ostetaan pojan klopille psp peli konsoli
ostetaan psp
8
855
Vastaukset
- kaupasta vaan
Kaupasta niitä saa.
- pspp
Olis tossa viikon vanha slim&lite psp, jolla katsottu vain pari leffaa ja kuunneltu musiikkia. mukaan laturi ja alkuperäinen pakkaus. hp 100
- Roopze
Haluatko ostaa minulta? Pakettiin tulee alkuperäinen psp, laturi, akku, suoja kotelo, kuulokeliitäntä johto, kantohihna ja pelejä noin 25 kpl (kaikki toimii moitteettomasti). Lähtis 600e, mutta voi tinkiä.
Ps. Olen konsolin ensimmäinen omistaja. - hintatietoinen
kannatakaa rekisteröityä huuto.netiin ja sieltä kattella kyseinen konsoli sieltä saa aika halvalla niitä eikä noin kalliilla kun ylemmät ovat
- _playboy_
minulla olisi psp hinta 80 e mukaan kaikkia tavarat
- nettifixu
Helevetin juntti niitä pelaa vanhemmatki
- yamaha-poju
täältä lähtis 100€, alle vuoden vanha käytetty muutaman kerran. Itellä ei ole enää tarvetta tollaselle, mutta on kätsy kyllä niinku reissussa, mökillä yms. mihin et voi viedä oikeeta konsolia. Ja tietenkin kaikki tarvittava mukaan.
- psp myynnissä
Myyn oman psp 70 euroo jos kiinnostaa lähettäkää sähköpostia [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733484Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91931Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241289- 1341146
- 1001053
- 102972
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68971- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6935- 34840