Ihan vaan mielenkiinnosta kysyisin liikkuuko täällä metallisteja ?
ite oon 17.v jätkä Oulun seudulta..
Ilmoittakaa itsestänne ja mitä metallia kuuntelet ??
Metallisteja ??
21
534
Vastaukset
- *Frost*
..näinkö on että taidan olla ainut täällä pyörijä joka kuuntelee metallia " pahamaineista saatana musiikkia heh " ..kyllä juu..
- ~Black Lotus*
Minä kuuntelen metallia. Itse asiassa, mitä tahansa heavy/metallia. Parhaita ovat CoB, CoF, Fall of the leafe, Embraced Summoning, Samael, Horna, Korgonthurus yms. Että näin.
Ja olen 15-vuotias neitonen.- *Frost*
Enpä ole ennen "tavannut" naispuolista jolla olisi hyvä musamaku, tai siis suurinpiirtein sama kuin mulla.. että hauska "tutustua" =)
olekos semmoinen joka pukeutuu ainoastaan mustiin vaiko..et ? =) - ~Black Lotus*
*Frost* kirjoitti:
Enpä ole ennen "tavannut" naispuolista jolla olisi hyvä musamaku, tai siis suurinpiirtein sama kuin mulla.. että hauska "tutustua" =)
olekos semmoinen joka pukeutuu ainoastaan mustiin vaiko..et ? =)Pukeudun pelkästään mustiin, joskin välillä sattuu olemaan jotain tumman punaista päällä..harvoin sitäkään.
Jos kuvan minusta välttis haluaa nähdä niin on sekin mahdollista. Joskin ei suositeltavaa..
Mukava tutustua myös *hymy*. - *Frost*
~Black Lotus* kirjoitti:
Pukeudun pelkästään mustiin, joskin välillä sattuu olemaan jotain tumman punaista päällä..harvoin sitäkään.
Jos kuvan minusta välttis haluaa nähdä niin on sekin mahdollista. Joskin ei suositeltavaa..
Mukava tutustua myös *hymy*...kuvasi ole suotavaa ? =)
- ~Black Lotus*
*Frost* kirjoitti:
..kuvasi ole suotavaa ? =)
...vain sen takia ettei kukaan järkyttyisi..näin toisten mielenterveyttä tarkalla pitäen vain..hehhee..
- metsän menninkäinen
lasketaanko minua ollenkaan "metallistien normeihin" kun toisaalta olen tälläinen punk-hörhökin... Joka tapauksessa olen mitä olen, punkin ja metallistin sekoitus. ja kyllä: pukeudun vain ja ainoastaan mustaan (/veren punaiseen/viinin punaiseen)
Kuuntelen lähinnä Dimmun ja CoF:n tapaista kaupallista musiikkia, sen lisäksi että kuuntelen amorphista, misfitsiä,hornaa, terveitä käsiä,luluisia "pieniä" metalli bändejä , turun tautia, Pelle miljoonaa.....
Mutta sitten taas toisaalta olin juuri mm. 69 eyesin ja bodomin keikoilla...
Mutta mitään Himiä/jatkuvana syöttönä 69 eyesiä tms. minua ei takuulla saisi kuuntelemaan millään..- *Frost*
..säkinhän olet ihan hyvän musan ystävä.. =) mutta saapas nähdä tykkäätkö uudesta Dimmusta kun se ilmestyy, se on kuule vähän muuttunutta.. juuri mun mieleen..
mä oon vähän semmosen rankemman metallin kuuntelija mutta en kiellä/ala haukkumaan muitakaan metallibändejä.. että semmosta.. - metsän menninkäinen
*Frost* kirjoitti:
..säkinhän olet ihan hyvän musan ystävä.. =) mutta saapas nähdä tykkäätkö uudesta Dimmusta kun se ilmestyy, se on kuule vähän muuttunutta.. juuri mun mieleen..
mä oon vähän semmosen rankemman metallin kuuntelija mutta en kiellä/ala haukkumaan muitakaan metallibändejä.. että semmosta..että kaippa se on. Harvemmin minulle rankkuudessa on tullut mitään boikotointia, mutta sitten juuri näissä himeissä sun muissa paska "bändeissä" on ollut kyllä sellaiset boikotointi reaktiot että *huh* ;)
- *Frost*
metsän menninkäinen kirjoitti:
että kaippa se on. Harvemmin minulle rankkuudessa on tullut mitään boikotointia, mutta sitten juuri näissä himeissä sun muissa paska "bändeissä" on ollut kyllä sellaiset boikotointi reaktiot että *huh* ;)
hyvä homma homma jos hyvä musa maistuu..
oletkos kuullu Satyriconia, Emperoria, MayheMia ? mitä pidät ? - angel from midian
*Frost* kirjoitti:
oletkos kuullu Satyriconia, Emperoria, MayheMia ? mitä pidät ?minäkin kuuntelen metallia....on children of bodom, amorphis, cradle of filth, marilyn manson, 69 eyes,nightwishkin menee...ym....mutta heavy on juuri mun makuun
mä pukeudun vain mustiin tai viininpunaseen ja muutenkin se musa mitä kuuntelen näkyy ulospäin....
niin ja sitten tietenkin dimmu menee... - ~Black Lotus*
*Frost* kirjoitti:
oletkos kuullu Satyriconia, Emperoria, MayheMia ? mitä pidät ?..mutta minä kuuntelen myös noita bändejä. Ja lukuisia muita hyviä heavy/metal bändejä.
- metsän menninkäinen
*Frost* kirjoitti:
oletkos kuullu Satyriconia, Emperoria, MayheMia ? mitä pidät ?Emperor ja Mayhem on ainakin ihan jees :)
- cryp
Sitähän nyt tulee hyvinkin kuunneltua: black- power- ja heavymetallia. CoB, Borgir, Helloween, Amorphis, Sinergy jne jne.
- Thanatos
Ei taida liittyä enää aiheeseen, mutta sanokaapa kun varmaan tiedätte, että mihin ryhmään kuuluu Sepultura?
Ja mitä mieltä olette, onko oikein käyttää syntetisaattoria metallissa? - tdfhlkö
kuka hölmö nyt kuuntelisi metallia, kun kerran voi yhtäaikaa olla kuuntelematta sitä!!!!!!
on tyhmää porukkaa täällä *nauraa*- ~Black Lotus*
*suutahtaa* Ai että miksi?! Tyhmäkö olet?! Meistä metalli on hyvää musiikkia, jota haluamme kuunnella! Siksi, että me pidämme kovasti metallista, siksi että se on mielestämme todella hyvää musiikkia!
Voisin sanoa että sinä se täällä tyhmä olet. Mikä meitä olet arvostelemaan?
- *Frost*
Onkohan kukaan vielä kuullut uutta DB ?? asiahan on näin että nyt se vasta musiikilta alkaa kuulostaa ! =)
kuuntelenhan mä vanhaakin Dimmu mutta oottakaapas kun tulee tämä uusi ilmoille niin saatte hämmästyä.. nyt se on mun mieleen taas dimmukin!
jos ootte kuullu ni pistäkää mielipiteitä, vanha oli parempaa ? miksi ? tai jotain...- kekert
ihan paskaa koko dimmu niin uusi ja vanhaki ei soemmosta jaksa kuunnella, eikä oikeastaan muuutakaan bläkkiä...no ehkä emperor ja satyricon menettelee mut ei muut!
- *Frost*
kekert kirjoitti:
ihan paskaa koko dimmu niin uusi ja vanhaki ei soemmosta jaksa kuunnella, eikä oikeastaan muuutakaan bläkkiä...no ehkä emperor ja satyricon menettelee mut ei muut!
se on puhtaasti sinun mielipiteesi..
kysyisin vaan että tarkoitettiinko me samaa uutta borgiria ? Purinical Euphoric Misanthropia ? (en osaa kirjoittaa sitä oikein) =)
mutta kyllä Emperor ja Satyricon on hyviä... ne on niin puhtaasti erilaisia..
- Naapurit tykkää...
Kamalaa, olen varmasti epänormaali poikkeus: olen 29-vuotias äippäihminen ja rakastan heavymetallia, blackia yms. rankempaa musaa... ja se näkyy ja kuuluu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su19012734- 856204
- 1155691
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495522Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234422Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434312- 924300
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424231Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334168Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483727