Pettäminen.

~Black Lotus*

Miten te suhtaudutte pettämiseen? Onko kukaan koskaan pettänyt rakastaan? Miten helposti annatte anteeksi, missä vaiheessa vedätte rajan?

Minusta pettäminen on täysin väärin. Kaikessa suhteessa. Minua on kerran petetty, ja se sattui aivan kamalasti. Itse en koskaan voisi pettää ketään, en vain voisi. Vaikka olisin kuinka humalassa, sekavassa mielentilassa tai mitään, niin vain ei pystyisi käydä, että suutelisin ketään toista. Sillä minusta suudelmakin on pettämistä. Minulla rajaa menee niin tiukassa.
Onneksi kuitenkin tiedän, ettei tämän hetkinen rakkaani voisi koskaan pettää minua. Luottamus on todella tärkeää missä tahansa suhteessa.

7

192

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metsän menninkäinen

Entäpä kun suuteleminen sattuu kuulumaan jengin "tapaamis rituaaliin" eli on toisin sanoen tervehdys hypätä kaverin reppariin ja alkaa "raiskaamaan"/ alkaa "tappelemaan"-> kaatua lumihankeen ja armoton suutelu päälle. Onko tämä mielestäni sitten pettämistä?

• Dreamer

mun mielestä on, jos on varattu. Tää oli vain mun mielipide, mutta jos mä seurustelisin ni muhu ainaki sattus jos jätkä suutelee toisen kanssa.Ehkäpä olen liian herkkä.

• ~Black Lotus*

Jollakin tapaa kyllä. Ainakin suunnattoman mustasukkaiseksi tulisin, tai no...riippuu hieman. Eipä kuitenkaan ole mahdollista että edes jengitervehdyksessä kultani suutelisi toista.

• metsän mennikäinen

Mitä olisikaan elämä jos ellei saisi suudella ystäviään ? *pelottaa*

Tosin: miestähän minulla ei ole, eikä luultavasti taas vähään aikaan tulekkaan kun yksi vakavampi juttu loppui hiljattain :(
        Mutta minä luettelen pettämiseksi sen, että suutelussa on mukana muutakin rakkautta kuin ystävän rakkautta. Enkä nyt hyvällä varmaan katsoisi jos joku panolle asti menisi ukkoni kanssa, mutta siihenhän ei auta sitten enään kuin jättäminen.

EN minä ainakaan jaksaisi pulttia ottaa (jos nyt vaikka mietin entistänikin) jos ukkoni olisi jonkun kanssa jutellut. Sillä siinä tapauksessa emme muuta olisikaan kuin riidellyt..Kuka voikaan vastustaa pirun hyvän näköistä keesi päätä jolla kaiken muun ulkonäöllisen hyvän lisäksi on AIVOT

• :()

mä oon ite tosi mustasukkanen. en kestä jos mun kulta ees kattelee jotain toista muijaa "pidempää"(u know). tai jos se juttelee jonku sellasen tytön kans josta en tiiä mitä kummallakaa välttämättä on mieles, ni meen heti vieree. TOSI SEKAVAA!kai te ymmärsitte.
      mun mielestä pussaaminen on pettämistä.emmä vois ainakaa mennä jakelee pusuja koska tiiän et ite en haluu nähä mun jätkäkaverin tekevän sellasta.
      jos joittenkii "jengi-hommii" kuuluu sellanen, ni OK, ei se mitää..ei sellanen muakaa haittais jos tietäisin varmasti ettei siitä synny mitää enempää.
      ehkä mun pitäs olla ajattelematta sellasta et mun jätkäkaveri pettäis mua koska oon ollu sen kans melkee 2v. ja se on vannonu ettei petä mua, eikä se oo ketää aikasempiakaa koskaa pettäny....hooh. miten mä voisin tajuta sen ja PAINAA SEN SYVÄLLE MUN KALLOON JA SYDÄMEEN!...?

• Ihaa

Olen pettänyt ja minua on petetty. Tiedän miltä se tuntuu, enkä hyväksy sitä. Nykyistäni en ole pettänyt enkä aio. Olemme olleet yhdessä n. 4kk ja loppua ei näy. Pettäminen tarkoittaa sitä, että ei välitä kumppanistaan. Ja mitäs sitten kun toinen saa tietää?! Välit menee poikki. Onko siinä sitten mitään järkeä? Toinen väittää rakastavansa toista, mutta pettää. Eikö kumppani riitä, pitääkö saada jotain ylimääräistä ja menettää omansa?!?! Ajattelin vaan kysyä jos joku ajattelee pettämisen olevan "hieno" asia...

• randy

..oon pettäny useestikin samaa heppua ja se mua.
      Ekan kerran, kun petin jälkeen kerroin kundilleni
      asiasta.Sillon halusin vielä pelastaa suhteemme.
      Muutaman seuraavan kerran jälkeen/aikana,
      suhteemme oli muuttunu jo ihan erilaiseks,en
      voinu enää kuvitella että me oltas yhessä aina.
      Jotenkin sitä vaan itekin anto anteeks,kun ties
      omaltakin kohalta ettei se oo muuta kun naimista.
      Onneks lopulta tajusin,ettei tällästä suhdetta oo
      järkee jatkaa.Sillon kun oikeesti haluu olla
      jonkun kaa ei tulis mieleenkään pettää.Siks me ei
      enää ollakaan tän kundin kaa yhessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4681
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2638
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2493
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2445
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1827
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1641
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1335
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82