Kamapnaja hinnat

sattui kohdalleen

Olimme juuri pohtineet menoa Bukarestin ja kas Finnair tarjoaa mukavaa 149 euroa hintaa. Siispä ostan tarjouksen. Eli kun kunnon tarjous on, niin kauppa käy. Kova on kilpailu ja Finnair näyttää vastaavan siihen hinnoilla.

8

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liika nopeaa

      valitan kirjoitusvirheitä. kun tuli noin vain inspiraatiossa hakattua viesti

    • YMMÄRTÄNYT!

      Toteat kilpailun olevan kovaa ja Finnairin vastaavan siihen hinnoillaan.No todellakin...heh...jos asiaa katsoo niinpäin että Finnairilla on lähes poikkeuksetta kalleimmat lentolippujen hinnat.Kun Finnairilla lentää viikonloppuna eurooppaan jopa 350-700 eurolla niin muilla yhtiöillä sillä hinnalla lentää jo eurooppaan ja siitä vielä Aasiaan tai Amerikkaan tai Väli-Amerikkaan ja takaisin :-)) Ennen Finnairllla sentään oli edullisia lentoja viikonloppu matkaajille pe-su,pe-la tai la-su mutta nykyään näihinkin on ilmestynyt mystinen "pakko olla perillä 3 päivää" jotta hinta on edullisempi.

      Joku voisi muuten valaista,että mistä on kehitetty tuo "pakko olla perillä 3 päivää" jolloin lentohinta on edullisempi?

      Että se siitä Finnairin vastauksesta lentohinnoilla!

      • On muuten aika helevatan kova kilpailu Helsinki-Bukarest-välillä. Ainakin sata lentoyhtiötä lentää sitä miljoona kertaa päivässä... Vai olisko Finnair ainoa ja kolme vai neljä kertaa viikossa...


      • ...

        "Pakko olla perillä 3 päivää" -sääntö on nykyaikaisempi versio vanhasta "saa tulla takaisin aikaisintaan seuraavana sunnuntaina"-säännöstä. Kummallakin säännöllä haetaan sitä, että liikematkustajat eivät ostaisi näitä halpoja lippuja. Liikematkalla kun yleensä ei haluta olla perillä yhtään pidempään kuin mitä on pakko. Samaan päämäärään pyritään myös lippujen ennakko-ostoajoilla: varsin usein halpaliput on ostettava 7 tai 14 päivää ennen matkaa, ja liikematkustamisen tarve voi usein tulla ilmi vasta paljon lähempänä matkapäivää. Myös Finnairin juuri julkaisema "2 matkustajaa, 1 hinta" -tarjouksen taustalla lienee pyrkimys tehdä hinta sopimattomaksi liikematkustajalle.

        Työmatkan pidentäminen yhdestä päivästä kolmeen ei muuten aiheuta samanlaista säästöä kuin mitä lipun hinta laskee. Tilalle tulee kaksi ulkomaanpäivärahaa ja kahden hotelliyön majoitushinta.


      • ,.-,.-,-.,.,.,
        ... kirjoitti:

        "Pakko olla perillä 3 päivää" -sääntö on nykyaikaisempi versio vanhasta "saa tulla takaisin aikaisintaan seuraavana sunnuntaina"-säännöstä. Kummallakin säännöllä haetaan sitä, että liikematkustajat eivät ostaisi näitä halpoja lippuja. Liikematkalla kun yleensä ei haluta olla perillä yhtään pidempään kuin mitä on pakko. Samaan päämäärään pyritään myös lippujen ennakko-ostoajoilla: varsin usein halpaliput on ostettava 7 tai 14 päivää ennen matkaa, ja liikematkustamisen tarve voi usein tulla ilmi vasta paljon lähempänä matkapäivää. Myös Finnairin juuri julkaisema "2 matkustajaa, 1 hinta" -tarjouksen taustalla lienee pyrkimys tehdä hinta sopimattomaksi liikematkustajalle.

        Työmatkan pidentäminen yhdestä päivästä kolmeen ei muuten aiheuta samanlaista säästöä kuin mitä lipun hinta laskee. Tilalle tulee kaksi ulkomaanpäivärahaa ja kahden hotelliyön majoitushinta.

        Bisnesmatkustuksestahan Finnair elää, ei per*aukisia tarjoushintaan lennättämällä. Kai ne yrittää viimeseen asti nyhtää firmoilta rahaa, suojaamalla tarjoushinnat bisnesmatkustajilta.. Laiskasti on kyllä Finnair lähtenyt hintakilpailuun mukaan, vaikka esim. Lufthansa vähän väliä härnää aika aggressiivisellakin hinnoittelulla.. hmmm, jänniä aikoja


    • näin!

      Tämä on juuri suomalaisten käsitys eurooppalaisesta hintatasosta nykyään. 149€ on muka edullista!

      Selvä kilpailun puute, nähtävästi. No niin, lukuunottamatta XXX lentoyhtiötä joka myy tällä hetkellä liput Tampereelta Bremeniin kokonaishintaan alle 10 euroa menopaluu, ei juuri kukaan myy täällä mitään alle satasella, valitettavasti.

      • nobody cares

        Hulipulifirmalle on oma osastonsa alempana, siellä mm. luettavissa miten firma huijaa asiakkaitaan.


      • puli_.
        nobody cares kirjoitti:

        Hulipulifirmalle on oma osastonsa alempana, siellä mm. luettavissa miten firma huijaa asiakkaitaan.

        Ei kyllä se hulipulifirman osasto on juuri täällä... :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta ikuisesti

      Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4406
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

      Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2499
    3. Olet hyvin erilainen

      Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1637
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

      Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      26
      1344
    5. Hyvää Joulua mies!

      Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1197
    6. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

      Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      113
      938
    7. Toivoisin etten jännittäisi

      niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      932
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

      Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

      Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      75
      904
    10. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

      En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      18
      861
    Aihe