Kertokaa 3 syytä

Pentti Nelonen

Kertokaa perkele EDES kolme syytä miksi Linux käyttöjärjestelmänä olisi parempi Kuin Windows, keksittekö saatana vai muuten vaan pidätte niin helvetin kovaa ääntä siitä piece of shit lelustanne??

KOLME?

3?
   
Three?
   
Tre?

Drei?

HELVETTIIII!!!

19

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pentti Nelonen

      Perkeleen KALPA meni ja voitti, Saatanan,SAATANA.
      Onko kaikki LINUX käyttäjät SAVOSTA?

      • käyttisten kanssa?

        Ja itse en ole savosta.

        Niitä kaipaamiasi syitä miksi linuxit on parempia kuin piece of shit-purkkavirityslelu-windowsisi:

        1. Turvallisuus
        2. Vakaus
        3. Huolettomuus
        4. Maksuttomuus
        5. Toimii uudemmissa ja vanhemmissakin koneissa

        Kysyit kolmea syytä, annoin sulle 5 syytä. :D


      • ................
        käyttisten kanssa? kirjoitti:

        Ja itse en ole savosta.

        Niitä kaipaamiasi syitä miksi linuxit on parempia kuin piece of shit-purkkavirityslelu-windowsisi:

        1. Turvallisuus
        2. Vakaus
        3. Huolettomuus
        4. Maksuttomuus
        5. Toimii uudemmissa ja vanhemmissakin koneissa

        Kysyit kolmea syytä, annoin sulle 5 syytä. :D

        Noissa syissä ei ollut sitten mitään järkeä. Turvallisuus on kuitenkin aina koneen ja penkin välissä myös siellä linuxissa, kaikki käyttämäni järjestelmät ovat vakaita ja huolettomia, maksuttomuus merkitsee vain köyhälle.

        En itse keksi kuin yhden syyn ja se olisi konsolityökalut.


      • käyttisten kanssa?
        ................ kirjoitti:

        Noissa syissä ei ollut sitten mitään järkeä. Turvallisuus on kuitenkin aina koneen ja penkin välissä myös siellä linuxissa, kaikki käyttämäni järjestelmät ovat vakaita ja huolettomia, maksuttomuus merkitsee vain köyhälle.

        En itse keksi kuin yhden syyn ja se olisi konsolityökalut.

        No huh huh jos väität windowsia yhtä turvalliseksi ja vakaaksi kuin linuxia! Sitäpaitsi kyllä se maksuttomuus merkitsee muillekin kuin köyhille!

        Sitäpaitsi, ei tässä kysytty wintoys-fanaatikon mielipiteitä vaan linuxistien mielipiteitä joten etköhän sä vastannut ihan väärään kohtaan!


      • olla.

        Me voitetaan muuten vaan. ;)


    • hölöttäjä....

      1. ei viruksia (toimivia ainakaan)

      2. ei tarvi pyörittää virus/haitta/mainos torjujia, jne

      3. ei tarvi eheyttää kovalevyä

      4. jos (HUOM! JOS!!!) tulee jotain häikkää, ei tarvi asentaa uudestaan koko systeemiä, korjaus komennus riittää

      5. keveys

      6. nyt loppu ideat....

      • palsta täynnä

        Ja tässä taas toinen idiootti, joka ei oikeasti tiedä mistään mitään.


      • sinä olet
        palsta täynnä kirjoitti:

        Ja tässä taas toinen idiootti, joka ei oikeasti tiedä mistään mitään.

        just se pässi idiootti joka ei tiedä mitään mistään!


    • ----

      Sorry, en keksi kolmea syytä mutta mitäpä sitä vaahtoomaan jos linux pelaa vakaasti.

    • En ole varma onko kolmea?

      1. Tietoturva

      2. Vapaasti omassa käytössä ja hallinnassa

      3. Vapaa muokattavuus (vai meeneekö se edelliseen?)

      4. Käyttäjien kehitettävissä

      Kaikki loput taitaa olla samaa joten tuossa omat tärkeimmät 2?

    • Eli mitä oikein iniset?

      • taas kenties

        pilkkuja nussittavaksi?


      • mainita tuollaista
        taas kenties kirjoitti:

        pilkkuja nussittavaksi?

        sanaa..nussimista. Itteäni panettaa aivan sairaasti ja nyt ei ole täällä naista lähellä jonka kanssa voisin kyseistä jumalaisen rentouttavaa ja nautinnollista toimintaa harjoittaa. :(

        Mutta M-Kar on kyllä sikäli oikeassa että linux ei ole käyttöjärjestelmä vaan sen ydin, on eri asia sitten jos tarkoitetaankin linuxia käyttävää käyttöjärjestelmää elikkä jakelua. Tai sitten pitää puhua monikossa linuxit, eikä yksikössä linux.

        Mä käytän Ubuntua muiden muassa, mutta tavallaan voisi ajatella että käytän samalla myös linuxia, käytänhän sitä Ubuntun kautta koska linux-ydin sisältyy myös Ubuntuun. ;D


      • mainita tuollaista kirjoitti:

        sanaa..nussimista. Itteäni panettaa aivan sairaasti ja nyt ei ole täällä naista lähellä jonka kanssa voisin kyseistä jumalaisen rentouttavaa ja nautinnollista toimintaa harjoittaa. :(

        Mutta M-Kar on kyllä sikäli oikeassa että linux ei ole käyttöjärjestelmä vaan sen ydin, on eri asia sitten jos tarkoitetaankin linuxia käyttävää käyttöjärjestelmää elikkä jakelua. Tai sitten pitää puhua monikossa linuxit, eikä yksikössä linux.

        Mä käytän Ubuntua muiden muassa, mutta tavallaan voisi ajatella että käytän samalla myös linuxia, käytänhän sitä Ubuntun kautta koska linux-ydin sisältyy myös Ubuntuun. ;D

        käyttöjärjestelmä?


      • tota sun
        ThreeMice kirjoitti:

        käyttöjärjestelmä?

        pitää kysyä viisaammilta...ehkä M-Kar osaa sanoa tuohon jotain.


      • ole virus...
        ThreeMice kirjoitti:

        käyttöjärjestelmä?

        ...sillä virukset tuntuvat, päinvastaisesti, sisältävän kovin toimivaa koodia. ;)


      • ööö.

        Mitä "Linux käyttöjärjestelmänä" mielestäsi tarkoittaa?

        Ei se ole sama kuin "Linux-käyttöjärjestelmä".


      • ThreeMice kirjoitti:

        käyttöjärjestelmä?

        "käyttöjärjestelmä?"

        Se on Microsoftin käyttöjärjestelmien tuotenimi. Mutta jos puhutaan Windowsista niin tässä ei selviä puhutaanko työasema, serveri vaiko mobiiliversiosta.


      • ööö. kirjoitti:

        Mitä "Linux käyttöjärjestelmänä" mielestäsi tarkoittaa?

        Ei se ole sama kuin "Linux-käyttöjärjestelmä".

        "Mitä "Linux käyttöjärjestelmänä" mielestäsi tarkoittaa?"

        Ei yhtään mitään jos samassa yhteydessä puhutaan Windowsista.

        Ohjelmoijalle taas ydin on sama kuin käyttöjärjestelmä joten Linuxin käsittäminen käyttöjärjestelmänä on mahdollista, mutta joku Windows ei ole mitenkään vertailukelpoinen tämän kanssa. Windows 7:n Minwin -ydin kyllä olisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe