WINCAPITA JA HIKO

hiko

TERVEHDYS

Satuin tassa, tavallaan erehdyksessa Suomi 24 sivuille ja huomasin etta minua oli huomattu. Pistin hakuun ”hiko” ja meinasin pyortya 49 osumaa Suomi 24 sivuilla.

Joten paatin rekisterotya ja jakaa kiitoksia niille jolle se kuuluu ja korjata kaikki maailman virheet ja lopettaa turhaa spekulointi. Saa katsoa kestaako tallainen asialinja paremmin talla palstalla kun Muropalstalla.

1, KIITOKSET.
Ensinnakin kiitoksia kaikille niille jotka kauhustelivat miten minua kohdeltiin Muropalstalla ja jopa toivoivat minua tervetulleeksi Suomi 24 palstalle. Nyt olen tullut.

Se Muropalsta juttu oli jopa minullekin aika traumaattinen kokemus. Ensinnakin haluan kertoa sen etta minulla ei ollut aikaisempaa kokemusta tallaisista keskustelu palstoista. Olen toki muilla palstoilla kaynyt ja osallistunut mutta ne palstat ovat enemman johonkin harrastukseen liityvia, missa ei herjata vaan korjataan asiallisesti jonkun asian, jos on vaara tieto esitetty.

Muropalstalle tulin taysin vilpittomasti korjaamaan niita virheellisia tietoja jotka koskivat Timo Martikaista eli vyolaukku miesta. Samoin tein valtakunnan lehdille seka STT:lle ja niitten kohdalla onnistui paremmin kuin Muropalstalla. Muropalstalla jouduin ennen nakemattoman ajojahdin uhriksi ja koko keskustelu kaantyi minuun. Minua googlatiin ja kaiken maailman teoreita minun osuudesta Wincapitaan kehitettiin. Hieman myohemmin minut vaitettiin opiumin kayttajaksi. seka lapsen hyvaksi kayttajaksi. Koska esiinnyin avoimesti omalla nimella ja puhelin numerolla niin tuli oisin kaikki maailman huume tarjouksia Suomesta (soittaja tuntematon) Ei se niin kivaa ollut mutta mielenkiintoinen kokemus.

Muropalstasta vastuussa olevat Sampsa Kurri seka Kirsi Saukonsaari olisivat pitanyt hyvin aikaisessa vaiheessa puuttua asiaan, mutta tama tapahtui vasta minun satojen sivujen pitkien valituksien jalkeen, kuukausi myohemmin. Vielakin on muutama kirjoitus poistamatta mutta jos menette katsomaan muropalstalle jolukuun ja tammikuun kohdalle niin siella lukee joka toisessa viestissa ”EDIT poistettu ylapidon toimesta”. Joten virhe on Yhtyneitten Kuvalehtien kohdalla tunnustettu. Mina olen lisaksi pyytanyt, paitsi julkisen anteeksi pyynnon, Yhden Euron korvauksen Sampsa Kurrilta seka Yhtyneilta Kuvalehdilta 5000 Euroa johonkin minun maaramaan hyvantekevaisyys projektiin, mielestani hyvin kohtuullinen korvaus tehdysta ja tunnustetusta virheesta. Naihin jalkimaisiin ei ainakaan viela ole suostuttu mutta katsotaan. Voi tulla ihan mielenkiintoinen oikeuden kaynti. Sinansa taytyy nostaa hattua Sampsalle ja Kirsi Saukoselle siita, etta sitten kuin he reagoivat, he hoitivat homman ihan asiallisesti, no hard feelings... Se siita.

2. RISTO.
Ensinnakin mina en ole RISTO enka kirjoita hanen nimella olevaa bloggia. Se kielentutkija joka oli tutkinut minun kirjoituksiani seka Riston kirjoituksia kannattaisi siirtya toiselle alalle. Mielestani on hapeaksi Riston palstalle etta hanen sujuvaa ja valilla ihan hauskaakin Suomen kielta liitetaan minuun. Vaikkakin olen kirjoittanut Laudaturin Suomen kielessa niin myonnan etta minun Suomen kielen taitoni on hieman vajaa, varsinkin silloin kun en oikein jaksa keskittya siihen oikenkirjoitus puoleeen. Noyra anteeksi mutta ei niita mun juttujakaan ole pakko lukea... ja sille joka kirjoitti ”HIKO, sillä on varmaan monta oikolukijaa, svedu kun on. Aiemmat räpellykset s24:sssa olivat kammottavaa luettavaa.” voin vain vasta etta varmaan olisivat olleet jos olisin kirjoittanut SD24 :ssa aikaisemmin, rekisteroidyn vastaa tanaan....

Kovasti haluaisin saada RISTOON yhteytta. Han on varmaan erittain erikoinen persoona joka valitsee jatkuvan pakoilun ja pelon Thaimaalaisesta vankilasta sen sijaan etta tulisi Suomeen ja selvittaisi asiat kuten TIMO teki. Olen Riston tuttavien kautta saanut sellaisen kuvan etta han hieman nauttiikin tilanteesta. Mina en tieda missa han on, enka kertoisi vaikka tietaisinkin. Kaikkien kannalta olisi parasta etta han paasisi Suomeen joten Wincapita soppa saataisiin johonkin paatokseen. Jos han jaa taalla Thaimaassa kiinni, niin arvatkaa minkalainen soppa siita tulisi, kun Thaimaalaiset poliisit rupeavat kayda lapi satoja suomalaisia asiakirjoja....Ei siita tulisi mitaan.

3. TIMO.
Kuten lehdista olette voinut lukea niin Timo on vapaalla, vaikka hanella onkin matkustamis kielto. Poliisi vapautti koska hanella ei enaa ollut hyodyllista tietoja tutkinnalle. Timo voi muuten hyvin ja olen puhunut hanen kanssaan muutaman kerran puhelimessa. Timo olisi varmaan voinut aikaisemminkin paasta vapaaksi mutta han ei itse pyytanyt. Nyt poliisien oli pakko vapauttaa hanet. Mina luulen vielakin, vaikka se voisi tuntua vaikka kuinka tyhmalta, etta Timo uskoi Wincapitaan, varmaankin rahavirtojen sokeistamana. Siella on niin paljon tekoja joita han teki loppuvaiheessa joka puhuu hanen puolestaan. Se on sitten eri juttu olisiko han pitanyt tietaa. Tapasin myoskin Timon juristin pari viikoa sitten ja jopa hankin (joka on taatusti puolustanut suurempia konnia kuin Timo) uskoo siihen etta Timo tavallaan toimii vilpittomasti.

Tapasin viikko sitten Timon vaimonkin ja hankin vietaa hyvin arkista elamaa ilman suurempia rahoja joten luulen etta ne spekuloijat jotka luulevat etta Timo on piilottanut rahaa vaimon nimeen voivat lopettaa spekuloinnit. Kylla se on vanha viisaus rahojen suhteen ”EASY COME EASY GO”.

4. WINCAPITA JA SEN PALJASTUMINEN.
Nyt kun Wincapita soppa on loppu suoralla niin Muropalsta, Suomi24 ja MTV taistelevat siita etta kuka paljasti Wincapitan. MTV taisi saada jonkun journalisti palkinnon siita askettain. Mina en oikein ymmarra etta mika paljastuminen? Minun mielestani siina ei olleut mitaan paljastamista. Jokainen jolla on hieman jarkea ja kaynyt vahintaan kansankoulun pitaisi ymmartaa etta maailman kaikista tehokkain markkina porssi, eli valuuttakauppa, toimii kymmenesosien promillen marginaaleilla. Ei siella joku tissibaari pitaja Tampereelta voi tehda satojen prosentien voitoja varsinkaan, jollain ”valuutta robotilla” Jokainen joka on liittynyt, tietysti tietamatta etta se on PONZI. pitaisi menna peiliin eteen.....Ja poliisien arpajaisyksikon pomo Laihio pitaisi erota ja laitaa syytteeseen laiminlyonnista. Minakin soitin hanen sihteerilleen vuosi ennenkuin kupla puhkesi etta tallainen huijaus on vireilla, mutta ei mitaan kuulunut vaikka jatin puhelin numeroni.

Viranomais valvonta petti ja wincapitan ympari, syntyi varmaan suunitelematta( en usko etta Hannu sita suunnitteli), sellainen joukko hysteria missa ihmiset tulivat niin vauhti sokeaksi etta jarki ei pysynyt perassa. Ehka sen takia se konsepti toimii niin hyvin niilla alueella missa oli kihkouskovaisia. Sama oli Pattayalla missa oli ja on paljon jouteliaita ihmisia istumassa baareissa parantamassa maailmaa, se oli otollinen maapera wincapitalle.

No tasta tuli taas hikomaisen pitka posti mutta en sille mitaan voi. Koska siella oli kirjoituksia siita etta ”kuka se Hiko” on ja ”onkohan se sama Hiko” niin kerron lopuksi etta olen Bengt ”Hiko” Haikola, olen tyokyvyttomyys elakkeella (eli saan elaketta sen mukaan mita on kertynyt minun palkoista tyoelaketta, ei Suomen kanssa maksa kuten eras kirjoitti) yritan asua mahdollisimman paljon Thaimaassa koska taalla on ilmasto mielyttavampi, hintataso alhaisempi ja muutenkin taalla on mukavaa olla. Kaikki eivat asu taalla seksin takia. Olen sama Hiko joka ajoi maapallon ympari moottoripyoralla 1974 ja pyoritti toista kymmenta mp-liikeita ympari Suomea. Olen myos toiminut Hankenissa mm vt Apulais Professorina ja kansainvalisena yrityskonsulttina 10 vuotta Lisaksi olen tehnyt ihan oikeitakin toita kuten maataloustoita, asfalltijyrsinta, kuljetushihnojen vulkanisonitia, rakennutyota mp-korjaamo toita matkaopas toita etc Siina Teille minun ”resumeni” vaikka tiedankin etta nyt joku murolainen taas kirjoittaa etta ”siella se Hiko leveilee saavutuksillaan” aj joo unohdin mina aloitin ajoneuvojen harmaan tuonnin Suomessa vuonna 1987, asia josta saan vielakin kiitos maileja ympari Suomea.

Jos on kysyttavaa koskien vaikka Wincapitaa, Timoa, ”detectivesta”, moottoripyorista tai ihan mista vaan niin vastaan asiallisiin E-mailiin [email protected]. Haluan pelata avoimilla kortilla enka tule koskaan piiloutumaan jonkun nimimerkin taakse ja heittaa herjauksia kuten Muropalstalla on tapana.

112

22482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SST

      En ole "muro" mutta kyllä tuosta paistaa läpi katkeruus muroja kohtaan vaikka sanoit etä asia on jo selvä, outoa.

      Outoa on myös halukkuutesi olla vieläkin esillä tässä asiassa, muuten ihan mukava kirjoitus vaikkei mitään erikoisen uutta tarjonnutkaan ainakan wincapitan suhteen.

      • hiko

        Ja taas lisaa spekulointia "katkeruus paistaa lapi" Miten se voi paistaa lapi kun en ole yhtaan katkeroitunut, lahinna huvittunut. Syy siihen miksi varmaan tulen kaymaan oikeutta Moropalstaa/Yhtyneet Kuvalehdet vastaan on se etta mielestani tallaisen palstan ylapitajalla pitaa olla juriidinen vastuu siita mita silla kirjoitetaan ainakin siten etta ylilyonnit korjataan pois mahdollisimman nopeasti. Tassa asiassa on moni juristi minun kanssa samaa mielta. Yhtyneitten mukaan vastuu kirjoituksista on vain kirjoittajalla, heilla ei ole mitaan vastuuta muuta kun mainostulojen korjaamisen talteen ja keskustelu alustan tarjoamisen, Kuulostaa hyvin samanlaiselta, kuin muutaman bordellin pitajan puolustukset oikeudessa etta mina vain vuokrasin huoneet.... Se ei riittanyt oikeudessa. Sampsa Kurri joka varmaan on ihan mukava ja terava kundi lipesi heti sen taakse etta han on myynyt Muropalstan ja han tekee toiminimen turvin toita Yhtyneille.Hopo Hopo ihan kuin alihankijalla ei olisi vastuuta tehdysta tyosta. Mutta katsotaan miten siina kay.

        Siita voit HMM/SST olla varmaa etta mina en ole tallaisen pikkujutun takia katkera Murolaisille ja kaiken lisaksi siella on muutama hyva kirjoittaja jotka luovat sen palstan varsinaisen arvon.

        Lampimin terveisin

        HIKO

        Ja HM/SST seuraavan kerran voit kysya minulta suoraan olenko katkera niin ei tarvitse julkisuudessa siita spekuloida....


      • SST
        hiko kirjoitti:

        Ja taas lisaa spekulointia "katkeruus paistaa lapi" Miten se voi paistaa lapi kun en ole yhtaan katkeroitunut, lahinna huvittunut. Syy siihen miksi varmaan tulen kaymaan oikeutta Moropalstaa/Yhtyneet Kuvalehdet vastaan on se etta mielestani tallaisen palstan ylapitajalla pitaa olla juriidinen vastuu siita mita silla kirjoitetaan ainakin siten etta ylilyonnit korjataan pois mahdollisimman nopeasti. Tassa asiassa on moni juristi minun kanssa samaa mielta. Yhtyneitten mukaan vastuu kirjoituksista on vain kirjoittajalla, heilla ei ole mitaan vastuuta muuta kun mainostulojen korjaamisen talteen ja keskustelu alustan tarjoamisen, Kuulostaa hyvin samanlaiselta, kuin muutaman bordellin pitajan puolustukset oikeudessa etta mina vain vuokrasin huoneet.... Se ei riittanyt oikeudessa. Sampsa Kurri joka varmaan on ihan mukava ja terava kundi lipesi heti sen taakse etta han on myynyt Muropalstan ja han tekee toiminimen turvin toita Yhtyneille.Hopo Hopo ihan kuin alihankijalla ei olisi vastuuta tehdysta tyosta. Mutta katsotaan miten siina kay.

        Siita voit HMM/SST olla varmaa etta mina en ole tallaisen pikkujutun takia katkera Murolaisille ja kaiken lisaksi siella on muutama hyva kirjoittaja jotka luovat sen palstan varsinaisen arvon.

        Lampimin terveisin

        HIKO

        Ja HM/SST seuraavan kerran voit kysya minulta suoraan olenko katkera niin ei tarvitse julkisuudessa siita spekuloida....

        Julkisesti kirjoitat jostain mutta julkisesti ei saa asiaa ihmetellä, sangen kummallista.

        Jatkakaa..


      • hiko
        SST kirjoitti:

        Julkisesti kirjoitat jostain mutta julkisesti ei saa asiaa ihmetellä, sangen kummallista.

        Jatkakaa..

        Hemmetin helppoa, pysy tosiasioissa alaka runoille.

        Yo terveisin HIKO


      • rahat kesken?
        hiko kirjoitti:

        Hemmetin helppoa, pysy tosiasioissa alaka runoille.

        Yo terveisin HIKO

        Joko loppui rahat kesken thaikuissa? Tule suomeen ulosotto hoitaa sinut.


      • hiko
        rahat kesken? kirjoitti:

        Joko loppui rahat kesken thaikuissa? Tule suomeen ulosotto hoitaa sinut.

        En taaskaan ymmarra tata viestia ja miten se liityy aikaisempiin viesteihin ja mika sen asian sisalto voisi olla. Sikala olet varmaan siina vaarassa etta tuskin Ulosotto auttaa Sinua jos sulla on rahat loppu. Minulla on sikali onnellinen tilanne etta nautin runsaasta elakkeesta jolla parjaan. Kayn kylla saannollisesti Suomessa, palasin muutama viikko sitten, mutta minulla ei ole tapana kayda ulosotossa pummaamassa rahaa enka sossullakaan.

        Raha terveisin HIKO


      • .......
        hiko kirjoitti:

        En taaskaan ymmarra tata viestia ja miten se liityy aikaisempiin viesteihin ja mika sen asian sisalto voisi olla. Sikala olet varmaan siina vaarassa etta tuskin Ulosotto auttaa Sinua jos sulla on rahat loppu. Minulla on sikali onnellinen tilanne etta nautin runsaasta elakkeesta jolla parjaan. Kayn kylla saannollisesti Suomessa, palasin muutama viikko sitten, mutta minulla ei ole tapana kayda ulosotossa pummaamassa rahaa enka sossullakaan.

        Raha terveisin HIKO

        Mistä runsas eläke? Ei normaali ihminen nauti runsaasta eläkkeestä jos on tehnyt rehellistä työtä. Mutta hiko on aina asia erikseen, eiks jee?


      • sawatdii.
        ....... kirjoitti:

        Mistä runsas eläke? Ei normaali ihminen nauti runsaasta eläkkeestä jos on tehnyt rehellistä työtä. Mutta hiko on aina asia erikseen, eiks jee?

        ruotsin kansalainen, joka asuu thaimaassa ja suomi maksaa runsasta eläkettä?Tämähän taitaa olla se todellinen lotto-voitto.


      • hiko
        sawatdii. kirjoitti:

        ruotsin kansalainen, joka asuu thaimaassa ja suomi maksaa runsasta eläkettä?Tämähän taitaa olla se todellinen lotto-voitto.

        Kylla olen Ruotsin kansalainen enka sita hapea yhtaan. Minun isavainajani oli Suomen kansalainen alun perin ja lahti vapaaehtoisena ensimmaiseen sotaan ja menetti jalkansa. Toiseen sotaan han osallistui proteesin voimin pappina. Aiti , nyt 90-vuotias, saa rintama elaketta koska tuli toisen sodan aikana Suomeen toihin Mannerheimin Lasten Sairaalaan. Olen asunut Suomessa vuodesta 1963 ja ollut siella toissa. Olen myoskin ollut Ruotsissa toissa lahinna kesaisin (asfalttitoissa ja kuljetushihnojen vulkanoisajana opiskelun ohessa) Naista Suomessa ja Ruotissa tehdyista toista seka noin 10 vuoden aikana ulkomailla ulkomaisissa yrityksissa tehdyista toista on maksettu elakemaksua josta nyt nautin. Ei ne ole Suomen kansan maksamia vaan ne ovat minun palkasta vahenettya elakemaksua, samoin kuin kaikilla Teilla muillakin.Sen takia asun Thaimaasa koska taalla on mukavampi ilmasto, minun elakkeeni on hieman runsaampi taalla ja minulla on kaunis vaimo ja 4-vuotias tytar ja 30 moottoripyoraa.

        Joten lopettakaa toi vittuilua.

        Vahemman ystavallisin Terveisin


      • avustava ulos.....
        hiko kirjoitti:

        Kylla olen Ruotsin kansalainen enka sita hapea yhtaan. Minun isavainajani oli Suomen kansalainen alun perin ja lahti vapaaehtoisena ensimmaiseen sotaan ja menetti jalkansa. Toiseen sotaan han osallistui proteesin voimin pappina. Aiti , nyt 90-vuotias, saa rintama elaketta koska tuli toisen sodan aikana Suomeen toihin Mannerheimin Lasten Sairaalaan. Olen asunut Suomessa vuodesta 1963 ja ollut siella toissa. Olen myoskin ollut Ruotsissa toissa lahinna kesaisin (asfalttitoissa ja kuljetushihnojen vulkanoisajana opiskelun ohessa) Naista Suomessa ja Ruotissa tehdyista toista seka noin 10 vuoden aikana ulkomailla ulkomaisissa yrityksissa tehdyista toista on maksettu elakemaksua josta nyt nautin. Ei ne ole Suomen kansan maksamia vaan ne ovat minun palkasta vahenettya elakemaksua, samoin kuin kaikilla Teilla muillakin.Sen takia asun Thaimaasa koska taalla on mukavampi ilmasto, minun elakkeeni on hieman runsaampi taalla ja minulla on kaunis vaimo ja 4-vuotias tytar ja 30 moottoripyoraa.

