Onko siinä opinnäytetyössä pakko olla niitä mitä lie 2.1 2.2 ym 3.1 juttuja- Nyt kun oon tehny niin ei ole ku 1,2,3. ja 6 sivua. Kaippa se riittää.Ei motivoi tämmösen tekeminen siis yhtään. Vituttaa,No kaljaa!
Kertokaa tietoa amikselle
4
884
Vastaukset
- Marjo27
Meillä sivujen alaraja oli 10, et ei saata tuo siun kuus sivua riittää. Miun opparista tuli 23 sivunen, tosin siinä on mukana liitteet. Ite tekstiä tuli 15 sivua.
No ei sen tekeminen tosiaan oo mitään herkkua, mut ei siitä vaan pääse mitekää muute ko vaan kirjottelemalla. - .......
Tuota otsikoiden numerointia kannattaa katsoa ihan oman koulun oppaasta, koska ne vaihtelevat tosi paljon kouluittain. Huomasin tämän vain, kun oman koulun oppaan lisäksi tutustuin parin muun koulun ohjeisiin. Kaikissa oli samat asiat ihan eri tavalla.
Tämän takia kannattaa luottaa vain oman koulun oppaaseen, ettei tule sitten sanomista vääristä asetuksista yms.
Meillä otsikot piti numeroida juuri tuolla tavalla. Jos ei ole alaotsikoita, eihän niitä sitten voi laittaakaan. Varsinkin jos olet saanut mielestäni olennaiset asiat tiivistettyä noin lyhyeen muotoon, ei siihen välttämättä voi vaatia alaotsikoita ja alaotsikoiden alaotsikoita. - en mistään
Eikö tuo nyt riipu ihan koulusta ja siitä opinnäytetyön tarkastajasta? Ne ehkä tietää paremmin, niiltä kannattaa kysyä?
"Mä hukkasin mun avaimet, jäikö ne mun takin taskuun vai unohinko mä ne essolle?" - plagio
Saakos pienessä koulun eseessä( 6s) olla suoraa tekstiä esim. matkatoimistojen sivuilta jostain paikkakunnasta- vai onko joka lause muunneltävä, jotta ei plagioi? Löytyyko jostain pykälä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863287Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921879Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871723- 1441571
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621433
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur941355Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671351Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001304- 861247