Olimme juuri pohtineet menoa Bukarestin ja kas Finnair tarjoaa mukavaa 149 euroa hintaa. Siispä ostan tarjouksen. Eli kun kunnon tarjous on, niin kauppa käy. Kova on kilpailu ja Finnair näyttää vastaavan siihen hinnoilla.
Kamapnaja hinnat
8
694
Vastaukset
- liika nopeaa
valitan kirjoitusvirheitä. kun tuli noin vain inspiraatiossa hakattua viesti
- YMMÄRTÄNYT!
Toteat kilpailun olevan kovaa ja Finnairin vastaavan siihen hinnoillaan.No todellakin...heh...jos asiaa katsoo niinpäin että Finnairilla on lähes poikkeuksetta kalleimmat lentolippujen hinnat.Kun Finnairilla lentää viikonloppuna eurooppaan jopa 350-700 eurolla niin muilla yhtiöillä sillä hinnalla lentää jo eurooppaan ja siitä vielä Aasiaan tai Amerikkaan tai Väli-Amerikkaan ja takaisin :-)) Ennen Finnairllla sentään oli edullisia lentoja viikonloppu matkaajille pe-su,pe-la tai la-su mutta nykyään näihinkin on ilmestynyt mystinen "pakko olla perillä 3 päivää" jotta hinta on edullisempi.
Joku voisi muuten valaista,että mistä on kehitetty tuo "pakko olla perillä 3 päivää" jolloin lentohinta on edullisempi?
Että se siitä Finnairin vastauksesta lentohinnoilla!On muuten aika helevatan kova kilpailu Helsinki-Bukarest-välillä. Ainakin sata lentoyhtiötä lentää sitä miljoona kertaa päivässä... Vai olisko Finnair ainoa ja kolme vai neljä kertaa viikossa...
- ...
"Pakko olla perillä 3 päivää" -sääntö on nykyaikaisempi versio vanhasta "saa tulla takaisin aikaisintaan seuraavana sunnuntaina"-säännöstä. Kummallakin säännöllä haetaan sitä, että liikematkustajat eivät ostaisi näitä halpoja lippuja. Liikematkalla kun yleensä ei haluta olla perillä yhtään pidempään kuin mitä on pakko. Samaan päämäärään pyritään myös lippujen ennakko-ostoajoilla: varsin usein halpaliput on ostettava 7 tai 14 päivää ennen matkaa, ja liikematkustamisen tarve voi usein tulla ilmi vasta paljon lähempänä matkapäivää. Myös Finnairin juuri julkaisema "2 matkustajaa, 1 hinta" -tarjouksen taustalla lienee pyrkimys tehdä hinta sopimattomaksi liikematkustajalle.
Työmatkan pidentäminen yhdestä päivästä kolmeen ei muuten aiheuta samanlaista säästöä kuin mitä lipun hinta laskee. Tilalle tulee kaksi ulkomaanpäivärahaa ja kahden hotelliyön majoitushinta. - ,.-,.-,-.,.,.,
... kirjoitti:
"Pakko olla perillä 3 päivää" -sääntö on nykyaikaisempi versio vanhasta "saa tulla takaisin aikaisintaan seuraavana sunnuntaina"-säännöstä. Kummallakin säännöllä haetaan sitä, että liikematkustajat eivät ostaisi näitä halpoja lippuja. Liikematkalla kun yleensä ei haluta olla perillä yhtään pidempään kuin mitä on pakko. Samaan päämäärään pyritään myös lippujen ennakko-ostoajoilla: varsin usein halpaliput on ostettava 7 tai 14 päivää ennen matkaa, ja liikematkustamisen tarve voi usein tulla ilmi vasta paljon lähempänä matkapäivää. Myös Finnairin juuri julkaisema "2 matkustajaa, 1 hinta" -tarjouksen taustalla lienee pyrkimys tehdä hinta sopimattomaksi liikematkustajalle.
Työmatkan pidentäminen yhdestä päivästä kolmeen ei muuten aiheuta samanlaista säästöä kuin mitä lipun hinta laskee. Tilalle tulee kaksi ulkomaanpäivärahaa ja kahden hotelliyön majoitushinta.Bisnesmatkustuksestahan Finnair elää, ei per*aukisia tarjoushintaan lennättämällä. Kai ne yrittää viimeseen asti nyhtää firmoilta rahaa, suojaamalla tarjoushinnat bisnesmatkustajilta.. Laiskasti on kyllä Finnair lähtenyt hintakilpailuun mukaan, vaikka esim. Lufthansa vähän väliä härnää aika aggressiivisellakin hinnoittelulla.. hmmm, jänniä aikoja
- näin!
Tämä on juuri suomalaisten käsitys eurooppalaisesta hintatasosta nykyään. 149€ on muka edullista!
Selvä kilpailun puute, nähtävästi. No niin, lukuunottamatta XXX lentoyhtiötä joka myy tällä hetkellä liput Tampereelta Bremeniin kokonaishintaan alle 10 euroa menopaluu, ei juuri kukaan myy täällä mitään alle satasella, valitettavasti.- nobody cares
Hulipulifirmalle on oma osastonsa alempana, siellä mm. luettavissa miten firma huijaa asiakkaitaan.
- puli_.
nobody cares kirjoitti:
Hulipulifirmalle on oma osastonsa alempana, siellä mm. luettavissa miten firma huijaa asiakkaitaan.
Ei kyllä se hulipulifirman osasto on juuri täällä... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497