        Joten lopettakaa toi vittuilua.

        Vahemman ystavallisin Terveisin

        siitä ulosmitata mitään??


      • hiko
        avustava ulos..... kirjoitti:

        siitä ulosmitata mitään??

        Jos yritat esiintya avustavana ulosottomiehena etka ole niin se on aika vakava rikos, jos olet avustava ulosottomies niin se on viela pahempi rikos. Lopeta ennenkuin aloitat,\.

        Vastaukseksi sun kysymykseksi niin ei mitaan.

        Vahemman ystavallisin terveisin

        HIKO


      • avustava sisään....
        hiko kirjoitti:

        Jos yritat esiintya avustavana ulosottomiehena etka ole niin se on aika vakava rikos, jos olet avustava ulosottomies niin se on viela pahempi rikos. Lopeta ennenkuin aloitat,\.

        Vastaukseksi sun kysymykseksi niin ei mitaan.

        Vahemman ystavallisin terveisin

        HIKO

        ymmärrä mikä tässä on rikos, olenko tyhmä vai enkö osaa lukea?


      • Kutsutaan nimellä
        avustava sisään.... kirjoitti:

        ymmärrä mikä tässä on rikos, olenko tyhmä vai enkö osaa lukea?

        Hikolle kaikissa sanomisissa on rikos jos joku on sen kanssa erimieltä. Sitä sanotaan Narsimiksi. Se on sairaus.


      • Kapifani
        Kutsutaan nimellä kirjoitti:

        Hikolle kaikissa sanomisissa on rikos jos joku on sen kanssa erimieltä. Sitä sanotaan Narsimiksi. Se on sairaus.

        joo elikkäs täältä löytyi!!

        http://www.youtube.com/watch?v=thCderj6SpU


      • vi talar också svenska i sibbo
        hiko kirjoitti:

        Ja taas lisaa spekulointia "katkeruus paistaa lapi" Miten se voi paistaa lapi kun en ole yhtaan katkeroitunut, lahinna huvittunut. Syy siihen miksi varmaan tulen kaymaan oikeutta Moropalstaa/Yhtyneet Kuvalehdet vastaan on se etta mielestani tallaisen palstan ylapitajalla pitaa olla juriidinen vastuu siita mita silla kirjoitetaan ainakin siten etta ylilyonnit korjataan pois mahdollisimman nopeasti. Tassa asiassa on moni juristi minun kanssa samaa mielta. Yhtyneitten mukaan vastuu kirjoituksista on vain kirjoittajalla, heilla ei ole mitaan vastuuta muuta kun mainostulojen korjaamisen talteen ja keskustelu alustan tarjoamisen, Kuulostaa hyvin samanlaiselta, kuin muutaman bordellin pitajan puolustukset oikeudessa etta mina vain vuokrasin huoneet.... Se ei riittanyt oikeudessa. Sampsa Kurri joka varmaan on ihan mukava ja terava kundi lipesi heti sen taakse etta han on myynyt Muropalstan ja han tekee toiminimen turvin toita Yhtyneille.Hopo Hopo ihan kuin alihankijalla ei olisi vastuuta tehdysta tyosta. Mutta katsotaan miten siina kay.

        Siita voit HMM/SST olla varmaa etta mina en ole tallaisen pikkujutun takia katkera Murolaisille ja kaiken lisaksi siella on muutama hyva kirjoittaja jotka luovat sen palstan varsinaisen arvon.

        Lampimin terveisin

        HIKO

        Ja HM/SST seuraavan kerran voit kysya minulta suoraan olenko katkera niin ei tarvitse julkisuudessa siita spekuloida....

        Hyvä Hiko kun olet ilmestynyt tälle palstalle. Tuli ihan mieleen nuoruus ja 70-luku.


      • hiko
        vi talar också svenska i sibbo kirjoitti:

        Hyvä Hiko kun olet ilmestynyt tälle palstalle. Tuli ihan mieleen nuoruus ja 70-luku.

        VOI HEMMETTI OLENKO NIIN VANHA ETTA PUHUTAAN NOSTALGIASTA. Mutta olihan meilla hauska pratkien kanssa 70- luvulla, en tieda oliko minulla Sinun kanssasi hauskaa siella Sipoossa mutta ilmeisesti tunnistat minua jostain. Glada eftervappen HIKO


    • ...

      Tervetuloa palstalle, nokkelasti kirjoittavat ovat aina tervetulleita!

      Se asia josta olen samaa mieltä kanssasi on, että viranomaisvalvonta todellakin petti WinCapitan kohdalla.

      Viranomaiset aloittavat esitutkinnan todella nopeasti, jos joku järjestää euron loton tai 20 euron pokeriturnauksen. Mutta jos joku kerää 100.000.000 euroa pyramidipelillä, jossa yksittäiset panokset tuhansia euroja, kestää poliisilla lähes vuosi ymmärtää aloittaa esitutkinta. En voi ymmärtää tällaista resurssien kohdentamista.

      • olenko väärässä?

        eikös se ole niin, että tarvitaan rikosilmoitus ennen tutkinnan aloittamista?


      • AdaFlink
        olenko väärässä? kirjoitti:

        eikös se ole niin, että tarvitaan rikosilmoitus ennen tutkinnan aloittamista?

        ... olisi riittänyt tutkinnan aloittamiseen. Jos joku puhuu rahankeräyslain muotovirheestä, niin höpöt sille.

        Ja mitaan ette voi...


      • hiko
        AdaFlink kirjoitti:

        ... olisi riittänyt tutkinnan aloittamiseen. Jos joku puhuu rahankeräyslain muotovirheestä, niin höpöt sille.

        Ja mitaan ette voi...

        Nainhan asia on. Laiho on konna.

        Mutta kyllakin poliisin olisi muutenkin voinut tutkia asiaa asiaa aikaisemminkin. Tama piilouttuminen puuttuvien riskoilmoitusten taakse on hieman huumorista. Mitenkohan naita pankkien koskevien rahalahetysten ryostoyritysten paljastumisen on tapahtunut ilman rikosilmoitusta. Tottakai poliisin tehtava on ehkaista rikosta silloin kuin niita ilmennee myoskin ilman asianomistajan ilmoitusta. En jaksa nyt tanaaan enaa pistaa mun Suomen Laki CD soimaan mutta varmaan joku muu jaksaa kertoa missa vaiheessa mahdollinen asianomistaja rikos on yleisen syyttajan alaisena eli poliisin tutkittavana.

        Asiaahan olisi verattavissa siihen etta poliisien olisi pakko odotta pankin edesta etta pojat putsaavat pankin ennenkuin pankilta voi pyytaa asianomistajan rikosilmoitusta.

        Oisin terveisin HIKO


      • AdaFlink
        hiko kirjoitti:

        Nainhan asia on. Laiho on konna.

        Mutta kyllakin poliisin olisi muutenkin voinut tutkia asiaa asiaa aikaisemminkin. Tama piilouttuminen puuttuvien riskoilmoitusten taakse on hieman huumorista. Mitenkohan naita pankkien koskevien rahalahetysten ryostoyritysten paljastumisen on tapahtunut ilman rikosilmoitusta. Tottakai poliisin tehtava on ehkaista rikosta silloin kuin niita ilmennee myoskin ilman asianomistajan ilmoitusta. En jaksa nyt tanaaan enaa pistaa mun Suomen Laki CD soimaan mutta varmaan joku muu jaksaa kertoa missa vaiheessa mahdollinen asianomistaja rikos on yleisen syyttajan alaisena eli poliisin tutkittavana.

        Asiaahan olisi verattavissa siihen etta poliisien olisi pakko odotta pankin edesta etta pojat putsaavat pankin ennenkuin pankilta voi pyytaa asianomistajan rikosilmoitusta.

        Oisin terveisin HIKO

        ... viranomainen, joka varoitti mm. suoraan telkkarissa, että älkää lähtekö mukaan ja pelkkä osallistuminenkin on rangaistavaa. Miksi siis Laiho olisi konna?

        Mieluummin mä ihmettelisin sitä, jotta mistä johtuu, että peliä ei puhallettu poikki jo syksyllä 2007? Tuskinpa se oli kiinni Laihosta. Mistä se oli kiinni?

        Ja mitaan ette voi...    


      • hiko
        AdaFlink kirjoitti:

        ... viranomainen, joka varoitti mm. suoraan telkkarissa, että älkää lähtekö mukaan ja pelkkä osallistuminenkin on rangaistavaa. Miksi siis Laiho olisi konna?

        Mieluummin mä ihmettelisin sitä, jotta mistä johtuu, että peliä ei puhallettu poikki jo syksyllä 2007? Tuskinpa se oli kiinni Laihosta. Mistä se oli kiinni?

        Ja mitaan ette voi...    

        No sen takia etta ainakin han olisi voinut saada aikaan sen etta poliisitutkinta olisi aloitettu paljon, paljon aikaisemmin.

        Rahankerayslaista:

        26 §
        Valvonta

        Rahankeräysten toimeenpanon yleisestä valvonnasta ja ohjauksesta sekä tilastoinnista vastaa sisäasiainministeriö.

        Sisaasiaministerion arpajaisyksikon pomo on Laihio.

        Sen lisaksi poliisi viranomaisen olisi pitanyt jo paljon aikaisemminkin itse aloittaa esitutkinnan eika odottaa asianomistajien rikosilmoitusta kuten nyt tehtiin.

        "Poliisin velvollisuudesta toimittaa esitutkinta säädetään esitutkintalain 2 §:n 1 momentissa, jonka mukaan poliisin on toimitettava esitutkinta, kun sille tehdyn ilmoituksen perusteella tai muutoin on syytä epäillä, että rikos on tehty.

        Esitutkinnan toimittaminen ei siten edellytä sitä, että epäillyn rikoksen asianomistaja olisi itse tehnyt ilmoituksen. Myös sivullinen voi ilmoittaa poliisille tapahtuneesta rikoksesta. Kynnystä esitutkinnan aloittamisesta ei voida lain sanamuoto huomioon ottaen asettaa kovin korkealle. Lain esitöiden (HE 1985/14 s.16) mukaan varmuutta tai suurta todennäköisyyttä rikoksen tekemisestä ei vaadita. Se, onko rikos tehty, selviää yleensä vasta tutkinnassa. Rikosta on syytä epäillä, kun asioita huolellisesti harkitseva ihminen havaintojensa perusteella päätyy tällaiseen tulokseen." sitatti oikeusasiamiehen lausunnosta Piipon jutusta.

        Minun tietojeni mukaan torkea petos ei ole asianomistajarikos (voin toki olla vaarassa)joten esitutkinta olisi voitu aloittaa ilman riksoilmoitustakin. Jos oltaisi haluttu tutkia asiaa niin etta kysymyksessa on asianomistajarikos niin olisi voitu nojata siihen yleispykalaan eli:

        Jos syyttäjä saa lain mukaan yleisen edun sitä vaatiessa nostaa syytteen asianomistajarikoksesta, vaikkei asianomistaja vaatisikaan rikokseen syyllistyneelle rangaistusta, esitutkinta on syyttäjän pyynnöstä toimitettava.

        Joten se siita ja mehan emme mitaan voi....

        Aamuterveisin HIKO


      • AdaFlink
        hiko kirjoitti:

        No sen takia etta ainakin han olisi voinut saada aikaan sen etta poliisitutkinta olisi aloitettu paljon, paljon aikaisemmin.

        Rahankerayslaista:

        26 §
        Valvonta

        Rahankeräysten toimeenpanon yleisestä valvonnasta ja ohjauksesta sekä tilastoinnista vastaa sisäasiainministeriö.

        Sisaasiaministerion arpajaisyksikon pomo on Laihio.

        Sen lisaksi poliisi viranomaisen olisi pitanyt jo paljon aikaisemminkin itse aloittaa esitutkinnan eika odottaa asianomistajien rikosilmoitusta kuten nyt tehtiin.

        "Poliisin velvollisuudesta toimittaa esitutkinta säädetään esitutkintalain 2 §:n 1 momentissa, jonka mukaan poliisin on toimitettava esitutkinta, kun sille tehdyn ilmoituksen perusteella tai muutoin on syytä epäillä, että rikos on tehty.

        Esitutkinnan toimittaminen ei siten edellytä sitä, että epäillyn rikoksen asianomistaja olisi itse tehnyt ilmoituksen. Myös sivullinen voi ilmoittaa poliisille tapahtuneesta rikoksesta. Kynnystä esitutkinnan aloittamisesta ei voida lain sanamuoto huomioon ottaen asettaa kovin korkealle. Lain esitöiden (HE 1985/14 s.16) mukaan varmuutta tai suurta todennäköisyyttä rikoksen tekemisestä ei vaadita. Se, onko rikos tehty, selviää yleensä vasta tutkinnassa. Rikosta on syytä epäillä, kun asioita huolellisesti harkitseva ihminen havaintojensa perusteella päätyy tällaiseen tulokseen." sitatti oikeusasiamiehen lausunnosta Piipon jutusta.

        Minun tietojeni mukaan torkea petos ei ole asianomistajarikos (voin toki olla vaarassa)joten esitutkinta olisi voitu aloittaa ilman riksoilmoitustakin. Jos oltaisi haluttu tutkia asiaa niin etta kysymyksessa on asianomistajarikos niin olisi voitu nojata siihen yleispykalaan eli:

        Jos syyttäjä saa lain mukaan yleisen edun sitä vaatiessa nostaa syytteen asianomistajarikoksesta, vaikkei asianomistaja vaatisikaan rikokseen syyllistyneelle rangaistusta, esitutkinta on syyttäjän pyynnöstä toimitettava.

        Joten se siita ja mehan emme mitaan voi....

        Aamuterveisin HIKO

        ... keskusteltu tällä forumilla, jotta miksi touhun annettiin jatkua ja 30 miljoona €uroa vaihtoi omistajaa viranomaisten silmien alla.

        Laiho on tunnetusti melkoisen hanakka tutkituttamaan mahdollisen rahankeräysrikoksen/pyramidipelin. Joidenkin mielestä Laiho on jopa liiankin innokas laittamaan nimensä alle saadakseen tutkinnan aikaiseksi.

        Joku tossa tutkinnan viivyttelemisessä mun mielestä tökkii. Voisiko se olla, että se ei ollut Laihosta kiinni, vaan jostakin ihan muusta?

        Ja mitaan ette voi...


    • AdaFlink

      ... tänne.

      Oletko kuullut mitään, jotta miten niiden Thaimaan poliisille tekemien clubin jäsenten rikosilmot etenee Thaikuissa?

      Ja mitaan ette voi...

      • hiko

        Kiitos vaan.

        Talla hetkella on vireilla enaa 2 rikosilmoitusta yksi koskee Ristoa ja toinen erasta toista henkiloa josta ei Suomessa ole julkisuudessa tietoa. Minakaan en tunne hanta minulla on vain kopio poliisin etsintakuulutuksesta missa on nimi ja kuva.

        Tuntien Thaimaan poliisi jarjestelman en usko etta mitaan aktiivista tyota tehdaan, Henkilot eivat voi poistua maasta ja koska heidan pitaisi, viisumista riipuen poistua maasta vahintaan joka 3 kuukausi(vaihto ehtoisesti ilmoitautua poliisille jos on elake viisumi jota ei ainakaan Ristolla ole) niin taalla on aika hankala olla. Jos ajat kolarin, haluat kirjoitatua hotelliin, tai jopa asioida pankissa, kaikilla paikoilla missa passia pitaa vilauttaa, niin sitten tulee poliisi noutamaan Sinua ja pistavat putkaan kunnes Sinut karkoitetaan maasta. Tassa tapauksessa karkoitus ei tapahdu koska ensin pitaa selvittaa Thaimaassa kesken olevat asiat eli juuri nama rikosilmoitukset. Luulen etta poliisi odottaa etta Risto seka tama toinen kaveri (jonka luulen etta oli Suomessa jo ennen rikosilmoituksen tekoa) jaisi niinkuin "haaviin" ennenkuin tutkinta edistyy. En usko, tai oikeastaan tiedan etta aktiivisesti heita ei etsita. Timollahan on puhtaat paperit Thaimaassa nyt. Tutkinta tietysti voisi edistya nopeamminkin jos joku vahan voittelisi byrokratian rattaita...

        Suomen KRP:lla on Riston suhteet vahan hankalat paikat. Luovutusta he eivat oikein voi vaatia koska:

        a) se vyyhti on kaikki muuta kun selvaa niin kuin juriidisessa mielessa, ei ole selva murha tai pankkiryosto, eli arvaa se paperimaara mita pitaa kaantaa Thai kielelle jota luovutusta saattaisiin aikaan ja senkin jalkeen tutkinta Thaimaassa pitaa ensin saada loppuun.

        b)Suomen poliisi on aikaisemmin, ja joskus hieman arvellutavasti, kayttanyt hyvakseen passin peruuttaminen ja ilmoitus Thaimaan poliisille etta silla ja silla henkilolla ei ole voimassa olevaa passia ja silla saanut aikaan karkoituksen maasta. Tatakaan nyt ei voida kayttaa koska Risto joutuisi ensin oikeuteen Thaimaassa ennenkuin Suomen KRP saisi hanet kuulusteltavaksi. Sikali nama Thaimaassa tehdyt rikosilmoitukset vain haittavat Wincapitan tutkintaa Suomessa.

        Olen aiheesta muutaman kerran KRP:n Rautevan kanssa keskustellut ja han on avoimesti kertonut etta heilla on kadet sidotut, he eivat saa Ristoa Suomeen ja kertoi etta olisivat kiitollisia jos mina voisin siina asiassa auttaa samalla tavalla kun Timoa saatiin Suomeen.

        Korjataan tassa samalla toinen virheellinen tieto mita Suomen mediassa jatkuvasti esiintyy. Ristolla ei ole kansainvalinen etsintakuulutus, hanella on Schengen maiden etsintakuulutus, ainakin Thaimaan poliisin papereiden mukaan.

        Tulipas taas pitka vastaus.

        Terveisin HIKO

        Ps. Kavin ostamassa punaisia paitoja ja teetin printerilla Thaksin Shinavatra tarroja jota paaasen tie suluista lapi taalla.


      • Viisaat mihet????????
        hiko kirjoitti:

        Kiitos vaan.

        Talla hetkella on vireilla enaa 2 rikosilmoitusta yksi koskee Ristoa ja toinen erasta toista henkiloa josta ei Suomessa ole julkisuudessa tietoa. Minakaan en tunne hanta minulla on vain kopio poliisin etsintakuulutuksesta missa on nimi ja kuva.

