Elosa Oy

apua..

Kannattaako Elosa oy:lle mennä töihin? Minulle tarjottiin sieltä töitä,mutta en ole vielä ilmoittanut otanko paikan vastaan.Kävin siellä haastattelussa ja jäi "outo" maku suuhun koko paikasta yleensä..Palkkauskin vaikutti tosi sekavalta..

52

9260

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laitoit viestin...

kun pyhät alkaa, veikkaan itse tiistaita kun viestiketjusta on osa poistettu..

käsittääkseni, ilman mitään taustatarkistuksia, pelkästään spekuloiden, vastuuta kirjoituksesta ottamatta: olen ehkä saattanut ymmärtää, että elosa oy on wulfi marketing oy:n henkilöstön itselleen ottanut firma, käytännössä sama pulju mutta vähän eri omistajat. wulfi marketing meni konkurssiin kun verot ja eläkkeet oli maksamatta, savon sanomien mukaan.

ihmettelen miksi ihmiset ovat niin tyhmiä, että eivät ymmärrä, että vaikka palkka tulee niin eläke ei.. kivaa kun jää eläkkeelle niin eläke on pieni kun yritys ei ole hoitanut lakisääteisiä velvotteitaan kunnolla. Tämä on vain yleistä puhetta eikä tätä saa siksi poistaa koska suomessa on mielipide vapaus! -tekstissä oleva mielipide ei liity millääntavalla elosa oy:seen, voi olla että se toimii näissä asioissa oikein..

• kesti että

viestiketju sai olla rauhassa :)

• VonPaul

Työpaikkana vaikuttaa hyvähenkiseltä ja suht luotettavalta, mitä nyt kuukauden ja pari olen siellä ollut. Elosa oy on Wulfi Marketingin jatke, tosin johtoportaassa on tapahtunut pieni muutos. Saman yrittäjän (Hiltunen) Wulfi Marketing tosiaan meni konkkaan, koska vero- ja eläkemaksuja jäi suorittamatta... tuolla tietoa, etten ihan omiani höpötä:

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/talous/telemarkkinointiyritys-nurin-toiminta-jatkuu/377126

Elosalla palkka on tullut nyt ajallaan ja oikean suuruisena. Ei sen suhteen valittamista. Palkkasysteemi on lopulta aika simppeli ja kannustava: pohja (800e/8h) provisiot. 3-4 kauppaa päivässä riittää jo kepeästi provikoille... Ja jos tekee kaupan per tunti homma lyö leiville aika hyvin (1800-2000e/kk).

Jos siis telemarkkinointi sujuu ja tuntuu luontevalta, on Elosa oy hyvähkö duunipaikka siinä missä mikä tahansa muukin yritys. Tämä siis oman kokemukseni pohjalta.

• eläkkeesi mennyt?

Soitappa eteraan ja kysy miten eläkkeesi on tullut. Mikäli niitä ei ole maksettu, on se sama kuin palkkaa jäisi puuttumaan: KUN TARKISTAT ELÄKKEEN, KIITÄT ITSEÄSI MYÖHEMMIN!

Kerro sitten, mitä sanottiin.

• rantakylä
        eläkkeesi mennyt? kirjoitti:

Soitappa eteraan ja kysy miten eläkkeesi on tullut. Mikäli niitä ei ole maksettu, on se sama kuin palkkaa jäisi puuttumaan: KUN TARKISTAT ELÄKKEEN, KIITÄT ITSEÄSI MYÖHEMMIN!

Kerro sitten, mitä sanottiin.

yritin ottaa yhteyttä joensuun esimieheen, en saanut kiinni. Tarkistin myös kotisivut siellä oli eri henkilön nimi kuin työnhakuilmoituksessa. oisko kokemusta joistain virmoista jns seudulla tarttis töitä.

• Teppisa
        rantakylä kirjoitti:

yritin ottaa yhteyttä joensuun esimieheen, en saanut kiinni. Tarkistin myös kotisivut siellä oli eri henkilön nimi kuin työnhakuilmoituksessa. oisko kokemusta joistain virmoista jns seudulla tarttis töitä.

Terve

Katoppas www.liisavanhalaoy.fi

Luotettava työnantaja ja liekkö vanhin alan yrityksistä. Töissä itse olin Kuopiossa pari vuotta opiskelujeni ohella.

• maoon helppo
        Teppisa kirjoitti:

Terve

Katoppas www.liisavanhalaoy.fi

Luotettava työnantaja ja liekkö vanhin alan yrityksistä. Töissä itse olin Kuopiossa pari vuotta opiskelujeni ohella.

hassua kun tä elosa keikkuu täälä listoilla, mikä vatun elosa ?

• :):):)

kyllä ehdottomasti kannattaa mennä elosalle töihin itse olen ollut siellä 2kk ja tykännyt tosi paljon!:-) tule ihmeessä joukkoomme:) huomasin tän ku aloin ettimään et ollaanko saatu jo kotisivut elosalle ja laitoin googleen elosa ni tuli tää ja ajattelin vastata:D

• Eskipeski

Elosalla pärjää jos on tarpeeksi tekijämies tai -nainen. Paskanjauhajat eivät pärjää sielläkään, joten ei kannata ottaa tosissaan näitä "entisiä työntekijöitä" ja heidän lässytyksiä. Ja täältä netistä ei ehkä kannata kysellä mitään, koska vastaukset ovat ehtaa diipadaapaa.

• kannattaa kokeilla

Olen ollut saman yrittäjän palveluksessa yli vuoden (vaikka yrityksen nimi onkin vaihtunut välissä) eikä ikinä ole ollut ongelmia minkään kanssa. Palkka on aina ollut ajoissa ja sen verran olen palkkaa saanut kuin olen itsekin laskenut sen olevan. Lisäksi olen yllättänyt siitä miten hyvälle tilille voi lehtimyynnilläkin päästä, kun yleensä kaikki kaverini ovat olleet sitä mieltä ettei puhelinmyyjänä voi mitään tienata. Itse olen tällä kuitenkin elänyt ihan hyvin.

• EVN.....

Olen täysin samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja, Elosalla kyllä pärjää. En ole ollut kuin pari kuukautta töissä, mutta minulla ei ole pahaa sanottavaa. Palkka on tullut ajallaan ja oikean kokoisena. Työkaverit ja ilmapiiri on myös ainakin meidän toimistolla todella hyvä.

• :P:P:P

Ehdottomasti kannattaa tulla Elosalle. Olen myynyt lehtiä puhelimessa melkein kaksi vuotta ja ollut kahdessa muussa paikassa ennen Elosaa. Täällä on kuitenkin minulla mennyt paremmin kuin muualla, minua on autettu niin paljon että kauppa on lopulta lähtenyt käymään vaikka en aikaisemmin mikään myyntitykki ole ollutkaan. Näistä kolmesta lehtimyynti firmasta missä olen ollut on Elosa ehdottomasti ollut kaikkein mukavin ja palkitsevin.

• Mirbeli

Katoin noita teijän kommentteja ni otin sit puhelimen kauniisee kätösee ja päätin soittaa Elosalle ja huomena ois sitte haastattelu. :) Kertokeeha lissää kokemuksia siellä töissä olosta ja onko henkisesti kovinki rankkaa?Miulla on onneks myynti työssä ollu nii veemäisiä asiakkaita kasvotusten et puhelimitse luulen et homma on helpompaa. Mut kuka tietää????

• Nykyinen työntekijä
        Mirbeli kirjoitti:

Katoin noita teijän kommentteja ni otin sit puhelimen kauniisee kätösee ja päätin soittaa Elosalle ja huomena ois sitte haastattelu. :) Kertokeeha lissää kokemuksia siellä töissä olosta ja onko henkisesti kovinki rankkaa?Miulla on onneks myynti työssä ollu nii veemäisiä asiakkaita kasvotusten et puhelimitse luulen et homma on helpompaa. Mut kuka tietää????

Todella hyvä paikka muuten, mutta siellä on paljon työsopimuksessa porsaanreikiä kuten,
        1. Jos 30% asiakkaistasi peruuttaa tilauksensa saat potkut (Takuu siihen että jos et osaa myydä niin...)
        2. Jos saat myytyy lehtiä niin -20% menee sun palkastas.
        Mut ihan muuten hyvä paikka on mutta nois puhelinmyyntijutuissa on todella paljon porsaanreikiä. mut hyvä ilmapiiri oli kyllä joo.
        Olen siellä töissä. En entinen tntekijä.

• myös siellä töissä
        Nykyinen työntekijä kirjoitti:

Todella hyvä paikka muuten, mutta siellä on paljon työsopimuksessa porsaanreikiä kuten,
        1. Jos 30% asiakkaistasi peruuttaa tilauksensa saat potkut (Takuu siihen että jos et osaa myydä niin...)
        2. Jos saat myytyy lehtiä niin -20% menee sun palkastas.
        Mut ihan muuten hyvä paikka on mutta nois puhelinmyyntijutuissa on todella paljon porsaanreikiä. mut hyvä ilmapiiri oli kyllä joo.
        Olen siellä töissä. En entinen tntekijä.

-20 % lähtee ainoastaan viimeisestä palkasta eli silloin, kun olet lopettanut hommat yrityksessä. Ja se on mahdollisia tulevia peruutuksia varten - muutenhan voisi viimeisen kuukauden aikana laittaa lehtiä menemään jokaiselle vaikkei kukaan haluaisi ja saisi itse suuren palkan kun ei enää pelkoa potkuistakaan. ja jos myy ohjeistuksen mukaisesti, peruutuksia ei millään tavalla voi tulla 30 %.

• perdeez

Elosa on aivan loistava työpaikka, joka toimii kuin junan vessa. Ammattitaito ja työmoraali on kaikki kaikesssa. Rehellisyys on toisaalta tärkeintä, siksi tässä työpaikassa on kaikki kunnossa.

• Harmillista

Elosan nettisivulla kerrotaan pohjapalkka bonukset, ei pidä paikkaansa. Heillä on takuupalkka joka kerätään bonuksilla tai sen saa jos ei bonukset riitä. Lisäksi on ensimmäinen viikko ilman takuupalkkaa ja bonus pienempi kuin ilmoitetaan. Että se siitä rehellisyydestä. Yrityksen tilanne ja toimintakulttuuri on vähintäänkin arveluttava.

• neponen2
        Harmillista kirjoitti:

Elosan nettisivulla kerrotaan pohjapalkka bonukset, ei pidä paikkaansa. Heillä on takuupalkka joka kerätään bonuksilla tai sen saa jos ei bonukset riitä. Lisäksi on ensimmäinen viikko ilman takuupalkkaa ja bonus pienempi kuin ilmoitetaan. Että se siitä rehellisyydestä. Yrityksen tilanne ja toimintakulttuuri on vähintäänkin arveluttava.

tässä jotain uutta ?

• --------
        neponen2 kirjoitti:

tässä jotain uutta ?

Sanmarket
        Dream Creaters
        Wulfi Marketing
        Elosa
        Cash&Care

Kyllä teitä seurataan.

• ------------
        -------- kirjoitti:

Sanmarket
        Dream Creaters
        Wulfi Marketing
        Elosa
        Cash&Care

Kyllä teitä seurataan.

Silti kehtaatte kävellä kadulla kuin ei mitään. Hyh, kuluneet naamat.

• mitenon?????
        -------- kirjoitti:

Sanmarket
        Dream Creaters
        Wulfi Marketing
        Elosa
        Cash&Care

Kyllä teitä seurataan.

Varmaan asiantuntijana kerrot tarkemmin tuosta? -Eikai siinä ole mitään pahaa jos nimeä vaihtaa? Onkos siinä jotain pahaa, jos joka firmassa on ollut eri omistajuussuhteet? Että tarkenna toki "seurailija"

• raepgnaoåguina
        mitenon????? kirjoitti:

Varmaan asiantuntijana kerrot tarkemmin tuosta? -Eikai siinä ole mitään pahaa jos nimeä vaihtaa? Onkos siinä jotain pahaa, jos joka firmassa on ollut eri omistajuussuhteet? Että tarkenna toki "seurailija"

äläs nyt, jos ei tiedä niin esittää asiantuntijaa. turhaa täältä mitään vastauksia haet, käy paikanpäällä kysymässä

• Dodiiiii
        raepgnaoåguina kirjoitti:

äläs nyt, jos ei tiedä niin esittää asiantuntijaa. turhaa täältä mitään vastauksia haet, käy paikanpäällä kysymässä

Loppu mikä loppu!

• ei ole menny!!!!
        Dodiiiii kirjoitti:

Loppu mikä loppu!

ei ainakaan ytj:n

• 18+3
        ei ole menny!!!! kirjoitti:

hyvin voi ja pyyhkii, kauppakin käy :)

• mjgkajfa
        ei ole menny!!!! kirjoitti:

mutta kaikki toimistot on kiinni ja odotellaan että joku tajuaa hakea sen konkurssiin! Käväse vaikka vilkasemassa....

• Dodiiii!!!
        mjgkajfa kirjoitti:

mutta kaikki toimistot on kiinni ja odotellaan että joku tajuaa hakea sen konkurssiin! Käväse vaikka vilkasemassa....

jokaisen toimiston jokaisella ovella? Aukioloaikana?

• mjgkajfa
        mjgkajfa kirjoitti:

siellä ole ketään töissä?

• exbtruoptsrtdv
        mjgkajfa kirjoitti:

siellä ole ketään töissä?

POMOTKIN VAAN "LOMAILEE"...loppu mikä loppu.

• mjgkajfa
        exbtruoptsrtdv kirjoitti:

POMOTKIN VAAN "LOMAILEE"...loppu mikä loppu.

loppui? onhan tuo cash&care? Eikö se ole jotenkin samaa lafkaa vai?

• petettydoomi
        mjgkajfa kirjoitti:

loppui? onhan tuo cash&care? Eikö se ole jotenkin samaa lafkaa vai?

Kyse Elosasta ja maksamattomista palkoista.

Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4681
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2638
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2493
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2445
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1827
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1641
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1335
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82