eikä saa naurattaa teitäkään!!!
Siis minulla on creativen nettikamera skypeä varten ja siihen asennuslevy. Entisessä koneessa toimi hyvin ja asennus onnistui. Nyt yritin asentaa toiseen koneeseen kameran ajureita, niin koko levy ei lähde "pyörimään", kerran surraa eikä aikaise asennusvalikkoa.
Onko niissä joku kertalaakistapoikki -systeemi.
Ja sitte toisekseen; kun tuo ei onnistunut, yritin netistä hakea ajureita kameraan (vf-0040), löytyi, mutta huonolla englanilla ei onnistunut!!!
Miten siis saan taas lähes 90:seen äitiin yhteyden taas kameran kautta :-)
Kiitän asiallisista vastauksista.
weppikameraongelma
2
171
Vastaukset
koneestasi mitään, joten joudun veikkaamaan: Entinen koneesi oli XP:llä ja uusi Vistalla. Hyvinkin on mahdollista, että Creativea et Vistalla toimimaan saakkaan. No, webcamit ovat halpoja onneksi.
- ongelma...
Vaihda XP kone Vista koneeseen -> Pahimmillaan vaihda suuri osa laitteistasi uusiin kun vanhoille laitteille ei löydy Vistaan ajureita. Koskee varsinkin halpalaitteita mutta valitettavasti myös monia parempia/laadukkaampia laiteita.
Sama lienee odotettavissa Vista -> Windows 7 päivityksen myötä (ja samaa ongelmaa myös muissa käyttöjärjestelmissä, kyllä Linuxissakin tiputellaan tukea pois vanhemmilta laitteilta).
Ennen käyttöjärjestelmän päivitystä kannattaa varmistaa paitsi koneen sopivuus uudelle versiolle niin myös laitteiden tuki (kamerat, printterit, USB-digivirittimet yms.). Ja tuo laitteiden yhteensopivuus kannattaa varmistaa myös silloin kun vaihtaa koneen uuteen jos samalla vaihtuu käyttöjärjestelmän versio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412