Onko siinä opinnäytetyössä pakko olla niitä mitä lie 2.1 2.2 ym 3.1 juttuja- Nyt kun oon tehny niin ei ole ku 1,2,3. ja 6 sivua. Kaippa se riittää.Ei motivoi tämmösen tekeminen siis yhtään. Vituttaa,No kaljaa!
Kertokaa tietoa amikselle
4
904
Vastaukset
- Marjo27
Meillä sivujen alaraja oli 10, et ei saata tuo siun kuus sivua riittää. Miun opparista tuli 23 sivunen, tosin siinä on mukana liitteet. Ite tekstiä tuli 15 sivua.
No ei sen tekeminen tosiaan oo mitään herkkua, mut ei siitä vaan pääse mitekää muute ko vaan kirjottelemalla. - .......
Tuota otsikoiden numerointia kannattaa katsoa ihan oman koulun oppaasta, koska ne vaihtelevat tosi paljon kouluittain. Huomasin tämän vain, kun oman koulun oppaan lisäksi tutustuin parin muun koulun ohjeisiin. Kaikissa oli samat asiat ihan eri tavalla.
Tämän takia kannattaa luottaa vain oman koulun oppaaseen, ettei tule sitten sanomista vääristä asetuksista yms.
Meillä otsikot piti numeroida juuri tuolla tavalla. Jos ei ole alaotsikoita, eihän niitä sitten voi laittaakaan. Varsinkin jos olet saanut mielestäni olennaiset asiat tiivistettyä noin lyhyeen muotoon, ei siihen välttämättä voi vaatia alaotsikoita ja alaotsikoiden alaotsikoita. - en mistään
Eikö tuo nyt riipu ihan koulusta ja siitä opinnäytetyön tarkastajasta? Ne ehkä tietää paremmin, niiltä kannattaa kysyä?
"Mä hukkasin mun avaimet, jäikö ne mun takin taskuun vai unohinko mä ne essolle?" - plagio
Saakos pienessä koulun eseessä( 6s) olla suoraa tekstiä esim. matkatoimistojen sivuilta jostain paikkakunnasta- vai onko joka lause muunneltävä, jotta ei plagioi? Löytyyko jostain pykälä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1094282- 1493673
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371558Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140