♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥
... PASHA ...
Pasha - Mennä ohi
Ja luutakaan
Ei rikottaman
Ei koskettaman
Ei silittämän
Mennä ohi
Huomaamatta
Näkemättä
Hän se oli
Keskeltä ihmisten
Salassa tiellä
- Emmauksen -
Hän se oli
Hän -
- Rakkaus -
♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥
http://www.youtube.com/watch?v=Xp_g_NVBYHc
# Pasha #
4
382
Vastaukset
- Zakuskat
Mä en ole kauheasti pitänyt sun teksteistäsi niiden keskeneräisen ja naiivin satiirin vuoksi. Mutta mun on nyt myönnettävä sulle ihan Zakuskan-rehellisesti, että olen lyhyen ajan kuluessa lukenut kaksi hyvää kirjamellista tuotosta, joista tämä on niistä se toinen.
Jos ihan oikeasti keskityt, niin tiedä sitten mitä.
Kirjoittaminen on käsittääkseni äärimmäisen vaativa ja hankala laji, sillä siinä ei tunneta armoa. Se on julma, kova ja armoton yhdestä yksinkertaisesta syystä: se on puhtauden jalostunein muoto.- Kopittelija
Kiitos palautteestasi !
Joo, olen sanonutkin jo aiemmin , että minä vasta opettelen tätä kirjoittamisen vaikeaa taitoa ja varsinkin runoilemisen...
Olen sillee vähän " putki-aivo ", että se kyky mikä sinulla on liikkua jossain ihme sfääreissä, niin sitä minulla ei ole tai ei ole niin helppoa kaivaa esiin...
Johtuen varmaan siitä, että olen vähän sellainen
jalat maassa tyyppi ja arjen realisti kuitenkin...
Toisaalta minusta sellainen ns. "selkokieli" runoissa on myös tärkeää ettei sanoma mene sitten sinne jonnekin sfääreihin ja lukijan ymmärrys ei ymmärrä ns."korkeampaa matikkaa" ja ei kaiketi sekään ole runouden tarkoitus... ?
Mutta kiitos asiallisesta palautteestasi sinä
avaruuden outo ja ihastuttava runoilija !
Ja Hyvää Pääsiäistä ! :)
T: Real (*J*)
- padme_amidala
..on hyvää. Melkein yhtä hyvää, kun tämä uusin runosi. Tämä vaati hiukan enemmän keskittymistä, omista hömppärunoistani siirtyneenä luin tuota luuta kohtaa useamman kerran, ennenkuin älysin sen tarkoittavan luuta.
Pääsiäisen sanomaa kauniisti kunnioittava runo, kiitokset hyvästä lukuhetkestä : )- Kopittelija
Joo...Pasha tulee venäjän pääsiäistä tarkoittavasta sanasta, joka puolestaan on peräisin heprean sanasta pesah = "mennä ohi", "säästää"
Ja tästä syntyy Vanhan testamentin Pääsiäinen eli lampaan veri pihtipielissä suojeli !
Ja siltä "Pääsiäislampaalta" ei saanut luutakaan rikottaman" !
Ja näin Jeesuskin " keihästettiin" eikä lyöty sääriluuta poikki kuoleman varmistamiseksi, niinkuin yleisesti oli tapana !
Kiitos palautteestasi ja luu tarkoitti juuri luuta ! :)
HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ ! :) T: (*J*)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