        Tuntien Thaimaan poliisi jarjestelman en usko etta mitaan aktiivista tyota tehdaan, Henkilot eivat voi poistua maasta ja koska heidan pitaisi, viisumista riipuen poistua maasta vahintaan joka 3 kuukausi(vaihto ehtoisesti ilmoitautua poliisille jos on elake viisumi jota ei ainakaan Ristolla ole) niin taalla on aika hankala olla. Jos ajat kolarin, haluat kirjoitatua hotelliin, tai jopa asioida pankissa, kaikilla paikoilla missa passia pitaa vilauttaa, niin sitten tulee poliisi noutamaan Sinua ja pistavat putkaan kunnes Sinut karkoitetaan maasta. Tassa tapauksessa karkoitus ei tapahdu koska ensin pitaa selvittaa Thaimaassa kesken olevat asiat eli juuri nama rikosilmoitukset. Luulen etta poliisi odottaa etta Risto seka tama toinen kaveri (jonka luulen etta oli Suomessa jo ennen rikosilmoituksen tekoa) jaisi niinkuin "haaviin" ennenkuin tutkinta edistyy. En usko, tai oikeastaan tiedan etta aktiivisesti heita ei etsita. Timollahan on puhtaat paperit Thaimaassa nyt. Tutkinta tietysti voisi edistya nopeamminkin jos joku vahan voittelisi byrokratian rattaita...

        Suomen KRP:lla on Riston suhteet vahan hankalat paikat. Luovutusta he eivat oikein voi vaatia koska:

        a) se vyyhti on kaikki muuta kun selvaa niin kuin juriidisessa mielessa, ei ole selva murha tai pankkiryosto, eli arvaa se paperimaara mita pitaa kaantaa Thai kielelle jota luovutusta saattaisiin aikaan ja senkin jalkeen tutkinta Thaimaassa pitaa ensin saada loppuun.

        b)Suomen poliisi on aikaisemmin, ja joskus hieman arvellutavasti, kayttanyt hyvakseen passin peruuttaminen ja ilmoitus Thaimaan poliisille etta silla ja silla henkilolla ei ole voimassa olevaa passia ja silla saanut aikaan karkoituksen maasta. Tatakaan nyt ei voida kayttaa koska Risto joutuisi ensin oikeuteen Thaimaassa ennenkuin Suomen KRP saisi hanet kuulusteltavaksi. Sikali nama Thaimaassa tehdyt rikosilmoitukset vain haittavat Wincapitan tutkintaa Suomessa.

        Olen aiheesta muutaman kerran KRP:n Rautevan kanssa keskustellut ja han on avoimesti kertonut etta heilla on kadet sidotut, he eivat saa Ristoa Suomeen ja kertoi etta olisivat kiitollisia jos mina voisin siina asiassa auttaa samalla tavalla kun Timoa saatiin Suomeen.

        Korjataan tassa samalla toinen virheellinen tieto mita Suomen mediassa jatkuvasti esiintyy. Ristolla ei ole kansainvalinen etsintakuulutus, hanella on Schengen maiden etsintakuulutus, ainakin Thaimaan poliisin papereiden mukaan.

        Tulipas taas pitka vastaus.

        Terveisin HIKO

        Ps. Kavin ostamassa punaisia paitoja ja teetin printerilla Thaksin Shinavatra tarroja jota paaasen tie suluista lapi taalla.

        Taasen on viisaat miehet asialla !!! ainakin omastamielestään eivätkä tiedä asioista hönkäsen pöläystä!!!!!!!!!!!!!!!!


      • hiko
        Viisaat mihet???????? kirjoitti:

        Taasen on viisaat miehet asialla !!! ainakin omastamielestään eivätkä tiedä asioista hönkäsen pöläystä!!!!!!!!!!!!!!!!

        Nyt putosin karryilta. En ymmarra hönkäsen pöläystä!!!!!!!!!!!!!!!! Voitko hieman tarkemmin kertoa mita yritat kertoa.

        Ystavallisin terveisin

        HIKO


    • pihalla toiminnasta

      wincapita jutussa,tuo hiko!

      • hiko

        Voitko hieman tasmentaa kuin toi piha on niin iso. Muuten en voi vastata Sinulle.

        Terveisin HIKO


      • että useat capitalaiset
        hiko kirjoitti:

        Voitko hieman tasmentaa kuin toi piha on niin iso. Muuten en voi vastata Sinulle.

        Terveisin HIKO

        Kun peesasivat Capitan kaupankäyntiä oikealla rahalla, niin pääsivät yhtähyviin tuloksiin suurinpiirtein kuin capitakin ja jos hermot pettivät ja sulkivat kaupan ennen capitaa, niin huonomman tuloksen tekivät?(joskus harvemmin toki toisinkinpäin)

        Ystävyydellä jäsen-x


      • peesasivat mitä?!
        että useat capitalaiset kirjoitti:

        Kun peesasivat Capitan kaupankäyntiä oikealla rahalla, niin pääsivät yhtähyviin tuloksiin suurinpiirtein kuin capitakin ja jos hermot pettivät ja sulkivat kaupan ennen capitaa, niin huonomman tuloksen tekivät?(joskus harvemmin toki toisinkinpäin)

        Ystävyydellä jäsen-x

        Sitä mittariako, joka ehdotti kauppoja, mutta auttamattomasti myöhässä? Johan Hannukin on sanonut, että se mittari oli vain kaupankäynti ehdotuksia.


      • ja numeroita
        että useat capitalaiset kirjoitti:

        Kun peesasivat Capitan kaupankäyntiä oikealla rahalla, niin pääsivät yhtähyviin tuloksiin suurinpiirtein kuin capitakin ja jos hermot pettivät ja sulkivat kaupan ennen capitaa, niin huonomman tuloksen tekivät?(joskus harvemmin toki toisinkinpäin)

        Ystävyydellä jäsen-x

        Taisi olla kyse epämääräisesti heiluvasta viisarista ja "treidaajalle" kivoista numeroista, jotka kasvoivat ja vaihtuivat aina vaan isommiksi numeroiksi (=virtuaalirahaa?) edessä näkyvällä näytöllä.

        Noin hieno ja tuottava ahtopaine mittari keksintö kannattaa myydä kovalla rahalla eteenpäin, kun takoo kertomasi mukaan noin kovia tuottoja. Käytätkö itsekin sitä vielä?


      • hiko
        että useat capitalaiset kirjoitti:

        Kun peesasivat Capitan kaupankäyntiä oikealla rahalla, niin pääsivät yhtähyviin tuloksiin suurinpiirtein kuin capitakin ja jos hermot pettivät ja sulkivat kaupan ennen capitaa, niin huonomman tuloksen tekivät?(joskus harvemmin toki toisinkinpäin)

        Ystävyydellä jäsen-x

        En taysin ymmartanyt Sinun kysymystasi mutta jos kuitenkin yritan.

        Maailmassa on montakin n.k. valuuttakaupan alustoja joilla voi tehda kauppaa valuutoilla, Niilla paasee porsiin missa vaihtuu huimaavat maarat valuuttoja paivittain, Wincapita vaitti etta heilla oli kaytossa sellaisen, vaite mika nykyaan on kai todettu vaaraksi. Nailla valuutta alustoilla kymmenia tuhansia valuuttakaupan ammattilaiset tekevat 24 tuntia vuorokaudessa kauppaa ja marginaalit (voitot/tai tappiot) ovat alle promillen luokkaa, Siihen ei paase Tamperelaisen Tissibaarin pitaja sotkemaan kuvoita.

        Jos wincapitalaiset paasivat peesamaan ja tekivat tulosta niilla mittareilla kun Wincapitalla oli kaytossa niin se perustui siihen etta Wincaptan mittarit eivat olleet realiajassa vaan niihin oli syotetty vanhat kurssit viiveella, aika helpo juttu sinansa.

        Joten uskokaa kaikki viimeisetkin Wincapita Urhooliset etta valuutta kaupalla ei tehda 400% tuottoa vuodessa.

        Valuutta Terveisin HIKO


      • ihmisoikeudet
        hiko kirjoitti:

        En taysin ymmartanyt Sinun kysymystasi mutta jos kuitenkin yritan.

        Maailmassa on montakin n.k. valuuttakaupan alustoja joilla voi tehda kauppaa valuutoilla, Niilla paasee porsiin missa vaihtuu huimaavat maarat valuuttoja paivittain, Wincapita vaitti etta heilla oli kaytossa sellaisen, vaite mika nykyaan on kai todettu vaaraksi. Nailla valuutta alustoilla kymmenia tuhansia valuuttakaupan ammattilaiset tekevat 24 tuntia vuorokaudessa kauppaa ja marginaalit (voitot/tai tappiot) ovat alle promillen luokkaa, Siihen ei paase Tamperelaisen Tissibaarin pitaja sotkemaan kuvoita.

        Jos wincapitalaiset paasivat peesamaan ja tekivat tulosta niilla mittareilla kun Wincapitalla oli kaytossa niin se perustui siihen etta Wincaptan mittarit eivat olleet realiajassa vaan niihin oli syotetty vanhat kurssit viiveella, aika helpo juttu sinansa.

        Joten uskokaa kaikki viimeisetkin Wincapita Urhooliset etta valuutta kaupalla ei tehda 400% tuottoa vuodessa.

        Valuutta Terveisin HIKO

        nyt menit paljastamaan tietämättämyytesi tässä tapauksessa. Valuuttakauppaa on osattu tehdä juuri niillä tuotto prosenteilla mitä wincapitan sivuilla näytettiin ja siitä on olemassa kattava todistus aineisto.

        Tavallaan osoitat tyhmyytesi jos väität että kaupat on laitettu esille myöhässä, mutta silti on useita ihmisiä jotka ovat peesanneet wincapitan osoittamia kauppoja ja saaneet samat tuotot kuin jäsenille on näytetty.

        Jos et nyt vieläkään ymmärrä tätä, niin soita vaikka Timolle ja kysy miten on mahdollista peesata capitan kauppoja ja saada samat tuotot jos kuitenkin olisikin niin, että tulokset olisi manipuloitu jälkeenpäin.


      • enemmän kuin
        ihmisoikeudet kirjoitti:

        nyt menit paljastamaan tietämättämyytesi tässä tapauksessa. Valuuttakauppaa on osattu tehdä juuri niillä tuotto prosenteilla mitä wincapitan sivuilla näytettiin ja siitä on olemassa kattava todistus aineisto.

        Tavallaan osoitat tyhmyytesi jos väität että kaupat on laitettu esille myöhässä, mutta silti on useita ihmisiä jotka ovat peesanneet wincapitan osoittamia kauppoja ja saaneet samat tuotot kuin jäsenille on näytetty.

        Jos et nyt vieläkään ymmärrä tätä, niin soita vaikka Timolle ja kysy miten on mahdollista peesata capitan kauppoja ja saada samat tuotot jos kuitenkin olisikin niin, että tulokset olisi manipuloitu jälkeenpäin.

        Antaa ymmärtää.:)
        Thaimaassakin on eräitä capitalaisia, jotka treidasivat itse peesaten ja tehdet kovaa tulosta omalla valuutta-alustalla ja omalla rahalla.

        Hikolla on syynsä olla tietämätön ja hänen vastauksensa ampui pahasti yli, vaikka siinä tietysti muisti mainita tissibaarit ja muut negat.;)

        Hyvin todennäköisesti tuntee myös henkilökohtaisesti Hannun, joka on myös viettänyt paljon aikaansa Thaimaassa.


      • hmmm??
        ihmisoikeudet kirjoitti:

        nyt menit paljastamaan tietämättämyytesi tässä tapauksessa. Valuuttakauppaa on osattu tehdä juuri niillä tuotto prosenteilla mitä wincapitan sivuilla näytettiin ja siitä on olemassa kattava todistus aineisto.

        Tavallaan osoitat tyhmyytesi jos väität että kaupat on laitettu esille myöhässä, mutta silti on useita ihmisiä jotka ovat peesanneet wincapitan osoittamia kauppoja ja saaneet samat tuotot kuin jäsenille on näytetty.

        Jos et nyt vieläkään ymmärrä tätä, niin soita vaikka Timolle ja kysy miten on mahdollista peesata capitan kauppoja ja saada samat tuotot jos kuitenkin olisikin niin, että tulokset olisi manipuloitu jälkeenpäin.

        Kannattaako kaikkea uskoa mitä kerrotaan? Aina on hyvä vaatia näyttöä ihan oikeitten ja virallisten kuittien muodossa ennkuin uskoo kaikkea. Oletko itse nähnyt niitä kuitteja?

        Usko ennemmin siihen, että manipulointi oli kyseessä. Puheissa, joita sinulle kerrottiin sekä numeroissa, joita näit koneeltasi.


      • hiko
        enemmän kuin kirjoitti:

        Antaa ymmärtää.:)
        Thaimaassakin on eräitä capitalaisia, jotka treidasivat itse peesaten ja tehdet kovaa tulosta omalla valuutta-alustalla ja omalla rahalla.

        Hikolla on syynsä olla tietämätön ja hänen vastauksensa ampui pahasti yli, vaikka siinä tietysti muisti mainita tissibaarit ja muut negat.;)

        Hyvin todennäköisesti tuntee myös henkilökohtaisesti Hannun, joka on myös viettänyt paljon aikaansa Thaimaassa.

        Kylla minakin olen montakin kertaa tavannut naita valuutta virtuoseja, On jopa melkein nyrkeily tappeluihin asti ollut kiivaita keksusteluja niista ja mina olen aina kysynyt nayttakaa tositteita. Kukaan ei ole nayttanyt. On kaytetty Wincapiatn alustuja ja monta muitakin alustoja ja tulosta on syntynyt, mutta kuitteja ei loydy.

        Nyt pitaa muistaa etta tallakin hetkella on maailmalla kymmenen tuhansia erittain korkeeasti koulutettuja ekonomeja jotka tekevat 24 tuntia vuorokaudessa valuutta kauppaa, toivoen etta muutama kymmenes osa promille jaa kotiin. He jopa liikuttavat tuhansia kertaoja isompia valuuttamaaria kuin Wincapita uskoi hallitsevansa. He kayttavat nk. "valuutta robotteja" vain silloin kuin he nukkuvat ja silloin tosi pienin tuotto odotuksin ja pienella riskilla.

        Naita ekonomeja on Suomessakin koulutettu. Taisi olla 1981 kun Nalle Wahlroos lahti Jenkkeihin vierailevaksi professoriksi niin jostain ihmeellista syysta minut nimitettiin Nallen sijaiseksi kahdeksi vuodeksi. Yhdessa minun esimieheni kanssa Professori Bo-Goran Ekholmin kanssa me muutettiin koko Yleinen Liiketalous Tiede Ohjelman Investointi ja Rahoitus nimiseksi. Eka kursillaisista on tana paivan melkein jokainen erittain korkeassa asemassa Suomen Talous elamassa, ei mun ansiosta mutta varmaan Ekholmin ja hieman Nallen ansiosta.

        Tasta syysta min tiedan etta nama 400% jutut ovat taysin pimeita, ja toistaseksi eika koskaan kuaan pysty minulle esittamaan faktaa niista. Onhan niita kullan teko koneitakin keksitty....

        Jo, en tunne Hannua, Ristoa, kumpakaan en ole koskaan tavannut, mutta molempia olisi kivaa tavata, Maailma avartaa.

        Ja sitten viela lopuksi koko koorille, niin lopettakaa se Minuun kohdistuvaa henkilokohtainen kritiikkia, en meinaa kertoa minun huimasta omaisuudesta mitaan, en minun taman hetken raha tilanteesta eika minun velka tilanteesta.. niin kuin ei kukaan muukaan, ei julkisuudessa oleva henkilo, tarvitsee. Jos niita tulee liikaa niin lopetan kirjoittelun, kuten Muropalstallakin, ja Teilta voi jaada herkkupaloja syomatta....

        Nalle ja Bo Goran Ekholm ja kaikki meidan kouluttamat meklarit eivat alennu talle tasolle mihin mina olen vajonnut, mutta jos pystyn ehka hieman sita tietoa tallekin tasolle levittmaan niin se olisi hyodyllista. Viimeinen lause ei ollut tarkoitus olla kennellekaan mutta se on aika realistinen.

        Tosi Rakentavin Terveisin HIKO


      • yli 300 milj. euron tappiot
        hiko kirjoitti:

        Kylla minakin olen montakin kertaa tavannut naita valuutta virtuoseja, On jopa melkein nyrkeily tappeluihin asti ollut kiivaita keksusteluja niista ja mina olen aina kysynyt nayttakaa tositteita. Kukaan ei ole nayttanyt. On kaytetty Wincapiatn alustuja ja monta muitakin alustoja ja tulosta on syntynyt, mutta kuitteja ei loydy.

        Nyt pitaa muistaa etta tallakin hetkella on maailmalla kymmenen tuhansia erittain korkeeasti koulutettuja ekonomeja jotka tekevat 24 tuntia vuorokaudessa valuutta kauppaa, toivoen etta muutama kymmenes osa promille jaa kotiin. He jopa liikuttavat tuhansia kertaoja isompia valuuttamaaria kuin Wincapita uskoi hallitsevansa. He kayttavat nk. "valuutta robotteja" vain silloin kuin he nukkuvat ja silloin tosi pienin tuotto odotuksin ja pienella riskilla.

        Naita ekonomeja on Suomessakin koulutettu. Taisi olla 1981 kun Nalle Wahlroos lahti Jenkkeihin vierailevaksi professoriksi niin jostain ihmeellista syysta minut nimitettiin Nallen sijaiseksi kahdeksi vuodeksi. Yhdessa minun esimieheni kanssa Professori Bo-Goran Ekholmin kanssa me muutettiin koko Yleinen Liiketalous Tiede Ohjelman Investointi ja Rahoitus nimiseksi. Eka kursillaisista on tana paivan melkein jokainen erittain korkeassa asemassa Suomen Talous elamassa, ei mun ansiosta mutta varmaan Ekholmin ja hieman Nallen ansiosta.

        Tasta syysta min tiedan etta nama 400% jutut ovat taysin pimeita, ja toistaseksi eika koskaan kuaan pysty minulle esittamaan faktaa niista. Onhan niita kullan teko koneitakin keksitty....

        Jo, en tunne Hannua, Ristoa, kumpakaan en ole koskaan tavannut, mutta molempia olisi kivaa tavata, Maailma avartaa.

        Ja sitten viela lopuksi koko koorille, niin lopettakaa se Minuun kohdistuvaa henkilokohtainen kritiikkia, en meinaa kertoa minun huimasta omaisuudesta mitaan, en minun taman hetken raha tilanteesta eika minun velka tilanteesta.. niin kuin ei kukaan muukaan, ei julkisuudessa oleva henkilo, tarvitsee. Jos niita tulee liikaa niin lopetan kirjoittelun, kuten Muropalstallakin, ja Teilta voi jaada herkkupaloja syomatta....

        Nalle ja Bo Goran Ekholm ja kaikki meidan kouluttamat meklarit eivat alennu talle tasolle mihin mina olen vajonnut, mutta jos pystyn ehka hieman sita tietoa tallekin tasolle levittmaan niin se olisi hyodyllista. Viimeinen lause ei ollut tarkoitus olla kennellekaan mutta se on aika realistinen.

        Tosi Rakentavin Terveisin HIKO

        Tässä Taloussanomien uutisointia oikein jättestor tappioista, jotka on (ehkä) aiheuttanut suomalainen valuuttakauppias. Tämä artikkeli on kirjoitettu jo 12.3. ja sen jälkeen ei pihaustakaan. Haluaako Merrill Lynch pitää piilossa tällaiset jutut, vaikka kyseessä on 3 kertaa suurempi summa kuin Wincapita?

        http://www.taloussanomat.fi/rahoitus/2009/03/12/suomalainen-meklari-aiheutti-ehka-valtavat-tappiot/20096832/12


      • hiko
        yli 300 milj. euron tappiot kirjoitti:

        Tässä Taloussanomien uutisointia oikein jättestor tappioista, jotka on (ehkä) aiheuttanut suomalainen valuuttakauppias. Tämä artikkeli on kirjoitettu jo 12.3. ja sen jälkeen ei pihaustakaan. Haluaako Merrill Lynch pitää piilossa tällaiset jutut, vaikka kyseessä on 3 kertaa suurempi summa kuin Wincapita?

        http://www.taloussanomat.fi/rahoitus/2009/03/12/suomalainen-meklari-aiheutti-ehka-valtavat-tappiot/20096832/12

        On siita kirjoitettu vaikka ei ehka Suomessa.

        Kylla kaveri taitaa olla ihan Svedu pelle niinkuin minakin. Han on mita todennakoisin opiskellut Tukholman Handelshogskolanissa (hemmetin laadukas koulu) koska siella han on tehnyt tutkimuksia yhdessa Ruotsin Keskuspankin arvostetun tutkijan Ulf Soderstromin kanssa m.m. valuutoista ja niitten muutosten ennakoimisesta EMS:iinsiirtyessa, joskus 1990 luvun puolessa valissa,.

        Sen jalkeen han on ensin ollut Ranskassa toissa Calyonissa joka on Credit Agricole Sa:n investment bank yksikko. 2005 han siirtyi Merril Lynchille jossa han on vielakaan toissa, ainakin tutkimusten ajaksi.

        En usko etta han olisi mitaan huijannut omaksi edukseen Han pelasi vain kovaa pelia Ruotsin, Norjan ja Tanska kruunuilla, eika vaan valuuttakurseilla vaan myoskin derivaateilla. Tama tarkoittaa tavallaan sita etta han ei kayttanyt valuuttakurssien muutos kayraa vaan han pelasi niiten muutos vauhdilla eli matikan kielella derivaateilla. Eli han osti ja moi naita valuutoita kiinteaan kurssiin johonkin paivaan asti ja voitti hemmete
        isti tai havisi hemmetisti. Nyt tuli tappion paikka.

        En usko etta han etukateen siita olisi tienyt, ei kukaan meklari lahtee hiihto lomalle jos on vaarallisia positioita auki ( positio tarkoittaa sopimus maaratylla paivalla), eli han uskoi etta ei hataa. (myonnan etta tassa olen hieman yksinkertaistanut valuuttkaupan kiemureita mutta jos on joku parempi ekonomi kuin mina tai parempi matemaattiko niin korjaa!!) Nyt han jai kiinni housut kinttereilla ja se sattuu.

        Asiaan kuuluu viela etta han edellisesta tilikaudesta oli nostanut muhkeat bonukset noin muka 1,2 miljardin taalan tuloksesta ja tasta riemastui Bank Of American kun he ostivat (joutuivat) ostamaan Merril Lynchin muutama kuukausi sitten. Siita se vyyhti lahti liikkeelle.

        Kun hanta googlamalla etsii niin tietysti hieman ihmetytta etta han ilmeisesti aika kovaa ”Jet Set” elama oli viettanyt, ehka hanellekin oli tullut tallainen Wincapita vauhti sokeus....Mutta kuten usein olen sanonut niin talousrikollisen ja epaonnistujan ero on joskus kuin veteen piiretty viiva....

        HIKO


      • ihmisoikeudet
        hiko kirjoitti:

        Kylla minakin olen montakin kertaa tavannut naita valuutta virtuoseja, On jopa melkein nyrkeily tappeluihin asti ollut kiivaita keksusteluja niista ja mina olen aina kysynyt nayttakaa tositteita. Kukaan ei ole nayttanyt. On kaytetty Wincapiatn alustuja ja monta muitakin alustoja ja tulosta on syntynyt, mutta kuitteja ei loydy.

        Nyt pitaa muistaa etta tallakin hetkella on maailmalla kymmenen tuhansia erittain korkeeasti koulutettuja ekonomeja jotka tekevat 24 tuntia vuorokaudessa valuutta kauppaa, toivoen etta muutama kymmenes osa promille jaa kotiin. He jopa liikuttavat tuhansia kertaoja isompia valuuttamaaria kuin Wincapita uskoi hallitsevansa. He kayttavat nk. "valuutta robotteja" vain silloin kuin he nukkuvat ja silloin tosi pienin tuotto odotuksin ja pienella riskilla.

        Naita ekonomeja on Suomessakin koulutettu. Taisi olla 1981 kun Nalle Wahlroos lahti Jenkkeihin vierailevaksi professoriksi niin jostain ihmeellista syysta minut nimitettiin Nallen sijaiseksi kahdeksi vuodeksi. Yhdessa minun esimieheni kanssa Professori Bo-Goran Ekholmin kanssa me muutettiin koko Yleinen Liiketalous Tiede Ohjelman Investointi ja Rahoitus nimiseksi. Eka kursillaisista on tana paivan melkein jokainen erittain korkeassa asemassa Suomen Talous elamassa, ei mun ansiosta mutta varmaan Ekholmin ja hieman Nallen ansiosta.

        Tasta syysta min tiedan etta nama 400% jutut ovat taysin pimeita, ja toistaseksi eika koskaan kuaan pysty minulle esittamaan faktaa niista. Onhan niita kullan teko koneitakin keksitty....

        Jo, en tunne Hannua, Ristoa, kumpakaan en ole koskaan tavannut, mutta molempia olisi kivaa tavata, Maailma avartaa.

        Ja sitten viela lopuksi koko koorille, niin lopettakaa se Minuun kohdistuvaa henkilokohtainen kritiikkia, en meinaa kertoa minun huimasta omaisuudesta mitaan, en minun taman hetken raha tilanteesta eika minun velka tilanteesta.. niin kuin ei kukaan muukaan, ei julkisuudessa oleva henkilo, tarvitsee. Jos niita tulee liikaa niin lopetan kirjoittelun, kuten Muropalstallakin, ja Teilta voi jaada herkkupaloja syomatta....

        Nalle ja Bo Goran Ekholm ja kaikki meidan kouluttamat meklarit eivat alennu talle tasolle mihin mina olen vajonnut, mutta jos pystyn ehka hieman sita tietoa tallekin tasolle levittmaan niin se olisi hyodyllista. Viimeinen lause ei ollut tarkoitus olla kennellekaan mutta se on aika realistinen.

        Tosi Rakentavin Terveisin HIKO

        kun kerran olet noinkin viisas ja tiedät valuuttakaupasta enemmän kuin me muut yhteensä täällä, niin otetaanpa pieni vedonlyönti. Minä pystyn todistamaan sinulle, että wincapitassa esitetyt kaupat olivat oikeasti voitollisia ja niitä peesaamalla pystyi saamaan samat tuotot kuin mitä wincapita jäsenille näytti. Pistetään panokseksi vaikka 10000 euroa, eli jos minä en pysty todistamaan tätä asiaa aukottomasti, niin maksan sinulle 10000 euroa ja vastaavasti jos pystyn niin sinä maksat minulle sen 10000 euroa.
        Mitäs hiko sanot?


      • löytyykö?
        ihmisoikeudet kirjoitti:

        kun kerran olet noinkin viisas ja tiedät valuuttakaupasta enemmän kuin me muut yhteensä täällä, niin otetaanpa pieni vedonlyönti. Minä pystyn todistamaan sinulle, että wincapitassa esitetyt kaupat olivat oikeasti voitollisia ja niitä peesaamalla pystyi saamaan samat tuotot kuin mitä wincapita jäsenille näytti. Pistetään panokseksi vaikka 10000 euroa, eli jos minä en pysty todistamaan tätä asiaa aukottomasti, niin maksan sinulle 10000 euroa ja vastaavasti jos pystyn niin sinä maksat minulle sen 10000 euroa.
        Mitäs hiko sanot?

        Löytyykö sinulta sitten todisteeksi ihan viralliset kuitit? Vai kännykällä otettuja kuvia tietokoneen näytöltä?


      • hiko
        ihmisoikeudet kirjoitti:

        kun kerran olet noinkin viisas ja tiedät valuuttakaupasta enemmän kuin me muut yhteensä täällä, niin otetaanpa pieni vedonlyönti. Minä pystyn todistamaan sinulle, että wincapitassa esitetyt kaupat olivat oikeasti voitollisia ja niitä peesaamalla pystyi saamaan samat tuotot kuin mitä wincapita jäsenille näytti. Pistetään panokseksi vaikka 10000 euroa, eli jos minä en pysty todistamaan tätä asiaa aukottomasti, niin maksan sinulle 10000 euroa ja vastaavasti jos pystyn niin sinä maksat minulle sen 10000 euroa.
        Mitäs hiko sanot?

        En kyllakaan tieda mita ihmisoikeuksilla on tekemista taman asian kanssa mutta olkoon.

        En lyo rahasta vetoja, varsinkin kun se on tassa maassa kielettya.

        Kaiken lisaksi sinun ehdottamasi vetosi on minun silmissa niin tyhmaa etta se vastaa suurin piirtein sita etta sina vaitat etta pystyt todistamaan etta 2 2=5 ja sellaisen vedon hyvaksyminen lahentelee vajaa jarkisen hyvaksi kayttoa. Usko nyt jo hyva mies tai nais ihmisoikeus aktivisti etta WINCAPITA ei ole kaynyt valuutta kaupaa, silla ei ole ollut halussa mitaan "valuutta treidaus robottia" ja valuuttakaupoilla ei tehda kun hyvalla tuurilla hetkellisesti jotain satoja 100% voittoja ja sekin tuurilla, joka kaantyy toisin pain seuraavassa vedossa, Valuuttakauppa on niin kutsuttu nolla summa peli (-provisiot) missa yksi voittaa ja yksi haviaa. Se voitaa jolla on parempaa tietoa, sita ei kerata Tampeerelaisessa tissibaarissa, ei Pattayan kuppiloissa, ei Suonijoen mansikkapelloilla, ei Kuopion torilla, ei, Rautalammen Teboililla, ei Nassjon siirtomaa puutarha mokissa, eika edes Konneveden Osuuspankissakaan. Sita tietoa keraavat asiaan erittain korkeasti koulutetut henkilot jotka keraavat ja analysoivat jokaisen pienen tietomurusen 24 tuntia vuorokaudessa ja onnistuivat hyvalla tuurilla tienaamaan kymmenes osan promillen osan, ei 400% ja valilla homma kusee heiltakin taysin, kun lahtee hiihtolomalle.

        Mutta voin mina Sinulle lyoda yksipuoleisen vedon, lupaan lahjoittaa 10.000 Euroa hyvantekevaisyyteen jos aukottomasti pystyt minulle osoittamaan, kuittien kera ja luotettavien, aika kellolla toimivien, "robotti tietojen" perusteella etta voittoja on tehty 400% monta paivaa perakkain. Pallo on Sinulla.

        HIKO


      • sawatdii.
        hiko kirjoitti:

        En kyllakaan tieda mita ihmisoikeuksilla on tekemista taman asian kanssa mutta olkoon.

        En lyo rahasta vetoja, varsinkin kun se on tassa maassa kielettya.

        Kaiken lisaksi sinun ehdottamasi vetosi on minun silmissa niin tyhmaa etta se vastaa suurin piirtein sita etta sina vaitat etta pystyt todistamaan etta 2 2=5 ja sellaisen vedon hyvaksyminen lahentelee vajaa jarkisen hyvaksi kayttoa. Usko nyt jo hyva mies tai nais ihmisoikeus aktivisti etta WINCAPITA ei ole kaynyt valuutta kaupaa, silla ei ole ollut halussa mitaan "valuutta treidaus robottia" ja valuuttakaupoilla ei tehda kun hyvalla tuurilla hetkellisesti jotain satoja 100% voittoja ja sekin tuurilla, joka kaantyy toisin pain seuraavassa vedossa, Valuuttakauppa on niin kutsuttu nolla summa peli (-provisiot) missa yksi voittaa ja yksi haviaa. Se voitaa jolla on parempaa tietoa, sita ei kerata Tampeerelaisessa tissibaarissa, ei Pattayan kuppiloissa, ei Suonijoen mansikkapelloilla, ei Kuopion torilla, ei, Rautalammen Teboililla, ei Nassjon siirtomaa puutarha mokissa, eika edes Konneveden Osuuspankissakaan. Sita tietoa keraavat asiaan erittain korkeasti koulutetut henkilot jotka keraavat ja analysoivat jokaisen pienen tietomurusen 24 tuntia vuorokaudessa ja onnistuivat hyvalla tuurilla tienaamaan kymmenes osan promillen osan, ei 400% ja valilla homma kusee heiltakin taysin, kun lahtee hiihtolomalle.

        Mutta voin mina Sinulle lyoda yksipuoleisen vedon, lupaan lahjoittaa 10.000 Euroa hyvantekevaisyyteen jos aukottomasti pystyt minulle osoittamaan, kuittien kera ja luotettavien, aika kellolla toimivien, "robotti tietojen" perusteella etta voittoja on tehty 400% monta paivaa perakkain. Pallo on Sinulla.

        HIKO

        sinäkin varmaan tiedät, kuinka paljon thaimaassa harrastetaan vedonlyöntiä?(oletan, että tarkoitit thaimaata)No, onhan suomessakin porttareihin kuseksiminen kielletty ja sitä tehdää kuitenkin.Kysymys on vain huonosta tuurista, jos jää kiinni.


      • ihmisoikeudet
        ihmisoikeudet kirjoitti:

        nyt menit paljastamaan tietämättämyytesi tässä tapauksessa. Valuuttakauppaa on osattu tehdä juuri niillä tuotto prosenteilla mitä wincapitan sivuilla näytettiin ja siitä on olemassa kattava todistus aineisto.

        Tavallaan osoitat tyhmyytesi jos väität että kaupat on laitettu esille myöhässä, mutta silti on useita ihmisiä jotka ovat peesanneet wincapitan osoittamia kauppoja ja saaneet samat tuotot kuin jäsenille on näytetty.

        Jos et nyt vieläkään ymmärrä tätä, niin soita vaikka Timolle ja kysy miten on mahdollista peesata capitan kauppoja ja saada samat tuotot jos kuitenkin olisikin niin, että tulokset olisi manipuloitu jälkeenpäin.

        onkohan nyt päässyt käymään niin,että Hiko on "todistanut" Timolle,että wincapita ei ole käynyt valuuttakauppaa ( kun timo ei tiennyt mihin uskoa)ja myös sen ettei mitään 400% tuottoja voi vuodessa tehdä ! Voi voi oikeesti,ettei ihmiset opi ajattelemaan ITSE !


      • ihmisoikeudet
        hiko kirjoitti:

        En kyllakaan tieda mita ihmisoikeuksilla on tekemista taman asian kanssa mutta olkoon.

        En lyo rahasta vetoja, varsinkin kun se on tassa maassa kielettya.

        Kaiken lisaksi sinun ehdottamasi vetosi on minun silmissa niin tyhmaa etta se vastaa suurin piirtein sita etta sina vaitat etta pystyt todistamaan etta 2 2=5 ja sellaisen vedon hyvaksyminen lahentelee vajaa jarkisen hyvaksi kayttoa. Usko nyt jo hyva mies tai nais ihmisoikeus aktivisti etta WINCAPITA ei ole kaynyt valuutta kaupaa, silla ei ole ollut halussa mitaan "valuutta treidaus robottia" ja valuuttakaupoilla ei tehda kun hyvalla tuurilla hetkellisesti jotain satoja 100% voittoja ja sekin tuurilla, joka kaantyy toisin pain seuraavassa vedossa, Valuuttakauppa on niin kutsuttu nolla summa peli (-provisiot) missa yksi voittaa ja yksi haviaa. Se voitaa jolla on parempaa tietoa, sita ei kerata Tampeerelaisessa tissibaarissa, ei Pattayan kuppiloissa, ei Suonijoen mansikkapelloilla, ei Kuopion torilla, ei, Rautalammen Teboililla, ei Nassjon siirtomaa puutarha mokissa, eika edes Konneveden Osuuspankissakaan. Sita tietoa keraavat asiaan erittain korkeasti koulutetut henkilot jotka keraavat ja analysoivat jokaisen pienen tietomurusen 24 tuntia vuorokaudessa ja onnistuivat hyvalla tuurilla tienaamaan kymmenes osan promillen osan, ei 400% ja valilla homma kusee heiltakin taysin, kun lahtee hiihtolomalle.

        Mutta voin mina Sinulle lyoda yksipuoleisen vedon, lupaan lahjoittaa 10.000 Euroa hyvantekevaisyyteen jos aukottomasti pystyt minulle osoittamaan, kuittien kera ja luotettavien, aika kellolla toimivien, "robotti tietojen" perusteella etta voittoja on tehty 400% monta paivaa perakkain. Pallo on Sinulla.

        HIKO

        sovitaan sitten missä asian voin sinulle todistaa, mutta sitä ennen täytyy tehdä kirjallinen sitoumus lahjoituksen suhteen hyväntekeväisyyteen.

        Todistamiseen tarvitaan ainoastaan kuitit kaupoista, joita on tehty peesaamalla wincapitan kauppoja ja tuotto on enemmän kuin 400% vuosi. Kuitit löytyy koko vuoden 2007 ajalta.


      • Nimetön
        ihmisoikeudet kirjoitti:

        sovitaan sitten missä asian voin sinulle todistaa, mutta sitä ennen täytyy tehdä kirjallinen sitoumus lahjoituksen suhteen hyväntekeväisyyteen.

        Todistamiseen tarvitaan ainoastaan kuitit kaupoista, joita on tehty peesaamalla wincapitan kauppoja ja tuotto on enemmän kuin 400% vuosi. Kuitit löytyy koko vuoden 2007 ajalta.

        Ihmisoikeudet nimimerkillä kirjoittava henkilö on kiistatta esittänyt 10 000€ vedon. Hän pystyy vedon mukaan todistamaan, että Wincapitan valuuttarobotilla on tehty vuoden 2007 aikana jatkuvasti noita kuuluisia 400% tuottoja. Korjaa nyt hyvä ihminen vetosi talteen ja esitä nämä todisteet netissä. Silloin ei KRP:kaan voi niitä "pimittää". Olet mielestäni sanasi syövä pikkuihminen. En edes ymmärrä motiiviasi tällaisien älyttömyyksien väittämiseen, varsinkin kun tiedät, että ne osoittautuvat paskapuheeksi jo muutamien tuntien päästä. Vai yllätätkö nyt kaikki ja todella esittelet näitä kuuluisia todisteita.


      • hiko
        Nimetön kirjoitti:

        Ihmisoikeudet nimimerkillä kirjoittava henkilö on kiistatta esittänyt 10 000€ vedon. Hän pystyy vedon mukaan todistamaan, että Wincapitan valuuttarobotilla on tehty vuoden 2007 aikana jatkuvasti noita kuuluisia 400% tuottoja. Korjaa nyt hyvä ihminen vetosi talteen ja esitä nämä todisteet netissä. Silloin ei KRP:kaan voi niitä "pimittää". Olet mielestäni sanasi syövä pikkuihminen. En edes ymmärrä motiiviasi tällaisien älyttömyyksien väittämiseen, varsinkin kun tiedät, että ne osoittautuvat paskapuheeksi jo muutamien tuntien päästä. Vai yllätätkö nyt kaikki ja todella esittelet näitä kuuluisia todisteita.

