ollut. Lähdimme matkaan 2tuntia myöhässä ja tulo viivästyi 2.5t. Syytä näihin ei kerrottu, tauluilla vain lähtöajat vaihtui. Tulöee mieleen, että onkohan Myair taloudellisissa vaikeuksissa ja koneet niin huonossa kunnossa, ettei niillä voi lentää kaikkia tilattuja matkoja. Meilläkin tullessa oli eri yhtiön kone. (Toisaalta parempi niin, kun kone oli uudempi ja paljon miellytävämpi matkustaa.)Henkiläkunta oli kyllä sama ja jotenkin vaivautuneen oloista.
Muuten Venetsia on ihana ja näkemisen arvoinen paikka. Sää oli myös suotuisa, ei satanut ollenkaan. Aika viileää tosin oli silloin. Mutta nythän on jo kevät paljon pitemmällä.
Järjestelyissä ja tiedottamisessa on mielestäni parantamisen varaa.
Mutta näistä huolimatta matka oli antoisa..
23.3
lähdöllä mukana..
1
568
Vastaukset
- Minä myös
Minä olin myös samalla matkalla ,ja matka oli hyvä ja antoisa.Koneet myöhästelee kyllä ,mutta se on otettava aina huomioon kun on ilma tilasta kysymys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442952Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362621Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1002226Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3311846- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231178Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281165