Löytyisköhän arki-illoiksi (miksei myös vkonloppu) kävely ja höpötys seuraa Lintsi, Töölönlahti, Eltsu alueelle? 41v nainen kyselee.
Iltakävelyseuraa löytyiskö?
9
3067
Vastaukset
- titanic23456
heissan!!
Kuulostisille,etten ole ainut joka vailla lenkkiseuraa. Itse olen 32 vuotias sinkkunainen ja vailla myös lenkkeilykaveria iltaisin. Voitaisiin vaikkapa joskus mennä vantaankoskellekkin juoksemaan ja arabianrantaan kävelemään, sillä siellä on hienot lenkkeilymaastot ja jutukaverikaan ei ole pahitteksi.itse asustelen kalliossa joten sieltä on helppo päästäminne tahansa. Nyt pääsiäisen olen vain kuopiossa käymässä joten parhaiten pystyn lukemaan sähköpöstejani vasta palattuani tiistaina.- kankijoonas
N36v kirjoitti:
kaivataan suunnalla arabianranta/vantaankoski ym
töölönlahti
[email protected]Vantaankoskelle vai Vanhankaupunginkoskelle?
- duck
..mailiosoitteesi,niin kirjoittelen.
- nyt riittää makoilu
osoitetta?
- Nimetön
nyt riittää makoilu kirjoitti:
osoitetta?
..vaikka oma osoitteesi,voit saada vastauksia.
- nyt riitti makoilu
Nimetön kirjoitti:
..vaikka oma osoitteesi,voit saada vastauksia.
osoitteeseen [email protected]
- Tyler Hirsch
nyt riittää makoilu kirjoitti:
osoitetta?
Great work
- klo_05
Tyler Hirsch kirjoitti:
Great work
Länsi-Helsingin suunnalla, lähellä Mannerheimintietä vaikkapa.
http://www.city.fi/deitti/94991/
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477