        Ihmeellista etta joku jaksaa viela vastata nain vanhaan viestiin. Mutta viestisi oli minun mielesta ihan asiallinen jos se tarkoitti etta haukuit nimimerkkia "ihmisoikeudet". Olen mielstasi samaa mielta etta nimimerkilla ihmisoikeudet esitti vedon jonka mina hyvaksyin hieman muutetuin ehdoin jotka "ihmisoikeudet"kin hyvaksyi. Sen jalkeen ei ole mitaan tapahtunut joten ilmeisesti "ihmisoikeudet" on kiivennyt puihin. Raukkamaista toimintaa. Samalla tavalla on monta muitakin jotka ovat esittaneet etta "Hiko on puhunut itsensa pussiin" ja kuin peraan miten, niin vastausta ei koskaan tulee. Kylla valilla heraa kysymys onko jarki enaa talella kun jotkut kirjoittavat talla palstalla. Ystavallisin Terveisin HIKO


    • sawatdii.

      Aikaisemmasta ketjusta:
         Mina voin todeta seuraavaa: Olen viettanyt aikaa seka Timon etta Riston kanssa ja tunnen heidat henkilokohtaisesti. Joten tiedan etta tama kuuluisa "kaksikko" ei ole syyllistynyt yhteenkaan mainittuun asiaan, joihin heita yritetaan syyllistaa.

      * Comments(0)http://blogi.ristohentunen.com/

      Eiköhän tästä selviä, että kirjoittaja ei ole Risto.Lisäksi hän kirjoittaa 70-80-luvun moottoripyöräilijöistä, josta voisikin päätellä kirjoittajan.Thaimaassa on lämmin ja siellä voi HIKOilla...    

      • Herra Aaltonen

        Nämä kaksi "herraa" ovat olleet mukana melkoisen kovan tason pyramidihuijauksessa. Yritätkö nyt sanoa että nämä "herrat" eivät ole syyllistyneet mihinkään?

        Oikeustaju HALOO?!?!?!


    • Herra Aaltonen

      Kiitokset tästä analyysistä!

      Risto Hentunen on viimeinen vapaalla jalalla oleva WinCapitan päätekijä. Jos voit jotenkin edesauttaa hänen kiinni saamistaan, niin suuret kiitokset!

      Terv. Mikael Lilius, Risto Hentunen, Hannu Kailajärvi ja kumppanit, RÄHRHÄRÄHÄRÄHÄR

      • skientologiaa

        en ole varma lausunnostasi herra aaltonen:

        en tiedä mitä tarkoitat päätekijällä, ja että onko se totta?

        ripan puolustuksesksi on todettava:

        hän on ollut Ihmisoikeuskomission lehden (Ihmisoikeudet-lehti ) päätoimittaja, joten hän on todennäköisesti tutustunut myös scientologeihin.

        Skientologian opit ovat moraalisia ja korostavat eettisyyttä.

        Olisi siis väärin luulla että Ripa olisi tehnyt väärin.

        Kun juttu on näin hämärä että poliisikaan ei taida olla peroillä kaikesta mitä on kuyseessä niin turha syytellä ketään ja leimata ketään.

        Oletan että RIPA on yrittänyt hoitaa asiat moraalisesti, ja kyse on ollut valuuttkaupasta, ja ehkä koko jäsenistö on uskonut ainakin niin olevan.


        Official Citizens Commission on Human Rights -ihmisoikeuskomissio eli CCHR -sivut:


        http://www.cchr.org

        ilmainen download ( tekijä Hubbard L Ron) moraali säännöstöstä , 'Tie Onneen' :

        http://www.twth.org.uk/free-book-form.htm


      • skientologi
        skientologiaa kirjoitti:

        en ole varma lausunnostasi herra aaltonen:

        en tiedä mitä tarkoitat päätekijällä, ja että onko se totta?

        ripan puolustuksesksi on todettava:

        hän on ollut Ihmisoikeuskomission lehden (Ihmisoikeudet-lehti ) päätoimittaja, joten hän on todennäköisesti tutustunut myös scientologeihin.

        Skientologian opit ovat moraalisia ja korostavat eettisyyttä.

        Olisi siis väärin luulla että Ripa olisi tehnyt väärin.

        Kun juttu on näin hämärä että poliisikaan ei taida olla peroillä kaikesta mitä on kuyseessä niin turha syytellä ketään ja leimata ketään.

        Oletan että RIPA on yrittänyt hoitaa asiat moraalisesti, ja kyse on ollut valuuttkaupasta, ja ehkä koko jäsenistö on uskonut ainakin niin olevan.


        Official Citizens Commission on Human Rights -ihmisoikeuskomissio eli CCHR -sivut:


        http://www.cchr.org

        ilmainen download ( tekijä Hubbard L Ron) moraali säännöstöstä , 'Tie Onneen' :

        http://www.twth.org.uk/free-book-form.htm

        saattaa hyvin olla niin että ripa on yrittänyt saada tuotot jäsenille, ja siten itse jäänyt pienemmille voitoilee, koska il juttu vihjaa tuohon?

        Eli voi olla itse tuon systeemin, tai KRP-EU- suomi- yhteiskunnan uhri, kuten ehkä koko wincapita?


      • Etiikka
        skientologi kirjoitti:

        saattaa hyvin olla niin että ripa on yrittänyt saada tuotot jäsenille, ja siten itse jäänyt pienemmille voitoilee, koska il juttu vihjaa tuohon?

        Eli voi olla itse tuon systeemin, tai KRP-EU- suomi- yhteiskunnan uhri, kuten ehkä koko wincapita?

        il = iltalehti


      • nauraa?
        skientologiaa kirjoitti:

        en ole varma lausunnostasi herra aaltonen:

        en tiedä mitä tarkoitat päätekijällä, ja että onko se totta?

        ripan puolustuksesksi on todettava:

        hän on ollut Ihmisoikeuskomission lehden (Ihmisoikeudet-lehti ) päätoimittaja, joten hän on todennäköisesti tutustunut myös scientologeihin.

        Skientologian opit ovat moraalisia ja korostavat eettisyyttä.

        Olisi siis väärin luulla että Ripa olisi tehnyt väärin.

        Kun juttu on näin hämärä että poliisikaan ei taida olla peroillä kaikesta mitä on kuyseessä niin turha syytellä ketään ja leimata ketään.

        Oletan että RIPA on yrittänyt hoitaa asiat moraalisesti, ja kyse on ollut valuuttkaupasta, ja ehkä koko jäsenistö on uskonut ainakin niin olevan.


        Official Citizens Commission on Human Rights -ihmisoikeuskomissio eli CCHR -sivut:


        http://www.cchr.org

        ilmainen download ( tekijä Hubbard L Ron) moraali säännöstöstä , 'Tie Onneen' :

        http://www.twth.org.uk/free-book-form.htm

        "Skientologian opit ovat moraalisia ja korostavat eettisyyttä."

        Ja pöh. Skientologit yrittävät parhaansa mukaan vainota niitä, jotka arvostelevat heitä. Lisäksi he tappoivat sen yhden naisenkin niillä dianetiikka-hoidoillaan.


      • Pöh kanssa
        skientologiaa kirjoitti:

        en ole varma lausunnostasi herra aaltonen:

        en tiedä mitä tarkoitat päätekijällä, ja että onko se totta?

        ripan puolustuksesksi on todettava:

        hän on ollut Ihmisoikeuskomission lehden (Ihmisoikeudet-lehti ) päätoimittaja, joten hän on todennäköisesti tutustunut myös scientologeihin.

        Skientologian opit ovat moraalisia ja korostavat eettisyyttä.

        Olisi siis väärin luulla että Ripa olisi tehnyt väärin.

        Kun juttu on näin hämärä että poliisikaan ei taida olla peroillä kaikesta mitä on kuyseessä niin turha syytellä ketään ja leimata ketään.

        Oletan että RIPA on yrittänyt hoitaa asiat moraalisesti, ja kyse on ollut valuuttkaupasta, ja ehkä koko jäsenistö on uskonut ainakin niin olevan.


        Official Citizens Commission on Human Rights -ihmisoikeuskomissio eli CCHR -sivut:


        http://www.cchr.org

        ilmainen download ( tekijä Hubbard L Ron) moraali säännöstöstä , 'Tie Onneen' :

        http://www.twth.org.uk/free-book-form.htm

        Skientologia on kielletty tai kielletään rahanahneena huijauksena kaikissa oikeasti länsieurooppalaisissa maissa.


    • suomi on sivistysmaa

      hienoa tulla tällaiselle palstalle kirjoittamaan, vastaanotto vieläkin pahempaa, kuin muroissa..

      • HIKO:n fani

        On ihan älytöntä, että jos joku mielenkiintoinen henkilö, kuten HIKO, joka omalla nimellään yrittää avata asiallisesti keskustelua tällä palstalla, niin anonyymeinä esiintyvät paskanjauhajat karkottavat hänet ja samantien monet muut HIKO:n jutuista kiinnostuneet lukijat pois.
        Ettehän te hemmetin finninaamat kaljankittaajat uskalla edes omalla nimellänne tulla esille. Pysykää pois täältä, niin tätäkin palstaa viitsii lukea!!!


      • Herranperseensuti
        HIKO:n fani kirjoitti:

        On ihan älytöntä, että jos joku mielenkiintoinen henkilö, kuten HIKO, joka omalla nimellään yrittää avata asiallisesti keskustelua tällä palstalla, niin anonyymeinä esiintyvät paskanjauhajat karkottavat hänet ja samantien monet muut HIKO:n jutuista kiinnostuneet lukijat pois.
        Ettehän te hemmetin finninaamat kaljankittaajat uskalla edes omalla nimellänne tulla esille. Pysykää pois täältä, niin tätäkin palstaa viitsii lukea!!!

        Etkö jo tajunnut? Tämä "HIKO" on Risto Hentunen itse ja koittaa selitellä tekemisiään. Saadakseen lievemmän tuomion.

        Mutta kirjoitus sinällään oli hyvä!


      • hemmetti!!
        Herranperseensuti kirjoitti:

        Etkö jo tajunnut? Tämä "HIKO" on Risto Hentunen itse ja koittaa selitellä tekemisiään. Saadakseen lievemmän tuomion.

        Mutta kirjoitus sinällään oli hyvä!

        Hiko ei tietääkseni ole nyt 2 kuukauden aikana muuttunut Ristoksi. Tammi-Helmikuun vaihteessa Pattayalla Hiko oli kyllä ihan Hiko, eikä kukaan muu. Vähänkin enemmän sielläpäin matkaavat (ja vähemmänkin), kyllä tietävät kuka Hiko on! Ristosta en kyllä voi sanoa samaa. Ja Ristoa tuskin kukaan haluaakaan tavata. Hikosta on ollut valtavasti hyötyä/apua Thaimaassa matkaaville suomalaisille.
        Sitten kun pääset ammattikoulusta, niin säästät hiukan, niin pääset sinäkin tutustumaan kyseiseen herraan!


      • Stadin starbu
        Herranperseensuti kirjoitti:

        Etkö jo tajunnut? Tämä "HIKO" on Risto Hentunen itse ja koittaa selitellä tekemisiään. Saadakseen lievemmän tuomion.

        Mutta kirjoitus sinällään oli hyvä!

        Ristoko se sinusta siinä?

        http://www.bike.fi/gallery/image.php?id=1375


      • AdaFlink
        hemmetti!! kirjoitti:

        Hiko ei tietääkseni ole nyt 2 kuukauden aikana muuttunut Ristoksi. Tammi-Helmikuun vaihteessa Pattayalla Hiko oli kyllä ihan Hiko, eikä kukaan muu. Vähänkin enemmän sielläpäin matkaavat (ja vähemmänkin), kyllä tietävät kuka Hiko on! Ristosta en kyllä voi sanoa samaa. Ja Ristoa tuskin kukaan haluaakaan tavata. Hikosta on ollut valtavasti hyötyä/apua Thaimaassa matkaaville suomalaisille.
        Sitten kun pääset ammattikoulusta, niin säästät hiukan, niin pääset sinäkin tutustumaan kyseiseen herraan!

        ... kanssa ymmärrä, jotta miksi jostakin henkilöstä pitää väkisellä tehdä joku toinen henkilö.

        Lähtökohtaisesti pitäisi ajatella niin, että sellainen henkilö, joka reilusti kirjoittaa omalla nimellään on se henkilö, joksi hän itsensä esittelee. Sitä paitsi Hikon jutut ovat hyvin kirjoitettuja ja niitä on mukava lukea. Ja toisekseen niissä on paljon asiaakin, jos vaan vastapuolella on aivoja asioiden tajuamiseen.

        Ja mitaan ette voi...


      • aivojen tila
        AdaFlink kirjoitti:

        ... kanssa ymmärrä, jotta miksi jostakin henkilöstä pitää väkisellä tehdä joku toinen henkilö.

        Lähtökohtaisesti pitäisi ajatella niin, että sellainen henkilö, joka reilusti kirjoittaa omalla nimellään on se henkilö, joksi hän itsensä esittelee. Sitä paitsi Hikon jutut ovat hyvin kirjoitettuja ja niitä on mukava lukea. Ja toisekseen niissä on paljon asiaakin, jos vaan vastapuolella on aivoja asioiden tajuamiseen.

        Ja mitaan ette voi...

        nähtiin murossa, muron sampsalla ei näköjään ole tarpeeksi elämän kokemusta ja suvaitsevuutta.

        Off topic mutta eikös adalta evätty pääsy adaflink nickillä muroon siksi koska nimimerkki on liian tunnettu ?

        Jos näin on niin kertoo mielestäni jotain muro foorumin moderoinnin tasosta.


      • AdaFlink
        aivojen tila kirjoitti:

        nähtiin murossa, muron sampsalla ei näköjään ole tarpeeksi elämän kokemusta ja suvaitsevuutta.

        Off topic mutta eikös adalta evätty pääsy adaflink nickillä muroon siksi koska nimimerkki on liian tunnettu ?

        Jos näin on niin kertoo mielestäni jotain muro foorumin moderoinnin tasosta.

        ... selvä väärinkäsitys. Tuollaiseen forumiin, kuin "Asiamiehet" mun nikkiä ei hyväksytty, koska se oli liian tunnettu muista yhteyksistä. Sillä forumilla ei tietääkseni ole mitään yhteistä murojen kanssa (vai onko?).

        Mulla on toimiva nikki AdaFlinkin nikillä Plazaan.

        Ja mitaan ette voi...


      • muistin väärin
        AdaFlink kirjoitti:

        ... selvä väärinkäsitys. Tuollaiseen forumiin, kuin "Asiamiehet" mun nikkiä ei hyväksytty, koska se oli liian tunnettu muista yhteyksistä. Sillä forumilla ei tietääkseni ole mitään yhteistä murojen kanssa (vai onko?).

        Mulla on toimiva nikki AdaFlinkin nikillä Plazaan.

        Ja mitaan ette voi...

        Muistin vaan että jollekin foorumille et ole päässyt nickilläsi


      • AdaFlink
        muistin väärin kirjoitti:

        Muistin vaan että jollekin foorumille et ole päässyt nickilläsi

        ... mun "hylätty nikki" Asiamiehissä hetken ajattelun jälkeen vaan positiivisenä asiana. En oikeen usko, että siellä olisi ollut sellaista ajatussuuntaa, etteikö mun kirjoituksiani olisi haluttu sinne.

        Silloin kun Asiamiehet alkoi toimimaan, niin jokuhan olisi voinut rekata mun nikkini ennenkuin mä olisin sen ehtinyt tehdä ja alkaa kirjoitella AdaFlink-nikillä siellä. Ehkä siksi se nikki oli "bannissa".

        Mulle ei suoraan sanottu, että se nikki ei kelpaa, mutta siellä sivuilla oli lukijoiden esittämiä kysymyksiä, jotta miksi rekisteröiminen ei onnistu. Siellä sanottiin jotenkin näin, jotta "nikki saattaa olla tunnettu muista yhteyksistä ....... ja siksi sen rekisteröiminen...."

        No tosin kirjoittelihan siellä moni tunnettu Suomi24-rek.nikki ja niitten rekisteröiminen oli onnistunut. Tiedä häntä sitten.

        Ja mitaan ette voi...


      • Matti ja Teppo

      • hiko
        Matti ja Teppo kirjoitti:

        Hannu Jortikka, Tepsin entinen valmentaja?

        Ehka se johtuu siita etta otamme kuppia yhta paljon....Mutta mina olen HIFK:lainen.

        Aaamu terveisin laulaja kaksikolle. HIKO


      • Matti ja Teppo.
        hiko kirjoitti:

        Ehka se johtuu siita etta otamme kuppia yhta paljon....Mutta mina olen HIFK:lainen.

        Aaamu terveisin laulaja kaksikolle. HIKO

        että sulla riittää huumoria, mutta kyllä "mekin" olemme stadin kingien kannattajia...


      • Helkkarinperkele
        hemmetti!! kirjoitti:

        Hiko ei tietääkseni ole nyt 2 kuukauden aikana muuttunut Ristoksi. Tammi-Helmikuun vaihteessa Pattayalla Hiko oli kyllä ihan Hiko, eikä kukaan muu. Vähänkin enemmän sielläpäin matkaavat (ja vähemmänkin), kyllä tietävät kuka Hiko on! Ristosta en kyllä voi sanoa samaa. Ja Ristoa tuskin kukaan haluaakaan tavata. Hikosta on ollut valtavasti hyötyä/apua Thaimaassa matkaaville suomalaisille.
        Sitten kun pääset ammattikoulusta, niin säästät hiukan, niin pääset sinäkin tutustumaan kyseiseen herraan!

        No lue nyt jumankauta näiden heppuleiden juttusia! Risto Hentusen blogi vs. tämä nimimerkki "HIKO"!! Hiko kirjoittaa aivan samaa roskaa kuin Hentunen, mutta peittelee tarinoitaan huonon kielitaidon ja kirjoitusasun alle.

        Kyllä ne on samasta kynästä syntyneet nämä jutut!


      • hiko
        Helkkarinperkele kirjoitti:

        No lue nyt jumankauta näiden heppuleiden juttusia! Risto Hentusen blogi vs. tämä nimimerkki "HIKO"!! Hiko kirjoittaa aivan samaa roskaa kuin Hentunen, mutta peittelee tarinoitaan huonon kielitaidon ja kirjoitusasun alle.

        Kyllä ne on samasta kynästä syntyneet nämä jutut!

        Ja kynaaa savuaa....

        Ilta terveisin Hiko


      • AdaFlink
        hiko kirjoitti:

        Ja kynaaa savuaa....

        Ilta terveisin Hiko

        ... här savuaa pääkopassa. Koitin vaan kohteliaasti ukolleni kertoa, että olen ostanut uudet Palmrotin popot. Ukkokos se siitä riemastu ja väitti, että mä oon kohta, kuin Marcosin Imelda. Se oli laskenu mun kenkäni ja tullu siihen tulokseen, että 40 paria ainakin. Vähänks´ mua hatutti, kun se aliarvioi mun kenkävarastoni. Jos se tanssikengät ehti laskea, niin kaikki lenkkarit ja etenkin Nokialaiset hakkuusaappaat se jätti laskelmista pois.

        PS. Ei se hokannu, että niihin kenkiin pitää aina olla sopiva laukkukin. Voihan turhake noita miehiä.

        Ja mitaan ette voi...


      • Ripen Puolustaja
        Herranperseensuti kirjoitti:

        Etkö jo tajunnut? Tämä "HIKO" on Risto Hentunen itse ja koittaa selitellä tekemisiään. Saadakseen lievemmän tuomion.

        Mutta kirjoitus sinällään oli hyvä!

        onko edes syytetty?

        Miski valuuttakauppaa tehnyt tuomittaisiin?

        Joka pankki tekee sitä!


      • löydät ystävän
        Ripen Puolustaja kirjoitti:

        onko edes syytetty?

        Miski valuuttakauppaa tehnyt tuomittaisiin?

        Joka pankki tekee sitä!

        Onko jokainen pankki myös ponzi?


    • tälle foorumille

      Täällä voi keskustella asioista vapaasti koska täällä ei ole samanlaista asenteellista moderointia kuten muro foorumilla.

    • VÄÄRÄSSÄ!!!!

      Hiko itsehän toi julki viesteissään esim.sen että hänet on tuomittu oikeudessa ja muut asiansa, sekä totesipa rehvakkaasti että tuomion olleen sen arvoinen kun sai nähdä verottajan punoittavan naaman kun tälle selvisi että rahat jäävät saamatta tms.Tämän Hikon brassailuviestin voisi kaivaa tuolta jos jaksaisi vaan eipä taida jaksaa mokoman takia vaivautua, ja saattaahan tuo olla muokannut alkuperäisiä juttujaan.

      Sitten tämä nimimerkki valittaa että hänen taustoistaan kirjoitellaan kun itse on tuomut niitä keskustelupalstalle, hohhoijaa. Vai vahingonkorvauksia HIKO-nimimerkkiä käyttävälle, joka väittää nimimerkkiä käyttävän anonyymin nettikeskustelijan kunniaa loukatun kun itse tuo taustansa ja asiansa ensin julki, hohhoijaa pussatkoon vaikka Timon persettä joutessaan. Haluaisinpa nähdä niin debiilin syyttäjän joka edellä mainittujen seikkojen jälkeen alkaisi ajaa kunnianloukkaussyyytettä;)

      • Murotutkija

        Meni kyllä niin, että Hiko kirjoitti nimimerkillä Muropalstalla. Murot kaivoivat Hikon henkilöllisyyden esiin ja paljastivat sen palstalla kaikkine tietoineen. Vähän myöhemmin Hiko sai pysyvän porttikiellon Muropalstalle, koska Hiko pisti muroja 6-0.


      • aivan paikkaansa
        Murotutkija kirjoitti:

        Meni kyllä niin, että Hiko kirjoitti nimimerkillä Muropalstalla. Murot kaivoivat Hikon henkilöllisyyden esiin ja paljastivat sen palstalla kaikkine tietoineen. Vähän myöhemmin Hiko sai pysyvän porttikiellon Muropalstalle, koska Hiko pisti muroja 6-0.

        Hiko kertoi itse henkilöllisyytensä muropalstalla, ei murot ehtineet/osanneet:

        http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t492865,25425


      • sampperi
        aivan paikkaansa kirjoitti:

        Hiko kertoi itse henkilöllisyytensä muropalstalla, ei murot ehtineet/osanneet:

        http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t492865,25425

        ja muropalstalla on aina tutkittu hämäränaisten ja miehien historia. tälläkertaa historia ei ollut kovin mieleinen. taisi sampsakin saada jotain epämiellyttäviä viestejä ja jotkut käyttäjät saivat yksityispuheluitakin keskellä yötä. miten hikon tilanne pattayalla eroaa jotenkin muiden talousrikollisuudesta tuomituista? silläkö että kaveeraa wincapitan johdon kanssa?


      • hiko

        Kivaa tavata vanha tuttu.

        Valitettavasti tama vanha tuttu on niin raukkamainen ja pelkurimainen etta piiloutuu nimimerkin taakse, niin tassa foorumissa kuten Muropalstallakin, jossa han muutama tunti sitten julkaisi Palmunlatva nimella tarkalleen saman postin. Mutta kivempaa ja turvallisempaa on heittaa herjaa "suoja kilven" takana kuin reilusti astua esiin, niinkuin Suomalaisen miehen kuuluu tehda ja seista omien sanojensa takana. Ehka olet hieman Ruotsalainen kuin tykkaat kirjoittaa miesten pepuistakin.

        Olin jo ennen taman viestin tuloa Suomi 24 palstalle jo lahettanyt Sampsa Kurrille, Kirsi Saukonsaarille, seka Yhtyneitten Kuvalehtien Toimitusjohtajalle Alexander Lidholmille (battre talande ja HIFK;lainen) oheisen e-mailin:

        Yksi henkilo yritti eilen palstallanne asiallisesti kertoa:

        "Täällä HIKO siirrettiin suoraan Vihollisen (tm) puolelle ja käytiin todella mauttomasti henkilökohtaisuuksiin."

        ja joku Palmunlatva saa vastata:

        "hohhoijaa pussatkoon vaikka Timon persettä joutessaan."

        Minulla ei ole tapana pussata miesten perseita kuten ei varmaan Teillakaan, mutta siivotkaa "suunne", mina en voi kun minulla on kirjoitusoikeudet evatty...

        Rakentavin aamuterveisin HIKO

        Ajan kuluksi kavin katsomassa Sinun Profiiliasi ja vedin seuraavan johtopaatoksen (pelkastaan spekulointia). Sina nautit suuresti kuin voit Sinun salaisen nimimerkisi takana vapaasti herjata muita ihmisia. Asiatietoa siina Sinun kirjoituksistasi saa hakemalla hakea, mutta tietysti kivaa kun saa olla aanessa. Kuten saksalaiset sanovat "Viele Sprechen aber Nichts"

        Jonkun psykologin mukaan tama osoittaa etta olet ollut (tai olet) koulu kiusattu. Kannattaisi varmaan kaantya ammatti psykiatrin puoleen.

        Lisaksi huomasin etta Sinun kirjoituksiasi sisaltavat ennemman kirjoitus virheita kuin eraan svedu pellen kirjoituksia.

        Sitten Sinun muihin vaitteisiin. Tyytyvaisena ja rehvakaasti ei ole samaa asiaa. Minulla ei ole tapana moukata viestiani, toisin kuten eraat muut kun tulee katuma paalle.

        En mina valittaa siita etta minusta puhutaan, niin kauan kuin pysytaan asiassa eika vedeta mitaan "nuole peresetta" juttuja tai vastaavia. Lisaksi en tykkaa siita etta minusta keskustellaan jos minulle ei suoda aanivuoroa, kuten Muropalstalla kavi. Mina en ole missaan vaiheessa ollut anonyymi netti keskustelijaa, olen alusta asti kirjoittanut omalla nimella ja ilmoittanut yhteys tietoni. Kun Palmulatva joskus paasee sielta latvasta alas hanenkin kannattaisi ehka harkita samaa. Ei palmussa ole kivaa olla piilossa, mina tiedan kun kerran omistankin 6 palmua...

        Sitten se siita kunnianloukauksesta.
        Minut leimattiin Muropalstalla kokainin kayttajaksi, lasten hyvaksi kayttajaksi, vaimojen valittajaksi ja nyt tanaan miesten perseiden nuolijaksi, jos tama ei ole kunnian loukkausta niin mika. Vaikka en toimii anonyymisesti niin en ole n.k.julkisuuden henkilo. kts lakia.

        1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka
        2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,

        Palmukasvattaja terveisin HIKO


      • lieskamies
        hiko kirjoitti:

        Kivaa tavata vanha tuttu.

        Valitettavasti tama vanha tuttu on niin raukkamainen ja pelkurimainen etta piiloutuu nimimerkin taakse, niin tassa foorumissa kuten Muropalstallakin, jossa han muutama tunti sitten julkaisi Palmunlatva nimella tarkalleen saman postin. Mutta kivempaa ja turvallisempaa on heittaa herjaa "suoja kilven" takana kuin reilusti astua esiin, niinkuin Suomalaisen miehen kuuluu tehda ja seista omien sanojensa takana. Ehka olet hieman Ruotsalainen kuin tykkaat kirjoittaa miesten pepuistakin.

        Olin jo ennen taman viestin tuloa Suomi 24 palstalle jo lahettanyt Sampsa Kurrille, Kirsi Saukonsaarille, seka Yhtyneitten Kuvalehtien Toimitusjohtajalle Alexander Lidholmille (battre talande ja HIFK;lainen) oheisen e-mailin:

        Yksi henkilo yritti eilen palstallanne asiallisesti kertoa:

        "Täällä HIKO siirrettiin suoraan Vihollisen (tm) puolelle ja käytiin todella mauttomasti henkilökohtaisuuksiin."

        ja joku Palmunlatva saa vastata:

        "hohhoijaa pussatkoon vaikka Timon persettä joutessaan."

        Minulla ei ole tapana pussata miesten perseita kuten ei varmaan Teillakaan, mutta siivotkaa "suunne", mina en voi kun minulla on kirjoitusoikeudet evatty...

        Rakentavin aamuterveisin HIKO

        Ajan kuluksi kavin katsomassa Sinun Profiiliasi ja vedin seuraavan johtopaatoksen (pelkastaan spekulointia). Sina nautit suuresti kuin voit Sinun salaisen nimimerkisi takana vapaasti herjata muita ihmisia. Asiatietoa siina Sinun kirjoituksistasi saa hakemalla hakea, mutta tietysti kivaa kun saa olla aanessa. Kuten saksalaiset sanovat "Viele Sprechen aber Nichts"

        Jonkun psykologin mukaan tama osoittaa etta olet ollut (tai olet) koulu kiusattu. Kannattaisi varmaan kaantya ammatti psykiatrin puoleen.

        Lisaksi huomasin etta Sinun kirjoituksiasi sisaltavat ennemman kirjoitus virheita kuin eraan svedu pellen kirjoituksia.

        Sitten Sinun muihin vaitteisiin. Tyytyvaisena ja rehvakaasti ei ole samaa asiaa. Minulla ei ole tapana moukata viestiani, toisin kuten eraat muut kun tulee katuma paalle.

        En mina valittaa siita etta minusta puhutaan, niin kauan kuin pysytaan asiassa eika vedeta mitaan "nuole peresetta" juttuja tai vastaavia. Lisaksi en tykkaa siita etta minusta keskustellaan jos minulle ei suoda aanivuoroa, kuten Muropalstalla kavi. Mina en ole missaan vaiheessa ollut anonyymi netti keskustelijaa, olen alusta asti kirjoittanut omalla nimella ja ilmoittanut yhteys tietoni. Kun Palmulatva joskus paasee sielta latvasta alas hanenkin kannattaisi ehka harkita samaa. Ei palmussa ole kivaa olla piilossa, mina tiedan kun kerran omistankin 6 palmua...

        Sitten se siita kunnianloukauksesta.
        Minut leimattiin Muropalstalla kokainin kayttajaksi, lasten hyvaksi kayttajaksi, vaimojen valittajaksi ja nyt tanaan miesten perseiden nuolijaksi, jos tama ei ole kunnian loukkausta niin mika. Vaikka en toimii anonyymisesti niin en ole n.k.julkisuuden henkilo. kts lakia.

        1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka
        2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,

        Palmukasvattaja terveisin HIKO

        hiko, vedä vaikka herne p...eeseesi talousrikostenalalta olet oppisi saanut... kuin myös tuomiosi.


      • hiko
        lieskamies kirjoitti:

        hiko, vedä vaikka herne p...eeseesi talousrikostenalalta olet oppisi saanut... kuin myös tuomiosi.

        Lieskamies.

        Herneita syodaan ei niita vedeta p....eeseeesi. Mitakohan oppia tarkoitat, tunnen montakin tuomittua talousrikollista enka siita hapea yhtaan. Montako Sina tunnet? Niitten tunteminen voi jopa avartaa maailmankuvaa.Huomasin etta tykkaat kirjoittamaan paljon, eikos kotona saa tarpeeksi kirjoitus vihkoja.... Minulla on muuten taysin puhdas rikosrekisteri, nakyyko Sinulla viela ne 3 viime vuotista karkkien varastamis tapausta seka se yhden mummon lieva ryostoyritys, mista Sinua pistettiin villasella.

        Talleko linjalle Sina haluat,

        HIKO


      • Cluso627.
        hiko kirjoitti:

        Lieskamies.

        Herneita syodaan ei niita vedeta p....eeseeesi. Mitakohan oppia tarkoitat, tunnen montakin tuomittua talousrikollista enka siita hapea yhtaan. Montako Sina tunnet? Niitten tunteminen voi jopa avartaa maailmankuvaa.Huomasin etta tykkaat kirjoittamaan paljon, eikos kotona saa tarpeeksi kirjoitus vihkoja.... Minulla on muuten taysin puhdas rikosrekisteri, nakyyko Sinulla viela ne 3 viime vuotista karkkien varastamis tapausta seka se yhden mummon lieva ryostoyritys, mista Sinua pistettiin villasella.

        Talleko linjalle Sina haluat,

        HIKO

        Terveiset täältä Suomesta sinne Thaimaaseen.Anteeksi kirjoitustapani minä en ole hyvä kirjoittaan,mutta yritän parhaani.Kysymys Teille meinaatko ihan oikeasti,että WinCapita/tan liittyneet yhtiöt eivät olisio tehneet mitään valuuttakauppaa?.Ja miksi se ei onnistiisi rakentaa softa(eli robotti)joita on Te tiedätte ja minä tiedän eikö ole mahdollista sellaista tehä?Vaikka tuotot ei varmaankaan aina pystyisi 400%tiin,mutta minulle lupas eräs Panamalainen valuuttameklari 64%tin vuosittaista tuottoa heillä yleensä tuo tuotto on ollut asiakkeillensa jo kauvan asiakaskunta koostuu kuulemma Usalaisista lähinnä,ja tämä meklari on tehnyt kauppaa noin 25 vuotta.Tiedät varmaan warrattikaupatkin joten ei se tuhansienkaan prosenttien saanti ole harvinaista,mutta sitä ei näe kylläkään kun yleensä Nokian osari päivänä

        tällästä on tapahtunut minunki aikanani monesti
        ja olempa joskus osannut ottaa kyytiin oikeita warrantteja-johdannaisiakin joilla saa myös vipua

        vipua saa myös pelamaalla niinkö minä olen 90-luvulla tehnyt suurin ostos oli 33 miljoonalla mmk;lla Nokian osaketta sisään ja myin ne sitten illalla puhelitse meklarini kautta Nysen pörssiin

        eli kyseessä oli suuri velkavipu,mutta tuli sillä tulostakin ja tietysti joukoon mahtui tappiotakin
        kaikki tkee tappiokauppoja ei sellaista olekkaan tai en minä ainakaan tiedä tiedätkö Te?
        -T Cluso627


    • sfdgju6

      Etkä osaa yksinkertaisimpia yhdyssanoja, paskapuhetta koko kaveri.

      • Cluso627.

        Jos saa kysyä oletko itse käynyt kauppaa valuutoilla,osakkeilla,johdannaislilla yms.?
        ja jos niin kuinka paljon meillä on täällä hesassa professori joka ei ole käynyt käsittääkseni kappaa kun omx;n osakkeilla muutoin hän harrastaa kolikon heittoa


      • Os.5
        Cluso627. kirjoitti:

        Jos saa kysyä oletko itse käynyt kauppaa valuutoilla,osakkeilla,johdannaislilla yms.?
        ja jos niin kuinka paljon meillä on täällä hesassa professori joka ei ole käynyt käsittääkseni kappaa kun omx;n osakkeilla muutoin hän harrastaa kolikon heittoa

        että sinulle vastaa vain määrätynlaiset ihmiset.


      • hiko
        Cluso627. kirjoitti:

        Jos saa kysyä oletko itse käynyt kauppaa valuutoilla,osakkeilla,johdannaislilla yms.?
        ja jos niin kuinka paljon meillä on täällä hesassa professori joka ei ole käynyt käsittääkseni kappaa kun omx;n osakkeilla muutoin hän harrastaa kolikon heittoa

        Taisit Cluso klickata hieman vaara viesti koska tamahan pitaa olla vastaus minun laudaatturi epailyyn.

        Mutta vastataan molempiin samalla. Jo minulla on ylioppilas kirjoituksissa Laudaturin Suomen kielessa kuten jo kerran olen sanonut. Luulisi etta kerran riitaisi. Sehan ei esta sita etta en "osaa yksinkertaisimpia yhdyssanoja", ja "voinhan olla paskapuhetta koko kaveri". Toisaalta taas mina pidan nimimerkki "sfdgju6" erittain fiksuna, yhdyssanoja osaavana ja luulen etta, kun hanen ehka murrosiasta hieman karkea kielenkaytto korjaantuu, viimeistaan rippikoulun jalkeen, hanesta voi tulla erinomainen Suomen verbaalisen ulosannin suurlahettilas. Se siita.

        Sitten Cluso. Ensin meinasin vastata Sinulle viivana, mutta sitten rupesin katsomaan Sinun aikaisempia saavutuksiasi. Olen m.m pitanyt monta paivaa sellaisen duologi liekkimiehen kanssa jossa myos yritat leikkia tyhmaa, viisasta, Joten ajattelin etta en viitsi Sinulle vastata.

        Mutt hyvauskoisena yritan kuitenkin. Osaan kylla vielakin valuutakaupan ja porssikaupan johdanaiset. Helsingissa on montakin proffaa jotka eivat kay porssi- eika valuutta kaupaa. Mina olen kaynyt. Sinun vipuvarsi teoria on ihan paikansa pitava, unohdit vaan kertoa sen etta vipu toimii molmpiin suuntiin joskus voitaa joskus haviaa, kysymyksessahan on nolla summa peli (-provisiot) ja se jolla on parempaa tietoa voitaa. En usko etta Sinulle riitaa aikaa kerata sita tietoa kuin nain ahkerasti kirjoittelet naita Sinun laadukaita posteja talle palstalle. Lisaksi unohdit kertoa etta se 32 miljoonan vivun hankiminine maksoi Sinulle maltaitta ja lisaksi Sinun piti kiinnittaa seka Aitisi etta Mummosi talot sen vakuudeksi. Nythan sulla kavi hyva tuuri etta riski ei toteutunut ja perhe rauhasi sailyy. Kaikille ei ole niin kaynyt....

        VALUUTTA TERVEISIN   


      • WinCapita kusetus
        hiko kirjoitti:

        Taisit Cluso klickata hieman vaara viesti koska tamahan pitaa olla vastaus minun laudaatturi epailyyn.

        Mutta vastataan molempiin samalla. Jo minulla on ylioppilas kirjoituksissa Laudaturin Suomen kielessa kuten jo kerran olen sanonut. Luulisi etta kerran riitaisi. Sehan ei esta sita etta en "osaa yksinkertaisimpia yhdyssanoja", ja "voinhan olla paskapuhetta koko kaveri". Toisaalta taas mina pidan nimimerkki "sfdgju6" erittain fiksuna, yhdyssanoja osaavana ja luulen etta, kun hanen ehka murrosiasta hieman karkea kielenkaytto korjaantuu, viimeistaan rippikoulun jalkeen, hanesta voi tulla erinomainen Suomen verbaalisen ulosannin suurlahettilas. Se siita.

        Sitten Cluso. Ensin meinasin vastata Sinulle viivana, mutta sitten rupesin katsomaan Sinun aikaisempia saavutuksiasi. Olen m.m pitanyt monta paivaa sellaisen duologi liekkimiehen kanssa jossa myos yritat leikkia tyhmaa, viisasta, Joten ajattelin etta en viitsi Sinulle vastata.

