananananannana
...aloitella ensin hieman pienemmälläkin porukalla ja katsoa ryhmän "kehitystä" siitä eteenpäin..? Isomman ryhmän kasaamiseen kun saattaa mennä aikaa ja alussa voi olla jopa helpompaa mikäli ihmisiä on vähän vähemmän ;) Ite lähtisin touhuun mukaan kohtuu tosissani - tavoitteita olisi kiva olla (ja sitoutuneisuus itsestäänselvyys) ja tietty toivois että muillakin olisi suht samanlaiset motiivit ;) Mullakin saattaa olla pari kaveria, jotka lähtisi ryhmään mukaan!
Moi!
Itse olen jo pitkäänpitkään ajatellut samaa. Mulla on tanssijatausta, mutta nyt en ole harrastanut tanssia yli 3 vuoteen, mutta taidot tulevat helposti takaisin.
Minusta voisi perustaa ensin esim kolmen hengen porukka: hioa tyyliä, koreografioita, alkulämppäreitä, muutenkin mielipiteitä ja ryhmän motivaatiota pikkasen. Koska kolmen hengen ryhmä olisi täydellinen ja sit ku se on oikeesti jo ryhmä (eli on jo pari yhteistä tanssia ja kaikki tuntee toisensa) voidaan (jos otetaan) ottaa lisäjäseniä. Silloin meillä on jo tiedossa ryhmän tyyli ja mitä me haetaan seuraavalta jäseneeltä.
Minusta jokainen voisi kertoa hiukan minkälaisia esityksiä ja tanssityyliätoivoisi. Esim laittaa inspiration videoita jos tykkää jostain esityksestä tai muutenkin....
Mitäs tuumatte? Koska jos me heti kootaan kuuden hengen ryhmä- niin kaikilla on eri mielipiteet jnejnejne... - ansku.
Täältä löytyy mukaan ainakin yksi innokas tanssija Helsingistä, mikäli olisitte perustamassa omaa tanssiryhmää tässä lähitulevaisuudessa :) !!
mäki kohta 18 wee, tanssijatausta , oisin kiinnostunu jos perustaisitte :) niin vaikeeta löytää stadista hyviä paikkoja:(
- ankikukka
nuppujanetta kirjoitti:
Harmi, kun uudet tanssiryhmät kootaan vasta lukukausien alussa..jos nyt ei muuta ilmaannu, on varmaan liityttävä johonkin seuraan ensi syksynä. Tanssiharrastuksesta en suostu luopumaan!
oon nyt asunu stadissa pari vuotta ja yrittänyt kans etsiä jotain kivaa tanssiryhmää (just jazz ja moderni on mun juttu), mutta ei sellasia oikeen tunnu löytyvän ainakaan aikuisille! itse oon jo 23 ja harrastanu kilpavoimistelua ja jazz ja modernia tanssia vuosia! itekkään en haluis missään tanssikoulussa käydä, kun ois tosiaan kiva olla kunnon ryhmä, tutustuis porukkaan ja sillee :)
- nyt vaan
perusta mitään kun olet noin surkea!!
- DANCE.FI
Dance.fi tanssikoulu etsii joka vuosi tanssijoita erikoiskoulutusryhmiin. Kannattaa käydä katsomassa http://www.dance.fi siellä on paljon kuvia ja videoita meiningistä!
- Orvokitar
Olen kuullut että ainakin Lightning dance studio kasaa ryhmää. Soittele tai meilaa sinne ja kokeile josko mahtuis mukaan.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082