Poraisin reikiä 4 kpl molempiin putkiin. Syvyys noin 10 mm. Kolmesta "levystä" porasin läpi. En huomannut tehoissa muutosta. Enkä ole tehnyt säätöjä. Äänet tuli paremmaksi ei kovaksi, mutta tekis vielä mieli porata lisää.
Minkähanlainen tuossa putkessa on oikein rakenne, ihan päässä oli siis kolme "laippaa" josta porasin läpi.
Pakoputken poraaminen YAMAHA XVS 1100 Drag Star/Classic
3
4416
Vastaukset 3
- tehty on ja toimii
Terve
Käy katsomassa seuraava artikkeli rapakon takaa. sama pyörä mutta eri nimi. mutta.. Poraa noiden tekemiesi 4 reiän väleihin vielä 4 lisää ja sahaa joko pistosahalla tai metalli rasiaterällä( kallis ) nuo 3 levyä reunoja myöten irti ja "nitkuta" sisällä olevt putket pihdeillä irti, lähtevät aika helposti. varo kromia. viimeistele sahausjäki pyoreällä himakivella ( käytä poraa ) äänet muuttuvat ratkaisevasti tehdasputkiin verrattuna ja voi sanoa että ei paljon "läpatä" ääni on muhkeampi mutta ei missään tapauksessa häiritsevä. voit jatkaa myös operaatiota poraamalla nuo ylimääräiset reiät jotka näkyvät kuvassa joka on seuraavan linkin takana. ei muuta kun menoks. ei vaikuta säätöihin tai mihinkään muuhunkaan.
http://roadstarclinic.com/content/view/50/1/- Mekaanikkomikko
Japanilaiset insinöörit itkevät vuoksenne...ovat laskeskelleet vuosikaudet pakovastuksia/desibelejä....Pakovastuksella on suuri merkitys moottorin alaväännölle.Jos meteliä haluatte,rälläkkä käteen,ja putket poikki ennen äänenvaimentajia.
- ei ole
Mekaanikkomikko kirjoitti:
Japanilaiset insinöörit itkevät vuoksenne...ovat laskeskelleet vuosikaudet pakovastuksia/desibelejä....Pakovastuksella on suuri merkitys moottorin alaväännölle.Jos meteliä haluatte,rälläkkä käteen,ja putket poikki ennen äänenvaimentajia.
mitään hyötyä! Pakovastuksen kasvattaminen ei missään tilanteessa lisää 4t moottorin tehoa eikä vääntöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611326Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää901017- 164927
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105864Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30853Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25788Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks45755Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 27694
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu126693VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.155601Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187501- 55497
- 39495