        Mutt hyvauskoisena yritan kuitenkin. Osaan kylla vielakin valuutakaupan ja porssikaupan johdanaiset. Helsingissa on montakin proffaa jotka eivat kay porssi- eika valuutta kaupaa. Mina olen kaynyt. Sinun vipuvarsi teoria on ihan paikansa pitava, unohdit vaan kertoa sen etta vipu toimii molmpiin suuntiin joskus voitaa joskus haviaa, kysymyksessahan on nolla summa peli (-provisiot) ja se jolla on parempaa tietoa voitaa. En usko etta Sinulle riitaa aikaa kerata sita tietoa kuin nain ahkerasti kirjoittelet naita Sinun laadukaita posteja talle palstalle. Lisaksi unohdit kertoa etta se 32 miljoonan vivun hankiminine maksoi Sinulle maltaitta ja lisaksi Sinun piti kiinnittaa seka Aitisi etta Mummosi talot sen vakuudeksi. Nythan sulla kavi hyva tuuri etta riski ei toteutunut ja perhe rauhasi sailyy. Kaikille ei ole niin kaynyt....

        VALUUTTA TERVEISIN   

        vai ei?

        Hikootti!


      • Cluso627.
        hiko kirjoitti:

        Taisit Cluso klickata hieman vaara viesti koska tamahan pitaa olla vastaus minun laudaatturi epailyyn.

        Mutta vastataan molempiin samalla. Jo minulla on ylioppilas kirjoituksissa Laudaturin Suomen kielessa kuten jo kerran olen sanonut. Luulisi etta kerran riitaisi. Sehan ei esta sita etta en "osaa yksinkertaisimpia yhdyssanoja", ja "voinhan olla paskapuhetta koko kaveri". Toisaalta taas mina pidan nimimerkki "sfdgju6" erittain fiksuna, yhdyssanoja osaavana ja luulen etta, kun hanen ehka murrosiasta hieman karkea kielenkaytto korjaantuu, viimeistaan rippikoulun jalkeen, hanesta voi tulla erinomainen Suomen verbaalisen ulosannin suurlahettilas. Se siita.

        Sitten Cluso. Ensin meinasin vastata Sinulle viivana, mutta sitten rupesin katsomaan Sinun aikaisempia saavutuksiasi. Olen m.m pitanyt monta paivaa sellaisen duologi liekkimiehen kanssa jossa myos yritat leikkia tyhmaa, viisasta, Joten ajattelin etta en viitsi Sinulle vastata.

        Mutt hyvauskoisena yritan kuitenkin. Osaan kylla vielakin valuutakaupan ja porssikaupan johdanaiset. Helsingissa on montakin proffaa jotka eivat kay porssi- eika valuutta kaupaa. Mina olen kaynyt. Sinun vipuvarsi teoria on ihan paikansa pitava, unohdit vaan kertoa sen etta vipu toimii molmpiin suuntiin joskus voitaa joskus haviaa, kysymyksessahan on nolla summa peli (-provisiot) ja se jolla on parempaa tietoa voitaa. En usko etta Sinulle riitaa aikaa kerata sita tietoa kuin nain ahkerasti kirjoittelet naita Sinun laadukaita posteja talle palstalle. Lisaksi unohdit kertoa etta se 32 miljoonan vivun hankiminine maksoi Sinulle maltaitta ja lisaksi Sinun piti kiinnittaa seka Aitisi etta Mummosi talot sen vakuudeksi. Nythan sulla kavi hyva tuuri etta riski ei toteutunut ja perhe rauhasi sailyy. Kaikille ei ole niin kaynyt....

        VALUUTTA TERVEISIN   

        Kirjoitat"32 miljoonan vivun hankiminine maksoi Sinulle maltaitta ja lisaksi Sinun piti kiinnittaa seka Aitisi etta Mummosi talot sen vakuudeksi"Tämä ei kuule arvon herra pidä yhtään paikkaansa tein niitä kauppoja silloisen Merita pankkiiriliikkeen kanssa minulta EI vaadittu vakuuksia.Riitti että myin Nokia erät saman vuorokauden aikaan pois.Eli muhun luotettiin kyseisessä pankkiiriliikkeessä ja luotonantokykyyn niin ei kuule tarvinnut kiinnittää yhtään mitään.Ja tein sinä vuonna muuten pelkät myynnit jos laskee noin 1,7 mirjardin mmk;n edestä juuri tällä menetelmällä.Nykysin pankit/pankkiiriliikkeet eivät anna tuollaisia limeettejä Eq antaa johonkin rajaan asti,mutta ei noin suuria se aika oli silloin.Minulla ei ole lauraturin arvosanaa eikä tule!mutta se ei tee minusta huonompaa ihmistä!Ei kaikki ole jotain vitun professoreita sun muita.


      • Cluso627.
        hiko kirjoitti:

        Taisit Cluso klickata hieman vaara viesti koska tamahan pitaa olla vastaus minun laudaatturi epailyyn.

        Mutta vastataan molempiin samalla. Jo minulla on ylioppilas kirjoituksissa Laudaturin Suomen kielessa kuten jo kerran olen sanonut. Luulisi etta kerran riitaisi. Sehan ei esta sita etta en "osaa yksinkertaisimpia yhdyssanoja", ja "voinhan olla paskapuhetta koko kaveri". Toisaalta taas mina pidan nimimerkki "sfdgju6" erittain fiksuna, yhdyssanoja osaavana ja luulen etta, kun hanen ehka murrosiasta hieman karkea kielenkaytto korjaantuu, viimeistaan rippikoulun jalkeen, hanesta voi tulla erinomainen Suomen verbaalisen ulosannin suurlahettilas. Se siita.

        Sitten Cluso. Ensin meinasin vastata Sinulle viivana, mutta sitten rupesin katsomaan Sinun aikaisempia saavutuksiasi. Olen m.m pitanyt monta paivaa sellaisen duologi liekkimiehen kanssa jossa myos yritat leikkia tyhmaa, viisasta, Joten ajattelin etta en viitsi Sinulle vastata.

        Mutt hyvauskoisena yritan kuitenkin. Osaan kylla vielakin valuutakaupan ja porssikaupan johdanaiset. Helsingissa on montakin proffaa jotka eivat kay porssi- eika valuutta kaupaa. Mina olen kaynyt. Sinun vipuvarsi teoria on ihan paikansa pitava, unohdit vaan kertoa sen etta vipu toimii molmpiin suuntiin joskus voitaa joskus haviaa, kysymyksessahan on nolla summa peli (-provisiot) ja se jolla on parempaa tietoa voitaa. En usko etta Sinulle riitaa aikaa kerata sita tietoa kuin nain ahkerasti kirjoittelet naita Sinun laadukaita posteja talle palstalle. Lisaksi unohdit kertoa etta se 32 miljoonan vivun hankiminine maksoi Sinulle maltaitta ja lisaksi Sinun piti kiinnittaa seka Aitisi etta Mummosi talot sen vakuudeksi. Nythan sulla kavi hyva tuuri etta riski ei toteutunut ja perhe rauhasi sailyy. Kaikille ei ole niin kaynyt....

        VALUUTTA TERVEISIN   

        "kysymyksessahan on nolla summa peli (-provisiot) ja se jolla on parempaa tietoa voitaa.Kerroppa mulle miten tämä on mahdollista lyhyessä kaupankäynnissä?Lyhyttä kauppaa voi vain käydä menestyksellisesti teknisellä analyysillä ei fundamenteillä(hyvin harvoin fundamenteillä).


      • hiko
        WinCapita kusetus kirjoitti:

        vai ei?

        Hikootti!

        Sinun kysymyksesi ymmarran hyvin, mutta mielestani olen niin monessa yhteydessa siihen jo vastannut. Wincapita on kusetus ja ne henkilot jotka ovat sen pistanyt alulle ovat alusta lahtien tiennyt sen etta se on kusetus. Tama ei tarkoita sita etta ne henkilot jotka ovat olleet mukana siina, vaikka ihan alkuajoista lahtien olisivat tienneet etta se on kusetusta vaan uskon etta Hannun lisaksi hyvin harva tiesi etta se oli kusetusta,. Siina varmaan piileksii Wincapitan "menestys". Tietysti Hannun lahiymparistossahan on ollut pakko olla pieni ydin jouko joka on "tehdasta" pyorittaneet, hoitaneet "tiliotteet", pistanyt varina ahtopainemittariin ja hoitaneet ulosmaksut "hyville" sponsoreille. Nama henkilot ovat pakostakin olleet Hannun kanssa joka paivaisessa yhteistoissa muuten homma ei olisi toiminut. Nama henkilot eivat tosin ole Joulupukki Risto eika Vyolaukku Timo, he ovat olleet liian kaukana "paakonttorista" ja mahdollinen paivittainen kommunikaatio olisi jattanyt sormenjalkia... Vaan nama ihmiset ovat jotain muita ihmisia mista ei ole julkisuudessa kerrottu mitaan. Joten KRP:n keksima nimitys Ristolle ja Timolle (Wincapitan kakkos ja kolmois mies) on mielestani taysin vaara. Tama ei tietysti tarkoita sita etta ne ei voisi olla "konnia" mutta ehka astetta lievempia ainakin....

        Sitten mitaa tulee Sinuun "hikootti" sanaan niin voisin pida sita loukauksena jos silla tarkoitat etta mina olsisin idiotti. Mutta sitahan sina et varmaan tarkoita....

        Yo-terveisin HIKO

        Ps enaa pari tuntia enaa niin ehka se Moto Gp kisa Quatarista alkaa, eilen se peruuntui sateen takia. Kallio lahtee 10 startti ruudusta!!!


      • hiko
        Cluso627. kirjoitti:

        Kirjoitat"32 miljoonan vivun hankiminine maksoi Sinulle maltaitta ja lisaksi Sinun piti kiinnittaa seka Aitisi etta Mummosi talot sen vakuudeksi"Tämä ei kuule arvon herra pidä yhtään paikkaansa tein niitä kauppoja silloisen Merita pankkiiriliikkeen kanssa minulta EI vaadittu vakuuksia.Riitti että myin Nokia erät saman vuorokauden aikaan pois.Eli muhun luotettiin kyseisessä pankkiiriliikkeessä ja luotonantokykyyn niin ei kuule tarvinnut kiinnittää yhtään mitään.Ja tein sinä vuonna muuten pelkät myynnit jos laskee noin 1,7 mirjardin mmk;n edestä juuri tällä menetelmällä.Nykysin pankit/pankkiiriliikkeet eivät anna tuollaisia limeettejä Eq antaa johonkin rajaan asti,mutta ei noin suuria se aika oli silloin.Minulla ei ole lauraturin arvosanaa eikä tule!mutta se ei tee minusta huonompaa ihmistä!Ei kaikki ole jotain vitun professoreita sun muita.

        Vastaan Sinun molmpiin viestiisi yhdella viestilla. Vielakin hieman eparoin ehka hieman vastata, koska olen saanut Sinusta hieman epamaaraisen kuvan, johtuen Sinun aikaisemmista kirjoituksistasi. Mutta olkoon, jatketaan asialinjalla.

        Tama Sinun 32 miljoonan limiitti (oliko muuten markkoja vai Euroja?) hieman ihmettelen. Jos se oli Syp:n aikana niin sina asioit ilmeisesti joko Wahlroosin Nallen, Lars-Olof Staffansin, Kari Stadighin, Eira Palin-Lehtisen tai Maarit Nakyvan kanssa. Kaikki paitsi viimeksi mainittu olivat joko/ja koulukavereita tai opikselija kavereita tai tyotovereita Hankenissa joten vaitan hieman tuntevani heidan ajatusmaailmaa, ei he jaannut 32 miljoonan limiitteja ihan noin vaan. Ottaen viela huomion sen etta sina et selvastikaan osaa kommunikoida Suomen Ruotsalaisten kanssa missa tama niin mainostettu Small Talk on erittain tarkeaa, niin olen asiasta vielakin vakuutuneempi. Suomen Ruotsalaiselle ei sanota etta "jotain vitun professoreita sun muita." eika saa nayttaa sita etta on alemmus kompleksia sanomalla "Minulla ei ole lauraturin arvosanaa eikä tule!mutta se ei tee minusta huonompaa ihmistä" Niilla meriitteilla et paase sisaan siihen kiehtovaan Suomen Ruotsalaisten Raha Mailmaan.

        Mutt Tsemppia vaan, jatkaa porsissa ja valuuttamarkkinoilla kovalla vivulla kylla se onni viela koitaa, ettei ei tarvitse tuhlata aikansa nettikuppilassa muistamassa vanhoja aikoja kun viela sai luottoa....

        Yo terveisin HIKO ja muista Sinakin katso Kallion Moto GP debyyttia tunnin paasta.


      • AdaFlink
        hiko kirjoitti:

        Vastaan Sinun molmpiin viestiisi yhdella viestilla. Vielakin hieman eparoin ehka hieman vastata, koska olen saanut Sinusta hieman epamaaraisen kuvan, johtuen Sinun aikaisemmista kirjoituksistasi. Mutta olkoon, jatketaan asialinjalla.

        Tama Sinun 32 miljoonan limiitti (oliko muuten markkoja vai Euroja?) hieman ihmettelen. Jos se oli Syp:n aikana niin sina asioit ilmeisesti joko Wahlroosin Nallen, Lars-Olof Staffansin, Kari Stadighin, Eira Palin-Lehtisen tai Maarit Nakyvan kanssa. Kaikki paitsi viimeksi mainittu olivat joko/ja koulukavereita tai opikselija kavereita tai tyotovereita Hankenissa joten vaitan hieman tuntevani heidan ajatusmaailmaa, ei he jaannut 32 miljoonan limiitteja ihan noin vaan. Ottaen viela huomion sen etta sina et selvastikaan osaa kommunikoida Suomen Ruotsalaisten kanssa missa tama niin mainostettu Small Talk on erittain tarkeaa, niin olen asiasta vielakin vakuutuneempi. Suomen Ruotsalaiselle ei sanota etta "jotain vitun professoreita sun muita." eika saa nayttaa sita etta on alemmus kompleksia sanomalla "Minulla ei ole lauraturin arvosanaa eikä tule!mutta se ei tee minusta huonompaa ihmistä" Niilla meriitteilla et paase sisaan siihen kiehtovaan Suomen Ruotsalaisten Raha Mailmaan.

        Mutt Tsemppia vaan, jatkaa porsissa ja valuuttamarkkinoilla kovalla vivulla kylla se onni viela koitaa, ettei ei tarvitse tuhlata aikansa nettikuppilassa muistamassa vanhoja aikoja kun viela sai luottoa....

        Yo terveisin HIKO ja muista Sinakin katso Kallion Moto GP debyyttia tunnin paasta.

        ... jotta paljonko se hävis (saattaa muuten suuttua kysymyksestäsi). Siltä voi löytyä jos jonkinlaisia selityksiä epäonnistuneille kaupoille.

        Meillä Suomessa on loppuillan ohjelmat nelosella tunnin myöhässä, koska nelonen näyttää eilen perutun ja nyt kohta ajettavan Moto-GP:n. Kalliolle vaan tsemppiä tulevaan taistoon.

        Ja mitaan ette voi...


      • Cluso627.
        hiko kirjoitti:

        Vastaan Sinun molmpiin viestiisi yhdella viestilla. Vielakin hieman eparoin ehka hieman vastata, koska olen saanut Sinusta hieman epamaaraisen kuvan, johtuen Sinun aikaisemmista kirjoituksistasi. Mutta olkoon, jatketaan asialinjalla.

        Tama Sinun 32 miljoonan limiitti (oliko muuten markkoja vai Euroja?) hieman ihmettelen. Jos se oli Syp:n aikana niin sina asioit ilmeisesti joko Wahlroosin Nallen, Lars-Olof Staffansin, Kari Stadighin, Eira Palin-Lehtisen tai Maarit Nakyvan kanssa. Kaikki paitsi viimeksi mainittu olivat joko/ja koulukavereita tai opikselija kavereita tai tyotovereita Hankenissa joten vaitan hieman tuntevani heidan ajatusmaailmaa, ei he jaannut 32 miljoonan limiitteja ihan noin vaan. Ottaen viela huomion sen etta sina et selvastikaan osaa kommunikoida Suomen Ruotsalaisten kanssa missa tama niin mainostettu Small Talk on erittain tarkeaa, niin olen asiasta vielakin vakuutuneempi. Suomen Ruotsalaiselle ei sanota etta "jotain vitun professoreita sun muita." eika saa nayttaa sita etta on alemmus kompleksia sanomalla "Minulla ei ole lauraturin arvosanaa eikä tule!mutta se ei tee minusta huonompaa ihmistä" Niilla meriitteilla et paase sisaan siihen kiehtovaan Suomen Ruotsalaisten Raha Mailmaan.

        Mutt Tsemppia vaan, jatkaa porsissa ja valuuttamarkkinoilla kovalla vivulla kylla se onni viela koitaa, ettei ei tarvitse tuhlata aikansa nettikuppilassa muistamassa vanhoja aikoja kun viela sai luottoa....

        Yo terveisin HIKO ja muista Sinakin katso Kallion Moto GP debyyttia tunnin paasta.

        Niin tarkoitin sillä että ei kaikkien tarvi olla vitun professoreja vai oletko sitä mieltä?,että jos ei ole professori niin ei ole mitään...?Se on kuule mun milestä ihan sama mikä titteli se on (tulos puhuu puolestaan!).Maarit Näkyvän tiedän olen ollut hänen silloisessa Merita pankin asiakkaille suuunnatussa illallis jutusssa mukana Rovaniemellä muutoin en häntä tiedä/tunne.Ne oli markka aikoja ja meklari anto limiittiä ei siinä pankinjohtajien tykönä tarvinnut rampata se oli 90 luvun lopussa nää kaupat.Eli HIKO ihan oikeasti me siis minä ja kaverini Saulin kanssa tehtiin kymmenillä miljoonilla markoilla päivänsisäistä kauppaa ja ei oltu puhuttu koko hommasta pankinjohtajan kanssa mitään ei mitään silloisen Merita pankkiiriliikkessä vaan annettiin tollaisia "luottoja" ihan tosi,mutta en enää tarvi ja teen kauppaa tai en tee,mutta en enää tollaisilla hirmu luotoilla enkä velaksi ollenkaan. Eikä niitä etes saisi olen aika varma siitä.Enkä välttämättä enää kykenisi enää tekemäänkään sairauteni vuoksi niin raskaita kauppoja,koska ne on helvetin raskaita kauppoja henkisesti tehä, kun on se tappion mahdollisuus joskun se teoriassa oli jopa rajaton kun myi shortiksin(siis lyhyeksi) Nokiaa miljoonilla ja sama erä piti ostaa takasin enenkö Suomen pörssi menee kiinni
        jos kurssi laski niin tuli voittoa,mutta jos nousi ja noustahan voi siis teoriassa mihinkä vaan asti.Eli tätäkin olen tehnyt,mutta eniten olen tehnyt johdannaiskauppoja termiinisopimuksia ja optiota ja joskus turbo warrantteja.Pyydän anteeksi jos otit itseesi tuon vitun professori jutun se ei ollut Teille tarkoitettu vaan niinkö yleisesti ottaen.

        Osuuspankin Liisa Kuoksa on sen sijaan tuttu hyvinki tuttu hän on ollut töissä Sampossa,Mandatumilla,Eq;lla ja nyt käsittääkseni OP;lla pankkiiriliikkeessä
        tunnetko hänet?.

        Niin minäkin olen työkyvyttömyys eläkkeellä ja käsitin myös,että Te olette,mutta varmasti eri syystä,mutta onko silläkään loppupeleissä väliä.


      • Cluso627.
        Cluso627. kirjoitti:

        Niin tarkoitin sillä että ei kaikkien tarvi olla vitun professoreja vai oletko sitä mieltä?,että jos ei ole professori niin ei ole mitään...?Se on kuule mun milestä ihan sama mikä titteli se on (tulos puhuu puolestaan!).Maarit Näkyvän tiedän olen ollut hänen silloisessa Merita pankin asiakkaille suuunnatussa illallis jutusssa mukana Rovaniemellä muutoin en häntä tiedä/tunne.Ne oli markka aikoja ja meklari anto limiittiä ei siinä pankinjohtajien tykönä tarvinnut rampata se oli 90 luvun lopussa nää kaupat.Eli HIKO ihan oikeasti me siis minä ja kaverini Saulin kanssa tehtiin kymmenillä miljoonilla markoilla päivänsisäistä kauppaa ja ei oltu puhuttu koko hommasta pankinjohtajan kanssa mitään ei mitään silloisen Merita pankkiiriliikkessä vaan annettiin tollaisia "luottoja" ihan tosi,mutta en enää tarvi ja teen kauppaa tai en tee,mutta en enää tollaisilla hirmu luotoilla enkä velaksi ollenkaan. Eikä niitä etes saisi olen aika varma siitä.Enkä välttämättä enää kykenisi enää tekemäänkään sairauteni vuoksi niin raskaita kauppoja,koska ne on helvetin raskaita kauppoja henkisesti tehä, kun on se tappion mahdollisuus joskun se teoriassa oli jopa rajaton kun myi shortiksin(siis lyhyeksi) Nokiaa miljoonilla ja sama erä piti ostaa takasin enenkö Suomen pörssi menee kiinni
        jos kurssi laski niin tuli voittoa,mutta jos nousi ja noustahan voi siis teoriassa mihinkä vaan asti.Eli tätäkin olen tehnyt,mutta eniten olen tehnyt johdannaiskauppoja termiinisopimuksia ja optiota ja joskus turbo warrantteja.Pyydän anteeksi jos otit itseesi tuon vitun professori jutun se ei ollut Teille tarkoitettu vaan niinkö yleisesti ottaen.

        Osuuspankin Liisa Kuoksa on sen sijaan tuttu hyvinki tuttu hän on ollut töissä Sampossa,Mandatumilla,Eq;lla ja nyt käsittääkseni OP;lla pankkiiriliikkeessä
        tunnetko hänet?.

        Niin minäkin olen työkyvyttömyys eläkkeellä ja käsitin myös,että Te olette,mutta varmasti eri syystä,mutta onko silläkään loppupeleissä väliä.

        pahin päivänsisäinen tappio oli yli miljoonan mmk,mutta homma kummiski päätyi plussan puolelle.
        Adan kanssa en keskustele.Tai jos hän jatkaa minun mollaamista minä en kirjoita sitten mitään HIKO.


      • hiko
        Cluso627. kirjoitti:

        "kysymyksessahan on nolla summa peli (-provisiot) ja se jolla on parempaa tietoa voitaa.Kerroppa mulle miten tämä on mahdollista lyhyessä kaupankäynnissä?Lyhyttä kauppaa voi vain käydä menestyksellisesti teknisellä analyysillä ei fundamenteillä(hyvin harvoin fundamenteillä).

        TERVEHDYS.

        Minun piti vastata Sinulle, mutta sitten huomasin etta ei Sinulla enaa ollut muutama viestia jaljella, joten niihin en pysty enaa vastata. Kuitenkin viitasit johonkin Talouselaman artikkeliin joka ei auennut, ja sitten siiterasit jonkun tekemaa uutis artikkelia joka kertoo Suomalisesta elakelaisesta joka kavi vanhoilla paivilla viela porssi kauppaa Aurinko rannasta kasin.. Mulle jai epaselvaksi oliko se kertomus Sinusta?

        Mutta vastataan Sinun tassa esittamaan kysymykseen. Nyt taytyy muistaa etta se on yli 25 vuotta siita kun olen naita juttuja seurannut ja hieman opettanutkin mutta yritan muistaa ja taytyy myontaa etta kavin internetissa tarkistamassa etta onko mitaan ”uutta” auringon alla.

        Kylla valuuttakauppa on nolla summa peli pelaatko lyhytta kauppa teknillisella analyysilla vai pelaatko pitkaa kauppaa ”fundamenteilla’ Joka paiva joku voittaa ja joku haviaa. Paivan aikana kertyneet voitot vastaavat tarkalleen saman paivan aikana kertyneet tappiot vahennettyna n.k. spreadin eli osto/myyntikurssien eron ja mahdollisesti myoskin valittajien ylimaaraiset palvelu maksut. Nain yksikertaista se on. Tuskin haviajat ovat siella huvin vuoksi, hekin luulevat parjaavansa mutta aina joku on nokkelampi, yleensa se jolla on vahan parempaa tietoa.

        Tekninen analyysihan ei ole pelkastaan apuvaline lyhyessa kaupassa vaan sita kaytetaan myos pitkissa kaupoissa. Lyhyen kaupan analyyseissa kiinnitetaan vain enemman huomiota paivan kauppavolyymeihin, paivan hinta heilahteluihin ja uskotaan etta Trendi on Ystavasi eli uskotaan etta historia toistaa itsensa ja trendeilla ratsamisella paastaisiin tuloksiin.

        Kuitenkin peruutus peilista katsomalla ei ennakoida tulevia kursseja, niin se ei toiminut 25 vuotta sitten ja nyt kuin tutkin hieman aihetta niin mitaan ei ole muuttunut. Okei nama matemaatiset mallit ja varsinkin graafiset esitykset ovat huimasti muuttuneet. Ei 25 vuotta sitten olleet sellaisia tietokoneita jotka niin lahella on-line tlannetta, voi esittaa graafiset kurssikayrat kaiken maailman Fibonaccin numerosarjaan perustavilla hoysteilla. Tama Leonardo Fibonacci eli muuten joskus 1200 luvulla... Senkin jalkeen on ollut muitakin yrityksia DOW indeksin isa Charles Dow kehitti omia teoreitaan noin sata vuotta sitten ja sekin jalkeen on kehitetty kaikki mailman Super Cycle, Normal Cycle ja paivittaista Mini Cycle teoreita. Nyt nakojaan viime vuosina on tama lyhyen kaupan apuvalineet rajahtaneet ”kasiin” ilmeisesti kuin on niin helppoa tuottaa nayttavan nakoisia matemaattisia malleja kaikkine hienoine esitys tapoineen. Mutta sanoin silloin ja sanoin vielakin ruotsiksi kyllakin ”teknisk elegans utan substans” Maailmaa ei johdeta katsomalla peruutuspeiliin eika porssikauppaa voida kayda uskomalla etta ”trendi on ystavasi” Totta kai kaikkeja naita malleja on testattu ja joskus todettu toimiviksi. Yhteista kaikille naille ”testeille’ on kuitenkin yleensa se etta, ne on testattu historiallisella aineistolla. Harva on todistanut etta malli toimii PITKALLA AIKA VALILLA voitollisesti. Pitkalla juoksulla maan tai yhtion kurssi perustuu Fundamentteihin. Tama ei tarkoita etta ei joku voisi nayttaa etta tamahan toimii lyhyessa kaupassa pitkaankin mutta aina joskus tulee sellainen notkahdus kuin nyt tuli joka pilaa kaikki keskiarvot.... Onhan sellaiset Gurut kuin Buffet ja Soros molemmat koyhtyneet huomattavasti nyt puolessa vuodessa. What Goes Up Comes Down......

        Oliko Sinulle tarpeeksi tyhjentava vastaus nain pikaisesti.

        Sijoitus Terveisin

        HIKO


      • kirjoittamaa
        hiko kirjoitti:

        Sinun kysymyksesi ymmarran hyvin, mutta mielestani olen niin monessa yhteydessa siihen jo vastannut. Wincapita on kusetus ja ne henkilot jotka ovat sen pistanyt alulle ovat alusta lahtien tiennyt sen etta se on kusetus. Tama ei tarkoita sita etta ne henkilot jotka ovat olleet mukana siina, vaikka ihan alkuajoista lahtien olisivat tienneet etta se on kusetusta vaan uskon etta Hannun lisaksi hyvin harva tiesi etta se oli kusetusta,. Siina varmaan piileksii Wincapitan "menestys". Tietysti Hannun lahiymparistossahan on ollut pakko olla pieni ydin jouko joka on "tehdasta" pyorittaneet, hoitaneet "tiliotteet", pistanyt varina ahtopainemittariin ja hoitaneet ulosmaksut "hyville" sponsoreille. Nama henkilot ovat pakostakin olleet Hannun kanssa joka paivaisessa yhteistoissa muuten homma ei olisi toiminut. Nama henkilot eivat tosin ole Joulupukki Risto eika Vyolaukku Timo, he ovat olleet liian kaukana "paakonttorista" ja mahdollinen paivittainen kommunikaatio olisi jattanyt sormenjalkia... Vaan nama ihmiset ovat jotain muita ihmisia mista ei ole julkisuudessa kerrottu mitaan. Joten KRP:n keksima nimitys Ristolle ja Timolle (Wincapitan kakkos ja kolmois mies) on mielestani taysin vaara. Tama ei tietysti tarkoita sita etta ne ei voisi olla "konnia" mutta ehka astetta lievempia ainakin....

        Sitten mitaa tulee Sinuun "hikootti" sanaan niin voisin pida sita loukauksena jos silla tarkoitat etta mina olsisin idiotti. Mutta sitahan sina et varmaan tarkoita....

        Yo-terveisin HIKO

        Ps enaa pari tuntia enaa niin ehka se Moto Gp kisa Quatarista alkaa, eilen se peruuntui sateen takia. Kallio lahtee 10 startti ruudusta!!!

        tekstiä?

        "jos silla tarkoitat etta mina olsisin idiotti."

        Hikohan on sentään oikeusoppinut ja sitä kautta Hänen pitäisi osata suomenkieltä melko hyvin.

        Mitä tuo lause ei osoita. "olsisin idiotti".

        Mutta herra "Hikootti" koska ne todisteet siitä WinCapitassa harjoitetusta valkohehkuisena 400% tuotolla käyneestä valuuttakaupasta tulevat?


      • hiko
        kirjoittamaa kirjoitti:

        tekstiä?

        "jos silla tarkoitat etta mina olsisin idiotti."

        Hikohan on sentään oikeusoppinut ja sitä kautta Hänen pitäisi osata suomenkieltä melko hyvin.

        Mitä tuo lause ei osoita. "olsisin idiotti".

        Mutta herra "Hikootti" koska ne todisteet siitä WinCapitassa harjoitetusta valkohehkuisena 400% tuotolla käyneestä valuuttakaupasta tulevat?

        Olen muualla Sinulle vastannut.

        Nyt vahemman ystavallisin Terveisin HIKO


    • hamburanze

      Et jeesasit Timon selville vesille suomeen, olet myös melko rohkea kun esiinnyt puhtaasti omalla nimellä näissä kuvioissa. Siihen ei kaikki pysty.
      Tulen ottamaan vielä yhteyttä mailitse, zemppiä sinne puolelle maapalloa..

    • agentti007

      cluso627 voisi hankkia elämän tai vähintään naisen...kyseinen heppu taitaa roikkua joka forumilla leikkimässä agenttia ja kaiken tietävää.säälittävä tapaus.

    • kallio teemu

      Luinpa tän hiko ketjun lähes kokonaan ja täytyy sanoo et hiko voitti 6-0 piste...

      • hiko

        Ja viela vieraskentalla....
        Kiitos kehuista.

        Yo Terveisin

        HIKO


      • kultasiipilöitä
        hiko kirjoitti:

        Ja viela vieraskentalla....
        Kiitos kehuista.

        Yo Terveisin

        HIKO

        Selasin saman tien loppuun ketjun. Ei vaan jaksanut lukea ihan kaikkia postauksia. Tulihan sitä aikoinaan muutama pyörä sinulta ostettua. Kun ikää on 53 vee ja prätkäilyä takana noin 35 vuotta, niin kyllähän sitä nimen Hiko on oppinut tuntemaan ja tietämään toisella tavalla, kun mihin on täällä palstoilla nyt törmännyt. En kyllä yhtään ihmettele, että käyt kuumana joistain kirjoituksista. Jos minä jotain aloittaisin täällä omalla nimellä ja saisin sitten paskan lisäksi seköpäisemmätkin hörhöt liikenteeseen, niin varmasti yrittäisin perätä nimeni perään. Keskustelupalstat on vaan joskus asia, jota ei oikein ymmärrä. Joillain kirjoittajilla vaan ei kaikki inkkarit oo kanootissa.

        Ps: Puoltoista litranen wingi on edelleen kuljettimena. -93 mallinen. Eikä oo aikomustakaan vaihtaa uudempaan, kun jotenkin vaan tykkää enempi tuosta, kuin uusista. Ja on siinä se hintakin. Tuota ennen oli 1200 ja sitä ennen sinulta ostettu 1100 omalla katteella ja laukuilla ( harmi kun möin ) ja sitä ennen sinulta ostettu 1100 ja sitä ennen ...jos lopettas ni ei tarvii kaikkia luetella.


      • Motopyöräilijä.
        kultasiipilöitä kirjoitti:

        Selasin saman tien loppuun ketjun. Ei vaan jaksanut lukea ihan kaikkia postauksia. Tulihan sitä aikoinaan muutama pyörä sinulta ostettua. Kun ikää on 53 vee ja prätkäilyä takana noin 35 vuotta, niin kyllähän sitä nimen Hiko on oppinut tuntemaan ja tietämään toisella tavalla, kun mihin on täällä palstoilla nyt törmännyt. En kyllä yhtään ihmettele, että käyt kuumana joistain kirjoituksista. Jos minä jotain aloittaisin täällä omalla nimellä ja saisin sitten paskan lisäksi seköpäisemmätkin hörhöt liikenteeseen, niin varmasti yrittäisin perätä nimeni perään. Keskustelupalstat on vaan joskus asia, jota ei oikein ymmärrä. Joillain kirjoittajilla vaan ei kaikki inkkarit oo kanootissa.

        Ps: Puoltoista litranen wingi on edelleen kuljettimena. -93 mallinen. Eikä oo aikomustakaan vaihtaa uudempaan, kun jotenkin vaan tykkää enempi tuosta, kuin uusista. Ja on siinä se hintakin. Tuota ennen oli 1200 ja sitä ennen sinulta ostettu 1100 omalla katteella ja laukuilla ( harmi kun möin ) ja sitä ennen sinulta ostettu 1100 ja sitä ennen ...jos lopettas ni ei tarvii kaikkia luetella.

        Hiko on ainoa, jolla on kanttia heittää juttua omalla nimellä ja jopa kuvallakin.Onhan täällä toi Clusokin, mutta, sen jutut onkin sitten asia erikseen.Ei muuta kuin "pyöräilemään"


      • tätä muut
        kultasiipilöitä kirjoitti:

        Selasin saman tien loppuun ketjun. Ei vaan jaksanut lukea ihan kaikkia postauksia. Tulihan sitä aikoinaan muutama pyörä sinulta ostettua. Kun ikää on 53 vee ja prätkäilyä takana noin 35 vuotta, niin kyllähän sitä nimen Hiko on oppinut tuntemaan ja tietämään toisella tavalla, kun mihin on täällä palstoilla nyt törmännyt. En kyllä yhtään ihmettele, että käyt kuumana joistain kirjoituksista. Jos minä jotain aloittaisin täällä omalla nimellä ja saisin sitten paskan lisäksi seköpäisemmätkin hörhöt liikenteeseen, niin varmasti yrittäisin perätä nimeni perään. Keskustelupalstat on vaan joskus asia, jota ei oikein ymmärrä. Joillain kirjoittajilla vaan ei kaikki inkkarit oo kanootissa.

        Ps: Puoltoista litranen wingi on edelleen kuljettimena. -93 mallinen. Eikä oo aikomustakaan vaihtaa uudempaan, kun jotenkin vaan tykkää enempi tuosta, kuin uusista. Ja on siinä se hintakin. Tuota ennen oli 1200 ja sitä ennen sinulta ostettu 1100 omalla katteella ja laukuilla ( harmi kun möin ) ja sitä ennen sinulta ostettu 1100 ja sitä ennen ...jos lopettas ni ei tarvii kaikkia luetella.

        jaksakaan lukea kuin omiin sanoihinsa ihastuneet


    • hjagge

      No niin Hiko, Suomen mp-kaupan syopa ja tuho! Olen Agge ja ylpea itsestani! Kunto ja ryhti on tallella, Sa naytat saalittavalta ! Terveisia Alexander Sorrentolle ja muille lahjotuille! Erosin itse Granlundin rikosmafiasta!Anyway peace now and hoping to sit down and talk about old good times! Living in Florida now,but I am not too wealthy! Agge

      • HIKO

        terva agge,

        Kivaa tavata vanha tuttu. En ole lukenut tata threadia vuosiin mutta nyt luin ja huomasin viestisi. Minun -email on [email protected]

        Ystavasi HIKOI


    • MyösApulaisProfessori

      http://www.mpmaailma.fi/uutinen/bengt-haikola-poissa

      Suomalaisen moottoripyöräilyn suuri persoona Bengt "Hiko" Haikola on menehtynyt pitkällisen sairauden uuvuttamana. Pitkään Thaimaassa asuneen Haikolan kuolemasta kantautui uutinen tänään puolen päivän jälkeen.

      Aikanaan paljon ristiriitaisia tunteita herättänyt Haikola oli suuri persoona myös kotimaisen moottoripyöräkaupan saralla. Miehen urasta moottoripyöräilyn parissa, niin kauppiaana kuin harrastajana, jäi jälkeensä valtavasti muhkeita tarinoita.

      MP Maailma -lehden väki muistaa Haikolaa kunnioituksella.

      Hiko oli hieno mies. RIP.

      • Olinfani

        Hiko myi aikoinaan Suomessa yli 20 000 moottoripyörää. Hikolla oli paljon busineksiä, ja itse Nalle Björn Wahlrooskin oli osassa mukana osakkaana. Molemmat Hankenin kasvatteja. Hikon isähän oli teologian professorina yliopistolla, itse Hiko vain apulaisprofessori..

        Ei siis ihan mikään turha kaveri ollut täällä kirjoittamassa. Syöpä vei nuoren miehen.


    • jöpöjöpöjöpö

      Helvetin kallis mies ainakin suomalaisille veronmaksajille, jätti meidän maksettavaksi miljoonien verovelkansa ja pakeni rahojen kanssa Thaimaaseen kuin kunnon rotta konsanaan.

      • Vaivielämiljuunia

        Pistäppäs tuosta linkkia tulemaan. Esim biketeam on edelleen olemassa. Taidat sotkea välisaloon.


      • jöpöjöpöjöpö

        Itse Hiko kertoi. Netistäkin löytyi asiasta.


      • einäin_
        jöpöjöpöjöpö kirjoitti:

        Itse Hiko kertoi. Netistäkin löytyi asiasta.

        Älä viitsi puhua pehmoisia. MP-ala oli aivan villi ala ja suuri osa yhtiöistä ajettiin pakolla tai vapaaehtoisesti alas, ja taas uusi firma käyntiin.

        "Rahojen kanssa pakeneminen" Thaimaaseen kuulostaa siltä, että Hiko olisi syyllistynyt rikokseen ja häntä vain ei ole saatu luovutettua Suomeen takaisin rahoineen. Tämä ei pidä paikkaansa, sillä Hikoa ei ole edes syytetty tässä yhteydessä rikoksesta.


    Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe