viimepääsiäistä en muista

ja nyt tämän pääsiäisen aion painaa mieleeni, vaikka meillä ei enää pääsiäistä koristella kotiin, eikä lapset tee höyhenhörpötyksiä. Koitin kyllä palauttaa mieleen jotain mutta ihan blakout on. Tyttären synttäreitä en muista kun nekin ovat 22.4. En muista laitoinko hänelle mitään,enkä ilkiä kysyä että miten ne meni? Voi kun osaisimme arvostaa terveitä päiviä enemmän. Sitten kun iskee "salamakirkkaaltataivaalta" vaikka minäkin selvisin vain muistin menetyksellä , joka on tosin vähän korjaantunut vuodenaikana..muttamutta.. no se voi olla meistä kuka tahansa seuraava.. mutta hyvää tätä pääsiäistä kaikille! Olen vain opetellut uudet kujeet ja metkut, mut hymy löyty omastatakaa heti. Aivo-infarkti voi tulla uudelleen.. mutta en oota sitä..vaan yritän elää normaalisti ja nauttia kaikesta..siis myös suklaamunista ...HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ!!!!!!!

9

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alima

      olet selvinnyt noin hienosti.
      Rupee syömään kalaöljykapseleita, ehkäisemään uutta infarktia, jookosta.
      Nauti nyt täysillä tästä pääsiäisestä, kuin myös kaikista tulevista päivistä.

      • ent.tehtaantyttö

        selvisit. Ja oikein Hyvää Pääsiästä sinulle ja uskoa huomiseen.

        Tuon aliman antama vihje on hyvä. Kiitos, alima. Minäkin menin heti seuraavana päivänä ostamaan näitä omega3 kalaöljykapseleita..ja aloitin niinden syömisen tuon prismamin lisäksi..toivokaamme että kaikki tuolta aivoinfarktilta välttyisimme...mutta, näistä jutuista ei koskaan tiedä...

        t.friidu


      • sattui
        ent.tehtaantyttö kirjoitti:

        selvisit. Ja oikein Hyvää Pääsiästä sinulle ja uskoa huomiseen.

        Tuon aliman antama vihje on hyvä. Kiitos, alima. Minäkin menin heti seuraavana päivänä ostamaan näitä omega3 kalaöljykapseleita..ja aloitin niinden syömisen tuon prismamin lisäksi..toivokaamme että kaikki tuolta aivoinfarktilta välttyisimme...mutta, näistä jutuista ei koskaan tiedä...

        t.friidu

        Se infarkti alkutalvesta. Ensin alkuun lääkäri määräsi sitä primaspania mutta viipalekuvauksen jälkeen lääkkeeksi tuli Asasantin. Niin ja tietty kolesterolit alas, ruokavaliolla ja lääkkeillä.
        Primaspan onkin kai sellainen ennaltaehkäisevä lääke? Ei paljoa maksa mutta auttaa estämään verenvuotoja.

        Nämä pienet infarktit on aika yleisiä mutta ihan harmittomia nekäään ei ole. Isommat sitten jo jättävätkin suurta murhetta tullessaan. Kannattaa jo etukäteen varautua niihin eli pidetään kolesterolit alhaalla!


      • helisevä
        sattui kirjoitti:

        Se infarkti alkutalvesta. Ensin alkuun lääkäri määräsi sitä primaspania mutta viipalekuvauksen jälkeen lääkkeeksi tuli Asasantin. Niin ja tietty kolesterolit alas, ruokavaliolla ja lääkkeillä.
        Primaspan onkin kai sellainen ennaltaehkäisevä lääke? Ei paljoa maksa mutta auttaa estämään verenvuotoja.

        Nämä pienet infarktit on aika yleisiä mutta ihan harmittomia nekäään ei ole. Isommat sitten jo jättävätkin suurta murhetta tullessaan. Kannattaa jo etukäteen varautua niihin eli pidetään kolesterolit alhaalla!

        Hienoa muistaa tämä Pääsiäinen ja hyvä näin.
        Primaspanista sen verran, ettei ehkäise vuotoa, mutta tukkeumia.


    • Hyvää Pääsiäistä Sinullekin!

      Onneksi aivojenkin toiminnot palautuvat ajan kanssa, ja nyt on kaikki hyvin, - olet varmasti hyvässä seurannassa "sairautesi" kanssa. :)

      Onnea ja pitkää ikää...

    • viivi-amaldiina

      on kiva lukea miten olet toipunut vakavasta asiasta.
      Kaikkea hyvää jatkossakin sinulle.

    • Ja hyvää pääsiäistä sinullekin. kiva kun olet toipunut, taidanpa itsekin mennä taas kalaöljykuurille.

    • Meriläinen

      Täältä meren rannalta sinulle.
      Taas mieleeni tulee se lause;
      Eiliselle emme voi mitään, huomisesta emme tiedä,
      eläkäämme siis tätä päivää.
      Hyvää tätä päivää ja pääsiäistä sinulle.

      • Hei, ja kiitos Teille kaikille jotka olitte luke neet ja vastanneet, ja miten ihmeenpaljon se voi mieltä kohentaa ja saa taas uuttavoimaa kun asiansa julkisesti kertoo ja saa aitoa vastakaikua. Kiitos siitä. Laitoin eilen kirjoittamisen jälkeen lapun jääkaapinoveen , että katso onko kirjoitusten vastaukset suomi24- keskustelut-ikäryhmät- 50 . Että muistan aamulla katsoa. Tämä tästä jäi ettei muista eilistä kunnolla, no asun talossa jossa on vanhoja ihmisiä , jos ei itse muista kysyy heiltä et mitenkäs minä olen kotiin tullut..hahhaah ja KENEN KANSSA????ahahaahah varmaan vastaus löytyy jos ei itse muista. No mutta näin elämä menee ja vie tuulissa. Joten kyllä tästä voi selvitä ja halvaushan parani ihan muutamassa kk. Meinasin lähteä tänään tanssimaan .. saasnähän kuin ämmän käy. Pirtsakkaa pääsiäisen jatkoa Kaikille ! t.laila


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      54
      895
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      764
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      756
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      744
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe